iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
mefisto 13.10.2021 22:08

Manā uzņēmumā un zinu vairākus ģimenes ārstus, kas sūta testēties arī vakcinētos, ja ir bijusi Covid kontaktpersona.

mefisto 12.10.2021 15:44

Klau, kas tev tā par izglītību statistiskajā analīzē?

mefisto 12.10.2021 13:09

Par ko ir melojis Perevoščikovs?

mefisto 12.10.2021 12:32

Nē, es nedalu cilvēkus augstākos un zemākos. Doma bija, ka individuāla pieredze nav reprezentatīva uz lielāku izlasi (populāciju). Ja jostas vai ķiveres lietošana izglābj pāris vai padsmit cilvēkus no nāves, tas ir liels ieguvums sabiedrībai.

Turklāt es nesaprotu tavu kontekstu analīzei. Kāda ir tava doma? Nelietot jostas? Lietot jostas tikai tiem, kam ir augsts risks iekļūt autoavārijā? Tā tas nestrādā.

mefisto 12.10.2021 0:18

Darba drošība ir darba drošība. Tev liekas, ka nekas apkārt nenotiek, bet intereses pēc palasi darba inspekcijas apkopotos letālos keisus darba vietās pa gadiem ar situāciju aprakstiem.

Tas ir tā kā ar Bradypus aprēķināto drošības jostu ieguvumu.

mefisto 11.10.2021 21:52
mefisto 10.10.2021 21:09

Pfizer vakcīnas aizsardzība pret smagiem gadījumiem un hospitalizāciju turās augstā līmenī arī pēc 6 mēnešiem.

mefisto 10.10.2021 21:07

Nu bet tad paņem un ierieb valdībai, sapotējies.

Ja būtu visi sapotējušies, visticamāk būtu kā Skandināvijā - ierobežojumi praktiski nav. Slimnīcas nepildītos.

mefisto 08.10.2021 0:36

Kādēļ sagriez otrādi faktus? Tieši kvalitatīva dizaina pētījumos (RCT) ivermektīns neuzrāda nekādus ieguvumus pie Covid infekcijas.

To pierāda arī to valstu prakse, kas bija sākušas rekomendēt ivermektīnu. Šobrīd Indija un Peru jau ir izņēmusi no rekomendācijām, jo izrādās efekta nav.

Par mazas izlases pētījumiem nav vērts diskutēt. Šādi piereģistēja Rigvīru Latvijā, šādi piereģistrēti Krievijā un Ukrainā neskaitāmi medikamenti, kas metami miskastē. Šobrīd Krievija ir attapusies un pamazām sāk ieviest kārtību savā zāļu reģistrā.

ES apstiprinātās kovidvakcīnas ir pierādījušas savu efektivitāti un drošumu atbilstoša, kvalitatīva dizaina pētījumos. Runāt šobrīd, ka tās ir eksperimentālas un nepārbaudītas, ir tukša muldēšana.

Ivermektīnam nav nekādas strukturālas līdzības ar jauno Merck aktīvo vielu.

Par pētījumu viltošanu nespriedīšu, bet tie signāli, kas uzskaitīti, liecina par kritiskām kļūdām.

mefisto 07.10.2021 18:52

Te kāds minēja, kādēļ politika neatzīst lēto ivermektīnu Covid ārstēšanā:

www.bbc.com/news/health-58170809

mefisto 04.10.2021 23:07

Nu tad palasi par Covid-19 radioloģiskajām īpatnībām un sapratīsi vairāk.

mefisto 04.10.2021 15:52

1.) Tava izglītība nav nekāds zinātnisks informācijas avots.

2.) Nezinu par kādu propagandu tu runā, bet, cik apskatījos, respektablos avotos drošības jostu efektivitāte ir vidēji 50-60% (nopietnu traumu vai letalitātes samazināšanā) pie autoavārijas. Autoavārijā iekļūšanas risks ir mazs, bet to ietekmē daudzi faktori un individuāli risks ļoti mainīgs. Kādā sakarā pie drošības jostu efektivitātes rādītājiem būtu jāpieskaita autoavārijas risks?

3.) Tas, ka drošības jostas varētu palielināt riskantas uzvedības uz ceļa īpatsvaru ir tavs subjektīvais viedoklis. Vai ir kādi nedaudz zinātniskāki dati par šo?

4.) Mēs atkal nonākam līdz meliem un ad hominem. Ironiski.

5.) Drošības jostas ir viens no risku mazināšanas rīkiem. Kalkulējot ieguvumus pēc tavas stratēģijas, var gadīties, ka nozīmes nav nekam.

6.) Kāds tad ir tavs gala secinājums par drošības jostām? Nav jālieto? Jālieto, bet pilnīgi bezjēdzīgi?

mefisto 04.10.2021 13:42

Izskatās, ka tu pats dzīvo savā profesionālajā infoburbulī. Ar tādu metodi nonāksi arī pie secinājuma, ka drošības jostas palielina mirstību...

Nezinu, nevienu cilvēku, kurš uzskatītu, ka drošības josta ir garants agresīvākai braukšanai. Tas ir vienkāršs, pietiekami efektīvs riska mazināšanas rīks sadursmes gadījumā.

mefisto 04.10.2021 10:31

“Diemžēl patiesais drošības jostu ieguvums ir niecīgs un tikai mazliet nobīda traumu smagumu tajos retajos gadījumos, kad jautājums par izdzīvošanu ir "uz robežas". Absolūti lielākajā daļā gadījumu josta nav izšķirošs faktors.“ Padalīsies ar informācijas avotu šim apgalvojumam?

mefisto 02.10.2021 23:57

Es parasti paskatos ziemas riepas testu rezultàtus un tad izvēlos no atbilstošā budžeta. Protams, pastāv risks, ka tie testi ir pērkami un daži modeļi netiek testēti.

mefisto 02.10.2021 20:42

Precīzi.

mefisto 27.09.2021 22:49

Pat ja būs zāles, domāju blakusparādību profils būs sliktāks par vakcīnām.

mefisto 23.09.2021 22:04

Smieklīgi, ka atkal piesauc melošanu.

Ļoti vienpusējs, neanalītisks raksts. Apmēram kā privàtos blogos raksta daži radikāļi.

Informācijas par Covid vakcīnu drošumu šobrīd ir krietni vairāk nekā lielai daļai medikamentu, ko jūs ikdienā lietojat.

mefisto 21.09.2021 22:13

Protams var gadīties, ka esi nopircis slīkoni vai citādi neveiksmīgu auto, bet mana subjektīvā pieredze rāda, ka ekonomiskā klase turās līdz aptuveni 200k, pēc tam remonti vien, lai arī lēti. Kopts premium klases auto dzīvos arī vēl pēc 200k ilgu laiku ar retākiem remontiem.

mefisto 21.09.2021 22:10

Īsumā par aktuālo tēmā var uzzināt noskatoties šīvakara 1:1 interviju ar Ņikitu Trojanski (LTV1).

mefisto 16.09.2021 23:57
mefisto 16.09.2021 9:45

Jautājums ir pārāk plašs. Vajadzētu noprecizēt, kādus gadžetus meklē.

Jā, lielie veikali mums ir maz. Varu pieminēt arī Rdelectronics - pie šiem ir laba Xiaomi preču izvēle.

Ne vienmēr cenas LV ir lielākas kā ārzemēs. Esmu nopircis vairākas ierīces pie mums lētāk nekā tai pašā Vācijā. Vācijas cenu noskaidrošanai labi noder idealo.de portāls (tāds kā mūsu salidzini.lv).

mefisto 04.09.2021 16:28

msh rakstīja: Tu tikai piemirsi vienu sīkumu - ir runa par dīzeļiem - tavi hujdaja ražotie akmenslaikmeta bitsumišī motori, kā jau parasti benzīnnieki, stumdoties patērē vairāk, un uzsilstot atkal patērē vairāk. Ja ne kvēpu filtri un tamlīdzīgas figņas, tad dīzeļa specialitāte kā reiz būtu tā stumdīšanās pa pilsētu.

Kāpēc tāds naids pret korejiešiem? Viņu 1.4 turbobenzīns ir samērā ekonomisks, patēriņš līdzinās dīzeļdzinējiem.

mefisto 01.09.2021 13:16

Par šo konkrēto modeli nemācēšu teikt, bet ir pieredze ar om651 dzinēju. Teorētiski ķēdi nav paredzēts mainīt, bet realitātē kā nu kuram auto. To droši vien ietekmē, cik ļoti ievēroti eļļas maiņas intervāli, braukšanas apstākļi un vēl visādi apstākļi.

Tipiskākais ķēdes izstiepšanās simptoms ir pāris sekunžu graboņa, kad iedarbina aukstu dzinēju. Problēma ir tur, ka nav fakts, ka tas troksnis nāk tieši no ķēdes. Tādēļ pie šāda simptoma iesaka izmērīt ķēdes izstiepumu, pēc kura var saprast mainīt vai nemainīt.

Es tavā gadījumā (ja nav nekādu simptomu) par šo lietu nedomātu.

PS. Neesmu nekāds mehāniķis, bet esmu diezgan daudz iedziļinājies šajā problēmā, jo manam auto bija simptomi, servisā konstatēja arī izstiepumu, nomainīja ķēdi, bet graboņa tāpat ir

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti