iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
darklight 03.09.2021 11:04

Tu pats tos diskus esi ripojis, neieliekot numerāciju failu nosaukumos? Tas ir tas, ko mēs te nevaram saprast, - kur tu esi ņēmis tādu lērumu mūzikas albumu, kur nosaukumi ir bez cipariem? Tas tak ļoti reti tā gadās.

darklight 03.09.2021 10:59

Nu bet viņi savā Āfrikā var veidot ģimenes pēc savām tradīcijām, kā vien vēlas. Pilnīgi nekas nav iebilstams.

darklight 02.09.2021 23:49

Tikko aiz gara laika paprovēju: tas Bulk Rename Utility brīnišķīgi pieliek numurus, kādā formātā vien vēlies, tikai... Viņš jau arī tos failus paņems alfabēta secībā. Tātad secību nāksies pašam salikt manuāli vai arī meklēt tūli speciāli priekš mp3 failiem, kas paņems to numerāciju no id3 tagiem un pieliks failu nosaukumu priekšā. Visvienkāršāk laikam ir to izdarīt komandrindā - pilns nets ar pamācībām. Tiešām interesanti - kur tu rauj tādus albumus bez numerācijas nosaukumā?

darklight 02.09.2021 23:16

Pardon, iekomentēju un tikai tad sapratu jautājumu. Msh arī nesaprata. Tev vajag kādu failu nosaukumu mainīšanas progu meklēt. Ir tādas, jāpagūglē tikai. Esmu lietojis Bulk Rename Utility, bet uz sitiena nepateikšu, vai viņa māk arī numurus pielikt.

darklight 02.09.2021 23:08

Hmm... Bet kāpēc nevar salikt tos numurus? Es savā ļoti pamatīgajā mp3 kolekcijā noteikti neatradīšu daudz tādu albumu, kur treki nebūtu numurēti, un pat tie pamatā būs paštaisītas izlases. Vienkārši tas pleijeris neprot salikt secību pēc tagiem, neko tur nepadarīsi (ja nu vienīgi kādos dziļos setingos šī opcija nav ieslēdzama).

darklight 01.09.2021 13:49

Kas jums tur ir par šausmu stāstiem ar tiem TFSI? Braucu ar 2006. ražojumu jau otro gadu, nekāda vaina. Tiesa gan noskrējiens neliels, tūlīt 250k uzgriezīsies. Eļļu gan ēd, bet tur tīri turbīnas vaina.

darklight 01.09.2021 12:16

Nu šitā skaitās tā kā grunts, nekas nost nav jātīra.

darklight 31.08.2021 23:35

Izskatās jau tā Kurbada apstrāde afigenna labi, bet nu cipars...

Es šim rudenim izdomāju tādu štelli. No sākuma pašrocīgi aprūsējušās vietas nopūtīšu ar Brunox, kas ir rūsas pārveidotājs, un tad laidīšu pie eļļu pūtējiem. Vajadzētu būt krietni efektīvāk nekā tikai viens vai otrs.

darklight 31.08.2021 23:25

Paturpinot filozofēšanu: vēl jau arī stikla stāvoklis ir ļoti no svara. Uz saskrāpēta, saplaisājuša, matēta stikla slotas izbeidzas kudiš ātrāk, nekā uz jauna un gluda.

darklight 31.08.2021 21:24

Laikam zinu, kuras slotiņas domā. Tādos zilos iepakojumos? Es vienreiz kādu čupu Opelim paķēru ar domu, ka ātri izbeigsies, bet ne vella nebeidzās. Opeļa vairs nav, bet viens slotiņu pāris nelietots vēl kaut kur mētājas.

darklight 30.08.2021 10:27

Tās abas Vītola paņemtās tēzes, kuras viņš nostāda vienu otrai pretī, īstenībā pilnīgi nekādā veidā pretrunās nenonāk. Jābūt pastulbam, lai nesaprastu. Rādu uz pirkstiem. Visu laiku tiek testēts kāds cilvēku skaits, kurā tiek atrasts kāds procents inficēto. Liela daļa no šiem testētajiem ir ar slimības simptomiem. Ja mēs pēkšņi paņemam un testējam ļoti lielu skaitu it kā veselu cilvēku (skolnieki šai gadījumā), tad skaidrs, ka inficēto procents tur būs ļoti zems, līdz ar to procentuālais rādītājs attiecībā pret testētajiem kritīsies. Skaidrs? No otras puses, ņemot vērā, ka viens otrs inficētais tomēr tajā jaunajā grupā atrodas, kopējais inficēto skaits valstī ceļas. Vienkārši tak.

darklight 26.08.2021 23:26

Nu bet tad tak viņam to summu jādubulto! Ziemai un vasarai. Nav tas bagijs nemaz tik lēts.

darklight 26.08.2021 19:39

Nevienai mašīnai aptieciņu nekad neesmu pircis, neesmu arī atvēris. Nemaz nezinu, kas man tur iekšā.

darklight 26.08.2021 15:56

Nav tik traki ar tiem TSI un TFSI. Pirmie TSI bija štruntīgi, tad kaut ko tur bišķi saveda kārtībā. Cik atceros, galvenā problēma tur bija ar ķēdi, kura mēdz stiepties un pat trūkt. Ja tam seko līdz, tad citu auzu tur baigi nebija. TFSI man pašam ir 2006. gada Seatā, 2.0 ar nepilnu 250000 noskrējienu. Lai nu kas, bet pats dzinējs pagaidām ir ideālā stāvoklī, turbīnu gan nāksies drīz remontēt. Diez ko ilgspēlējoši gan viņi neskaitās, bet savus 300K bez remonta vajadzētu novilkt. Pilsētā gan viņš galīgi nav ekonomisks, pa šoseju var iztikt, vispār lasīju, ka iekš Audi šis pats motors esot ekonomiskāks.

darklight 26.08.2021 15:12

Es pats šodien, steidzoties un meklējot parkingu divreiz pārbraucu nepārtrauktajai līnijai Vispār parasti es tā nedaru. Citādi neko ekstrēmu nemanīju, ja neskaita, ka pirms diviem dienā bija netipiski lieli korķi šur un tur.

darklight 26.08.2021 14:58

Tam sākumā minētajam ASX jau arī nav ne vainas. Vēl ir Nissan X-Trail, tikai rūsa jāskatās. Dīzeli nevajag.

darklight 25.08.2021 12:41

Tas stāsts nav tik daudz par sistēmas nojaukšanu, kā par to, ka jābūt 100% garantijai, ka tu neiegrūdīsi no saviem aķiem tīklā špani brīdī, kad ir noticis elektrības atslēgums, un montieris stāv pie sadales skapja ar pliku kabeli rokā.

darklight 25.08.2021 11:28

Da pričom tur vācieši? Tās ir vienkārši ir širpotreba mašīnas, kuras pērk cilvēki bez fantāzijas un bieži vien bez jebkādām tehniskām zināšanām kā šajā gadījumā. Alfas pircējs visdrīzāk adekvātāk spētu novērtēt mašīnas tehnisko stāvokli, iztiktu bez šādiem pārsteigumiem un neskrietu uz TV sūdzēties. Skaidrs, ka konkrētie auto ir lūžņi. Man vispār galvā neierakstās, kā var nolocīt piecas štukas par kasti, ar kuru tev pat nedod izbraukt? Savu esošo auto pērkot testēju ar pedāli grīdā, pārdevējam nebija nekas iebilstams. Tāpat atklāju kaudzi defektu, vēl kaudze atklājās pēc tam, bet svarīgākie mezgli ir kārtībā, cena bija atbilstoša, un es ne par ko nesūdzos. A te... Sviests kaut kāds. Ja nevar izlaist kārtīgu apli un aizbraukt kaut vai uz čoma garāžu - paldies, man to hlamu nevajag!

darklight 25.08.2021 10:25

Ā, nu redz, tad man tomēr taisnība, un kaut kādas problēmas ar šādu slēgumu tomēr ir. Taisot atsevišķu sistēmu tīklam nav jāmeklē ne mistiski paraksti, ne kosmiski speciālisti. Savieno pēc instrukcijas un lieta darīta.

darklight 25.08.2021 0:05

Mana IP ir Balticom, ja drukāju no mājas. Un? Galīgi šķība tev tā dedukcija

darklight 25.08.2021 0:03

Tas, ka tev viss notiek arī tad, kad Sadales tīklam uzsprāgst trafs, - tā, protams, ir liela priekšrocība. No otras puses - cik tad bieži kas tāds notiek, vismaz Rīgā?

Es pareizi sapratu: tev ar vienu invertoru viss notiek? Cik tas mans radinieks pētīja, tad nekādi ar vienu nevarēja uztaisīt gan tīklam, gan aķiem. Bet nu iespējams, ka baigi arī neiedziļinājās - nebija vēlmes uz aķiem tērēties.

darklight 24.08.2021 22:23

jjjj rakstīja: Kapēc saki, ka "akumulatorus neliek, ja vien nedzīvo mežā"? Es nedzīvoju mežā, bet uztaisīju autonomu 8,5 kw saules sistēmu ar 45kwh akumulātoriem. Varu pilnībā iztikt bez A/S ST 2,5 diennaktis. Bet kapēc dot tīklā un pēc tam savu saražot pirkt atpakaļ? Bet ne reizi nav dzirdēts par saules aptumsumu 2,5 diennaktis garumā. Pat caur mākoņiem viss strādā (ar apm.10% no maks. jaudas).

Nē nu viss ok - katrs izvēlas to, kas viņam ērtāk. Protams, ka akumulatoriem ir savas priekšrocības, bet tās ir arī papildus izmaksas un čakars. Un nav īsti iespējams ar vienu un to pašu sistēmu lādēt aķus un barot Sadales tīklu. Tā ir pilnīgi cita aparatūra. Aķu sistēma pilnīgi kategoriski pat nedrīkst būt savienota ar kopējo tīklu.

darklight 24.08.2021 1:13

Tagad ir. Viens radinieks nesen visu jumtu nokrāmēja. Tad jau manīs, kā ilgtermiņā būs, bet pagaidām izskatās baigi cerīgi. Viņam privātmāja, siltumsūknis, siltais ūdens uz elektrību un i3 - patēriņš ne pa jokam.

darklight 24.08.2021 0:03

Akumulatorus neliek, ja vien nedzīvo mežā. Lieko enerģiju atdod tīklā, pēc tam var paņemt atpakaļ.

darklight 23.08.2021 15:37

Nu ja, ka jūs par pilnīgi dažādām lietām runājat

Lasītākie raksti

Jaunie raksti