Gribi salīdzināt ar savu pieredzi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gribi salīdzināt ar savu pieredzi?
Tā apdare ir mazākais par ko pārdzīvot, no koka tā pavisam viegli var kļūt par nekoka
Protams, ka ideāls, no tevis te neviens neko citu arī negaidīja
Es gan nekādu veiksmi neredzu, man visi pazīstamie, kas ir nopirkuši bmw, gan tādu pašu GT, gan 5er, gan X5 ir ļoti apmierināti, un nekādas krūzītes viņiem nav.
Bradypus nebūs taisnība, ka tas ir neregulējams krustojums, tas tiešām ir, kaut kāds, pusregulējams krustojums. Jo braucot pa Brīvības ielu, tas ir regulējams krustojums, ar stop zīmi un stoplīnīju, kas attiecas uz visu krustojumu, ne tikai gājēju pāreju, jo pēc noteikumiem, ja deg sarkanā gaisma, tu nedrīksti griezties arī pa labi uz Dzelzceļnieku ielu, jāstāv, un jāgaida zaļais.
Sava loģika ir gan vienai gan otrai pusei, bet es uzskatu, ka 100% pēc noteikumiem šo krustojumu izbraukt ir neiespējami.
MSHam vispār švaki iet ar braukšanu, viņš regulāri iekļust kaut kādās ķezās, bet nu neko, nepadodās...
Ne tur astra ne Z4, un vispār... beidz stumt sūdu
Te kāds runāja par vecrīgu?
Nu re, beidzot tu atzini, ka ne viss mašīnā ir pārdomāts un labs.
Grūtgalvis esi tu ja nesaproti ka nav nekādas limp modes, ne ček endžini, ne gulbja dziesmas... 0 izmaiņu, bet atstājot klapes ļoti ticams ka gulbja dziesma būs motoram...
Atkal nepareizi, ir bijuši gadījumi, kad pats ražotājs atzīst savu kļūdu.
Ai, kā mēģini drāmu te uzburt kāpēc piekvēpušā garāžā? vienam zināmam opelim dīlercentrā ieteica to izdarīt, tik paši neesot tiesīgi to darīt. Svarīgu dzinēja kompenenti
Un atkal jau drāma
Neesmu interesējies kādi ir bijuši atsaukumi, bet tas nemaina faktu, ka inženieri, uz kuriem tu atsaucies, pietiekami bieži kļūdās un rada sliktu risinājumu. Kā tu domā kas rada tos motorus, kas ieiet vēsturē kā neizdevušies un neuzticami? Vietējie bāleliņi?
Un kā jau teicu, nekas no tevis uzskaitītā pēc klapju izņemšanas nav novērots, ne degvielas patēriņš ir palielinājies, ne motors sācis sliktāk strādāt, ne dpf ir pienākusi gulbja dziesma 150k km laikā, un kaut ko programēt arī nav bijusi vajadzība. Bet pēc tavām domām, vajadzēja atstāt klapes, un gaidīt kad tās ielidos cilindrā kā topika autoram
Nē, inženieri nekad nav radījuši nevienu nejēdzīgu risinājumu, tik nez kāpēc mašīnām mēdz būt atsaukumi
feciic rakstīja: Viena no funkcijām arī ir aizvērties pie motora slāpēšanas, galvenokārt gan viņa tiek uzstādīta lai palīdzētu EGR agresīvāk strādāt.
Amputējot rēķinies ar lielāku degvielas patēriņu, lielāku dūmošanu(ja DPF vēl vietā tad arī tam būs gulbja dziesma), mazāku dzinēja atsaucību mazas slodzes režīmos, lai motors daudz maz darbotos nāksies arī padarboties pa dzinēja vadības bloku-sekas neparedzamas.
Nekas no visa šī nav novērots.
Tu teici ka dzīvot uz parāda nav labi, un nomaksa/kredīts/līzings/aizdevums (sauc kā gribi) IR parāds, un ar šo tu apstiprini tikai to ko es teicu, bez parāda ļoti retai ģimenei izdosies tikt pie mājokļa
Nav neviens kredīts, kas jāmaksā 40 gadus.
Un kā jau teicu par īri ir jāmaksā vairāk kā par kredītu, speciāli papētīju ss.lv, nez kurš ir tas rajons kur ir tie lētie īres dzīvokļi.
Un kaut kādu naudu tu dabūsi pārdodot jebkāda stāvokļa dzīvokli.
Msh savā elementā, visiem jādzīvo graustos. Nu re, tas tavs čalis pat graustu pirka kredītā, tātad nonāc pretrunās.
Nesaprotu, ko tu gribēji pateikt ar tiem 40 gadiem? ja tu 40 gadus esi nodzīvojis savā dzīvoklī, tad beigās tu vari viņu kaut par velti atdot, tāpat būsi milzīgā plusā salīdzinot ar to, cik būsi atdevis izīrētājam pa šiem gadiem.
Un privātmājas piemēru arī nesapratu, ja tu to īrē tad sniegs nav jātīra? Izīrētājs atbrauc un notīra?
Man un pazīstamajiem ir pretēja pieredze, man lai īrētu tādu dzīvokli kā man, katru mēnesi pie hipotēkas būtu jāpiemet 100-150€. Ok, lai būtu godīgi arī dzīvokļu cenas ir pacēlušās kopš es savu paņēmu pirms 3 gadiem, tagad pērkot starpība būtu mazāka. Un kādi mīnusi pārdodot? Īrē atdoto naudu nekad nedabūsi atpakaļ
Kādu mitekli tu būtu spējīgs iegādāties?
Jā, īrēt izmaksā stipri dārgāk
Īre ir izdevīga tikai tiem, kam banka nedod kredītu, bet jautājums bija msh, un nez vai viņam atdot katru mēnesi 300-400 eiro par īri arī ir "laba lieta"
msh rakstīja: Cilvēkam parastajam nekas nebija jānojauš - tikai jāsaprot ka dzīve uz parāda nav laba lieta...
Un ko tu iesaki jaunai ģimenei, kam nav neviens, kas uzdāvinātu dzīvokli/māju?
msh rakstīja: Varēja, bet tas būtu šāviens kājā. Pa lielam galvenā problēma šeit ir nevis tajā mašīnā, bet tevī - tu esi pieradis pie tā cik lēni griežas trīs litru sešu katlu kuļmašīna un sagaidi ka viena litra trīs cilindru purkšķītis varētu griezties līdzīgi zemos apgriezienos Man uz sitiena nenāk prātā NEVIENS benzīnnieks kam pie 130 nebūtu tevis piesauktie 3,5k - un man prātā pamatā nāk mašīnas ar labāku aerodinamiku un nesalīdzināmi lielākiem motoriem ar normālu cilindru skaitu - cilindru skaits mazāk par 4 sūdīgāk iegriež turbīnu un vispār sūdīgāk darbojas zemos apgriezienos.
P.S. Spriežot pēc tā kas lasāms wikipēdijā, tā purkšķīša spēja iegriezt gliemezi ir līdzīga kā busam; norādīts ka max griezes moments ir pie 2k kas nozīmē ka tajos apgriezienos tiek sasniegta pūtiena apogeja.
Man saabam pie 130 ir ap 3,1k
Super novērojumi, paldies, ka padalījies!
Diezgan drosmīga prognoze