iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
AnK 25.01.2017 13:19

Nu, es domāju, ka par 40k iepirktu A6 pēc pieciem gadiem pārdosi tālāk par krietni lielāku ciparu, nekā par 36k iepirktu Sportage. Tur vien būs liels ietaupījums.

Vēl redzēju, ka Volvo piedāvā labas cenas XC60 modelim, 38-39k, par 39000 izskatījās vispār super komplektēts. Gan ar D3 motoru, nezinu,vai tas gana labi ceļ. Bet ja gribas skatīties džipveidīgo virzienā, arī tas ir variants. Un arī tur es domāju, ka tālākpārdošanas vērtība būs daudz labāk.a

AnK 24.01.2017 16:40

Bet no otras puses, es esmu no cilvēkiem, kuriem tieši cenu diapazons 30-40k šķiet visbezjēdzīgākais. Perfekti labu jaunu un visām vajadzībām piemērotu mašīnu var nopirkt par 20-30k, izvēle plaša. Perfekti labu jaunu "premium" var dabūt par 40-50k un uz augšu, izvēle plaša.

Bet kas paliek pa vidu?

Tas pats Sportage par 25k, ar drusku labāku motoru, pseidopilnpiedziņu un pāris ekstrām.

Tas pats Tiguans par 28k, ar drusku labāku motoru, pseidopilnpiedziņu un pāris ekstrām.

Un tā tālāk.

Noteikti ir kādi izņēmumi, bet kopumā tieši cenu kategorija, kas ir starp augšējo ne-premium (ap 30k) un normāli aprīkotu premium apakšējo slieksni (ap 40-45k) mani totāli neuzrunā, jo tā šķiet dikti nesaprātīga izvēle.

AnK 24.01.2017 16:32

Nu nez, pilnīgi nopakots Sportage par 36 štukām? Daudz par daudz. Nupat Feisbukā redzēju Audi A6 reklāmu - labi nopakots (pārkinga sensori un kamera, navigācija, ādas salons, 5g/100k garantija u.t.t.) A6 sedans ar 1.8 TSI par 40 štukām.

Esmu izbraucis ar jauno Sportage un viss patika (lai gan 1.7 dīzelis pārāk gauss un arī rijīgs), bet nu, es testēju auto par aptuveni 25k, kas arī šķiet saprātīgs cipars priekš tādas mašīnas.

Ja gribētu atvēlēt teju 40 tūkstošus, tad tiešām labāk skatītos uz kaut kādu A6. Labi, ko es te meloju, būtu jāliek ģimenes vajadzības pirmajā vietā, tādēļ būtu jāņem kaut kāda BMW 2. sērija vai tml. Bet tas nemaina faktu, ka, manuprāt, ja tuvojamies 40k EUR slieksniem, Kia nav tā mašīna, ko iegādātos.

Par 25-30k - noteikti vērts apsvērt. Par teju 40? Nekad.

AnK 19.01.2017 16:17

Ar jaunu auto man patīk tas, ka nevar iegrābties. Arī ja kaut kas plīsīs, par to nebūs jāraizējas/jāmaksā. Nepatīk, protams, izmaksas, tomēr tā kā auto ir uz firmas, tad tās izmaksas arī nav tik trakas. Ja būtu jāizmaksā tās summas kā alga caur manu ne-MUN uzņēmumu, tad gan būtu švaki

Mazlietotu "Premium" vispār neizskatu kā variantu, jo pārāk dārga uzturēšana/remonta izmaksas. Redzēs, kā būs ar lieko naudu gada beigās, ja būs daudz, varbūt nomainīšu jauno auto oplīzī pret lietotu - norakstīšu peļņu un pie reizes pāris gadus pabraukāšu ar kaut ko citu. Mainīt auto jau arī forši

Personīgi ļoti patīk Dodge Journey/Fiat Freemont, varētu tādu paķert, bet netā lasītais liek saprāta balsij kliegt "NĒĒĒ", jo negribas arī nepārtraukti dzīvoties pa servisiem...

AnK 19.01.2017 15:37

Ja vajag fiksi, iebraucu kādā no tām tur mazgātuvēm, kur iemet naudiņu un tad ar augstspiedienu pats mazgā.

Ērtības ziņā patīk SongWash Alfā, jo nu, ja laiks tāpat jātērē šopingam, tikpat labi var pie reizes iztīrīt auto salonu un ļaut nomazgāt.

Kad vedu auto uz apkopi, iztīru salonu un nomazgāju pie oficiālā dīlera (Wess Berģi), tur darbu izdara ļoti profesionāli.

AnK 16.01.2017 10:44

Un kā Freemonts? Vizuāli un komplektācijas ziņā ļoti patīk.

AnK 14.01.2017 21:52

Ģimenē divi auto:

1) 2016.g. Toyota Verso 1.6 D-4D, 15 000 km

2) 2007.g. Mazda2 1.4 benzīns, 289 000 km

AnK 14.01.2017 13:52

Iepriekšējā mašīna bija gaiši pelēka/sudraba, galvenokārt, jo tā bija pieejama +/- uzreiz, kamēr citu krāsu auto bija jāgaida vairākus mēnešus. Sāka reāli apnikt jau pēc gada

Pašreizējais auto (2016.g. Toyota Verso) ir tumši zilā, nemetāliskā krāsā. Gribējās ziļu, tumši zaļu vai sarkanu, No tām krāsām Verso bija pieejams tikai zilā un sarkanā, un zilā krāsa ne tikai labāk patika, bet arī ļāva ietaupīt. Manuprāt, mašīnai ļoti piestāv un ar netīrumiem arī nav baigi traki. Neteiktu, ka vairāk pamanāmi, nekā uz iepreikšējās mašīnas.

AnK 11.01.2017 11:26

Tas ir tik interesanti - LV specifika. Citur pasaulē cilvēki, kas maz(āk) pelna, tradicionāli iestājas par likuma normām, kas ir vērstas uz ienākumu pārdali - piemēram, palielinot nodokļu ienākumus uz turīgāko slāņu rēķina. Bet Latvijā, Latvijā daudzi domā tieši msh-veidīgi: aprūtina optimizācijas iespējas, slikti, jo lūk, var atrast kaut kādus atsevišķus pārbūvētājus, kuriem tagad būs grūtāk. Slikti, jo jāsāk citur, nevis iekasējot naudu un sodus un ko tur vēl. Likums domāts tikai paklausīgajiem muļķiem.

Un tā ar visu - nodokļi, kas pašu neskars un kas pašam var nākt tikai par labu (jo no tā, ka valsts kasē ieripo vairāk naudas sliktāk nevar būt, ja pats par to nemaksā) ir slikti, jo ļaunā valsts.

Es esmu viennozīmigi par šādu normu, jo tā nevar kaitēt valstij, tikai nākt par labu. Jā, varētu būt atsevišķi pārbūvētāji, kas cietīs, bet lielākā daļa auto, kas braukā ar Lietuvas/Igaunijas auto ir jaunāka izlaiduma premium/luksusa klases mašīnas, kuri tagad būs spiesti vienā vai otrā veidā maksāt valstij. Kas ir labi. Pilna Pierīga ar šādiem vāģiem.

AnK 09.01.2017 13:21

Nu, varbūt kaut ko tad jaucu, pie reizes skatījos arī Kaškajus un Kadjarus.

AnK 09.01.2017 13:17

Detaļas baigi neatceros, bet bija kaut kas par neizpildītiem solījumiem, "pazudušiem" iesniegumiem, cilvēka laika čakarēšanu (pasaka, lai brauc uz servisu pakaļ auto, bet pēc tam izrādās, ka tomēr detaļa vēl nav ielikta un jābrauc vēlreiz rīt) u.tml. lietas, cik es atceros.

AnK 09.01.2017 11:46

Nav apkārt cilvēku ar jaunām/mazlietotām Zafirām, bet ir divi zināmi ar X-Trail un tur bijušas problēmas. Vairākas reizes 1-1,5g laikā viesošanās servisā dēļ kaut kādiem gļukiem, arī attieksme no dīlera (Skandi) neesot bijusi tā labākā.

Personīgi X-Trail simpatizēja, gan no ārpuses, gan iekšpuses. Zafira gan daudz praktiskāka, bet kad pirkām auto, Auto Blitz:ā neviens man nepievērsa uzmanību, lai gan teicu, ka man jautājumi ir... tāpēc tālāk par aptaustīšanu salonā netiku. Varbūt, jo biju sestdienā 40 min pirms darba dienas beigām, lai gan tas nav attaisnojums.

AnK 09.01.2017 11:43

Pirms gada bija 110 dCi motori pieejami priekšpiedzinas versijām, ja nemaldos, tie bija 1.5

Tagad skatos, ka palikuši tikai 110 dCi - tie 1.6

AnK 14.12.2016 16:50

Nu, ja 2-3k, tad pilnīgi bezjēdīgi ņemt otru auto, ja nav galīgi spiesta lieta. Vismaz ja runa ir par Rīgu, tad droši vien sanāktu lētāk šo gabalu nobraukt ar taksi...

Mums kopējais nobraukums ar vienu auto bija 25-30k gadā. Nezinu, kā sadalīsies nobraukums starp abām mašīnām, pagaidāmi es ar Mazdu braucu darbdienās (ap 30-35 km dienā), bet brīvdienās, kad parasti braucam visa ģimene, protams braucam ar Verso.

AnK 14.12.2016 16:49

Es vakar redzēju BMW X5 uz evakuatora. Nevaru atminēties, ka būtu redzējis XC90 uz evakuatoriem. Bet tas droši vien tādēļ, ka XC90 ir tādi šroti, ka pat no pagalma ārā netiek = līdz evakuatoram pat nedavelk. Vismaz X5 īpašnieks noteikti bija baudāmi gāzējis pa pasauli, pirms tehniska kļūme lika izsaukt evakuatoru, kamēr XC90 īpašnieks visdrīzāk pat no stāvvietas izbraukt nepaspēj, pirms autiņš nobrūk.

AnK 14.12.2016 15:51

Bet tieši tas, ka cilvēki pat nenojauš kopējos izdevumus, liek cilvēkiem "iegrābties" un pēc tam lamāt "ļaunos kredītdevējus". Jo cilvēks nesaprot, ka tie 200 EUR mēnesī, ko dīleris piedāvā kā maksājumu, ir tikai sākums.

Principā jau tas pats sindroms, kā nopirkt pavecu premium auto par visu naudu un pēc tam nespēt to uzturēt - cilvēki neaizdomājas un neskaita.

AnK 14.12.2016 15:44

Jā - bet ja ir divi auto un tos uztur normālā tehniskā stāvoklī, tad vajag kaut kādu maksimālo nelaimi, lai abi nobruktu vienlaicīgi.

Piezīmi par provinci vietā - ja es palieku bez auto, tās ir neērtības (baigais laika zudums bērnu vest uz dārziņu ar sabiedrisko), kuras var viegli risināt (Rīgā/Pierīgā atrast nomas auto ir stundas jautājums, ja uz sitiena vajag).

Man patīk pats auto meklēšanas, testēšanas un pirkšanas process. Pat nezinu, kādēļ, bet patīk.

AnK 14.12.2016 15:40

Es principā teiktu, ka kopējās izmaksas varētu būt aptuveni līzinga maksājums x 2. Un tad +/- 100 EUR, atkarībā no tā, cik brauc u.t.t.

Protams, labi izklausās reklāmas "no 189 EUR mēnesī", bet pie kaut cik reāliem nobraukumiem 20-25k vērts auto oplīzī būs pie 250-280 EUR/mēn, kas nozīmēs ap 500-600 kopējos izdevumos.

Man, piemēram, sanāk (ļoti aptuveni):

līzings - 250 EUR

kasko - 35 EUR

octa - 10 (?) EUR

riepas - 10 EUR

apkope - 20 EUR

degviela - 125 EUR

Ja pieskaita klāt sīkumus kā auto mazgāšanu, šķidrumus u.tml. lietas, tad arī sanāk ap 500 mēnesī.

AnK 14.12.2016 15:26

kt315b:

Nē, tīri otrādi - ja bizness labi ies, pārsēdīšos lietotā. Varbūt paradoksāli skan, centīšos paskaidrot.

Kopš ģimenē ir divi auto, sāku domāt, ka jauns auto principā ir lieks. Jo risks, ka abi auto remontā vienlaicīgi ir niecīgs (kas ir viens no galveno jaunā auto plusiem) un arī ja tas atgadītos, tad vienmēr ir variants auto noma. Un ja lietots auto, vieglāk var biežāk mainīt mašīnas, ja ir tāda vēlme. Un izvēles opcijas ir daudz plašākas.

Bet es noteikti negribu pirkt lietotu auto līzingā, tādā gadījumā gribu viņu nopirkt, lai man viņš ir īpašumā un miers.

Un ja bizness labi ies, tad nopirkt auto varētu būt izdevīgi, jo uzreiz norakstās peļņa + PVN. Bet nu, nāks laiks, nāks padoms, turēt mašīnu oplīzī jau arī no daudziem aspektiem izdevīgi.

AnK 14.12.2016 12:14

Par Megani neko nezinu, bet pēdējā laikā pārvietojos ar ģimenes otro auto - pie 300k nobraukušu Mazda2. Vietas priekšā gana, aizmugurē aiz manis praktiski nav (bet tas nav svarīgi), bet es šo mašīnu droši varu nosaukt par baudāmu - protams, salona paskaļi, bet lai ikdienā nobrauktu maršrutu mājas-bērnudārzs-darbs-bērnudārzs-mājas, mašīna ideāla.

Svētdien pirmo reizi biju garākā braucienā (300 km kopā) ar Mazdiņu (jo sieva ar bērniem brauca citur) - ārpus pilsētas ar šādu mazuli braukt protams nekāda dižā bauda nav, bet arī nekas traģisks nav.

Par topiku runājot - grūti spriest, tā kā ģimenes pirmais auto (2016.g. Toyota Verso) ir uz mana uzņēmuma (oplīzī) un tā kā ienākumi mēdz bišķi svārstīties, algā izmaksāju dažādas summas katru mēnesi un tā, tad nevaru īsti pateikt. Līzinga maksājums galīgi nesit pa kabatu. Varētu arī atļauties ievērojami dārgāku auto, bet vajadzību nekādu nesaskatu.

Izskatu gan iespēju pēc gada vai diviem nopirkt lietotu auto, ap 6-8k vērtībā, lai samazinātu ikmēneša izdevumus, bet tas būs stipri atkarīgs no tā, kā biznesam klāsies nākamgad - ja nebūs vajadzības norakstīt peļņu, tad palikšu pie jauna auto līzingā.

Par otro auto runājot, lēmumu pieņēmām augustā un mašīnu nopirkām septembrī, gribējām kaut ko mazu un lētu, negribējās ņemt nekādus kredītus, nopirkām par 1700 EUR un uzreiz pēc apkopes vēl 200 EUR ieguldīju pāris detaļu maiņā, pretkorozijas apstrādē, apkopē (tas jau iegādes brīdī bija plānots).

Manuprāt, svarīgi ir, ka auto var atļauties uzturēt normālā kārtībā un lai auto dēļ nav sajūta, ka jāatsakās no baigi daudz citām lietām, kas ir būtiskas.

AnK 13.12.2016 9:25

Centies arī noskaidrot info pie dīleriem, izejot no VIN numura, kā arī vairāk info par auto vēsturi. 205 000 nobraukums 11-12 gadus vecam dīzelim no Vācijas ir maz.

AnK 05.12.2016 17:50

Runājot par dīleriem:

Kad meklēju jaunu auto, arī man patika Forum Auto darbinieku attieksme. Trūka gan būtisks aspekts - "follow-up". Bet ar to neviens dīleris nenodarbojās, kas mani bišķi pārsteidza. Nezinu, varbūt neticēja, ka es esmu reāls pircējs, vai arī vienas mašīnas dēļ neies zvanīt, bet... es Forum Auto stabili atstāju savus kontaktus pēc testa brauciena ar Sportage, bet ar mani neviens tā arī nesazinājās. Kas zina, ja būtu zvans, varbūt brauktu ar Kia/Peugeot, nevis Toyota.

Bet visā citā ziņā, Forum Auto atstāja ļoti profesionālu iespaidu.

Runājot par auto:

Priekš pirmā auto 2008 vajadzētu būt labs, ja nemaldos, arī piecu gadu garantija. Vienīgais, ja pirmais auto, gan jau pa KASKO būs kādas švīkas vai skrāpējumi jātaisa, bet nu, tas jau arī nav nekas traģisks.

Kā pirmais auto varētu būt labs. Man tie jaunie Peugeot krosoveri uzrunā, es gan diez vai pats tādu pirktu, salons pārāk šaurs. Labi, ja pamatā brauc viens vai divatā, varbūt ir OK.

Lūdzu, turpini rakstit par savu pieredzi jauno auto tēmā un apsveicu ar jauno pirkumu, lai labi ripo!

AnK 05.12.2016 12:20

Skaidrs ir, ka jaunas mašīnas nevar mērīties ar vecajām ne kvalitātes, ne drošības, nedz arī dinamikas ziņā, nerunājot nemaz par komfortu. Un, bļin, ja nemāki noparkoties bez pīkstuļiem, tad brauc ar taksi.

Tāpēc nesen sāku tādu projektu, es nopirktu Golf MK3 bez dzinēja un dažām citām lietām, mazliet sistu, un tagad vācu detaļas, lai beidzot ģimenei būtu normāls vāģis. Jā, diezgan nākas kavēt darbu, bet nu, labāk tā, nekā maksāt liekēžiem servisā bargu naudu par auto remontiem. Un vakaros ģimene mani vairs nesatiek, jo man tak jāskrūvē tas viss pasākums kopā.

Ceturtdien bija lūzuma punkts.

Sieva: "Nāc, lūdzu. Bērni jāliek gulēt, nolasi meitai pirmsmiega pasaku."

Es: "Tu ko? Neredzi, ka es tūlīt grasos sajūgu mainīt?"

"Nāc!"

"Nē. Sajūgs pirms bērniem!"

"Beidz, mēs jau tevi tā nesatiekam..."

"NĒ! VAI NU TU LIEC MANI MIERĀ VAI ARĪ ES RĪT MUMS PĒRKU JAUNU FĀBIJU!"

Vārdu sakot - tagad varu brīvi skrūvēt kopā savu golfiņu, cik gribu

AnK 02.12.2016 11:51

Vēlos tikai padalīties ar dažām interesantām lietām.

Pirmkārt, mana Mazda2 nu jau pārsniegusi 287 000 km nobraukumu. Ja man būtu XC90, tad nobraukums noteikti būtu uz pusi mazāks, jo mašīna tik daudz viesotos servisos, ka nepaspētu ar viņu pabraukāt.

Otrkārt, vakar redzēju citu Mazda2, sarkanā krāsā, tā paša gada, kā manējo, bet dīzeli un ar nobraukumu 107 000 pēc CSDD datiem, tehniskā apskatē nullīte ar pirmo reizi. Pie stūres sieviete, viņai bija acīs tas apmierinātais skatiens kas saka "es braucu ar labu auto, es esmu tik priecīga, ka man nav tāds pretīgs XC90". Jūs taču atpazīstat to skatienu, ne?

Treškārt, vakar arī redzēju ļoti baudāmu auto, Škoda Fabia ar dīzeldzinēju. Brauca ņipri un pārliecinoši, uz ceļa noteikti turējās labāk par XC90, kura saimnieks ir spiests ekonomēt uz riepām jo auto remonti visu laiku apēd visus brīvos līdzekļus. Paskatījos CSDD datubāzē, mašīna sešus gadus veca un visu laiku tehnisko izgājusi ar pirmo - tātad, kopts, jauks un baudāms auto ar 110 000 km nobraukumu. Braucot aiz šīs Fābijas, mēs abi pabraucām garām XC90 blakus joslā. Izskatījās, ka XC90 vadītājs izmisīgi skatījās uz mūsu mašīnām un domāja - "kaut nu es kādam perekupam varētu nogrūzt savu govi, lai nopirktu kādu baudāmu mazauto, kas tik ļoti nelūzt".

AnK 02.12.2016 10:58

Vēl pirms diviem gadiem, kad noslēdzu līgumu ar IF:u, bija 30 dienu limits. Stabili zinu, jo manu auto sasita neilgi pirms Ziemassvētkiem, kā rezultātā servisā pabija kādas 33 dienas - dabūju kaut kādus pārdesmit eiro piemaksāt par tām dienām virs 30.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti