iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Vernons 15.02.2017 16:19

Ja dzesēšanas šķidrums nav pazudis un ir redzams līmenis, tad 100 % vainīgs termostats. Bet kur iz garantija ka salona klimata kontrole ir kartībā? Jo pārkarstot motoram ar salona pečku var nodzesēt motoru! Vai siksna sūknim ir vietā? Neaizmirsti uzrakstīt arī par cēloni.

Vernons 13.02.2017 19:22

Iegādājies ceļvedi pa Rumāniju!

Vernons 10.02.2017 12:23

Tikai piektdienā nē. Piedalīšos.

Vernons 08.02.2017 16:10

Papētīju Tavu maršrutu. Ja nav papildināts apmaksājamo ceļu posmu saraksts, izskatās ka var apbraukt.

Ja brauc uz Krakovu, tad ir vērts apskatīt Wieliczka sāls raktuves. Iespaidīgs pasākums.

Vernons 08.02.2017 14:48

Vinjeti vajag CZ un arī SK! To var nopirkt arī Polijas pusē. Minimālais termiņš 10 dienas. Tas sods ir lielāks par vinjetes cenu. Nopirksi vinjeti un uzrakstīsi sava auto Nr lodziņā, gan uzlīmei gan tam pasaknītim. Te visu atradīsi:

www.motorway.cz/stickers

Vernons 02.02.2017 9:02

Vispār būtu pēdējais laiks visus jauniešus un jaunietes, kuras vēlas, apmācīt par valsts līdzekļiem vadīt C, E kategorijas transporta līdzekļus, kā to darīja Padomju Savienība, kur ar to nodarbojās "DOSAAFs". Un tad neradīsies nevienam utopiska vēlme atjaunot karaklausību. Pie reizes arī šaut apmācītu un vēl šo to kas nepieciešams Valsts aizsardzībai.

Vernons 01.02.2017 19:10

Pofig cik gadu! Galvenais lai Tava "skolotāja" kategorija būtu Tev kabatā, vai plauktā nostāvējusi pilnus trīs gadus. Tātad jaunāks par 21 gadu tīri teorētiski nevar būt.

Vernons 01.02.2017 16:09

Tam kurš apmāca! Ir tiesas lēmums, kur pie stūres esoša meitene avārijas rezultātā nosita savu draugu.

Vernons 01.02.2017 13:53

CSN 21. Mācību braukšana

196. Mācību iestāžu braukšanas mācību instruktoram jābūt atbilsto­šās kategorijas transportlīdzekļa vadītāja un instruktora apliecībai. Individuāli mācīt vadīt atļauts transportlīdzekļa vadītājam, kura atbilstošās kategorijas transportlīdzekļa vadītāja stāžs ir vismaz trīs gadi. Individuāli ceļu satiksmē vienlaikus atļauts apmācīt tikai vienu personu.

Tur ir vairāki punkti.

Vernons 31.01.2017 15:45

Nu tur es Tev nevaru piekrist, jo pašam bija "Gauja" un vēlāk "Rīga 13", 60 km/h varēja izspiest saliecoties "pīrādziņā" neko nepārtaisot. 40 km/h garantēja rūpnīca.

Arī šiem skūteriem ir ierobežotājs, kuru amputējot tas mopēds iet 90 km/h!

Vernons 31.01.2017 15:15

Nu un kādiem CSN punktiem šim braucējam jābūt zināmiem obligāti? Vai viņa nepareizo rīcību uz ceļa Jūs domājat kompensēt katram otrajam ievērojot distanci? Vai Palaidniex savai atvasei ļaus piedalīties, ar savu teoriju, ceļu satiksmē?

Vernons 31.01.2017 15:11

Pavisam nesen skūteru vadītajiem (14 g.v.) nebija jāliek eksāmens braukšanā! Viss ir atkarīgs no vecākiem. Bet vecāki ir jāmāca un jāapmāca. Arī tā šeit ir problēma. Skūtera vadītājam atļautais ātrums 45 km/h! Kurš izdomāja šādu gradāciju?

Vernons 30.01.2017 21:22

Tas CSN jau ir atrunāts!

Vernons 30.01.2017 21:20

Tiesības vadīt auto pavadoņa klātbūtnē jau pastāv no 16 gadu vecuma. Šo tiesību vadīt auto pavadoņa klātbūtnē varētu samazināt līdz 15 gadu vecumam, bet kaut kādam elementāri obligātam zināšanu līmenim ir jābūt. Minimumam elementārai drošībai, kuru ar pliku "Distanci" neaizstāsi. Jo auto nestājas tik pat ātri cik viņš "skrien". Jāiemācās nedarīt otram to, kas pašam ļoti nepatiktu.

Vernons 30.01.2017 19:41

Vecāku pienākums līdz 12 gadu vecumam bērnu vest pie rokas tiešā un pārnestā nozīmē. Tātad vecāku pienākums savām atvasēm tos CSN iemācīt. Bet ko Tu spēsi iemācīt saviem bērniem, ja Tevi pašu ir mērķtiecīgi čakarējuši visi, kam nebija slinkums. CSN ir nedaudz debilizēti un ar to nevajadzētu lepoties. Vispirms savedam kārtībā ideoloģiju, kā katram no mums uz ceļa būtu jārīkojas. Uz priekšu! Es par!

Vernons 30.01.2017 10:51

Objektīvi būtu skatīt patēriņu uz katriem 100 nobrauktiem kilometriem. Man, piemēram, WV B7, kārba manuālā, pilsētā ap 6,5, ārpus zem pilsētas zem 5 litri uz katriem 100 kilometriem. No Berlīnes 4 braucēji līdz Rīgai 4,7 litri. Katram savs maršruts, katram savs braukšanas stils, katram savādāka vajadzība.

Vernons 29.01.2017 23:26

sarashkins rakstīja:

Janozaurs rakstīja: Tu tos ceļus pa savu naudu taisi?

Bez radzēm tādā laikā nemaz nevar braukt. Pagājušajās brīvdienās auzbraucu paslēpot. Tur taču tīrs ledus uz ceļa. Tu pats arī ne reizi no Rīgas nelien ārā?

Brauc ar sabiedrisko un nemuldi, ja tev ceļi bojājas

Laikam sliktas riepas...

Ātrums pārspēja miglu, vai migla paņēma uz izbrīnu ātrumu.

Vernons 17.01.2017 11:45

Pārdomāti izveidota ritošā daļa. Izturīga. Auto kalpo izcili labi. Nu jā kvēlsveces jāmaina pirms ziemas. Siltā ziemā var nemanīt ka strādā vairs viena. Tehniskās apkopes jāveic ikvienam auto! "Kļūda", ka kalpo ilgi un nelūzt! Vāciešiem tādu "kļūdu" ir daudz. VW busiņi ir izcili.Piemēram T5 ir dažas "bērnu slimības", kas dārgi maksā. Nu tiem kam tas ir zina!

Vernons 16.01.2017 21:00

VW T4 "Vācu industrijas kļūda", VW B7, Passat 2011. gada, ekonomisks dīzelis. Un dresēju jau autobusus Setra S 516 HD, bet Setra S 215 HD arī nav ne vaina.

Vernons 11.01.2017 11:40

Vēlams regulāri uzlādēt! Ja brauc īsus pārbraucienus. "Multivanam" ir pat divi akumulatori, viens sildītajam.

Vernons 11.01.2017 11:37

Kas notiek Latvijā, kad ārā ir 30 grādu sals? Savas jaunības dēļ neesi piedzīvojis! Nosēdinātais aķis pēc pāris stundām sasalis apaļš. Tava muļķība pa visām "vīlēm" lien ārā.

Vernons 11.01.2017 10:57
Vernons 10.01.2017 9:15

Tavu prātu varētu ieregulēt normāls kurbulis. Vai Tu zini kas ir kurbulis?

Eiropā ir dažādas klimatiskās zonas. Mēs dzīvojam vidēji skarbā, bet ir vēl skarbāki apstākļi un tur pielieto elektrolītu 1,32 , lai nesasalst. Viss maksā naudu. Ekonomē uz visu, arī uz elektrolīta blīvumu.

Krievu akumulators man kalpoja 7 gadus. Nekāds bizness viņiem nesanāk, ja citiem kalpo 2 - 3 gadus.

Vernons 09.01.2017 23:49

Es krievu armijā aiz polārā loka dienēju. Uztvēri?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti