Tev taisnība!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tev taisnība!
CSN 57. punktu kad un kā iemācīsimies pildīt! Nav normas nav pārkāpuma!
Izskatās ka piekabei aizmirsa ieslēgt bremzes! Varbūt kļūdos.
Ritošam sastāvam 6 asis. Tikai svars pa asīm varētu neatbilst. Dubulta ass ar attālumu starp tām. Smaguma cents ir super augstu, plus ātrums un bremžu trūkums, nu kaut kā tā. Labi ka blakus negadījās vieglais.
Priekšā esošam, vai blakus esošam ar savu rīcību, bija, ir un būs jāgarantē drošība! Ātrums pa lielu!!!
dbs.lv/autoskola/celu-satiksmes-noteikumi-csn/pielaujamie-transportlidzeklu-gabariti-faktiska-masa/
Jāskaita kopā cik sver piekabe pluss krava ( piekrauts auto) sadalot pa asīm tīri matemātiski var izrēķināt!
44 tonnās jāiekļaujas!
Nu un kāds ir ātruma samazināšanas process? Kāda ir kārtība un secība auto vadītājam samazinot ātrumu, lai gājējs pēkšņi šķērsojot brauktuvi nesakrautu čupā virkni auto? Tev līdz Setrai augt un augt. Arī vilcējs ar puspiekabi nenāktu par sliktu tavai pieredzei, jo skatoties no "Alfa romero" skatu punkta visi citi Tev palikuši parādā.
CSN 15. un 16. punktā, gājējam aizliegts iziet uz brauktuves ja tuvojas transports!
www.google.com/maps/@56.9465336,24.1050222,3a,75y,330.71h,93.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH7NyQvUQBJPnOiuXakqk6A!2e0!7i13312!8i6656
Gājēju drošībai!!!
Tev labāk piestāvētu iesauka "Pajolis"!
www.iauto.lv/pie-stures/avarijas/28351-gajeja-spele-krievu-ruleti-video?cview=all#comments
Jā, ar ko gājējs savādāks? Var apbrīnot Tavu tieksmi par katru cenu gājēju dabūt kādam auto zem riteņiem! Vilcienam arī būtu jāapstājas un jāpalaiž gājējs, airu laivai arī laikam jābūt priekšrocībām attiecībā pret kuģi un lidostā ļausim visiem, kam nav slinkums slāt pa skrejceļu. Nu tāds diemžēl ir Tavs domāšanas veids!
Normundam Krapsim 2017. gada ienākumi 40 494,89 Eiro
Intam Ķuzim 2017. gada ienākumi zem 60 000 Eiro!
Man šķiet ka Lukstiņam par bezdarbību un pilnīgu analfabētismu ceļu satiksmē maksā nesamērīgi lielu algu!!!
Rados nav, bet loģiski domāt spējīgs pilsonis!
Vispār jebkurai diskusijai jāsākas ar "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 1., 3. un 4. punktiem! "Ceļu satiksmes dalībnieku pienākumi un tiesības". Vispār noteic kārtību un secību, kā darbosies CSN.
CSL 19. panta 3. punkts paredz, ka katrs uz ceļa rīkosies TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju.
CSN ir sadaļa: "2. Gājēju un pasažieru pienākumi" tur ļoti strikti ir noteikts kā jārīkojas gājējam.
Un man, kā ikvienam auto vadītājam bija, ir un būs tiesība paļauties, ka arī tas gājējs šos Noteikumus pildīs.
Pie Lukstiņa un Krapša nav ko konsultēties! Krapša kungs ir ķīlnieks ("Likums par policiju" 4. pants) Lukstiņa izveidotai noziedzīgai politikai ceļu satiksmē, kuru atbalsta arī apdrošināšanas sabiedrības.
Visa loģika ielikta CSL 19. panta 3. punktā! Un vienā virzienā braucošo sadursme nav nekāda "distances neievērošana", bet gan agresīva braukšana no "priekšā braucošā bremzējot". Un tam jau kāds ir uzrakstījis LAPK 149. panta 4. punktu: "Agresīva braukšana" ar sodu līdz 280 Eiro un 6. soda punktiem!
Šodien "Leksus" ar numura zīmi RESPEKT virzienrādītāju ieslēdza priekš sevis, pagriežot stūri pa kreisi. Tādi lūk mēs esam.
Nespried manā vietā, Tu nevari zināt ko es uzskatu.
Anketu aizpildīju. Izskatās pēc muļķīga pasūtījuma. Iesaku iepazīties ar Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punktiem. Noteic kārtību un secību, kā darbosies CSN. CSN 18. punktu!
Viss kas nevietā un nelaikā parādās uz brauktuves tiek nobraukts. Un lai tā nebūtu: "Katram priekšā esošam gājējam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, bija, ir un būs jāgarantē drošība". To paredz CSL 19. panta 3. punkts. Un visiem tiem kas šos Noteikumus ievēro bija ir un būs tiesības paļauties, ka arī pārējie pildīs Noteikumu prasības.
To paredz CSL 19. panta 4. punkts. Un kurā brīdī "nomirst" tiesiskā paļāvība nedzimusi, kad gājējs pārkāpj Noteikumus?
"Kriminālprocesa Likuma" 377. panta 1. un 2. punkti aizstāv auto vadītāju, kad tas nav pie vainas.
Palūkojies šajā virzienā!
«Atgādinām, ka OCTA apdrošināšanas polise ir nepieciešama gan motociklu, gan mopēdu un motorolleru vadītājiem. Par braukšanu bez tās tiek piemērots naudas sods un soda punkti - fiziskām personām motociklu īpašniekiem no 85 līdz 120 EUR un 2 soda punkti, bet mopēdu un motorolleru īpašniekiem no 30 līdz 55 EUR un 2 soda punkti,» informē J.Abāšins.
www.tvnet.lv/auto/auto_pasaule/654261-ltab_atgadina_octa_vajag_ari_mopedu_un_motorolleru_ipasniekiem
Kanibaals rakstīja: Kādreiz vēl atsaucies uz šo punktu - 6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.
Tāda punkta vairs nav, bet tas ir tāpat loģiski izsecināms.
CSL 19. panta 4. punkts!
"Tablete" ar oglītēm izbeigusies! Jānomaina, bet iespējams arī ģeneratoram neliels remontiņš būs nepieciešams.
19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības:
(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.
Priekšā esošs gājējs un joslu mainošs braucējs, bez brīdinājuma signāla un skatu uz priekšu!
Policijai būtu jākonfiscē telefons uz izmeklēšanas laiku.
Tāds tādu arī satika, nu un kuru tiesāsim un kuru attaisnosim.
Nu diez vai! Auto vadītāji mēdz arī nomirt, ar med. izziņu kabatā!
CSN 15, punktu neizpildīja!
CSL 19. pants! CSN 15. punkts!
Tas kopumā sauktos: "Bez apstāšanās tālāk iet aizliegts"!
Šī ir traģiska vieta Daugavgrīvas ielā!
Gājējam aizliegts, jeb Nāves sods gājējam!
Gājējam aizliegts šķērsot brauktuvi ar četrām un vairāk kustības joslām ārpus gājēju pārejas. Gājējam aizliegts šķērsot ceļu ar sadalošo joslu pa vidu. Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves no šķēršļa. Vismaz neesi Tu par šo šķērsli ar savu auto! Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves, ja tuvojas transports! Gājējam aizliegts kavēties uz brauktuves.
Katram aizliegumam galā uzglūn Nāve! Būtu labi, ja gājējs ar tamponiem ausīs, kapuci galvā un mobilo telefonu rokā palūkotos arī apkārt! Vismaz ar atstarotājiem ap potītēm!
Bet Tumsā, ja gājējs nav radījis apstākļus sevi ieraudzīt, tad ikviens no mums var arī šo gājēju neieraudzīt un tad Nāve klāt gājējam ka likts.
Vadītāja tiesības un pienākumi ir pašam pienākums uzvilkt vesti mugurā! No tā izriet, ka auto vadītājs vērtīgāks par gājēju. Uz šo skumjo noti beigšu!
Tiem kam patīk pārbūvēt! Vohnwagen,s gatavs
Ceļu satiksmes Likums 19. pants "Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības"! CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti noteic kārtību un secību, kā darbosies CSN un kā katrs no mums uz ceļa rīkosies!
Bet katram priekšā esošam gājējam, vai velosipēdistam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, bija, ir un būs jāgarantē sev drošība!
Palaist gājēju ir vispārējās kultūras jautājums. Principā gājējs tiek palaist vienmēr un visur, arī tad, kad gājējs apzināti kļūdās!
Tāpat ka ar to piekabi, kas pati aizripoja! Tava paaudze sen ar to nodarbojas!