iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Konuss 19.01.2017 14:48

Pats pārsvarā izmantoju Statoil automātus, ņemot vērā, ka ar savu extra karti Platīna mazgāšana sanāk ļoti lēta. Vienīgi bažas par to, kāds izskatīsies krāsojums, pec ilgākas regulāras šādu birstu apmeklēšanas.

Citādi, ja nepieciešama vienkārša noskalošana, tad par 1.50 EUR pietiek, lai to izdarītu kādā no pašapkalpošanas stendiem. Ja nepieciešama salona tīrīšana, tad komplektā ar virsbūves mazgāšanu uz RTP, kur reti ir rindas, vai arī pie Neste Skanstes ielā ir kantoris - tur gan parasti ir rindas.

Vai ir jēga un cik bieži krāsojums jāpulē?

Konuss 19.01.2017 13:51

Pie jauna auto pirkšanas krāsu izvēlei bija divi varianti - melns un brūni pelēcīgs, kas drūmā laikā izskatās pat gaiši pelēks. Lai arī melns izskatās eleganti, tomēr izvēle par labu otrajam, kas manuprāt arī izskatās diezgan ok, bet lielākie plusi ir, ka netīrumus neredz kā vasarā, tā ziemā. Mašīnai ir jākļūst ļoti netīrai, lai tas sāktu kļūt pārāk traucējoši. Un, braucot pa grants ceļiem, vienīgais, kas nodod ir redzamā putekļu kārta uz tonētajiem stikliem.

Konuss 16.01.2017 11:43

Kamēr automobilim garantijas periods, tikmēr jau jālej tas, kas priekšrakstos ;) Pēc tam var sākt eksperimentēt.

Konuss 16.01.2017 1:48

Jā, Castrol VW grupai laikam ir rekomendētā eļļa (vismaz VW grāmatiņā tā rakstīts). Bet kā murx saka, ka var arī citas, kas atbilst VW standartiem (tie numuri tur dažādi).

Meklējot litrīgo 5W-30 kanniņu Staķikā tur bija vairākas - gan nemarķētas, gan speciāli marķētas ar VW/Audi/Mercedes.

Offtopic: Jā, 1.4 TSI dzinējs tomēr ēd eļļu - 22 000 km laikā nepilns litrs jāpielej. Vasarā un rudenī eļļas trūkumu īsti nemanīju, bet ziemā gan līmenis palika zemāks - vai slodze lielāka, vai aukstuma dēļ vai kā. Ceru, ka līdz apkopei uz 30 000 km vairs nevajadzēs liet klāt.

Konuss 14.01.2017 21:01

Ir arī ķiršu zaļa

Konuss 14.01.2017 17:54

Nu tad nākamais Tavā autoparkā būs XC90?

Konuss 14.01.2017 17:51

Arī CSDD piedāvā bezmaksas drošas braukšanas konsultācijas Biķernieku trasē un reģionos. Vienīgais - baigi laicīgi jāpiesakās, citādi ātri visas nodarbības aizņemtas.

Konuss 14.01.2017 17:31

1. VW Tiguan I 2016. gada aprīlis 1.4 TSI 125 Zs benzīns, 23 200 km

2. Neregulāri ar MB ML280 CDI, 2001. gads, ~300 000 km

Konuss 13.01.2017 21:22

Ja VWfans veiks radikālas pārmaiņas savā dzīvē, tad kā reiz iegādāsies tieši spaiņa krāsas XC90

Konuss 13.01.2017 21:13

Agrāk bija BAMS, kurš mūs apgaismoja par tramvaju un trolejbusu pasaulē notiekošo un bija interesanti palasīt. Cik saprotu, tagad galīgi pazudis, ne?

Konuss 11.01.2017 18:28

msh rakstīja: Tieši tā - pataloģiski slinki ībļi kuri dzīvo pilsētā un stumdās mazus gabaliņus pa to pilsētu; režīms kas mašīnai nav īpaši piemērots, sevišķi ziemā. Ne par velti es esmu priecīgs ka mašīnai vairs nav jāpūst zem klajas debess, jo tie 2 km līdz darbam, loģiski, tiek braukti ar velosipēdu - garāža vēl lieliski noder par vēl vienu motivāciju braukt ar velosipēdu; velosipēds ir ātrāk izdabūnams no savas vietas.

Beigās šajā diskusijā atklājas paradokss - cilvēki, kuri citās diskusijās stāsta ka vajag pirkt jaunas mašīnas, jo ar tām esot tikai jābrauc bet nekas cits, šeit ar visām četrām ir par regulāru jāšanos pirms braukšanas, kamēr es esmu par principu "iekāp, sēdies un brauc". Ka beigās parēķinot stundas nesanāk ka ja mums būtu normālas ziemas, tas pats kasiņš [nenāk uz sitiena neviens cits jauno kastu fans prātā] gadā pavadītu ne mazāk laika kasot sniegu un ledu no mašīnas kā es skrūvējot mašīnu, nu tik vien ka es to daru ciešamā temperatūrā, bet viņš salā, ar lāsteku pie deguna...

Vai pataloģiska slinkuma dēļ pasaulē labākais auto šobrīd gadījumā nestāv uz klučiem garāžā?

Konuss 07.01.2017 13:32

Lai gan reāli uz savas ādas ar apmācības procesu nav jāsaskaras, ar sekām gan ir - ja 188 negadījumi diennaktī uzsniguša sniega dēļ, tad ar autovadītāju sagatavošanu nav diez ko labi. Tiem, kam ir apņēmība un vēlme papildus iemācīties kontrolēt automašīnu atradīs trasi par 10-20 EUR/h vai nomaļu ceļu, kur nevienam netraucējot var saprast, kā auto uzvedas.

Bet ņemot vērā, ka cilvēki ar šādu iniciatīvu ir gauži maz uz vidējā autovadītāja fona, tad jau stingrāka apmācība būtu jāievieš obligātā kārtā, akcentējot rīcību ārkārtas situācijās. Ir taču starpība, vai aizspiest ciet acis un vienkārši spiest uz bremzēm, vai arī censties radušo situāciju vērst par labu ar pēc iespējas mazāk cietušajiem. Teorijā to iemāca, praksē ne.

Runāju ar pāris cilvēkiem, kuri šobrīd veic praktiskās braukšanas nodarbības - tādu lielu starpību nejūt. Jā, ir nākušas klāt obligātās braukšanas stundas un sanāk dārgāk, bet instruktori tāpat izmanās kursantu palaist agrāk, ja redz, ka nav vajadzības visas stundas viņu turēt. Šeit gan arī jautājums, cik instruktors ir objektīvs to nosakot. Viens no cilvēkiem, ar ko runāju, ņem papildus braukšanas stundas pie instruktora individuāli (apejot autoskolu), tā iegūstot iemaņas. Arī šādā gadījumā instruktors pa kādai stundai pamanās oficiāli ieskaitīt. Tā kā muhļīšanās joprojām sanāk.

Manuprāt veidojot vienotu apmaksas sistēmu caur autoskolām, ieguvēji ir tikai autoskolu administrācija - ne instruktori, ne kursanti. Atceros savā laikā apmācība autoskolā man ilga 1.5 mēnešus. Tagad runājot ar tiem, kam tas aktuāli, tas posms ir 2x ilgāks.

Konuss 06.01.2017 11:53

Un šitā kā bildēs ar aizsnigušiem lukturiem arī brauci?

Konuss 06.01.2017 11:52

Bez dubļiem, aizmuguri ļoti daudz aizsit ciet arī sāls. Bet nu Rīga nav tā tīrākā pilsēta un arī centrā ielās ir daudz smilšu, kas kopā ar ūdeni un sāli nosēžas uz virsbūves. Grants ceļu dubļi protams ir ārpus kārtas.

Konuss 05.01.2017 17:50

Vakar uz lielākas un augstākas automašīnas nekā otrais Golfs bija sasnigusi apmēram 10 cm kupena. Es to tīrīju kādas 5-7 minūtes. Ja tas ir baigais laika patēriņš, tad jāprasa vai strādāji ātrajā palīdzībā, kur katra minūte no svara, vai arī katru rītu to vāģi pulēji līdz spīdumam?

Konuss 05.01.2017 17:40

Arī dižpilsētā pakaļu ātri aizsit ciet - tā nav tikai lauku privilēģija. Vienīgi dižpilsētai par labu ir tas, ka tankštelles ik uz stūra, kur lukturus un numuru var notīrīt.

Bet sniega nenotīrītājus gan vajadzētu drāzt. Nedaudz pakausēts sniegs pēc tam atkal piesalst un tad arī no vieglajiem ledus gabali pa gaisu lido. Nerunāsim par lukturu redzamību un to, ko pats autovadītājs ir spējīgs ieraudzīt.

Konuss 20.12.2016 15:48

Nu tur jau tā lieta, ka jādomā ir līdz, nevis jāuzskata, ka man tagad Waze un varu vairs nedomāt un nesekot notiekošajam līdzi. Ja Tev Waze nenoder - fine with me - arī caur Poliju turpini ar papīra karti braukt ;)

Lai gan ko te daudz skaidroties - Tev tā uztvere un domāšana tāda grāvjveidīga - no viena otrā ;) Ja to salīdzinam ar automobiļa stūri, tad tā nebūtu griežama, bet ieslēdzama trīs pozīcijās - taisni, pa labi un pa kreisi. Nekādu kompromisu vai vidusstāvokļu - tikai on/off.

Konuss 20.12.2016 0:21

Wāzei lielākā priekšrocība manā skatījumā ir sastrēgumu apbraukšana (ja ir ieslēgts, ka rāda arī sliktas kvalitātes ceļus). Kopš to lietoju, tik daudz jauni shortcuti ir kļuvuši zināmi. Un retu reizi ir sanācis apsteigt Waze paredzēto laiku - 85%-90% gadījumu Waze sarēķina ātrāko.

Otrkārt - braucot pa ļoti labi zināmu šoseju, kaut arī poļizei uz vietas nesēž, tā tomēr tiek atzīmēta un nākas uzpasēties un netrakot, jo pa ceļu šurpu turpu patrulē.

Treškārt, braucot pa nezināmākiem ceļiem, ir patīkami, ka ir attēlots ceļš un laicīgi var redzēt, kur un kāds līkums būs - īpaši svarīgi, ja ir nepieciešams kādu droši apdzīt - to var labāk prognozēt.

Ceturtkārt - bieži noder arī citi Wāzē atzīmējamie brīdinājumi par ceļmalā atstātu mašīnu, bedri, remontdarbiem, kuri ar ceļa zīmēm tiek atzīmēti kā pagadās u.t.t.

Konuss 08.12.2016 11:07

Ar to, ka auto ir iespējams apturēt DAUDZ straujāk, un auto ir DAUDZ plašākas manevru iespējamības, kaut vai stūrēšana - ar vilcienu neko neapbrauksi.

Konuss 02.12.2016 14:48

Ja jāsāk čakarēties un dedzināt miglas normālu tuvo gaismu vietā tikai tādēļ, ka lukturus izdedzina un vietā citus nevar dabūt, tas jau vairs neizklausās tik vienkārši. ;) Un cik ilgā laikā tāds lukturis tuvo gaismu dēļ tiek sabojāts?

Tā interesanti sanāk - visu laiku slavē, cik automašīna vienkārša un easy visu samainīt, detaļas uz svara u.t.t., bet tik un tā stāv garāžā uz klučiem un kaut kas jāshēmo lukturu dēļ, jo vairs neražo. Tiešām vienkārši!

Konuss 29.11.2016 14:31

Es sapratu, ka Janozaurs par KIA domāja, ka priekšā vāciešiem servisu apmeklēšanas biežuma ziņā.

Konuss 29.11.2016 0:33

Vienubrīd Latvijā itin bieži bija sastopams Hundai i40, īpaši universāla versijā. Bet tagad galīgi pazudis no apvāršņa - pārpārdoti vai salūzuši?

Konuss 28.11.2016 12:08

Vēl nesen ikdienā braucu ar 2004. gada Honda Civic - no vienas puses ērti vadāma, komfortabla automašīna, 1.8 atmosfēriskais benzīnmotors - kad griež, tad iet, vienīgi pietrūka 6 pakāpju kārba, jo pa šoseju uz 110 km/h tahometrs turējās ap 3 000 apgriezieniem, un ņemot vērā vājo skaņas izolāciju, motora skaņa salonā bija stipri jūtama. Visā visumā izturīgs vāģis, ja vien nesāktu rūsēt, un būtu labāk izolēts. Kā arī divas reizes priekšējās pusasis nolūza - nezinu, vai slimība, vai braukšanas maniere pie vainas (bija dienesta auto un to mašīnu diezgan nesaudzīgi lietoja vairāki cilvēki). Bet citādi nekādu problēmu - tik, cik regulārās lietas.

Konuss 27.11.2016 23:00

Ja lempīguma ziņā salīdzina XC90 un Sharan, tad otrais liekas daudz lempīgāks, it īpaši, ja ir tukšs. Nu ok, runājot par rūmi, tad Sharan uzvar vienos vārtos. Bet braukšanas komforts manā skatījumā ir XC90 priekšrocība.

Runājot par Sharan, vienam draugam ir 2005 gada Seat Alhambra 1.9 TDI - dabūja lietotu, bet ļoti labā stāvoklī - tiešām sēdies un brauc eksemplārs. Divus gadus nobrauca bez nekādiem ārkārtējiem remontiem - eļļas maiņa, zobsiksna, bremzes u.c. tekošais. Tad satika stirnu - paņēma ar priekšējo labo stūri un statni, kā rezultātā buferis jāmaina un luktura stiprinājumi nedaudz nolauzti. Un tad pēc 3 gadiem divas sprauslas nobeidzās, bet cik sapratu, kosmosu nemaksāja.

Konuss 27.11.2016 22:53

VWfan - ir jau sanācis pašam izbraukt ar XC90?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti