Video 2 gadu vecus, bet kā naglai pa galvu:
Diemžēl šīs modernās interfeissistēmas nu jau ir gandrīz visos auto, ja neskaita atsevišķu modeļu bāzes komplektācijas.
Video 2 gadu vecus, bet kā naglai pa galvu:
Diemžēl šīs modernās interfeissistēmas nu jau ir gandrīz visos auto, ja neskaita atsevišķu modeļu bāzes komplektācijas.
Šī starp citu laba ideja youtube kanāl attīstībai. Galvenais paviesoties vairākos servisos, safilmēt ar slēpto kameru un tad tik veidot video un publicēt.
Literatūra pirms miega:
Waze nelietoju jau vairākus gadus, jo nepatīk, ka aplikācija ir smagnēja un rāda bieži nekorektus maršrutus. Ātrumu baigi nepārkāpju, tāpēc neinteresē arī ne radari, ne ceļu policijas posteņi.
Ja vajag navigāciju, tad lietoju Google Maps vai ārzemēs citas alternatīvas (ar offline kartēm). Pilnīgi bez problēmām. Čoms dzīvo Vācijā un viņš atzīst Google Maps par labāko maršruta izvēlē tanī valstī.
Bet nu kas attiecas uz Rīgas korķiem un ielām. Nekas nav labāks par ceļu pārzināšu un savas domāšanas ieslēgšanu par korķiem.
Varbūt kāds var padalīties par 1-2 gadīgas Suzuki Vitara ekspluatācijas pieredzi (kas patīk, nepatīk, apkopju izmaksas)?Thanks!
Man patika. Biju aizgājis piektdien un aptuveni vienā stundā visu ātri izstaigāju.
Bija paviljons ar retro auto, tad paviljons ar servisu un dažādu preču stendiem (instrumenti, auto ķīmija u.c.).
Man personīgi vairāk interesēja jauno auto paviljons, kur vienu viet var ievērtēt lielāko daļu jaunauto piedāvājumu. Apskatīju jauno Skoda Scala. Inčīgi bija gareniski pārgrieztais Nissan Leaf. Bija stūrītis ar jauno policijas Opel, kur varēja iesēsties.
Jāatzīmē, ka dažiem dīleriem bija atlaides no ikdienas cenām (piem. Mūsa Motors bija labi piedāvājumi Renault). Izstādē neredzēju Kia pārstāvjus, ko labprāt arī būtu paskatījies.
Ārpus paviljona varēja apskatīt pāris armijas auto un Krown lielījās ar vecu mazdu, kurai nebija rūsa Krown sapūstajās vietās....
Likās, ka Yaris salonā ir vairāk vietas nekā Auris, lai gan Auris ir lielāks auto pēc izmēriem.
Esmu pāris reizes izmantojis īsiem attālumiem Yaris un Auris. Mums īpaši izdevīgi, jo pie mājas ir viņu stāvēšanas zona.
Uzskatu par izcilu servisu un ideju, bet finansiāli tas ir izdevīgi tikai īsos posmos un laikos, kad nav korķi. Ja auto vajag uz dienu, tad jau labāk lietot auto nomas pakalpojumus.
Pluss ir tāds, ka vari ievērtēt jaunos Toyota auto. Jo tomēr no salona testa brauciena jau maz var saprast.
Ziemā tiem auto ir pavisam sūdīgi ekspluatācijas apstākļi. Īsi braucieni, motors neuzsilst...
VWfans rakstīja: Vai šis nešķiet par dārgu? Es savu jaunu pirku par 13,7 K. Tiesa, manējam Jazz ir vienkāršāka komplektācija.
Ir par dārgu. Iepriekš cena bija 14 000, tagad jau pamazām laiž lejā.
Tagad jaunu pa 13.7 nenopirkt. Lētākais variants ap 15k.
Tagad jaunajiem Fabia lētākais motors ir 1.0 55kw un tas tiešām nekur neiet. Testa laikā bijām 3ijatā salonā un pat uz Krasta ielas no vietas bija bailīgi izbraukt (gāze grīdā, cēliena praktiski nav). Jā, pa pilsētu vēl var dzīvot...
Savukārt, ja atmet šito mazmotoru, tad ar 1.0 TSI fabia paliek stipri dārga. Piem, kombi versija 16500 eur šobrīd maksā ar puslīdz normālu komplektāciju.
Ja cena būtu 13500, es piekristu, ka tas ir labs dīls.
Krokodils rakstīja: 'pircēji' jau arī NAV LABĀKI. Bija man 97g autiņš, kuram skate bija vēl 9mēn, brauca normāli, lieli defekti nebija. Pāris mazsvarīgi vieninieciņi. Tehniski nekāda apisiena tāpēc pārdevu pa 800€ Aprakstā viss bija skaidri un gaiši rakstīts, kā arī bildēs redzams. Tas bija murgs pārdot! Visi, VISI atbrauc, un sāk vaidēt.. tur skrāpējumi, tur rūsa tur salons sabružāts..... Nu WTF?!?!?? Autiņam 23gadi, cena atbilstoša, bet visi vaid un pukst piebilstot ka ja nebūtu tas un tas tad vēl varētu paņemt.. bet....
Sākumā vēl centos noturēties, bet pēc kāda trešā indivīda sāku vienkārši konkrēti tiešā veidā runāt - B.. ja jāvaid tad varbūt labāk brauc uz slimnīcu?!?? Daudzi apvainojās... Bet kā savādāk runāt?!? Tu pērc VECU, braucošu mašīnu, zem 1k €!!! Nevis esi iegājis auto salonā...
Šķiet kādam 9 vai 10 'pircējam' kas bija apskatīties pardevu pa 750€, tas vismaz nevaidēja - iekāpa, piešķīla, apskatījās, paklausījās, izlaižot līkumu, teica cenu un es biju laimīgs, ka tas murgs ir beidzies jo kopā zvanītāji un solītāji ka ņemšot bija vismaz 30 vai 40.... Un ta meiģini kā tāds idiots visiem izpatikt...
Jap, šis man atgādina kā es savu cešku quattro tirgoju. Murgs... Daudziem šķita, ka quattro sistēma jāpārbauda uz asfalta dodot pilnā gāzē no vietas...
Vēl viens kadrs atbrauc un sāk kustināt durvis (tjipa pēc eņģēm var spriest, ka daudz pa grunteni braukusi), auto nobraukums ap 500 000, really durvis ...
Slinkais rakstīja: patīkams pārsteigums ir tikai šo lamatu ražotājiem. ka jamās miskastes esot gana pieprasītas. paziņas pirms mēneša pasūtija rifter. sola tik ap aprīli, maiju
nevaru iedomāties tik tizlu situāciju. cilveki atnes 23 pakas ar naudu, un ir spiesti mēnešiem gaidīt bulkuvāģi ar 1.2 motoru kuru kāds ir iedomājies nopozicionēt par ģimenes auto. kkāds sviests.
Piem., šobrīd Honda Jazz arī jāgaida līdz jūnija sākumam.
Par to avāriju izmaksāts 300 eur, tā nav nekāda lielā summa un visticamāk nenozīmīga avārija bija. Nu ja pārdevējs uzvedas neadekvāti, ar tādu nav ko ielaisties darījumos.
Kura gada Focus? 1.0 ar 100 zs vai 125 zs?
AgnarsJundass rakstīja: Kad apsēdos pie Swift stūres, Jansona k-ga rakstu vēl nebiju izlasījis. Toties tikko biju braucis ar jauno Fabia. Ar Swiftu veicu apmēram to pašu maršrutu, ko iepriekš ar Fabia - pilsēta, piepilsēta, nedaudz arī šosejas režīmā. Sajūta - kā diena pret nakti. Diemžēl, tā diena izrādījās Fabia... Ko lai saka - katram auto ir savs lietotājs. Swift acīmredzot nav priekš manis.
Tomēr, divas lietas Swiftam ir jāatzīmē ar treknu plus zīmi - degvielas ekonomija un pārsteidzošās spējas bezceļos. 333 apvidus poligonā Swift spēja izbraukt trasi, kurā tikai īstie bezceļnieki Duster un Rexon brauca smiedamies, bet kompaktie pilnpiedziņas krosoveri - ar zināmu piepūli un piesardzību. Nudien, šādus varoņdarbus no mazā Swiftiņa neviens nebija gaidījis!
Kas tieši nepatika Swiftā, salīdzinot ar Fabiju? Meklēju tagad sev mazauto un esmu jau apskatījis Ibiza, Fabia un Swift. Ibiza ārēji smuka, bet iekšā diezgan vienmuļa plastmasa, Fabia labāks salons, bet nu tā klasisks VAG. Swift tieši izceļas gan dizaina ziņā, gan braukšanas īpašību ziņā (allgrip versiju ar hibrīdu izmēģināju) un 4 cilindru dzinējs bez liekām vibrācijām. Fabia 1.0 parastais atmosfēriskais nekur neiet, ja salonā 3 cilvēki. Savukārt, TSI jau cita cena...
Nesen vienā ārzemju forumā lasīju VAG inženiera komentāru, ka eļļa nav jāmaina pēc 2k. Tas pat īsti nav labi, jo tā rūpnīcas eļļa ir speciāli paredzēta iebraukšanai, bet nu viedokļi ir dažādi...
Ir kādam pieredze ar jauno Megane dīzeli dci 110?
Nu bet precīzāk? Kura gada Golfs, cik nobraukums? Tikko no Vācijas? Sāku lasīt motortalk.de forumu un mani pārsteidza dažu vāciešu attieksme. Piem., viens paņēma jaunu Fabia un novālējis 80 000 bez apkopēm un eļļas maiņas. Skaidrs, ja šitādu paņem tālākai lietošanai nekas labs nav gaidāms...
Vai Vācijā pirktam jaunam auto garantija darbojas arī Latvijā? Piem., Vācijā jaunu VW Polo var paņemt pa 11k EUR, bet pie mums daudz dārgāk.
Ja nemaldos, tikai Civic sedani bija Turcijā ražoti, hečbeki neatkarīgi no gada Japānā.
Mjā, pašam tagad arī līdzīga izvēle. Pārdevu savu veco dīzeļauto, uz rokas ap 5-6k. Uz kuru pusi, lai tēmē, nevar saprast? Varbūt jaunu līzingā vai mazlietotu vai no tiem pašiem 90. meklēt....
Hei, kur tad ir palicis raksts par auto un DNA izmantošanu vēsturei? Negatīvo komentàru dēļ izdzēsts?
Alfa? Pa lielam jāpiekrīt. Re ku tagad Andre Motors tirgo demo auto Suzuki Swift ar simbolisku nobraukumu. Varam palasīt internetā, kā šo autiņu ir mocījuši pa smilšu ceļiem un citiem neceļiem. Kā tad tie pirmie 10 000 km ievēroti ar mērenu braukšanu vai uz Suzuki tas neattiecas?
Slavē KIA Ceed turbomotoru, bet vai parastais 1.4 atmosfēras (100zs) variants ir vispār ņemams?
Biju iespēja izbraukt ar 2017.g. Seat Leon 1.0 TSI DSG. Gaitā patīkama kārba, bet bija 2 kaitinošas nianses. Vibrācija uz stūri, iespiežot gāzi (pieļauji 1.0 motora specifika), un otra lieta - neliela aizture, kad sāc braukt no vietas (piem., apstājies pirms apļa, vajag fiksi izšaut, nospied gāzes pedāli - 2 sek nekas nenotiek un tad ir baigā švunka...)