iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
AnK 26.06.2017 16:15

Tik mazam nobraukumam labāk ņemt benzīnu (manuprāt). Teiksim tā - ja dīzelis vidēji patērēs 7, bet benzīns 8.5, tad mēnesī tie ir 15 litri jeb kādi 16-17 EUR. Bet toties mazāks čakars, ziemā ātrāk sils u.t.t.

Iemetu kritērijus SS meklētājā, šie varianti šķiet simpātiski:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/bdkclb.html

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s40/dpfgn.html

Protams, pētījis sludinājumus neesmu, bet tā uz sitiena iekrita šīs acīs. Ar S40 esmu braucis (gan vecāku un ar mazāku tilpuma dzinēju), auto patīkams.

AnK 26.06.2017 13:33

Bet reidi IR vajadzīgi, vajadzētu gan ieviest vairāk arī ikdienā, ne tikai uz svētkiem. No 70 pieķertajiem trešdala ir 1,5 vai vairāk promillēm. Jā, var just līdzi tiem, kas varbūt neko sliktu nedarot uz paģirām ar savām 0,6 "iekrita" - no otras puses, nākamreiz varbūt neriskēs, bet drusku ilgāk pagaidīs.

AnK 26.06.2017 13:30

Damn: Interesanti, abus Tevis aprakstītos reidus es redzēju, bet netrāpīju viņos. Kad 25.06. braucām uz zoodārzu īsi pēc desmitiem, policijas mašīnas stāvēja, bet bija tieši uztaisījuši pauzi.

Citādi nevienu ekipāžu neoamanīju - laikam viena pretī braucoša kaut kad bija, bet Pierīga-Apšuciems 23.06 un Apšuciems-Talsi-Pierīga 24.06 bez reidiem.

Šogad kaut kā satiksme arī likās mierīgāka, bet tas droši vien saistīts ar to, ka mēs nebraucām tad kad "visi"

AnK 20.06.2017 14:56

Bet par velo runājot, problēma jau ir, ka lielā daļa velobraucēji neapzinās, ka ar savu bezatbildīgo braukšanu var iekulties reālos finansiālos sūdos. Un bieži vien tie sūdi jau būs brīdī, kad ar naudu nebūs baigi spoži - kad kārtējais pārisarkanobraucējs sāks atkopties no lauztās rokas, vēl pienāks rēķins no apdrošinātājiem...

Es nedomāju, ka velo-OCTAi jābūt obligātai, bet cilvēki ir jāsāk izglītot par sekām - tas vismaz ārstējamos daļēji izārstēs, neaārstējamos tāpat likumi un sodi neizārstēs.

AnK 20.06.2017 14:50

Es pat nezinu, ko prātīgāk darīt.

Varu pirkt tagad uz gadu, bet varu arī pirkt par 72 EUR uz trīs mēnešiem, jo septembrī pārskata BM klases. Un tad septembrī nopirkt jaunu, ar (cerams) labāku BM klasi būs labāka cena. Bet jautājums ir, vai pa tiem mēnešiem cena nepieaugs veļ vairāk, ka ar visu BM klasi būs tā pati naudiņa jāatstāj?

AnK 20.06.2017 9:56

Tas pie brokera, kas ļauj maksāt par polisi pie ikmēneša līzinga rēķina. Ja pirktu netā, tad varētu dabūt par 230 EUR.

Diezgan absruda sajūta, ka par OCTA polisi jāmaksā 70% no KASKO pilises cenas...

AnK 20.06.2017 9:54

Nja, 600% kāpums gada laikā.

Iepriekšēja periodā OCTA izmaksāja 49 EUR, tagad - 295 EUR. 2016.g. Toyota Verso, BM klase 6 vai 7, nav bijuši negadījumi.

AnK 15.06.2017 16:15

Mierīgi. Paskatījos Toyota Yaris cenas:

Yaris Active, benzīns: 14050 EUR

Yaris Active, hibrīds: 15590 EUR

Yaris Style, benzīns: 15410

Yaris Style, hibrīds: 17390

Ja, piemēram, benzīnam vidējais ir 7,5/100, bet hibrīdam 5,5/100, tad hibrīds atmaksājas pēc aptuveni 75-100 000 km.

AnK 15.06.2017 9:49

Kamēr Auris un Yaris hibrīdi ir visai saprātīgs pirkums, ja pārsvarā braukā pa pilsētu, jo to cena nav tik nesamērīgi daudz augstāka, ja salīdzina ar alternatīvām.

AnK 15.06.2017 9:48

Laikam doma ir, ka Prius ir vairāk Avensis klasē, lai gan, godīgi sakot, ja neskaita drusku vairāk vietas kājām aizmugurē sēdošajiem, Auris ir patīkamāks no praktiski visiem aspektiem - glītāks, ietilpīgāks, praktiskāks un lētāks.

Man personīgi patīk Prius+, bet cenu starpība starp Prius+ un Verso ir vairāk kā 10 000 EUR! Un ja runājam par 35 000 EUR vērtiem auto, tad tomēr jau pavisam cita līmeņa konkurenti parādās - BMW 2. sērija, Chrysler Voyager u.c.

Droši vien valstīs, kur ir pieejamas kaut kādas subsīdijas vai nodokļu atlaides (Stokholmā, piemēram, diezgan daudz taksometru ir Prius+), tādu auto var apsvērt, bet piemaksāt 10 000, tikai lai brauktu ar hibrīdu, manuprāt, ir diezgan stulbi.

AnK 09.06.2017 15:49

InterRisk - ir kādas atsauksmes? Es par viņiem neko nezinu, bet piedāvā vilinošus nosacījumus (KASKO).

AnK 07.06.2017 15:03

Tieši to pašu gribēju teikt - jebkāds komentārs, kas nelej siekalas par konkrēto sludinājumu/auto, tiek nodirsts un noliegts, turklāt ar visādiem visai konspiratoriskiem apgalvojumiem...

AnK 31.05.2017 16:05

Runājot par kasiņa jautājumu, ir jau opcija noprikt jaunu SsangYong Rexton: autobrava.lv/lv/ssangyong/modeli/rexton

Cik saprotu, 2000.gs. sākuma Mercedes ML platforma, vecs MB 2.2l dīzelis, gan jau, ka arī pārējā tehnika nav baigi jauna...

(No otras puses - ja vajag lielu, +/- īstu apvidus auto, turklāt ar 7 vietām, Rextons nemaz tik slikts gan jau ka nav, īpaši jo garantija uz 5 gadiem bez nobraukuma limita. Cena jau baigi zema. Galvenais tikai ņemt oplīzī, lai pēc tam var atdot dīlerim, jo pārdot tādu gan jau ka grūti...)

AnK 25.05.2017 7:23

KASKO vai tad sedz maiņas auto arī garantijas remontu laikā? Es biju domājis, ka tas attiecas tikai tad, ja auto ir remontos pēc KASKO gadījuma. Jebkurā gadījumā piekrītu, ka šī ir viena lieta, ko obligāti vajag iekļaut KASKO polisē.

Paldies par info!

AnK 24.05.2017 17:08

Jā... lasot gan šos stāstus, gan arī ierakstā par jaunajiem auto, sāku domāt, ka turpmāk pirms pirkt auto jāizvērtē arī dīlera gatavība dot maiņas auto garantijas remontu gadījumos, ne tikai apkopju izmaksas un visus citus faktorus...

Zini kā, citādi jau cilvēks mierīgi domā, paņems jaunu auto, nekas bez sīkumiem nelūzīs un ja nu kas, garantija, bet te hops un nedēļām ilgi auto tusē pa servisiem, a pats gādā auto par savu naudu...

AnK 24.05.2017 17:05

Izklausās tīri OK, īpaši ņemot vērā Fiat ne to labāko uzticamības reputāciju. Dizainiski man Fiati iet pie sirds, diemžēl gan viņiem nav neviena auto, kas man derētu - ja Freemont būtu bijis pieejams, kad mainīju mašīnu, būtu ar to izbraucis (lai gan cik saprotu, tas pamatā ir Dodge Journey).

Redzēs, kas būs, kad nākamreiz mainīšu kādu no auto - nezinu, kāpēc, bet Fiati man simpatizē, arī ja nekad neesmu braucis (vismaz ne cik varu atceries, pie stūre sstbaili nē) ar tiem.

AnK 24.05.2017 15:23

Deklarēts Rīgā, par Ušaku nebalsošu, neesmu vēl izlēmis, par ko balsot.

AnK 24.05.2017 14:45

Vlad, pie kura dīlera vedi apkopt/remontēt? Hyundai jau vairāki tirgo.

Interesanti, es personīgi uz Hyundai neesmu skatījies (lai gan Autobravas salonā pasēdēju i40 universālā), jo man Kia šķita lietderīgāks no price-performance viedokļa. Nez, vai ar Kijām tādas pašas šaizes notiek? Ir kāda pieredze?

AnK 23.05.2017 14:02

Ko dīleris teica par to, ka auto 5x tika vests ar evakuatoru garantijas laikā? Un tas ir 2 gadu laikā? Izklausās vājprātīgi.

Principā sāku domāt, ka pirms pirkt nākamo auto, jānoskaidro dīlera atteiksme pret maiņas auto. Tā tomēr drošāk...

AnK 23.05.2017 13:40

Kopumā ar dīlera attieksmi esmu apmierināts, lai gan uzskatu, ka viņiem bija man jādod maiņas auto, kad manējais vairs nebija braucams. Viņi gan teica, ka ražotāja politika tāda esot, bet viņiem neko nebūtu maksājis iedot man maiņas auto (uz vietas bija) uz to pusotru dienu (4. maijs). Tomēr kopju/remontējos tikai pie viņiem, kopš esmu garantijas Toyota īpašnieks.

AnK 22.05.2017 17:29

Protams nezinu, kā pežuļiem, bet Toyotām garantijas laikā evakuatora pakalpojumi ir bez maksas visā Eiropā. Pieļauju, ka kaut kas līdzīgs varētu būt arī Peugeot.

AnK 19.05.2017 13:45

Izklausās kā lielisks iemesls turpmāk izvairīties no Forum Auto... Kaut kāds absurds. Galvenais jau ir, ka dīleris šajā situācijā var izvēlēties, kad uzņemties un neuzņemties atbildību. Nobrauksi tās 10 dienas, izremontēs un viss OK, dīleris teiks, ka ir labulabais jo nelika lieki braukt uz servisu tērēt laiku u.t.t. Bet ja nu kaut kādi sūdi būs, kā rezultātā notiktu avārija vai kas tāds, vienmēr dīleris varēs teikt, "a bet ko lai dara, ja klients ar mirgojošu paneli tomēr izvēlās braukāt apkārt"...

Situācija izklausās šausmīga. Ne jau jaunus auto pērk, lai pie kļūdām garantijas laikā gaidītu divas nedēļas, lai vispār tiktu uz servisu.

AnK 19.05.2017 13:43

Par start-stop runājot - braucu ar 2016.g. Verso, parasti ar ieslēgtu start-stop, jo sistēma pieslēdzas ļoti ātri, tiklīdz drusku pabaksta sajūgu, motors jau gatavs kalpot.

Slēdzu ārā šādos apstākļos:

1) ja ārā ir karsts/auto uzkarsis saulē, un vēl nav salons atdzisis, jo kad ieslēdz motoru, kondicioniera jauda samazinās un tas nav baigi patīkami, kad gribi fiksi atvēsināt salonu

2) ja ārā ir auksts un salons vēl nav uzsilis, tā paša iemesla dēļ + jo šaubos, ka ir labi aukstu motoru lieki tirināt (lai gan taisnības labad jāsaka, ka sistēma pati no sevis ļoti reti iedarbojas, ja motors nav uzsilis, bet reizēm sāk darboties, pirms ir sasniegta mana komforta temperatūra un tad ir tā pati problēma, kas pirmajā punktā)

3) ja tiešām jābakstās pa pāris metriem kādā lielākā sastrēgumā un vienkārši apnīk tas process

Citādi sistēma strādā labi. Es gan nezinu, vai mikroskopiski mazāks patēriņš attaisno papildus izmaksas par lielāku/jaudīgāku akumulatoru, papidlus nodilumu un tā, bet nu.. ja jau tā fīča ir, lai jau darbojas, kamēr netraucē.

AnK 19.05.2017 13:33

Wow. Un beigu beigās, ja auto pavisam noklāsies, vēl pateiks, ka garantija neatteicas, jo nebrauci ar evakuatoru pie dīlera, kad iedegās tas "STOP IMMEDIATELY" brīdinājums...

Galīgi nešķiet OK attieksme pret klientu. Kad manai Toyotai ieslēdzās tā Check Engine gaisma, biju praktiski blakus dīlerservisam un tāpēc aizbraucu bez iepriekšēja pieraksta, manu auto uzreiz paņēma uz diagnostiku.

Es ieteiktu uzklausīt Nomika ieteikumu un pieslēgt pie kompja, ja ir tas puļķis, ko iespraust. Tomēr tas var būt kaut kas nopietns arī, kas pirmkārt var Tavu drošību ietekmēt, bet otrkārt - nu, tiešām, kā pierādīsi, ka dīleris teica, ka vari ar tādu brīdinājumu braukt tālāk, ja nu kas?

Ja pateiks, "klients sūdzējās par auto hold un parking brake sistēmas kļūdu, kas nav tik nopietna, tāpēc pierakstījām rindas kārtībā, tomēr izrādījās, ka bija mudinājums nekavēties vērsties servisā, ko klients ignorēja", vai būs kādi varianti kaut ko teikt pretī?

AnK 18.05.2017 20:57

Kia ar 1.6 benzīnu visu laiku būs baigi jāgriež, lai būtu kāds progress, un tad arī, iespējams, salonā būs paskaļi. Lai gan, esmu braucis ar jauno Sportage 1.7 dīzeli un skaņas izolācija likās visai OK.

Ļoti patīk Kadjar vizuāli, arī iekšpusē forši. Drusku gan biedētu mazais benzīnnieks, 1.2 litru tilpums tomēr ir dikti mazs. No otras puses - ja pareizi atceros, Renault bija 5g/150 000 garantija, kas tad arī lautu braukt un nebēdāt. Šķiet, kādam te forumā bija Kadjars ar to motoru, bija apmierināts. Bet varbūt kaut ko jaucu.

Ja gribi benzīnnieku, paskaties uz Suzuki S-Cross, tas auto man arī patika, lai gan nesanāca izbraukt. Tagad gan atjaunināts, neesmu jauno modeli skatījies.

Es pats biju līdzīga krosovera meklējumos, beigās gan paņēmu Toyota Verso, pagaidāmi izvēli galīgi nenožēloju, lai gan nekas dikti aizraujošs protams nav.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti