Ir, bet cilvēki vēlas kaut ko citu.--
Bet, protams, cilvēki vēlas guļamrajonu bez ražošanas, lai gaisu nebojā. Minerālvates fabriku tak noprotestēja.
Ir, bet cilvēki vēlas kaut ko citu.--
Bet, protams, cilvēki vēlas guļamrajonu bez ražošanas, lai gaisu nebojā. Minerālvates fabriku tak noprotestēja.
Jā, nu kaut kas traks, es ziemas laikā visu dienu turu logu vaļā, kā parasti, bet viens draņķis ņemas maitāt gaisu ar dīzeli. Ja nopietni, šādas lietas ir kaimiņattiecības, ar policiju tās neatrisinās.
Moderno laiku reklāma, kur nav norādīta cena, bet tikai atlaide, lai varbūtējais klients nepārbīstas.
Ar Atvērto līgumu 66.00 €/mēn.
Uzsaucam 2 mēnešu maksājumus 132.00 € vērtībā.
Tā ir iespēja atdot iekārtu jau pēc 9 mēnešiem. Vairāk par Atvērto līgumu.
Ar Nomaksas līgumu
60.80 €/mēn.
Pērkot uzreiz
1459.01 €
Vispār, Vācijā esot sods par auto darbināšanu tukšgaitā.
Lai gan ziemā var šķist praktiski iedarbināt automašīnas dzinēju un ļaut tam darboties tukšgaitā, kamēr logi atkausējas un jūs savācat darba mantas un, iespējams, izdzerat vēl vienu tasi kafijas, Vācijā tas ir aizliegts.
Vācijas tiesību akti aizliedz nevajadzīgu dzinēju darbību, jo tas ir trokšņains un piesārņo vidi. Kā vienmēr, par šī likuma pārkāpšanu tiek piemērots naudas sods, un naudas sods var būt līdz 500 eiro.
www.kaiserslauternamerican.com/gaco-corner-engine-idling-in-germany/
parastais sods gan esot tikai 10 EUR
Daudzi no mums taču ir dzīvojuši laikā, kad valsts ierobežoja auto ražošanu, lai iedzīvotāji vairumā pārvietotos ar sabiedrisko transportu. Sab. transporta fani, jūsu ideālā sabiedrība taču jau pastāvēja, to sauca PSRS.
Bet es nezinu, kā valsts tagad tiktu galā bez milzīgās nodokļu masas, ko tai ienes privāto auto īpašnieki.
Bez tam sabiedriskais transports tagad izmaksā dārgāk un ir neefektīvāks, kā soclaikos. Ņemot vērā zemās grīdas, piemērotību cilvēkiem ar īpašām vajadzībām utt.
Reāls piemērs auto vs sab.transp. Sāk. punkts Rigondas gatve Imanta, mērķis TV tornis, Zaķusala ( un nesakiet, ka tur neviens nestrādā, es pats kādreiz tur diezgan bieži iegriezos )
Auto: waze: 25 minūtes
Sab.transp.
Iet līdz pieturai 5 min. gaidīt 5 min
14:40 Rigondas gatve → 14:59 Nacionālais teātris (braukt 19 min.)
14:59 Nacionālais teātris → 15:01 Raiņa bulvāris (iet 2 min.)
15:03 Raiņa bulvāris → 15:15 Zaķusala (braukt 12 min.)
Iet līdz Tv tornim ( sab.transporta tur nav ) 1.74 km 26 min
Kopā 1 st. 19 min
Pie kam, ja tajā "iet 2 min." jāgaida pie gājēju luksofora, baidos, ka var neiekļauties ), izskatās, ka RS satiksmes plānotājs to neņem vērā.
Visi cilvēki nebrauc vienā laikā vienā virzienā uz vienu vietu.
Patiesības labad tev vajadzēja vēl otru bildi. Proti, aizbrauc 4 auto, un lielais autobuss ar 4 cilvēkiem iekšā kādā agrā rīta vai vakara stundā. Sabiedriskais transports nav nemaz tik efektīvs, kā tiek daudzināts. Un lēts arī nav, ne iegāde , ne ekspluatācija. Pastāv uz dotācijām.
Īsumā, braucot ar personisko auto, tu palīdzi valstij.
Skatos, ka "visiem interesējošā" tēma joprojām turpinās.
Jautājums faktiski ir savādāks: Vai valstij vērts izdot pārdesmit vai cik tur miljonu, lai atskaitītos Briselei "par transporta izmešu samazināšanu" ?
Jo, lai nopietni ietekmētu EV skaitu Latvijā, vajag sākt ar kādiem, 500 miljoniem līdz miljardam.. Nu, "mums tādas "liekas naudas" nav. Stāvvietas par brīvu, tas jā, tas kādu procentu ietekmē.
ASV dienvidi, Luiziāna, Ņūorleāna, neraksturīgs sniegputenis. Dabā ir līdzsvars, ja kaut kur siltāks kā parasti, citur aukstāks:
Tos ciparus viņi COP26 nosauca, jo kaut kas taču jāapņemas bija. Indija pagaidīja, kamēr Ķīna "apņemas, pielika 10 gadus, un nosauca savējos: lūdzu, 2040. un 2070. gadi Indijai. Tas ir apmēram tikpat nopietni, kā Hodžas Nasredina solījums emīram iemācīt ēzeli runāt 10 gadu laikā.
Visai dīvains pasākums, kurš esot demokrātu piekritēju sieviešu grupas terapijas seanss mežā sakarā ar Trampa inaugurāciju:
Bet uz ekonomiku nevienam nav "pajāt". Zaļais kurss balstās uz grantiem, dotācijām un subsīdijām. Teorētiski, kad visi būs "zaļi, subsīdijas vajadzēs maksāt vienam par otru un tām zudīs jēga. Līdz tam, saprotams, nenonāks.
Tā kā tev daudz patīk pieminēt Ķīnu iesaku ielūkoties statistikā par izcilo vietu pasaulē, kādu Ķīna ieņem pēc enerģijas ģenerācijas no ogļu spēkstacijām:
www.statista.com/statistics/530569/installed-capacity-of-coal-power-plants-in-selected-countries/
Arigo ir spēcīgs un vīrišķīgs spāņu un itāļu izcelsmes vārds. Tas ir atvasināts no latīņu valodas elementa “aridus”, kas nozīmē “sauss”, “neauglīgs”. Nosaukums iemieso spēka, izturības un noturības īpašības, kas simbolizē spēju attīstīties un plaukt izaicinošā vidē.
Toro ir vērsis, bet Gobzems lāgā pēc vērša neizskatās. Liepnieks vēl sīkāk analizējis: Nu, mākslīgais intelekts domā, ka arigo toro nozĩmē - sausais vai neauglīgais vērsis, bet gan jau Aldim bija kāda cita doma, kaut kas virzienā - visdižākais no vēršiem, vēršu ķēniņš:
Sniega "menedžments"
Aha. Tantiņas pensionāres jau līdīs uz bēniņiem, ies pa vadu un inspicēs sadales kastes. Interesanti, kā tu iedomājies to "visiem izdevīgo vienošanos" ? Iemetīs mēneša beigās 2 eiro katram pastkastītē, vai ierīkos puķu dobi visai mājai par prieku.
vads ved no īpašnieka dzīvokļa. Kurš teicis, ka no dzīvokļa ?
Ticamāk, ka nevis no dzīvokļa, bet no bēniņu kolektīvās elektrības vai jebkādas sadales kastes, apejot skaitītāju. Vecajās mājās skaitītāji ir dzīvokļos, viegli atveramas sadales kastes kāpņu telpās.
Turklāt viņam vadu vilkt uz dzīvokli būtu muļķība. Ja pieslēgts kolektīvajai elektrībai, viņš var mierīgi teikt, ka neko par to nezin, kāds labs cilvēks uzlicis :-/
Stabs ir štrunts. Bet tas kabelis, kurš taisnā leņķī pārlocīts pret bleķa jumta malu, gan nav. Un izskatās, ka licējs nav pat papūlējies to gofrā iebāzt. garantēju, ka šāds pieslēgums ir pilnīgā pretrunā gan ar sadales tīkla, gan ugunsdzēsēju prasībām.
kur tu te iedrisi, pie krievu kara?
Par "iedrišanu" pie krievu kara sk. tavu un Bradija diskusiju iepriekš.
Un cik ppm ir kops homo sapiens eksistee? Homo sapiens piemērošanās spējas ir izcilas. Vēsturiski net tik sen Ziemeļu tautas sniega būdās pieelpoja tās uz velna paraušanu un vēl sildījās pie atklātas liesmas no roņu taukiem.
ne jau pats CO2 daudzums ir svarigs, bet izmainu atrums!
Tas ir mazs, jo lielu cilvēce nemaz nav spējīga panākt. Palmas šeit vēl neaug.
Ilgi nav jāgaida, pirmdien inaugurācija. Bet Trampam nevajadzēja tik daudz jau safleitēt, neizskatās nopietni.
Sakarā ar D.Korejas lidmašīnas Jeju Air B737 avāriju man bija pilnīgs pārsteigums uzzināt, ka notikušais pēdējās 4 kritiskās minūtēs nav ierakstīts, jo abas "melnās kastes" , pilotu kabīnes balss, kā arī datu ierakstītāji palikuši bez barošanas. Izrādās, melnajām kastēm nemaz paredzētas rezerves baterijas, un tās tika barotas no kopējā lidmašīnas AC tīkla. Barošana tiek realizēta no katra dzinēja ģeneratora, ja atslēdz abus dzinējus, melno kastu ieraksts pazūd, jo ķaut arī vēl ir baterijas un "DC BUS", vismaz šajā lidmašīnā tas nebija pieslēgts ierakstītāju barošanai.
Topinamburs ieteica skatīties google, skatāmies "Oglekļa dioksīds un dzīvība" patlaban CO2 koncentrācija 417 ppm ( 0.04% ), lielākā bijusi Kembrija periodā , ap 4000 ppm. Tuvu 10x vairāk, kā tagad. Dzīvība vēl okeānā.
Mezozojs. Lielāko daļu mezozoja laikmeta (65-250 milj.gadu) CO2 līmenis bija augsts (1000-2000 p.m.v.). Dzīvība vētraini attīstās, dinozauru laikmets un bagātīga tos uzturošā veģetācija.
mēģināt sazināties ar abiem?
Tu to nopietni ? Tā ir vienvirziena satiksme, pirmais, kas ar tevi mēģinās sazināties šādos gadījumos, ir parādu piedzinējs.
Es pat lietoju atsevišķu programmu Librewolf tikai Youtube, kas ir Firefox atvasinājums ar iebūvētu adblockeri. var izmantot arī PaleMoon, pēdējais, starp citu darbojas vēl uz windows 7.
Rīgā vajag lētas moteļa tipa viesnīcas, nevis park pride. Lai cilvēkiem, kuriem tas guļamrajons tālāk, uz to nebūtu jāatgriežas katru dienu.