Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Man arī ir bijusi līdzīga problēma ar audi a6 c5 2.4i Braucu, līdz autiņš itkā noslāpst, braucot, ik pa laikam vnk nometa ātrumu un sāka ripot.. spiežot gāzes pedāli pēc pāris sekundēm atkal aizgāja ar uzrāvienu. Aizdzinu uz servisu un atklājās, ka degvielas filtrs + sšknis pizdec. Uzlika vel šo to, ventilāciju bākai un viss iet Ok. Neiesaku braukt līdz tukšai bākai, nevar zināt, kādā stāvoklī ir auto. (Ja iegādājies jaunu). Bet man bija vnk totāls murgs ar audiku, kad nopirku. Sākās jau viss ar vadības paneli, kurš bija nosvilis dēļ sūkņa un beidzās ar bākas deformāciju. Varbūt kādam noder šī info.
Man arī ir bijusi līdzīga problēma ar audi a6 c5 2.4i Braucu, līdz autiņš itkā noslāpst, braucot, ik pa laikam vnk nometa ātrumu un sāka ripot.. spiežot gāzes pedāli pēc pāris sekundēm atkal aizgāja ar uzrāvienu. Aizdzinu uz servisu un atklājās, ka degvielas filtrs + sšknis pizdec. Uzlika vel šo to, ventilāciju bākai un viss iet Ok. Neiesaku braukt līdz tukšai bākai, nevar zināt, kādā stāvoklī ir auto. (Ja iegādājies jaunu). Bet man bija vnk totāls murgs ar audiku, kad nopirku. Sākās jau viss ar vadības paneli, kurš bija nosvilis dēļ sūkņa un beidzās ar bākas deformāciju. Varbūt kādam noder šī info.