iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Vernons 11.11.2015 16:09

Tu darītu tieši tāpat! Neatkarīgi no tā vai es parazitēju vai nē! CSN 88. punkts! Bet CSN 10. punkts uzliek par pienākumu rīkoties TĀ, lai nerastos pat bīstama situācija!

Vernons 11.11.2015 16:02

Gājējam pirms izkāpt uz brauktuves ir jāietur pauze vismaz Trīs sekundes un attiecīgi braucēji spēs izpildīt CSN tajās sadaļās, kas minētas CSN 70., 73., 77. un 118.4. punktos!

Arī Palaidniex būs apmierināts un visi līdzpilsoņi būs laimīgi!

Vernons 11.11.2015 15:57

Dažam labam ir nepārvarama vēlēšanās gājēju par katru cenu dabūt zem riteņiem auto vadītājam! Mana vēlēšanās, lai auto vadītāji zinātu CSN prasības un cienītu gājējus!

Bet gājējam ir jāpaskaidro viņa pienākumi, kā rīkoties uz ceļa, jo viņa "tiesības" ir pretrunā ar loģiku un veselo saprātu. Tieši tādēļ pie mums ir rekordliela nobraukto gājēju un riteņbraucēju "raža". Beidzam kultivēt dubultu morāli un būs gana labi!

Vakar Delfi.lv aculieciniekā uz Cēres ielas redzama sadursme starp Volvo un sarkanu auto. Palasiet ko katrs raksta un ko es rakstu, tad padiskutēsim kā nenonākt aiz restēm!

Vernons 11.11.2015 15:47

Iepazinos un noskaidroju situāciju. Apdalīja Tevi autobusa vadītājs, bet Tevi tas netraucēja. Bet "skrobe" palika! Nu piedod, ka tā sanāca. Rīt brauks cits un iespējams notiks tāpat! CSN autobusiem ir mazliet savādāki. Un Tavs pienākums noskaidrot kāpēc, ja gribi būt līdzvērtīgs viņiem.

Vernons 05.11.2015 15:01

Jūs saviem bērniem un tuviniekiem varat stāstīt šādu fabulu, par priekšroku uz gājēju pārejas, ja Jūs no viņiem gribat tik vaļā ar "citu rokām"!

Es esmu Vernons!

Bet Džeriņš Edgars ir manis atzīts skolotājs!

Ja CSN Latvijā nesastāvētu no 119. punkta vienas trešdaļas: "Ievēro distanci" būtu gana labi!

Vernons 30.10.2015 13:07

E 77 Tev neko neizsaka? Es varu tikai daļēji piekrist un, ko domāju par šo rakstu, es personīgi pateikšu Atim Jansonam.

Katram otram, tikai katram otram, bet ne katram šie Noteikumi ir saprotami un pildāmi!

Vernons 27.10.2015 18:47

Kurā vietā Tu redzi gājēja priekšrocības pret transporta līdzekli kurš nestājas, vai kuru nevar apturēt?

Nedzen tīši nelaimē līdzpilsoņus!

Vernons 27.10.2015 18:28

Tu domā pats savā vietā! Nevajag domāt cita vietā! Kā Tu zini, ko es spēju vai nespēju?

Vernons 27.10.2015 17:56

Nāksies iepazīties ar programmu, kas paredzēta skolās jauniešu izglītošanai ceļu satiksmē. Izskatās slikti!

Vernons pildīs CSN 113., 70., 73., 77., 118.4, punktu prasības, lai tie, kas brauc aizmugurē, nebūtu pārsteigti par manu rīcību! Mēdzu vadīt ļoti lielus braucamos.

159. un 160. punktu prasības tiek izpildītas automātiski!

Un tas atbilst CSN 10. punkta uzstādījumam, katram rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju.

Vēl vienkāršāk skan tā: "Nedari otram to kas Tev pašam nepatiks".

Konuss! Tā ir Tava teorija ne mana. Un to piekopj policija.

Vernons 27.10.2015 15:30

Gājējam uz gājēju pārejas 931. apzīmējums NAV priekšroka!

Tā ir vieta kur gājējiem tiek organizēta brauktuves šķērsošana!

Gājējam aizliegts (24.) iziet uz brauktuves ja tuvojas transports!

Gājējam ir priekšroka uz regulējamas pārejas, ejot pie zaļā, Tev, man, vai kādam citam veicot pagriezienu!

Bet visos gadījumos gājējam par savu drošību jārūpējas pašam.

Par to braukšanu un čupā stumšanu. Vai nu Tev ir talants braukt vai nav! Vai Tu spēj filtrēt situāciju vai nē?

Nebrauc ātrāk par plūsmu un nebūs strauji jābremzē!

Es pietiekami tālu pārskatu ceļu, gan priekšā gan aizmugurē un mani nepārsteigsi. Es spēju palabot arī cita pieļautu kļūdu.

Vārds Vernons ir jāraksta ar lielo burtu!

Vernons 26.10.2015 15:51

Necenšos vainu novelt uz citiem! Iesaku katram aizdomāties par savas rīcības sekām.

Un 100% vadītājs no Polijas aizmiga!

Cietušiem no tā vieglāk nekļūst.

Vernons 26.10.2015 15:47

Atdziesti! CSN 10. punkts paredz: "Katram rīkoties "TĀ", lai šāda situācija nerastos"!

Tātad katra satiksmes dalībnieka rīcība, darbība vai bezdarbība, tiks izvērtēta.

Par Gustava Zemgala gatvi paskaidrošu mazliet savādāk kontekstā ar gājējiem un šo pāreju. Gājējam nav un nebūs priekšroka attiecībā pret auto! Un nevajag iestāstīt sev un stāstī bērnirm skolā šīs muļķības. Un paskaidrošu ar Taviem vārdiem un policijas ziņojumiem. Pirmkārt ātrumu parsniedēju skaits ir iespaidīgs. Otrkārt iereibušu vadītāju skaits vēl iespaidīgāks. Treškārt CSN zinošu vēl mazāk!

Un Tu vēl gribi, pie šadiem apstākļiem, lai gājējam "potētu priekšroku"?

Zini, padomju laikos trenera auto bija aprīkots ar skaļruni.

Apsēstie ar to, ka "distance jāievēro" un CSN jāpilda tikai katram otram noved pie šādām sekām.

Katram ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību ir jāgarantē drošību! Šī nav pirmā grupa kurai "pāri pārbrauc" smagais!

Vispār pie stūres, šad un tad, tie braucēji mēdz arī nomirt!

Svarīgi filtrēt situāciju un garantēt drošību, sev un jauniešiem noteikti! Gan jau manīsim cik polis ilgi brauca.

Vernons 26.10.2015 13:58

Vispār smagie ir aprīkoti ar tahografiem. Ar šo tiek kontrolēts darbs un atpūtas režīms, kam būtu jāveicina veselīga konkurence.

Pavadošā automašīna negarantēja drošību! Kas pietrūka, spriediet paši. Vai pavadošā auto vadītājs bija spējīgs megafonā dot komandu, visiem nobraukt malā?

Man pamats aizdomām, ka smagā vadītājs piemiga. Man šādi gadījumi ir zināmi vairāki.

Par atpūtas laukumiem. Kur un cik viņu ir? Neradot apstākļus atpūtai, tiek prasīta regulas ievērošana. Cik smagie stāv autobusu pieturās? Daudz, pat ļoti daudz un traucē autobusu kustību.

Vernons 26.10.2015 13:18

Priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība!

CSN ir spēkā pie noteikta ātruma limita!

Vai vieglajam bija jāstājas? Domāju ka nē!

Par smagā ātrumu ziņu nav!

Tēvs savu bērnu, pie rokas turot, ved pāri ielai!!!

Tēvs vēl spēja novērtēt situācijas sekas un atkāpties! Gājēja rīcība nebija sadursmi izraisoša!

Šis negadījums atbilst Taviem komentāriem, "Palaidniex". Tik pat labi Tu tam vieglajam pie stūres varēji būt. Pofig, kas notiks aizmugurē!

Lai vispusīgi un objektīvi spriestu par notikušo, es vēl palūgtu iepazīties ar smagā vadītāja telefona izdrukām. Pēc jebkuras sadursmes smagais janogādā uz tehnisko apskati! Lai nevienam nebūtu vairs jautājumu, bija vai nebija bremzes kārtībā.

Vispār normāli būtu jābūt brīdinājuma signāliem 5 sekunžu ilgumā, vai 50 metru garumā pilsētā, pie 50 km/h!

Distances neievērošanas piesaukšana nav objektīva!

Vernons 23.10.2015 21:16

Diezin vai kāds no Jums atbalstīs šo viedokli, kad skolās bērniem sāks šādi mācīt. Gadus trīsdesmit atpakaļ jau kaut kas līdzīgs bija. Kurš ir autors?

Gājēja palaišana ir kultūras jautājums. Cieni citus cienīs Tevi. Ja gājējam nav acu kontakta ar braucēju, tad gājējam pirmais spertais solis būs arī pēdējais.

Ir vēl viena sērga, telefoni! Nu Jūs cerams sapratāt par sekām.

Vernons 23.10.2015 19:45

"Nē, šos punktus neviens nav atcēlis un gājējiem uz gājēju pārejas noteikti ir priekšroka." Un kurš punkts paredz šo priekšroku?

CSDD arī brauc auzās! Policija arī kādreiz tā teica, līdz attapās ka tik viennozīmīgi nav!

159. un 160. punkti neattiecas uz gājēju, bet uz auto braucēju. Šos abus var apvienot ar 113., jēga tā pati!

Svarīgi ir gājējam nestāstīt muļķības!

CSN 10. punkts - katram!

Bet šis salikums ir "izcils" - 161. un 27.!!!

Vernons 23.10.2015 10:54

4., 6. un 10. punkti ir preambula, kas noteic kā darbosies šie Noteikumi. Ar šiem trim punktiem jāsākas ikvienam protokolam un tiesas spriedumam!

Es neaģitēju neievērot distanci! Distancei ir jābūt vismaz pusei metros no braukšanas ātruma!

Braucējam jāredz tālāk par priekšā braucošā aizmnuguri!

Man nepatīk tendence, kas saistīta ar "distances nozagšanu", neadekvāti situācijai, strauji bremzējot!

Iebraukšana joslā, kad tā nav brīva pietiekamā attālumā!

Manevru veikšana bez virzienrādītājiem!

Autobusiem un smagajiem vieglie priekšā iebrauc bez sirdsapziņas pārmetumiem!!! Bez aiztures!

CSN ir 120. punkts, kur ir atruna par distanci!

Tu man pietuvojies lai veiktu apdzīšanu, bet es Tev priekšā, pat redzot Tevi spogulī, bez signāliem strauji nobremzēju. Sadursme ir neizbēgama! Un Tu sevi esi ar mieru uzskatīt par vainīgu?

Vernons 09.10.2015 12:09

Par nepārtrauktās līnijas šķērsošanu iestājas, vai var iestaties Nāves sods! Reljefa garenprofila, vai šķērsprofila lūzuma vietās ta tas notiksies!

Bet CSN 88. punkts ir uzrakstīts tā kā uzrakstīts. Un pat tad ja autobuss šo līniju šķērso, arī tad busa vadītājam ar savu rīcību ir jāgarantē citiem drošība.

Vernons 08.10.2015 15:11

Kā Tu Siguldā nokaisīsi stāvo kalnu? Tev tiek dots uzdevums to izpildīt!

Vernons 08.10.2015 13:18

ltv.lsm.lv/lv/raksts/07.10.2015-zebra.id57563/

Ja pašvaldībā strādā tādi kā "Palaidniex ", tad autobusu pieturu izveido paātrinājuma joslā. Uz priekšu pietura Gauja, tas pats. Rīgā, Ulmaņa gatvē, krustojumā ar Liepājas ielu abās pusēs paātrinājuma joslās ir izveidotas pieturas!

CSN 88. punkts paredz atkāpi no Noteikumiem arī autobusam, lai šajā pieturā izlaistu vai uzņemtu pasažieri.

CSN 10. punkts paredz ka pieturu šeit nebūvēs! Un tā lūk autobusu vadītāji izlaipo. Cerams ka šo pārcels.

Bet Tu, Palaidniex , esi "tukša muca", ne Tev zināšanu, ne pieredzes. Kad pietrūkst argumentu, tad visi līdzekļi labi, lai parādītu savu muļķību.

Par bērniem, ledu un ūdeni. Katru ziemu ir kāda diena, kad braukšanas apstākļi ir ļoti bīstami. Un tad arī braucam atbilstoši šiem slideniem apstākļiem. Un ne jau Tu būsi tas, kurš norādīs man vai kādam citam, kā slidonos apstākļos jābrauc. Gadās ka arī stāvam un gaidam kaisītāju.

Vernons 06.10.2015 16:27

Sīko pie skolas nobrauca sabiedriskā autobusa vadītāja vainas dēļ! Un nebija viņam uzstādīta zīme!

Pie skolas ir laukums kur jāizlaiž bērni! Tu nefleitē, bet domā ar galvu.

Vernons 05.10.2015 14:20

Ekstremāla bremzēšana ar autobusu braucot 50 km/h ir 15 metri! Un stājas tas iespaidīgi.

Vai Tu pirms ikviens gājēju pārejas samazini ātrumu?

CSN attiecas uz visiem! Un ko Tu spēj pamanīt lielai "fūrei" priekšā? "Fūre" stājas un Tev jāstājas, jo kur garantija, ka neuzradīsies gājējs.

Un vēl, gājējam uz pārejas nev priekšroka, tā ir vieta, kur viņam tiek organizēta brauktuves šķērsošana.

Gājējam vēl ir aizliegts iziet uz brauktuves, ja tuvojas transports.

Starp tām abām ceļa zīmēm nevar novilt burtiski vienādības zīmi.

CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem. Tas kurš pārkāpj šo ātruma limitu ir "izbraucis" ārā no Noteikumiem! Un jo ātrāk tas "atgriezīsies atpakaļ", jo labāk.

Vernons 05.10.2015 13:43

Pie neregulējamas gājēju pārejas, Tev 50 metrus pirms jāieslēdz STOP signāls un sen jābūt skaidrībai, kas notiek Tev aizmugurē! Ja Tu attopies 2X īsākā vai vēl īsākā ceļa posmā un Tev ieliek pakaļā, tad Tu un tikai tu esi pie tā vainīgs!

Nevajag radīt gājējam ilūziju, ka Tu tagad būsi tas labais un viņu laidīsi, pārkāpjot CSN 73., 77. un 118.4. punktus, apzogot laikā un telpā to kas brauc Tev no aizmugures. No Tavas straujās bremzēšānas seko trieciens pa Tava auto aizmuguri un Tevi uzstumj virsū gājējam. Tev par katru cenu gribas būt baltam un pūkainam. Uz ceļa ir parasti vairāki satiksmes dalībnieki un no katra dalībnieka loģiskas rīcības ir atkarīga drošība.

Visparīgos vilcienos tam tā jābūt. Bet posts un negals ir ar mobīlo telefonu lietošanu, tas var būt par patieso iemeslu sadursmes radīšanai. Tas vienkārši ir janoskaidro! Bet skaidrot, vai kā negribās.

Vernons 05.10.2015 12:28

Vienīgais Tavs glābiņš šajā gadījumā ir videoreģistrators!

Pagājušo piektdien, Liepājas ielā, pirms dzelzceļa parbrauktuves, man priekšā stāvošais auto uzsāka kustību, spolējot riteņiem, un sastūma kaudzē vēl divus. Opis sajauca pedāļus, no diviem neatrada pareizo. Arī tā gadās.

Vernons 05.10.2015 12:10

Par Delfu gājēju pāreju.

Vieglā vadītajs brauc pie sarkanā!

Gājēja šķērso brautuvi ne vis pa pāreju, bet iziet uz brauktuves no šķēršļa!

Vieglā vadītājs vainīgs!!!

"Priekšā esošam satiksmes dalībniekam, vienalga kādam, ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jagarantē drošība!"

Tā ir definīcija satiksmes drošībai.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti