Bloķēts Altonavas ielas pārvads. Ar betona blokiem.
www.apollo.lv/8149889/foto-ar-betona-blokiem-norobezots-satiksmes-parvads-par-altonavas-ielu-riga
Ceļu kari. Tas nav nekāds ceļš, tas ir mans pagalms !
Bloķēts Altonavas ielas pārvads. Ar betona blokiem.
www.apollo.lv/8149889/foto-ar-betona-blokiem-norobezots-satiksmes-parvads-par-altonavas-ielu-riga
Ceļu kari. Tas nav nekāds ceļš, tas ir mans pagalms !
Nevajadzētu aizliegt. Jo ceļus daudz vairāk bojā smagais transports, un problēmas ir bedres, nevis "nofrēzēts asfalts.
Bez elpas. Bet ar citu kaiti, kuru visticamāk, nevarēs identificēt pirms slimnieks nenonāks stacionārā.
"Latvijā plosās īpašs mikoplazmas baktērijas izraisītas pneimonijas vilnis, brīdina mediķi" ; "Tas ir mazs, atipisks mikroorganisms un unikāls ar to, ka ārstēšana ir citāda nekā pieaugušam pacientam sadzīvē iegūtas pneimonijas ārstēšana mājās, piemēram, amoksicilīns nedarbojas! ; Baktērijas klātbūtni slimnīcā var noteikt dažu stundu laikā ar polimerāzes ķēdes reakciju. Ambulatori analīžu rezultāti nav pieejami ātri, un ātri nenotiek arī pati veseļošanās, pacienti spēkus atgūst lēnām, skaidro mediķi.
Teorētiski elektroauto attiecībā pret ICE ir videi draudzīgs tikai tad, kad visi saražotie ir nopirkti un ar tiem nobraukti 60 000 km. Šis cipars, saprotams, variē, atkarībā no baterijas masas. Pie kam tam, kurš iegādājies elektroauto, jānodod lūžņos vai jāpārtrauc lietot savs ICE.
Praktiski daudzos gadījumos tā nenotiek. Norvēģi nopirka 550 000 EV, bet fosilās degvielas patēriņš samazinājās tikai par 8%. Tas nozīmē, ka ICE tiek izmantots paralēli EV, un mājsaimniecībā ir viens auto vairāk.
Arī Latvijā izmest ICE nebūtu prāta darbs, ņemot vērā ja ne tieši karu, tad elektrotīkla sabotāžas iespēju.
Nu. tas ir labas redzamības apstākļos. Naksts, tumsa, kreisais logs daļēji aizputināts. Spogulis noklāts ar pilieniem no izkusušām sniegpārslām un tie jauki izkliedē gaismu, ko spīdina tie auto, kuri ir gan tev aizmugurē, gan tuvojas pa galveno ceļu.
Idejas pamatā ir arguments: ja pa ceļu, kurš piekļaujas galvenajam ceļam, brauc tik daudz auto, ka varētu aizkavēt pa galveno ceļu braucošos, tad pirmais ceļš ir tikpat svarīgs, kā t.s. galvenais.
Šis būtu izņēmuma gadījums noteikumiem par braukšanas kārtību joslās.
Es uzrakstīšu kādu konkrētu ideju no "jaunajiem noteikumiem", proti, to, ko nedara Taaneko, kurš tikai "akcentē".
To ieskriešanās joslu, kuru garums ir 70m un vairāk, galos novākt zīmes "dod ceļu". Ceļu dos tā ceļa, kuram piekļaujas minētā ieskriešanās josla, transporta līdzekļu vadītāji pēc labās rokas principa.
Tu runā par noteikumiem, bet pats tikai visu laiku izsaki domas, uzsver un "akcentē". Pamēģini taču noformulēt vismaz kādu savu domu vai akcentu, lai tas vismaz izskatās pēc noteikuma.
Bez tam tu piederi tiem, kuri uzsver vienus faktus, un izliekas neredzam citus, lai savu viedokli pastiprinātu. Piem.
"Patreizējie ātruma ierobežojumi ( vai maksimāli pieļaujamais ātrums) tapa tajā laikā, kad mašīnāb bija trumuļu bremzes, nebija ABS un stūres pastiprinātāji un 13' riepas bija visizplatītākās."
Bet tajos laikos uz ceļiem bija daudz mazāks transporta līdzekļu skaits. Auto ir ļoti tehniski uzlabojies, jā , bet to skaits daudzkārt pieaudzis arī.
Transporta "zaļināšana, vismaz pēc apjoma, visvairāk attieksies uz kravas un komercauto un dažādas pārvadātāju organizācijas jau pastāv. Tām tā kā vajadzēja izteikt savu viedokli par apšaubāmo "progresa virzienu šajā lietā. Piemēram, ir šāda:
www.lauto.lv/asociacija/par-mums/
Pie kam vēl braši apgalvo: 2020. gadā Asociācija atzīmēja savu 30 gadu pastāvēšanu. Pateicoties tās biedru aktīvai līdzdarbībai “Latvijas auto” ir nostiprinājusi savas pozīcijas nevalstisko organizāciju sektorā kā Latvijā, tā arī ārvalstīs.
Tātad, pārvarēju slinkumu un apkopoju Taaneko pārdomas:
Visvairāk viņš pārdzīvo par piespiedu apdzīšanu:
"kā būtu ja parādītos CSN parādītos termins- piespiedu apdzīsana?
Kapēc nevarētu būt sods par to, ka kādam jāveic tevis vadītā auto piespiedu apdzīšana?
Tas tāpat kā vienkāršāk ir klaigāt par pārgalvīgu apdzīšanu , tai vietā lai atzītu ka apdzīšana var būt piespiedu?"
Apdzīšana nav "piespiedu", neesi pārliecināts, neapdzen.
Tad ātrums:
"kā būtu ja sodi par satiksmes bremzēšanu pārsniegtu sodus par ātruma pārsniegšanu?;Ātruma ierobežojumi ir subjektīvi un formāli un reālajā pasaulē pārsvarā gadijumu neatbilst zināmas un vērā ņemamas autovadītaju daļas ( t.i.Taaneko ) iemaņu līmenim; Piedāvāju padomāt vai termins- atļautais ātrums nav degradējošs termins."
Nu, mūsu ceļi nav autobāņi.
"Kapēc mēs esam tik toleranti pret tiem, kas brauc ar -10 km/h un tik neiecietīgi pret tiem, kas brauc ar +5?"
Gluži pretēji, mēs , absolūtais vairākums, braucam ar plus 10 un spļaujam zēveli par tiem, kas velkas -10.
Tad 2x par pakaļas izkāršanu 45 lenķī, kamēr priekšā brīvi 2 metri. 2. gad par gājēju pāreju:
Daudzos gadījumos nav pat divu metru no krustojuma līdz gājēju pārejai, piem. visiem labi zināma vieta:
Tu no idejas par "jauniem, pilnībā pāstrādātiem noteikumiem" esi pārgājis uz vispārīgām idejām par to, kas tev nepatīk.
Būtu uzrakstījis kādus 5 jauno noteikumu punktus vismaz. Bija ideja tikai par tādu kā jaunu totālu sodu sistēmu, tikai bez paskaidrojuma, kā tu īsti domā panākt šīs sodu sistēma realizāciju.
Dons Kihots atradies... Ta nē ;) Dons Kihots jau gribēja glābt pasauli. Tāneko grib organizēt sabiedrību pēc parastā fašisma principiem. Brīnos, ka vēl neieteica visus pēc 65 gadu vecuma eitanazēt. Iedomājoties, cik daudz līdzekļu ( pensijas, veselības aizsardzība ) izbrīvētos 4 joslu šoseju būvei.
Kapēc nevar radīt vidi, kad cilvēks izvērtē savas spējas vadīt auto droši un zināt ka ap viņu uz ceļa visi ir tādi paši?
Tāda vide ir. Autosportā.
Un piespiest indivīdu to izvērtēt laikam var tikai ar sodu sistēmu.
Tā sodu sistēma vispirms sodīs tevi pašu par ātruma pārsniegšanu un agresīvu braukšanu.
Nedomāju, ka mēs kaut ko diži zaudētu, ja automašīnu skaits uz koplietošanas ceļiem samazinātos par kādiem 20-70 procentiem.
Mēs zaudētu nodokļu ieņēmumus.
Iesaku tev uzbūvēt savu privāto ceļu un braukt pēc paša noteikumiem, kā vien labpatīk.
"tā neko" sarakstīja parastās jauniešu tipa muļķības "gribu ceļu tikai man un man līdzīgiem". Par ceļu maksā visi, nodokļus maksā visi, valsti uztur visi, pat tavi neieredzētie lēnie braucēji, kuri, piekrītu, mēdz būt kaitinoši. Bet, ja netiec kolonai garām, nav jau jāsitas nost, pēc principa: tā lēnā draņķa dēļ es, krutais braucējs, kaut vai autobusam purnā braukšu. Nobrauc malā , iedzer kafiju , izčurājies, lai kolona aizbrauc tālāk :-/
"Patreizēkos noteikumos vajadzētu iestrādāt reālus ilgtermiņa risinājumus, kas paaugstinās satiksmes drošību reāli, uzlabos ekoloģiju reāli un reāli piespiedīs vieniem satiksmes dalībniekiem rēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem."
To var izdarīt, tikai metode nevienam nepatiks. Piem. noteikt, katram auto Latvijā ar likumu jāuzstāda policijas serverim pieslēgta vebkamera un izbraukt drīkst tikai tad, kad tā ieslēgta. Būs "vecākais brālis" turborežīmā.
Jā, bet tikai aiz tās zīmes, kur ir "tikai taisni", jo tur sākas pārtrauktā līnija starp joslām. Manuprāt, zīme "tikai taisni" domāta tiem, kuri jau brauc pa sabiedriskā transporta joslu, sabiedrisko transportu ieskaidrot, lai tie negrieztu laukā no joslas šajā vietā, kur citi griezīs iekšā.
Savukārt, Astanas Putins visu laiku skatījās uz galda novietotā ekrānā vai papīrā, kad runāja, nemaz īpaši neslēpjoties.
93. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505. ceļa zīmi un 940. ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu un jānogriežas tuvākajā brauktuvē vai vietā, kur no ceļa nobrauc uz blakusteritoriju. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.
Irāna un Hezbollah visai aizņemti ar Izraēlu. Krievija ar Ukrainu. Bet tie ir galvenie spēki, kuri stutē Asada režīmu Sīrijā. Tā, ka nav jābrīnās, ka Sīrijas dumpinieki ( kurus, visticamāk, apbruņojuši turki ) devās uzbrukumā.
"Islāmistu kaujinieku grupējuma "Hayat Tahrir al-Sham" vadītie nemiernieki trešdien sāka iebrukumu duci pilsētās un ciematos Asada spēku kontrolētajā ziemeļrietumu Alepo provincē. Tas bija pirmais šāds teritoriālais virziens kopš 2020. gada marta, kad Krievija un Turcija,( Turcija atbalsta nemierniekus,) vienojās par pamieru, kā rezultātā tika pārtraukta militārā darbība Sīrijas pēdējā lielākajā nemiernieku cietoksnī Sīrijas ziemeļrietumos.
Kremlin says it wants Syria to swiftly restore order after rebel attack; By Reuters; November 29, 202412:42 PM GMT+2Updated 7 hours ago
Ar to piezīmi, ka globālie finansisti dīvainā kārtā stumj komunistu naratīvu. Jo ne jau komunistiem pieder mass media ASV. Un, bez tam tie informācijas līdzekļi, kuri nav par maksu, un Tuvo Austrumu sakarā daudz raksta par palestīniešu ciešanām, pašā augšā ir saistīti ar BlackRock, Vanguard Group, State Street corp. ( CNN, ABC News, NBC, MSNBC un daudzi citi )
Who owns most media in the USA?
As of 2022, the largest media conglomerates in terms of revenue are Comcast NBCUniversal, The Walt Disney Company, Warner Bros. Discovery, and Paramount Global.
Un tagad pa kārtai:
Shareholders: Comcast Corporation ; BlackRock Advisors LLC. 6.025 %. 232,762,314, 6.025 % ; STATE STREET CORPORATION
the walt disney company shareholders,Vanguard Fiduciary Trust Co. 8.559 %; BlackRock Advisors LLC 5.138 %; STATE STREET CORPORATION 4.279 %
warner bros discovery shareholders
Newhouse Broadcasting Corp 8.083 %; STATE STREET CORPORATION 6.170 %; BlackRock Advisors LLC 5.366 %
paramount global shareholders
Vanguard Fiduciary Trust Co. 164.18 %; BlackRock Advisors LLC 97.92 %
Džeremijs Klarksons kā tautas tribūns pret Keiru Stārmeru, petīcija par ārkārtas vēlēšanām;
Daudz nelaimes pasaulē ir dēļ tā, ka sagrauj, nesaprotot, ko ar to tālāk darīt" , Lielākie grāvēji pasaules vēsturē bija komunisti, kuri domāja, ka ļoti labi saprot, ko darīt tālāk. Piem, kultūras revolūcija Ķīnā. Pastāv uzskats, ka Ķīnas "kaitīgās tantiņas" ir kultūras revolūcijas produkts.
SIDNEJA, 29. novembris (Reuters) - Austrālijas iedzīvotāji piektdien reaģēja ar dusmu un atvieglojuma sajaukumu uz sociālo mediju aizliegumu bērniem, kas jaunāki par 16 gadiem, kas, pēc valdības domām, ir pasaulē vadošais likums, taču, pēc tādu tehnoloģiju gigantu kā TikTok, domām, tas varētu mudināt jauniešus doties uz tumšākiem interneta stūriem”.
Austrālija ceturtdienas vakarā apstiprināja sociālo mediju aizliegumu bērniem pēc emocionālām debatēm, kas ir pārņēmušas valsti, nosakot etalonu jurisdikcijām visā pasaulē ar vienu no stingrākajiem noteikumiem, kas vērsti uz Big Tech.
Likums liek Instagram un Facebook īpašnieka Meta Platforms (META.O) tehnoloģiju gigantiem atvērt jaunu TikTok cilni, lai novērstu nepilngadīgo pieteikšanos, vai arī viņiem draud naudas sods līdz 49,5 miljoniem Austrālijas dolāru (32 miljoniem ASV dolāru). Janvārī sāksies izpildes metožu izmēģinājums, un aizliegums stāsies spēkā pēc gada.
"Platformām tagad ir sociālā atbildība, lai mūsu bērnu drošība būtu viņu prioritāte," piektdien sacīja Austrālijas premjerministrs Entonijs Albanese.
Nemaz nezināju, ka RIX bija paredzēti veseli 3 sliežu pāri:
"Uzņēmuma ( Ldz ) pārstāvji norāda, ka "Rail Baltica" Rīgas lidostas stacijas terminālī sākotnēji bija paredzēts novietot divus caurbraucošus un vienu atspoles ceļu 1435 mm platumā. Taču, pielāgojoties esošajai situācijai, ir iespējams izvietot vienu vai nākotnē pat vairākus 1520 mm sliežu ceļus, kas ļautu nodrošināt pasažieru pārvadājumus ar plānoto vilcienu intensitāti - reizi 30 minūtēs.
Tas ir neliels kuģis ar īsu maršrutu. Jaunais kuģis “Yara Birkeland” ir 80 metrus garš un tas tiks izmantots, lai aizvietotu kravas mašīnu braucienus no “Yara” rūpnīcas uz 14 kilometrus attālo Brevikas ostu.
Un tomēr viņam vajag 7 Mwh bateriju 8 bateriju telpās.