Skatos, ka "visiem interesējošā" tēma joprojām turpinās.
Jautājums faktiski ir savādāks: Vai valstij vērts izdot pārdesmit vai cik tur miljonu, lai atskaitītos Briselei "par transporta izmešu samazināšanu" ?
Jo, lai nopietni ietekmētu EV skaitu Latvijā, vajag sākt ar kādiem, 500 miljoniem līdz miljardam.. Nu, "mums tādas "liekas naudas" nav. Stāvvietas par brīvu, tas jā, tas kādu procentu ietekmē.


















Patiesības labad tev vajadzēja vēl otru bildi. Proti, aizbrauc 4 auto, un lielais autobuss ar 4 cilvēkiem iekšā kādā agrā rīta vai vakara stundā. Sabiedriskais transports nav nemaz tik efektīvs, kā tiek daudzināts. Un lēts arī nav, ne iegāde , ne ekspluatācija. Pastāv uz dotācijām.
Īsumā, braucot ar personisko auto, tu palīdzi valstij.