iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
imzz 18.10.2024 23:30

Drusku ieskatījos, bet nav vērts šo skatīties, jo īstais Zeļenska stāsts būs pēc viņa prezidentūras beigām.

imzz 18.10.2024 15:53

Tas viss pārsvarā taisnība. Bet nevar tev piekrist par "krieva sakaušanas neiespējamību". Jo, jau karā pret Ukrainu krieviem kara materiālu trūkuma dēļ jāgriežas pie Irānas un Ziemeļkorejas un, saprotams, Ķīnas.

Tā kā krievu pretgaisa aizsardzība ir labi caursitama, NATO bez lielām pūlēm varētu iznīcināt krievu bruņutehniku, loģistiku, militāro aviāciju, kara floti un kodolraķešu palaišanas vietas. Sākot ar pēdējo.

imzz 18.10.2024 12:09

"EV nīdēji", saprotams, uzskata, ka žurnālisti mēģina novirzīt uzmanību uz ugunsdzēsībās trauksmes signalizācijas neesamību kā galveno nelaimes cēloni, kaut gan liesmas izplatījušās ātri un depo būtu nodedzis ar visu signalizāciju.

imzz 18.10.2024 11:52

Atjaunināts 2024. gada 18. oktobrī plkst. 6:43 GMT+3

Pavisam jaunā ugunsdzēsēju depo Vācijā, kas tika nopostīts ugunsgrēkā, nodarot miljoniem eiro zaudējumus un iznīcinātas iekārtas, nebija ugunsdrošības signalizācijas sistēmas, ceturtdien ziņo vietējie mediji.

Ugunsgrēks izcēlās agrā trešdienas rītā Stadtallendorfas ugunsdzēsēju stacijā Hesē un, cita starpā, iznīcināja aprīkojuma zāli un gandrīz duci operatīvo transportlīdzekļu, vēsta Vācijas ziņu aģentūra dpa. Sākotnējās aplēses liecina, ka zaudējumi ir no 20 miljoniem līdz 24 miljoniem eiro (no 21 līdz 26 miljoniem ASV dolāru). Neviens nav cietis.

Vietējās amatpersonas aģentūrai dpa pastāstīja, ka ēkā nav uzstādīta ugunsgrēka signalizācijas sistēma, jo eksperti to uzskatījuši par nepieciešamu — par lielu izbrīnu daudziem novērotājiem tagad, kad stacija ir nodegusi.

Ugunsgrēks izcēlās uz ugunsdzēsējiem piederošā operatīvā transportlīdzekļa, kurā atradās litija jonu akumulatori un ārējais strāvas pieslēgums. ( respektīivi, notika tā uzlāde )

apnews.com/article/germany-fire-station-fire-alarm-system-blaze-f5abcb52a75886705a77fca5bc6bfd9b

imzz 18.10.2024 0:14

Pie tam apskatījos: urāna raktuves atrodas trijstūrī, ko ietver Dņipro, Krivoj rog un Zaporožje. Tas ir, dziļi ukraiņu kontrolētajā zonā. Attiecībā uz bagātināšanu līdz AES vajadzīgajam līmenim , to darīja Krievijā priekš ukraiņiem pirms iebrukuma.

imzz 17.10.2024 11:50

Mums ir TEC, nevis TES. Ģenerācijā bez gāzes izmanto arī tvaika turbīnu, un ar lieko siltumu arī vasarā, kad apkuri nevajag, nodrošina karsto ūdeni pieslēgtajiem dzīvojamiem masīviem. Praktiski nekāda sistēmas gāzģeneratora daļas lecināšana iekšā-ārā nenotiek, jo ir neracionāla un var samazināt kalpošanas laiku.

Tāpēc turbīnas griežas visu laiku. Kaut neliela, bet pastāvīga termoģenerācija ir arī karstā laikā. Varat apskatīties AST. Bez tam ar savām "rotējošajām masām" palīdzot stabilizēt tīklu.

imzz 17.10.2024 11:25

Bet kā teicu EV autonomas uzlādes lielceļu malā no autonomiem aku powerbanku un el paneļu/vēja ģen savienojumiem;

Pagaidām tas ir Nezinīša Saules pilsētas fantāzijas līmenī. Nav ekonomiska pamatojuma, lai kaut kas tāds tiktu radīts. Pat ASV "zaļajā Kalifornijā 90% EV īpašnieku tos uzlādē mājās. Publiskais uzlādes punkts kaut kur uz šosejas ar  "powerbanku" pavisam nebūs peļņu nesošs, kaut vai lai nosegtu bankas aizdevuma procentus tā radīšanai.

imzz 16.10.2024 16:31

Var papriecāties. Latvija trešajā vietā no augšas pēc "atjaunīgās enerģijas" patēriņa ES. Pateicoties Daugavas HES kaskādei, saprotams. 

www.eea.europa.eu/en/analysis/indicators/share-of-energy-consumption-from

interesanti, kā tie statistiķi zin, kam pieskaitīt importēto enerģiju, zaļai vai nezaļai. Visticamāk, uzskata, ka tādas nav.

imzz 16.10.2024 16:18

Te ir nianses. Piem. ja brauc ar kādu sabiedrisko un mobzis līdzi ? Un, ja divi mobži ? T.i. tas auto nobraukuma reģistrācijas mobzis pastāvīgi uzturas mājās un nekur nebrauc.

imzz 16.10.2024 14:05

Populārzinātnisks viedoklis par Kadirovu, Putinu un &

imzz 16.10.2024 12:03

Vecais Piontkovskis domā, ka Baidens ar savu neizšķirīgo politiku viņa prezidentūras beigās gremdē Harisu. Tagad jau sacensība notiekot statistiskās kļūdas robežās. Tas izrāviens, ko Harisai nodrošināja Baidena kandidatūras noņemšana esot iztērēts.

imzz 16.10.2024 10:24

Un tos kilometrus noteiks pēc odometra datiem ? Tad gan to "attīšana būs pamatīgs bizness.

imzz 16.10.2024 10:02

Bet skaidrs ir arī tas, ka ceļa horizontālo apzīmējumu bez zīmes var lietot tikai tur, kur ātrums maz: dzīvojamās zonās, veikalu stāvvietās un taml. Jo no lielāka attāluma tas nav redzams un ziemā vispār var būt zem sniega vai šļuras.

imzz 15.10.2024 18:40

PN - krahs būs gan, tikai naftas pumpētājiem, nevienam citam!

Piemēram, norvēģiem :-/

imzz 15.10.2024 12:52

Protams, tam cilvēkam vienmēr būs taisnība, kurš teiks, ka kaut kas nav bezgalīgs. Vismaz zemeslodes mērogos. Visai iespējams, ka ekosistēmas stabilizācijas spējas ir lielākas, nekā mums šķiet. Ūdens un ogļskābā gāze jau ir pamats intensīvākai zaļo augu un aļģu attīstībai, kuri uzsūks lieko CO2. Un sasilšanas dēļ ūdens apmaiņa ir intensīvāka, vairāk nokrišņu.

imzz 14.10.2024 11:25

Iedomas ir tādas, ka Ķīnas siltumnīcu gāzu izmeši pēdējo 10 gadu laikā pieauguši par 78% un zaļais kurss ir tur iekšā;

Vēl ilustrācijai, cik īsti materiālu vajag "vieglai un gaisīgai 1MW uz sauzsemes novietotai vēja turbīnai: galvenie materiāli : 

čuguns 14,1 t, tērauds 82.4 t, cements 1000 t,

Sīkāk: Rotors: čuguns 3.1 t, epoksīda sveķi 3,8 t, tērauds 16.9 t, stikla vai oglekļa šķiedra 9.6 t ; Gondola čuguns 11 t, varš 2.5 t, hroms 16.9 t, alumīnijs 0,6 t, motoreļļa 675 kg; masts tērauds 56.6 t ; pamats: cements betonēšanai 650 m3 jeb 1000 t , tērauds ( armatūra ) 8,9 t

www.freeingenergy.com/math/wind-turbine-weight-pound-mwh-gwh-m148/

imzz 13.10.2024 18:54

Vispirms jau no elementārās loģikas. Vēja turbīnu mastu tēraudu nepiegādāja citplanētieši. Tāpat tēraudu papildus augstsprieguma mastiem, varu un alumīniju kabeļiem. Litija, kobalta  un retzemju metālu rūdu intensīvā rakšana nenotiek ar elektriskiem ekskavatoriem utt. Kur tas statistiski izpaužas ? Ķīnas izmešu rādītājos piemēram.

imzz 13.10.2024 13:43

Kā ne. Dzirnavu un Valdemāra ielas stūrī cilvēkam taisni jānosmok, kas ir, tas ir

imzz 13.10.2024 13:23

Ja atspiešanās pret gaisu būtu racionāla, tad mums būtu spārni, kuri būtu radušies evolūcijas ceļā. Bet neviens lidojošs putns nesver vairāk par 20 kg.

imzz 13.10.2024 13:13

Tas ir reklāmai. Ne jau Teslai to superčārdžeru tādā skaitā ir, un ne visur viņi tiks iekšā. 

Es taču neienīstu elektroauto. Tikai elektroauto ir noteiktai autobraucēju kategorijai piemērots, ne jau visiem ( t.i. piemērots tādiem, kuri var to uzlādēt mājās, pat Kalifornijā amerikāņi savas Teslas par 90% uzlādē mājās ), un vajadzētu ļaut tirgum pakāpeniski to nokārtot. 

Šis politiķu uzspiestais net zero triecientempā neapšaubāmi ir radījis tādu siltumīcu gāzu izmešu apjomu, kāds vēl nav redzēts. Es te domāju vispirms zaļo enerģētiku, kurai vajadzīgie materiāli ( kurus vajag daudz ) nerodas ne dabai draudzīgā veidā, ne no zila gaisa.

imzz 13.10.2024 10:53

"Atspiešanās pret gaisu" ir neracionāls piedziņas veids jebkuram transportam uz zemes. Protams, žēl, ka šādi  motorvagoni nekursē. Būtu vesela atrakcija, baismīgs troksnis un tiktu aizpūsts pa gaisu viss, kas dažu metru attālumā no sliedēm un vāji nostiprināts. Kaķi un putni , cerams, aizmuktu savlaicīgi.

imzz 13.10.2024 10:16

Amerikāņi "Helēnas un Miltona iespaidoti, nupat spriež par elektroauto lietderību stihisku nelaimju un evakuācijas gadījumā. Secinājumi nav elektriskajiem auto labvēlīgi, jo liela iespēja, ka elektrība tīklā ārkārtas situācijās pazūd.

imzz 12.10.2024 19:58

Uz galveno Ingušijas terorisma apkarotāja auto šauts, laikam kādi pāris tur pagalam, bet Groznijā uzlaida gaisā DUS.

imzz 12.10.2024 10:20

Tātad, ar ko īsti konfliktē Kadirovs ? 

Ar galveno vīru Dagestānā Suleimanu Kerimovu, kurš esot kādu 10 miljardu vērts. Ja apskatās vikipēdijā, tad var redzēt, ka viņš ir tipisks Putina oligarhs, kam bija atļauts iegūt lielas kapitāla daļas pelnošos uzņēmumos ar valsts banku aizdevumiem.

"Politikā viņš ienāca 90. gados. Līdz 1999. gadam viņš ieguva kontroli pār Nafta Moskva, bijušo valsts naftas tirgotāju. 2000. gados Kerimovs ieguva miljardu dolāru aizdevumus no lielajām Krievijas valsts bankām, piemēram, Sberbank un VTB.[9] Pateicoties šiem aizdevumiem, viņš kļuva par galveno Gazprom un Uralkali, kā arī Sberbank akcionārui.[9] Līdz 2008. gadam viņa bagātība bija pieaugusi līdz 21 miljardam USD[9], bet līdz 2022. gadam – līdz 11 miljardam USD.[11][12]

Tātad, ko īsti Kadirovs varētu gribēt ? Iespējams, plāno ienākumus savam klanam, kuri būtu balstīti vairāk biznesos, nevis KF dotācijā, ar kuru pēc Putina nāves viss kas var notikt. Tikai, visas naudīgākās vietas, saprotams, jau aizņemtas.

imzz 11.10.2024 16:03

Mercedes-Benz EV īpašnieki Korejā iesūdz autoražotāju tiesā par apzinātu dezinformāciju attiecībā uz bateriju elementu piegādātāju.

EV akumulatoru elementu piegādātāju tēma pēdējā laikā ir bijusi cieši aplūkota automobiļu rūpniecībā pēc masīva ugunsgrēka, ko izraisīja Mercedes-Benz EQE modelis, kas beidzās ar bojājumiem vairāk nekā 100 transportlīdzekļiem un iznīcināja pazemes dzīvokļu autostāvvietu Inčonā, uz rietumiem no Seulas, augustā.

Prasītāji apgalvoja, ka, lai gan tika atklāts, ka lielākā daļa EQE modeļu ir aprīkoti ar Farasis Energy akumulatoru elementiem, Mercedes-Benz, iespējams, maldināja patērētājus, apgalvojot, ka transportlīdzekļi ir aprīkoti ar CATL, globālā EV akumulatoru pārdošanas līdera, elementiem.

www.koreatimes.co.kr/www/tech/2024/10/129_383971.html

Farasis esot tikai ap 10 vietu pēc bateriju ražotāju reitinga.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti