iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
martinslusis 02.06.2017 19:42

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Kuru imobilaizera modeli tieši ielika, ja nav noslēpums? Jo ir doma pašam likt, kad pirkšu auto, jo esmu izvēlējies auto, kam ir keyless go un negribu, lai tas go ir bez manas līdzdalības kādu dienu.

martinslusis 27.05.2017 22:09

GadaAuto rakstīja: Jā, automobiļu cenai, apkopes izmaksām un arī degvielas patēriņam ir ļoti liela ietekme uz gala rezultātu. Gada auto ir jābūt saprātīgai izvēlai starp kvalitāti un vidējo pirktspēju valstī.

Tā kā autoindustrijā tiek ražoti automobiļi dažādiem segmentiem, tad arī Gada auto konkursos visās valstīs tiek izdalītas speciālas nominācijas, kā Mazais, Eko, Apvidus, Premium, Komerc, Ģimenes, Pikaps utt

Tieši tā... Pārējam ir paredzētas Premium un pārējo klašu nominācijas.

martinslusis 23.05.2017 10:34

Bolzens rakstīja: Manā lietošanā ir 7 Golfs (pirms feislifta) ar 1,2 TSI dzinēju. Iet labi. Pilsētā neko jaudīgāku nevajag, jo līdz 50-60km/h ieskrienas ātri. Arī pa šoseju ir ok - tik pirms apdzīšanas jāieštepselē pareizajā robā. Priekš Variant versijas ņemtu 1,4TSI dzinēju. Vienīgais, kas neapmierina ir maza izmēra atpakaļskata spoguļi un nav dubultās blīvgumijas durvju apakšā. Viss pārējais - ok.

Paldies par info. Man arī spoguļi mazi likās, bet visādi citādi patika auto.

Izbraucu arī ar Volvo V60 - ir jau premium izjūta (es braucu ar Summum komplektācijas 2,4 D5 AWD auto), bet tāda sajūta, ka esi kuģī, nevis mašīnā. Nav viņš lielāks par Golfu, bet sajūta ir tāda, ka viņš būtu nenormāli milzīgs. Un vadāmība ir tāda, ka mašīnu īpaši nejūti, tikai redzi, kur un kā viņa pārvietojas.

martinslusis 21.05.2017 1:12

Kādam no foruma ir arī Golf 7 Variant? Kādas atsauksmes? Apskatot jau nu ļoti patika, godīgi sakot. To gan varētu pāris gadus vecu ņemt.

martinslusis 18.05.2017 21:01

Jā, tāpēc arī lasu viņas ar tādu kritisku noskaņu. Pieņemu, ka tie gadījumi nav tik bieži, ja izdalītu uz 100 vai 1000 eksemplāriem. Katram ražotājam, arī top līmeņa, gadās brāķi.

martinslusis 18.05.2017 0:55

Tā gan...

martinslusis 18.05.2017 0:06

Ā, un, ja es ņemtu universāli, tad laikam pāris gadus vecu Golf 7, Škoda Octavia (te gan, iespējams, vienkārši hečbeku, jo tam ir arī milzīgs bagāžnieks). Varbūt nedaudz vecāku A4. Kuri vēl būtu sakarīgi varianti?

Man ļoti nepatīk pārbāztas konsoles ar miljons platsmasas pogām un diemžēl ļoti daudzām mašīnām tādi ir. Reti kuram ražotājam ir sakarīgs, gaumīgs interjers.

Te gan jāpiebilst, ka tikai šajā weekendā beidzot domāju braukt pie dīleriem un uz placi šos visus variantus izmēģināt dzīvē. Tad arī droši vien kļūs krietni skaidrāks virziens. Bet gribas pajautāt šeit, jo, iespējams, esmu kaut ko ļoti sakarīgu palaidis garām.

martinslusis 17.05.2017 23:52

Nu jā, tas biedē. Iespēja ieberzties ir pārāk liela priekš tās cenas.

Man gan ir iespēja dabūt bez uzcenojuma no izsolēm Vācijā, pateicoties kontaktiem, bet nu tāpat tas būs labākajā gadījumā 2013. gads noteikti par tādu cenu un arī tas būtu ļoti optimistiski.

martinslusis 17.05.2017 23:49

Nu jā, nedaudz biedē Sportage 1,6 benzīna motora jauda. It kā 130zs nav tik traki, bet 11,5s līdz 100 nav baigi maz. No otras puses tas 100% nebūtu deal breaker. Vairāk satrauc tieši info par trauslām ātrumkārbām (pieļauju gan, ka manuālajai nevajadzētu būt īpaši problemātiskai).

Cik saprotu pēc foruma searcha, tu pats arī kārtīgi izpētīji Sportage?

Lasīju arī, ka te dažiem pieder un pagaidām izklausījās apmierināti. Tur jau laikam arī nospēlē tāds fakts, ka ir visai reti cilvēks ies rakstīt pozitīvu atsauksmi internetā, bet, tiklīdz būs ieberzies, tā noteikti visur sūdzēsies. Tā kā noteikti, ka tie problemātiskie gadījumi nav tik bieži. Vēl jau arī atkarīgs no autorizētā servisa. Vienā valstī varbūt visu forši saremontē, bet citā valstī čakarē pie mazākās izdevības.

martinslusis 17.05.2017 22:11

Vēl aizmirsu piebilst, ka vizuāli patika arī Qashqai, bet atbaidīja ļoti sliktas lietotāju atsauksmes un 430 litru bagāžnieks. Cena jau ļoti laba, bet atsauksmes tiešām sliktas.

Kā lietotu varētu izskatīt arī X-Trail jauno modeli, bet arī tam ir sliktas lietotāju atsauksmes.

martinslusis 17.05.2017 22:07

Labvakar!

Jau kādu laiku domāju par jauna auto iegādi un nu beidzot ir pienācis tas brīdis.

Primāri ir doma iegādāties krosoveru, bet var arī universāli. Vēlos, lai būtu salonā aizmugurē vieta arī tad, ja es ar ~188cm augumu sēžu pie stūres, kā arī lai būtu bagāžnieks, kurā var normāli ielikt bērnu ratus vai mantas brīvdienu ballītei kopā ar draugiem, ja brauc 4 vai 5 cilvēki. Līdz ar to bagāžnieks būtu vēlams 450+ litri.

Kārba un motors nav īpaši svarīgi (ja vien nav <110-120 zs krosoveram), bet vairāk skatos uz benzīnu.

Tāpat vēlētos, lai var normāli palaist Spotify no telefona utt. Neatteiktos arī no drošības fīčām, kā piemēram, automātiskās bremzēšanas, ja sanāk neīstajā brīdī paskatīties pāri plecam.

Esmu atvērts gan lietota auto iegādei (15-16k robežās), gan jaunam auto (līdz 20,5k vēlams).

Skatos, ka šobrīd ir pievilcīga akcija Renault Kadjar, kam šobrīd 130 zs benzīns ar manuālo kārbu un Intens komplektāciju maksā ~18k un tad varētu vēl paņemt papildus drošības un/vai multimediju fīčas.

Vēl Swedbank līzingā ir akcija Kia Sportage 1,6 benzīnam (arī 130zs) ar LX Plus komplektāciju, kam cena ir 17,5k. Vairāk gan uzrunā EX, cerams, ka tai arī var sarunāt atlaidi. Bet biedē Youtube redzētais par Kia/Hyundai dzinējiem un nostāsti, ka Hyundai (arī KIA izmanto Hyundia kārbas) esot neizturīgas kārbas, kam ir ļoti dārgs remonts. Kādam ir pieredze ar šo? Tāpat lasīju carbuyer.co.uk lietotāju atsauksmes un tur vairāki saka, ka ir baigās problēmas ar sajūgu - vairākiem ir nosvilis jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru eļļošanas problēmu dēļ.

Lietoto mašīnu ziņā man ļoti patika XC60, bet laikam jau nav prāta darbs ņemt 5-6 gadu vecu auto par 15 tūkstošiem. CR-V man nepatīk salons, RAV4 man kaut cik patīk tikai jaunais modelis, bet man jau bija Toyota ļoti ilgi un apnika, Q5 ir vēl dārgāks par XC60, iepriekšējais Tiguan biedē, jo ir dzirdēti bēdu stāsti par VW remontiem no cilvēka, kurš tirgo auto, arī izmērs varētu būt lielāks.

Ko Jūs man ieteiktu darīt?

martinslusis 16.01.2017 15:02

Noskatījos to sižetu. Nu, godīgi sakot, nekas TIK traks nelikās. Turklāt izskaidroja autobraucējiem aktuālus jautājumus.

P.S. Līguma nosacījumi, protams, ir jāpilda. Bet varēja arī vienkārši brīdināt.

martinslusis 09.01.2017 9:21

iciks rakstīja: Labi, no Liepājas līdz leišu robežai to mašīnu daudz nav, tad varbūt Tu nevienam netraucē un varbūt tas Tev arī neko neskādē.

Šis gadījums bildēs noteikti ir no dižās pilsētas, kur auto ir daudz, un īsti neizprotu to braucēju. Pat ja pajāt par pārējiem (aiz tādiem labi put), tad kā ar redzamību? Pakaļējais spogulis - bez variantiem, sānu logi arī. Nu labi, var teikt, ka sānu spoguļi uber alles un tikai muļķis bez tiem nevar iztikt, taču ir jau tās aklās zonas arī. Acs kaktiņš vienā, otrā sānu logā un redzi, ka blakus joslā kāds ir/nav. Šajā gadījumā - brauc kā mucā un pa spundi lūkojies.

Nu tas līdzīgi kā reizēm brauc mašīnas ar nolocītiem sānu spoguļiem.

martinslusis 08.12.2016 17:53

Sorry, bet izklausās, ka tādā gadījumā Tev neviens nepalīdzēs ar atbildi. Ņem vislētāko iespējamo auto, kas apmierina tavas mobilitātes prasības un nav nepārtraukti jāremontē. Pārējo atstāj citām vajadzībām, kā minēji augstāk.

Jo, ja tev nav svarīgs modelis utt., tad kāpēc par to izdot lieku naudu, jo tā ir teikts kaut kādā mistiskā formulā? Katram pašam jāizvērtē savas vēlmes un iespējas.

martinslusis 07.11.2016 13:52

Jautājums - vai ir normāli, ka sniegputeņa laikā novembrī ir atļauts braukt ar vasaras riepām? Vai nebūtu jāveic izmaiņas, ka obligātas ziemas riepas ir no 01.12., BET ja ir sniegs, tad ar vasaras riepām nedrīkst pārvietoties?

martinslusis 21.10.2016 19:58

Nu kā to ņem. Piekrītu, ka jāmācās pa ielām, jo citādi neiemācīsies reālā satiksmē braukt, vismaz ne pa Rīgu. Bet par nesagatavotiem vadītājiem - nav tik traki.

Protams, vajag pieredzi jebkuram, lai labi brauktu, bet pa apli, piemēram, jaunie vadītāji brauc labāk nekā daudzi pieredzējušie, kuri bieži nejēdz pa apli pareizi braukt. Jau kādu laiku eksāmenā ir aizrādījums, ja brauc pa ārējo joslu, zinot, ka nebrauks ārā pirmajā izejā.

Tāpat arī korķos korektāk brauc - paskatās vai nenosprostos satiksmi, ja iebrauks krustojumā, jo tieši tā veidojas korķi, kad spiežas krustojumā iekšā, kad jau sen ir skaidrs, ka tāpat zaļās gaismas laikā netiks pāri un tad arī perpendikulāri braucošajiem bremzē satiksmi.

Vēl, protams, arī gājēju un riteņbraucēju ceļu šķērsošana, gājēju palaišana, veicot pagriezienu utt. Zinu cilvēkus, kas jau ļoti ilgi brauc ar auto un viņi nesaprot, ka ir jāskatās labajā spogulī, kad šķērso riteņbraucēju ceļu un jādod viņiem ceļu.

Tas tā nedaudz cits viedoklis par šo tēmu. Vai jaunie vadītāji vāra arī sūdus? Bet protams! Taču jebkurā lietā prakse ir vajadzīga un reizēm pa īstam mācību gūst tikai tad, kad nelielus sūdus jau pats sākot braukt ievāra.

Bet kopumā vismaz daļa instruktoru šobrīdz diezgan labi sagatavo satiksmei. Un prasības eksāmenos ir augušas.

martinslusis 13.04.2015 13:40

Bija arī Passat? Palaidu garām

martinslusis 04.04.2015 22:33

P.S. Sorry, vietām nedaudz trīc kadrs, jo jaunajai kamerai adapteris brāķēts un nedarbojas objektīvam stabilizācija. To gan jau nākamnedēļ novērsīšu

martinslusis 04.04.2015 22:32

Lūk, arī video no pasākuma

martinslusis 03.04.2015 14:17

Vakardienas kopbildes un uzvarētāji:

failiem.lv/u/fnjdozb

Bet nu es vakar filmēju, nevis fočēju un līdz ar to bildes ir kā ir – brīdinu uzreiz. Video gan būs daudz labāks un to es domāju līdz nākamās nedēļas sākumam uztaisīt.

martinslusis 24.03.2015 22:29

Ok, domāju, ka 2. aprīlī tikšu.

martinslusis 24.03.2015 12:44

Ehh, rītvakar jau citi plāni ir. Palaidu garām, ka tas jau tik drīz notiek...

martinslusis 13.03.2015 18:06

Vēl ir jautājums par to, ko būtu jāmaina, lai situācija uzlabotos... Jo es arī pats, kad pirms pāris gadiem braukāju ik pa laikam uz darbu ar velo, arī diezgan regulāri pāri sarkanajam braucu (tiesa gan nočekoju, ka tiešām tuvumā nevienas mašīnas nav), īpaši vietās, kur ir pauze starp viena virziena sarkano signālu un otra virziena zaļo signālu.

Vai palīdzētu lielāki sodi riteņbraucējiem? Mācību stundas skolās?

martinslusis 12.03.2015 17:41

Nu ar velobraucējiem ir tā, ka tā, protams, tā lieta ir jāattīsta un tā, bet pašiem velobraucējiem ir jāsāk vairāk ievērot noteikumus un sekot līdzi savai drošībai. Jo regulāri gan pāri sarkanajam mauc, gan neskatoties pāri ceļam dur vai pats labākais – brauc pa ceļu, lai gan tieši blakus atrodas velojosla (šitā vienreiz Viestura prospektā redzēju tēvu ar sīko braucam pa ceļu blakus velojoslai, uznāca kārtīgas dusmas, jo tur atļautais ātrums vēl bija 70 km/h).

Un par velojoslām runājot - to lietu vajag attīstīt, bet tad ir jāizvēlas atbilstošas vietas (nevis Lāčplēša ielu) un velojoslas ir jāsavieno. Piemēram, ir foršs veloceliņš no centra uz Vecāķiem, bet vienā posmā veloceļš pazūd un ir jābrauc pa šauru brauktuvi, kur tas ir visai bīstami. Tā kā ir rūpīgāk jāplāno velojoslas.

martinslusis 23.02.2015 18:25

Jap, tā arī domāju un tas arī bija tas, ko gribēju jautāt. Tas, ka, ja var nobremzēt, tad jābremzē jau ir skaidrs. Bet domāju, ka, ja gadījumā ir stridīga situācija kādreiz, tad lai nezināšanas pēc nepaņem priekšā, lai gan vainīgs neesmu.

Pa sarkanajiem, protams, nebraucu, bet reizēm ir tā, ka liekas, ka vēl mierīgi paspēs un tad pēkšņi izrādās, ka tajā krustojumā dzeltenais ir īsu brīdi.

Pārsvarā apzinīgi apstājos, bet ir situācijas, kad liekas, ka bremzēt ir absurdi, īpaši, ja pēc tam nākas vēl vairākus sarkanos gaidīt nākamajos krustojumos dēļ tā. Benzīns lieki nokurinās un laiks arī lieki iztērēts.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti