Parastais džo varbūt noticēs, ka tā ir atbilde uz jautājumiem, kurus spītīgi ignorē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Parastais džo varbūt noticēs, ka tā ir atbilde uz jautājumiem, kurus spītīgi ignorē.
Precīzi: "Šī jau nav pirmā reize, kad tika apspriesta doma, ka ar Sauli var papildu sildīt un var arī nesildīt, atkarībā no pieejamā enerģijas apjoma. Kā sanāk."
Un tev no iepriekšējām reizēm nav pielecis, ka nopitna ražošana nevar notikt "kā sanāk". Un tu nespēj saņemties atbildēt uz jautājumu, ko tas ražotājs darīs tad, kad tā saule nespīd. Vai ko tas nespīdēšanas laika enerģijas ražotājs darīs, kamēr saule spīd.
Nepielec, ka valūtes vērtības kritums norāda, ka valsts ekonomika brūk ātrāk, kā mūsējā, neskatoties uz naftas bagātību? Ja pielektu varbūt saprastu, ka piesaukt par piemēru valsti, kas iet uz iznīcību, nav visai gudri - var gadīties, ka tas ko viņi dara nav pareizi...
Par lata stabilitāti - tieši tas IR stabilitātes rādītājs - sabiedrību degradējošā patēriņa kreditētā ekonomika ir pretstats stabilitātei. Kredītu visizdevīgāk ir ņemt naudā, kas straujāk zaudē vērtību.
Būsi novilcis līdz savam līmenim, bet sakaut ar pieredzi tāpat nemāki 😂
Stulbuma paraugs. Nav runa par pāris cilvēkiem, kas ar modernu tehniku apsaimnieko milzīgas lauksaimniecības platības, bet par dzīves un darba vidi tiem, kas nestrādā intensīvajā lauksaimniecībā. Nodokļu sistēma ir panākusi dramatisku guļamrajonu izveidošanos, padarot uzņēmējdarbību par slogu pašvaldībām - tadel lauki izmirst jo darba tur nav.
Kā tā sanāk, kā lielākais pasaules autoražotājs arī netic BEV un nepakļaujas politikas spiedienam?
www.ecoticias.com/en/toyota-hydrogen-engine-secret-project/4721/
Stulbi tirst jau māki, tik tie pāķi nez kādēļ laužas uz to nīsto pilsētvidi, jo laukos valdošais ražīms ir ieviesis iznīcību. Kādēļ? Tādēļ, ka tāds pilsētas noderīgo idiotu elektorāts, kā tu ir nepieciešams varas saglabāšanai.
Nē, tikai pamuļķiem, kas nemāk savu dzīvi izplānot, gribas ticēt, ka tikai 1% to spēj. Un pēc tam kad dzīve ir izplānota, lai ikdienā nav sava dzīve jāpakāš sastrēgumos, var arī brīvdienas saplānot tā, ka ar EV ir par maz.
Nu jā, metīsies 1:1 salīdzināt, damagog. Litija tonnās būs daudz mazāk. Kiloeirās? Nu parēķini pats, cik maksā EV baterija un cik degviela, neskaitot akcīzi. Ak jā - nezimirsti jau to elektrības importu arī pierēķināt klāt.
Nu ja tev ir naftas nauda, tad visādus brīnumus var atļauties finansēt. Norvēģiem nebūtu EV, ja tu nebrauktu ar ICE un nemaksātu par tiem. Vai norvēģi ir laimīgi par savu dramatiski dārgo zemi un uzpiestajiem EV? Varbūt. Tikai NOK vērtība krīt... Kā jau tas ierasts sociālistiskās laimes zemēs, kaut nafta mutē smeļas. Līdz Venecuāles liktenim vēl tāls ceļš ejams, kādam laikam vēl par naftas naudu varēs zaļos patēlot.
Pierunāji. Sastrēgumi ir labi, vajag tos palielināt. "Tev nerūp" ir pareizā pieeja, galvenais, ka tev labi.
Nu ja varam saražot paši, tad kādēļ importējam? Un, cik saprotu tās bateriju litija atradnes jau mums ar uz katra stūra vai ne?
Nu jā... es tāds unikāls mūsdienās, atļaujos citiem dzīvot mācīt Vēl stulbāku ad hominem izdomāt nemāki?
Pie pašreizējās politiskās attīstības neko ļoti labu nevaru pateikt ne par vienu konkrētu modeli, bet no esošajām tehnoloģijām elektropiedziņas (nevis sinerģijas) PHEV. Kā diezgan veiksmīgs piemērs - Mitsu Outlander. Kā tehnoloģija - Mazda Skyactiv-X, kas māk iegūt dīzeļa līmeņa efektivitāti no benzīna. Auto, ko es vēlētos iegādāties, būtu elektropiedziņas hibrīds ar kondensatoru, nevis bateriju - daudz lētāka un mazāk toksiska iespēja iegūt visas elektropiedziņas priekšrocības. Ak jā - KERS ir tikai F1 tehnoloģija, jo politnaratīvā vajag BEV.
Par "smoga pārņemto pilsētvidi" arī vari pārstāt tupi muldēt un izdomāt kārtējo ad hominem. Tā "smoga pārņemtā pilsētvide" ir jālikvidē, nevis jāpiebāž ar augstas ugunsbīstamības ķīmiskajiem atkritumiem. Nokāp no sava augstā demagoģijas plaukta, un padomā, kāds būs līķu skaits, kad "smoga pārņemtā pilsētvidē" bezvēja dienā nodegs viens ar EV piestūķēts stāvlaukums.
Turpini vien tupos ad hominem - video nav NEKĀ "Moskovijai" specifiska. Vienkārši visnotaļ saturīgs EV pieredzes vērtējums, kas ir piemērojams jebkur. Bet tas, ka ej ad hominem ceļu, tikai pierāda, ka video saturu apstrīdēt nespēj.
Tieši tā stulbeni - Ušakovam tika uzticēta kontrolēta un ierobežota zagšana Rīgā ar pienākumu būt publiskajam grākāzim, kamēr īstie zagļi izzaga VALSTI! Protams, ka e-veselība NAV "rīgas pilsētas izdomājums" - tieši to jau es saku. Bet tavā melīgajā naratīvā jau vajag mācēt manis teikto atkārtot veidā, kas parastajam džo izskatās kā mana viedokļa apstrīdēšana
Un melo arī par procentuālo attiecību pret budžetu. Tieši tāpat, kā par Ušakovu, kā "galveno rail baltic Rīgas ( staciju, ceļu ) būvēšanas autoru", labi zinot, ka šis projekts kopumā NAV Rīgas pārziņā.
Tieši tāpat, kā tavs melubrālis melo arī par "bradipussi mīļais ušakovs" ignorējot to, ka tieši es apstrīdēju apgalvojumu, ka Ušakovs NAV zaglis. Tas apgalvojums gan tevī neraisīja vēlmi iebilst, vai ne?
Atkal melo. Zirgi ir TAVU melu saturs. Bradypus stāsta, ka jau vairāk kā 100 gadus atpakaļ EV zaudēja konkurencē ICE, lai gan bija PIRMAIS autobūvē. Arī tagad EV bez subsīdijām zaudē, jo ir pa šo laiku mazāk progresējis, kā ICE un pat elektrību joprojām mums ar oglēm jāražo. Vienīgie EV fani ir nožēlojama un, manuprāt apkarojama, dzīvesveida piekritēji. Sēdēšana korķos, kā ikdienas norma, ir jāizskauž, nevis jāpārsēdina uz EV.
Malacis, lielisks attaisnojums zagļiem. Jo to, ka par šo naudu jebkurā gadījumā ir paredzēts valstij saņemt kaut kādu rezultātu, kas tiek nozgats, tu nespēj aptvert Galevanais jau lai zog no svešās kabatas. Gan jau 15. trolejbusā uz zaglēniem, kas apzog pensionārus, nevis tevi, ar tādu pat vienaldzību skaties.
Nē, tikai pavisam tups zābaks, pavadot brīvdienas pie TV domā, ka tikai 1% tās pavada savādāk. Un privātā auto lietošana darbam vispār ir kārtējie meli, kas bija jāizdomā, lai kaut ko spētu pateikt.
Patiesība ir pretēja - es gluži vienkārši uz darbu eju ar kājām, tā veselīgāk. Un korķu laikā braucu ārkārtīgi retos gadījumos - tik vien kā pietiekami, lai zinātu, kā tie, kam tā ir ikdiena, var notrulināties līdz tavam līmenim. Auto ir domāts tikai braucieniem, kas EV nav piemēroti - reizi nedēļā uz Rimi vai Depo aizskriet pēc korķiem ir vienīgie īsie braucieni.
Kā parasti, tups ad hominem, jo nekā cita nav ko teikt. Interesanti, ka tu par "urļiku propagandu" sauc video, kas Teslu salīdzina kā labāku par ķīniešu un bēdīgu pret vācu autobūvi, tev mīļo žiguli vispār nepieminot.
ERAF projektos nezog? Vai ko ar šo mēģini apgalvot?
Attaisnoju? Nu cik debilam ir jābūt, lai par "attaisnošanu" sauktu to, ka iebilstu komentārām, kurā apgalvo, ka viņs nav zaglis un saku, ka IR!
Nu bet vai tas es kaut kad esmu noliedzis, ka RS/mikroautobusi bija zagšanas shēma? Es tikai norādīju uz tās mērķi un tevu nepatieso informāciju par citām piesauktajām. Bet tu sacepies, jo piesaucu tev mīļo politiķu laupīšanas shēmas?
Ak jel... Kārtējais propagandas upuris. RS/mikroautobusi salīdzinājumā ar E-veselību ir absolūts nieks, kas jau sen ir "tikts galā". "Zelta tilts", kā jau te pareizi pieminēja, vispār ir Ušakova priekšgājēju projekts, par kuru tu mēģini novelt "vainu uz tiem, kas nāca pēc tam." Centrāltirgus? Tur pat īsti skandāla nebija un nav.
Nu nevar nekādi stabiņu ieviešanu u.c. satiksmes sačakerēšanas projektus uz Ušakovu novelt. Un viņa shēmas salīdzināt ar RailBaltic, Krievijas gāzes atkarības veicināšanu, airBaltic ir vienkārši bērnišķīgi. Bet nu jā - publiskajā telpā "Mr. vienīgais zaglis" ir savu darbu lieliski izdarījis - tu pat neesi pamanījis, kā šo "skandālu" aizsegā notiek lielā laupīšana.
Tātad tu uz pirmo jautājumu ārkārtīgi izvairīgā formulējumā atbildēji, ka paļausies, ka "vados" ir pēc pieprasījuma jebkurā mirklī nodrošināta pietiekama jauda visu ražosānas vajadzību nosegšanai - pareizi sapratu?
Kāda ir atbilde uz secīgo otro jautājumu par šīs jaudas nodrošinātāju?