Pojarkovs šoreiz nelamā Zeļenski, bet pamanījis būtisku krievu propagandonu kursa maiņu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pojarkovs šoreiz nelamā Zeļenski, bet pamanījis būtisku krievu propagandonu kursa maiņu
Šādos vispārīgos rakstos, citātu no kura es ievietoju, nemēdz būt atskaites par gala rezultātu. Fonda mēŗķis ir "atbalstīt jaunattīstības valstu klimata ambīcijas "
Viss raksts:
www.politico.eu/article/donald-trump-rescind-4-billion-us-pledge-un-climate-fund/
Vai tas ir labi ? Jā, tas ir labi. Jo tērēšanai paredzētu fondu nauda uztur birokrātiju, veicina korupciju, gala rezultāts var būt minimāls.
Sliktākais ir tas, ka naudas izdošana rada ilūziju, ka paredzētais mērķis sasniegts, jo līdzekļi tak "apgūti".
"Lielākie klimata finansējuma saņēmēji ir vienas no riskantākajām vietām pasaulē korupcijā; tomēr tie saņem 41,9 % no visas ar klimatu saistītās aizjūras attīstības
palīdzību." www.u4.no/publications/corruption-and-climate-finance.pdf
ASV Miera plāns karam Ukrainā tikšot celts priekšā šajā konferencē: 61. Minhenes drošības konference (MSC) notiks no 2025. gada 14. līdz 16. februārim Minhenes viesnīcā Bayerischer Hof.
Šveca domas par šo:
Trampa administrācija ir atcēlusi ASV solījumus 4 miljardu ASV dolāru apmērā pasaules lielākajam klimata fondam, tādējādi iznīcinot ANO iniciatīvu, kas palīdz vairāk nekā 100 valstīm pielāgoties strauji mainīgajai pasaulei. /Politico
www.visualcapitalist.com/cp/worlds-50-largest-pharmaceutical-companies/
Eli Lilly and Company, kas darbojas kā Lilly, 18 valstīs. Tās produkti tiek pārdoti aptuveni 125 valstīs. Uzņēmums tika dibināts 1876. gadā Eli Lilly, farmācijas ķīmiķis un Savienības armijas veterāns Amerikas pilsoņu kara, par kuru uzņēmums vēlāk tika nosaukts.[6]
Johnson & Johnson (J&J) ir amerikāņu daudznacionāla farmācijas, biotehnoloģiju un medicīnas tehnoloģiju korporācija, kuras galvenā mītne atrodas Ņūbransvikā, Ņūdžersijā, Roberts Vuds Džonsons sāka savu profesionālo apmācību 16 gadu vecumā kā farmācijas māceklis aptiekā, kuru vadīja viņa mātes brālēns Džeimss G. Vuds Poughkeepsie, Ņujorkā.
Pfizer Inc.ir amerikāņu daudznacionāla farmācijas un biotehnoloģijas korporācija, kuras galvenā mītne ir The Spiral Manhetenā, Ņujorkā.
Pfizer 1849. gadā kā "Charles Pfizer & Company" dibināja Čārlzs Pfizers un Čārlzs F. Erharts[5], divi brālēni, kuri bija imigrējuši uz ASV no Ludvigsburgas, Vācijā.
utt. Tā vien izskatās, ka vairums zīmolu tomēr cēlušies pašā ASV.
Šeit viens angļu auto blogeris sadabūjis Rietumjorkšīras policijas departamenta DEI darbinieku sarakstu ar visām algām. Pārsteidzoši daudz to parazītu saviesies.
Tā gan ir viena nejēdzīga ideja. Viņš grib tos palestīniešus barot un ārstēt ? Protams, ne, vislabāk deportēt. Tikai uz kurieni ? Eiropai jau savlaicīgi jāgatavojas atsisties no idejas, ja tiks ierosināts savākt kādu daļu.
Acīmredzot, viņš vēlas ieiet Izraēlas vēsturē kā "lielais labais", tas ir vienīgais izskaidrojums šai idejai, kura šoreiz ir pretrunā ar "amerikas nodokļu maksātāju naudas taupīšanu".
Neliels bet ilustratīvs moments no kara lauka:
Prieks klausīties, protams. Bet nevar gribēt, lai Milejam būtu priekšstats par Krievijas ietekmi Eiropā. Te es domāju Orbanu un Rumānijas vēlēšanas.
Nu, un par daudzinātajām tiesībām uz abortiem, visticamāk, domas paustas, lai neatstumtu katoļticīgos vēlētājus. Aborti pārsvarā ir nelabvēlīgo ģimeņu plānošanas rīks, diez vai tiks abortēts potenciāls Einšteins vai kas tamlīdzīgs.
Domā, ka Norvēģijā daudz mazāk ? Bet Norvēģijas cenas atkarīgas no sezonas, ziemā H2 dārgāks.
www.glpautogas.info/en/hydrogen-sale-price-norway.html
349 NOK/kg / 30.75 USD / 29.78 EUR
Tāpēc, ka nav kur to likt. Tie 10 ūdeņraža trolejbusi jau būs savu eksistenci beiguši.
Valsts, kas visvairāk nopelna ar starptautisku tirdzniecību arī absolūtos skaitļos, ir Ķīna. Ja runa par ārējās tirdzniecības saldo, tad ASV ir mīnusos jau desmitiem gadu. Un Ķīna plusos ar lielu atrāvienu.
www.statista.com/statistics/256642/the-20-countries-with-the-highest-trade-surplus/
Teikt, ka ASV neko neprot ražot, tā kā būtu masīvs pārspīlējums. Vismaz enerģētiku, transportu un lauksaimniecības pamatproduktus viņi paši nodrošina. Ieročus arī, starp citu.
Kā taisīja Trabantus. Interesanti tas, ka pat vācieši, kaut arī komunistu bloka vācieši, tautas auto komplektācijas beigu posmā darbā pielietoja āmuru, brusas galu un "stipras rokas"
Interesanti, ka skaņas traucējumi bija tieši vietā, kur runāja par ASV politiku, Baidenu/Trampu; patīkami uzzināt, ka artilērijas munīcijas pietiek; par ko netika jautāts, bet būtu derīgi dzirdēt, vai ukraiņu aviācijas darbība ir pamanāma, vai nav.
Krievu pretdronu tačanka
Nu, jā, bet tad pie informācijas vajadzēja pierakstīt, ka viņš ir mentāli traucēts. Ja pusnaktī iziet apakšbiksēs aplūkot zvaigznes un pazūd, tad kadrs, saprotams, bērna prātā un par tādu uzskatāms.
Es gan domāju vairāk kuģus un lokomotīves. Iedomājamies price-performance skalu, kur vienā galā dīzeļdegviela-otrā benzīns u.c. vieglās degvielas. Tad Eiropā politikas dēļ dīzeļdzinēji kļuva piemēroti vieglajiem auto, bet tomēr vēl ne motocikliem un mopēdiem un mazākiem agregātiem. Domāju, neviens nav redzējis, piem. zāles pļāvēju ar dīzeļdzinēju.
Kamēr ASV, kāds pārsteigums, ne tikai gandrīz visi vieglie brauc ar benzīnu, bet pat 30% kravas auto
www.statista.com/statistics/1269132/us-commercial-vehicle-fleet-by-fuel-type/
Lūk, šo es nesaprotu:
Puisis nav bijis naktī pie draudzenes un jau izsludināts policijas meklēšanā:
Kopš 30. janvāra vakara Viļānos pazudis reperis Kristaps Strūbergs, kurš plašāk zināms kā bijušais grupas "Singapūras satīns" mūziķis; #policijameklē bezvēsts prombūtnē esošo 1991. gadā dzimušo Kristapu Strūbergu, kurš pēdējo reizi redzēts šā gada 31. janvārī, pulksten 00.00
Tā taču ir policijas resursu, kuru taču nepietiekot, nelietderīga izmantošana.
Tāpēc, ka galvenais problēmas cēlonis ir galvās, nevis dzelžos. Nu, ne jau ātrumposmā tas šitbokss, kurš turas uz rūsas un putām izjuks, bet kaut kādā miesta ceļā dēļ pothoļiem. Kamēr pie mums daudzi izbrauc uz ceļa ar arēnas vērša psiholoģiju :-/
Bez tam ukraiņu ierēdniecība saņem tādas algas, it kā Ukrainā nebūtu karš un tā dzīvotu no pašas ienākumiem, nevis ārvalstu palīdzības.
Južanina: Ukrposhta izpilddirektors Smeļjanskis saņem algu līdz 2 miljoniem UAH mēnesī; t.i. 46000 EUR/mēn. Un tas laikā, kad viss frontei, viss uzvarai, ne ?
Mēs te neesam tādi zeļenobobiki, lai šāda troļļošana būtu pat asprātīga. Zeļenskis pirms iebrukuma uzvedās tā, it kā gatavotos nodot Ukrainu krieviem bez neviena šāviena. Atmīnēja Čongaru, un noņēma tanku daļas Kijevas Ziemeļu ( Baltkrievijas ) virzienā.
Savukārt, ar "došanos" doties tā kā pieklātos pašiem ukraiņiem vispirms. Ne jau velti Ukrainas armijas galvenais psihiatrs palika stāvus bagāts pirms aresta. Saprotams, par labu atlīdzību izsniedzot trakuma izziņas tiem, kuri negribēja dienēt.
Un atkal deg. Litija baterijas, protams. Šoreiz Melburnā.
Siltumspēja uz degvielas svara vai tilpuma vienību dīzeļdegvielai lielāka. Bet mazākiem dzinējiem, ņemot vērā dīzeļdzinēja lielāku svars un dārdzību, neatmaksājas. Ja nepielieto politiku. ASV vieglie auto nepārgāja uz dīzeļiem, un kurš tad apgalvos, ka amerikāņi nav uzņēmēju nācija un neprot rēķināt.
Kāds lūdzu, sakars degvielas veidam ar ielu platumu ?
Dīzelis smagajiem auto bija efektivitātes dēļ, bet vieglajiem Eiropā tika ieviests CO2 dēļ. Es tev ieteiktu dažreiz paskatīties citos avotos, izņemot paša gudro galvu.
"Sep 22, 2015 — In a bid to reduce CO2 emissions in the 90s, Europe backed a major switch from petrol to diesel cars but the result was a rise in deadly air pollution ( The Guardian )
European dieselization, i.e. the sustained increase in the diesel share in the passenger car fleet, is associated with the first EU strategy to reduce CO2 emissions from passenger cars.
2. Kā vērtējat stāvvietas sistēmu Rīgā un atsevišķi Vecrīgā?
Stāvvietu platības un skaits samazinās. Vismaz man zināmā vietā, Zasulauka stacijas apkaimē ap 2000.gadu bija 6 maksas stāvvietas, tagad viena atlikusi. Tāpēc vairums iedzīvotāju savus auto novieto iekšpagalmos vai ielu malās.