Bet no otras puses, es esmu no cilvēkiem, kuriem tieši cenu diapazons 30-40k šķiet visbezjēdzīgākais. Perfekti labu jaunu un visām vajadzībām piemērotu mašīnu var nopirkt par 20-30k, izvēle plaša. Perfekti labu jaunu "premium" var dabūt par 40-50k un uz augšu, izvēle plaša.
Bet kas paliek pa vidu?
Tas pats Sportage par 25k, ar drusku labāku motoru, pseidopilnpiedziņu un pāris ekstrām.
Tas pats Tiguans par 28k, ar drusku labāku motoru, pseidopilnpiedziņu un pāris ekstrām.
Un tā tālāk.
Noteikti ir kādi izņēmumi, bet kopumā tieši cenu kategorija, kas ir starp augšējo ne-premium (ap 30k) un normāli aprīkotu premium apakšējo slieksni (ap 40-45k) mani totāli neuzrunā, jo tā šķiet dikti nesaprātīga izvēle.
Nu, es domāju, ka par 40k iepirktu A6 pēc pieciem gadiem pārdosi tālāk par krietni lielāku ciparu, nekā par 36k iepirktu Sportage. Tur vien būs liels ietaupījums.
Vēl redzēju, ka Volvo piedāvā labas cenas XC60 modelim, 38-39k, par 39000 izskatījās vispār super komplektēts. Gan ar D3 motoru, nezinu,vai tas gana labi ceļ. Bet ja gribas skatīties džipveidīgo virzienā, arī tas ir variants. Un arī tur es domāju, ka tālākpārdošanas vērtība būs daudz labāk.a