Astra G Caravan (1998), braucu jau kopš 01.08.2006., pagaidām mainīt neplānoju
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Astra G Caravan (1998), braucu jau kopš 01.08.2006., pagaidām mainīt neplānoju
Vai nevarētu būt tā, ka mūsu pašu tautietim, atbraucot no angļu zemēm mājās pavadīt atvaļinājumu , lētāk sanāk uz šo laiku veikt auto pagaidu reģistrāciju LV, nekā maksāt lielo nodevu par braukšanu ar svešzemju numuriem?
mincis rakstīja: Aizgāja auzās šis topiks. Motors ir kārtībā, kompresija visos cilindros normā. Katalizators arī ir OK, pa izpūtēju visos režīmos izplūdes gāzes iet mierīgi. 1,8 pirku tāpēc, ka uz to brīdi 2,2 jēdzīga nebija, ko izvēlēties.
Nu paga, tad Tev autiņam tas motors tagad iet, kā nākas, vai arī joprojām "nevelk"?
Ja viss kārtībā, kā izdevās to dzelzi "vest pie prāta"?
Nu ar to braukšanas ātrumu pa "štrāsēm" tā ir, kā ir - man sanāca no Liepājas uz dižpilsētu braukt vakar. Tātad - rīta pusē starts 8.00 no Liepājas, nemitīgs lietus visā A9 garumā līdz pat Rīgas apvedceļam, kur tas pamazām pārstāja, bet ceļā vienubrīd pat ~ 15 minūtes nonstopā logu tīrītājus bija jātur 3. pozīcijā... Vārdu sakot, ūdens no visām pusēm, būdams spiests rēķināties ar savlaicīgu galamērķa sasniegšanu, ar 98. gada ASTRU brīvā trasē konsekventi turēju ap 105-108 "pulkstenī", visiem, kurus panācu, centos tikt garām (neaizmirstot par pašsaglabāšanās instinktu un respektējot 920. apzīmējumu), un "sacīkstes" bilance beigās sanāca nezincik:1 manā labā, jo tas viens man aizgāja man garām kā stāvošam... Atpakaļ no Rīgas Āgenskalna tirgus rajonā startēju ap 15.40, uz Jūrmalenes bija jāuzmanās no "ūdens lamatām" visādos veidos, bet lietus mitējās, tikko biju pa A9 nobraucis dažus kilometrus. Tā kā nekāds laika limits mani vairs nespieda, braucu vienmērīgi, ar "kājas kruīzu" cenšoties turēt apaļu simtu pa līdzenu vietu un nespaidīt pedāli arī pa mainīgu reljefu, ja neviens nesēdēja astē (garākā gabalā tāda braukšana baigi miegaina paliek...). Tādā stilā braucot pa sausu ceļu, atpakaļceļā "sacīkstes" bilance man bija aptuveni neitrāla, varbūt arī mīnusā, bet tad noteikti nelielā.
Tā ka kopumā laikam jau jāpiekrīt msh (abi tak no vienas puses esam), ka virs tā + 10 braucēju nemaz tik daudz nav...
P.S. Brocēnos pie FR man nācās sēdēt kādu 5-6 auto rindas astē uz 40 km/h...
Es ļoti gribētu kādreiz ņemt dalību šādā pasākumā un varbūt arī klātienē par šo to padiskutēt, bet diemžēl testies 200 + km uz katru pusi tikai šī pasākuma dēļ nevaru atļauties, jo dzīvoju Liepājā...
Neesmu cieši saistīts ar CP, bet savā darbā laiku pa laikam man ir jāvērtē CP darbinieku sagatavotie materiāli.
Vēl viena, manuprāt, būtiska lieta, kas būtu jāpatur vērā, lasot Ventspils tiesas tiesneša spriedumu "autobusa lietā" - tur norādīti tikai sūdzības iesniedzēja sniegtie paskaidrojumi tiesas sēdē, jo policijas (tas ir, iestādes) pārstāvis tiesas sēdē nav piedalījies! Pēc manām domām, tieši tas apstāklis, ka policijas pārstāvji uz tiesas sēdēm administratīvo pārkāpumu lietās neiet (vismaz parasti ne, cik nu man zināms) un neskaidro sastādītā protokola vai uzliktā soda pamatojumu un konstatētā pārkāpuma būtību, dod iespēju "nepamatoti apvainotajiem" tiesās stāstīt visādas pasaciņas, kas faktiski nozīmē, ka spēle notiek uz vieniem vārtiem, jo oponents tajā nemaz nepiedalās.
Padomājiet arī par to, pirms pārmetat policistiem šķietami nepamatoto protokola sastādīšanu konkrētajā gadījumā!
Pilnībā piekrītu še teiktajam!
Tas, ka zināma daļa dunduku nevar saņemties un apdzīt uz 75 - 80 km/h braucošu policijas auto, neattaisno autobusa vadītāja noteikumiem neatbilstošo rīcību, kura, manuprāt, šeit bija diezgan acīmredzama.
Un otrkārt - es jau rakstīju, ka mani iebildumi un kritika spriedumu neatceļ!
Izlasīju. Spriedumam nepiekrītu, uzskatot, ka šajā situācijā atsaukties uz galējo nepieciešamību nav pamata, jo, kā redzams video, policijas auto nu nekādā gadījumā nebremzēja strauji. Bez tam autobusa vadītājam bija šajā situācijā bija jāievēro distanci atbilstoši CSN prasībām. Arguments, ka distanci busa vadītājs varēja neievērot, jo gatavojās apdzīt, neiztur kritiku, jo tajā vietā bija nepārtrauktā līnija, tātad tajā vietā apdzīšanai gatavoties nemaz nedrīkst (un tur vēl labu gabalu uz priekšu nedrīkstēs, jo, kā izskatās, priekšā Ķemeru krustojums)!
P.S. Tas, ka norādu uz sprieduma strīdīgo argumentāciju, spriedumu neatceļ, lai arī kāds, bet spriedums ir, un nav ziņu, ka kāds to būtu atcēlis.
Šoseja - Rīga - Liepāja, remontējamais posms netālu no Kalvene, šķiet, 2013. gada vasara. Pie luksofora stāvošo busu taranēja cementvedējs un uztrieca virsū pirms tā stāvošam vieglajam VOLVO. Bilance - gāja bojā autobusa aizmugurē sēdošs vīrietis, smagas traumas guva aizmugurē sēdošais vieglā auto pasažieris, vieglākas traumas bija vēl veselam baram - slimnīcā tika nogādāti vai paši vērsās 13 vai 16 cilvēki... Cementvedēja šoferis arī cieta diezgan nopietni, plus vēl tiesā tika sodīts ar nosacītu cietumsodu.
Cien. iAuto!
Manuprāt, rīcība, publicējot saliktu video "priekš apspriešanas", par tēmu, kura portālā ir pietiekami aktuāla, un tai pašā laikā neliekot klāt tiesas nolēmumu par konkrēto situāciju, nav saucama nekā citādi, ka vien par šejienes apmeklētāju čakarēšanu!
Dodiet šurp tiesas nolēmumu, tad arī būs materiāls, par kuru izteikt konkrētu viedokli!!!
Cien. iAuto!
Manuprāt, rīcība, publicējot saliktu video "priekš apspriešanas", par tēmu, kura portālā ir pietiekami aktuāla, un tai pašā laikā neliekot klāt tiesas nolēmumu par konkrēto situāciju, nav saucama nekā citādi, ka vien par šejienes apmeklētāju čakarēšanu!
Dodiet šurp tiesas nolēmumu, tad arī būs materiāls, par kuru izteikt konkrētu viedokli!!!
Tad jau Tev pāris tuvākās dienas būs savu kumeļu stallī jāpatur, lai nesanāk būt kā pīlei uz ledus, ņemot vērā to, kāds ziemīgs paskats laukā
Ja kāds to jau ir izdarījis, tad, manuprāt, viņam saprāta tā pamazāk...
Pats šo procedūru parasti veicu marta beigās - aprīļa pirmajā pusē, kaut arī dzīvoju Liepājā, kur ziema pārāk ilgi neuzkavējas, jo braucu ne tikai pa pilsētu un ne tikai pa asfaltu.
Par ceļu Tukums - Kuldīga pilnīgi piekrītu, it īpaši tajos posmos, kur vecā, līkumotā trase nav taisnota, bet ir klāta ar jaunu, gludu asfaltu. Par grantētajiem - jebkurš no tiem var būt "jautrs" braukšanai, ja tam nav vasaras "redeles" un ceļam ir līkumi un kalni - lejas.
Nebūs tiesa - CSN 222. un 223. punkts nenosaka aizliegumu braukt dienas laikā ar nedegošu tuvo gaismu, ja redzamība ir pietiekama!
Man būtu jautājums CSDD vadībai - kāpēc man vakar gandrīz pusstundu vajadzēja pārbaudīt darbinieces pacietību, cenšoties panākt, lai varu atbilstoši MK noteikumos paredzētajam saņemt 50% nodokļa atlaidi, uzrādot 3+ Ģimenes karti, jo iestādes sistēmā esošajos priekšrakstos šāds variants (tikai karte, bez papildus izziņām) nebija iekļauts. Papildus varu piebilst, ka man divi vecākie bērni ir pilngadīgi, bet turpina mācības. Beigu beigās savu atlaidi tomēr saņēmu, gribu izteikt pateicību CSDD Liepājas nodaļas darbiniecei par viņas pacietību manu iebildumu uzklausīšanā un ieinteresētībā, risinot radušos situāciju.
Opel Astra G Caravan, 1998. gads, 1,6 benzīns. Manā lietošanā jau vienpadsmito gadu, odometrā tūlīt būs 331 tūkstotis, no tiem 195 manējie...
A filmētājam aiz muguras nesas stulbs nejēga, kurš skatās velns zina kur, tikai ne braukšanas virzienā...
Man ir nācies piedzīvot tādu grantenieka segumu pirms kādiem gadiem 20 Kuldīgas pusē, kas ir mana dzimtā, ar M-412, kam aizmugurē bija LUAZa riepas (ja kāds atceras, kādas tās bija - "rakšanai" pa dubļiem vai sniegu vēl derēja, bet uz ledus saķere nekāda). Nu tad lūk - toreiz uz Kabiles ceļa no 40 km/h nācās šļūkt kādus 100m atmuguriski, bet vēlāk pa Basu ceļu (vietām paugurainu, līkumainu, ar pamatīgu slīpumu pagriezienos) 18 km tika pieveikti 45 minūtēs, vairākkārt vienkārši nevarēja tikt augšā pauguros, un no vietas mierīgi varēja sākt ar 1. vai arī 4. robu, starpības praktiski nekādas...
DELFos viens autors ielicis Rēzeknes pusē nobildētos grants ceļus, kuri klāti ar apkusušu agrāk piebrauktā sniega kārtu, faktiski tas ir ledus ar ūdeni pa virsu. Lūk, pa tādiem bez naglām grūti vispār izbraukt, sevišķi, ja reljefs nelīdzens...
Nū, šitais jau gan bija prasti nošpikots no ZEBRAs joku video pēdējā sižeta, tā kā neoriģināli sanāk...
Cik šķībām rokām jābūt, lai kaut ko tādu pamanītos izdarīt??
Man savai 98. gada Astrai līdzšinējo 10 gadu laikā to izdarīt nav izdevies...
Bet pirmā komentāra daļa Vernonam bija ļoti sakarīga - braukt tā, lai riteņi neizslīdētu un neveidotu ledu uz ceļa, tajā daļā viņam ir pilnīga taisnība. Ja visi iemācītos uzsākt kustību bez buksēšanas un bremzēt bez slīdēšanas (tā, lai nenostrādā ABS), labāk būtu visiem uz ceļa.
Man ir nācies atrast padsmit gadus atpakaļ žiguļa priekšējā riepā velo spieķa galviņu, tai gar nolūzušo spieķa galu gan dvaša nāca ārā. Ir bijuši vēl senākos (kameru riepu) laikos gadījumi, kad riepā ietriekta parastā skrūve, bet kamera ir spējusi "izdzīvot" un gaisu ārā nelaiž...