nomiks rakstīja: Es pēdējās reizēs darīju šādi - abi (pārdevējs un pircējs) apsēžas pie kafijas tases, pircējs ieskaita naudu kontā. Maksājums ienāk zibenīgi (parasti). Tad pārdevējs e.csdd aplikācijā veic darbības transportlīdzekļa atsavināšanai, attiecīgi pircējs pēc tam to apstiprina no sava profila e.csdd. Pircējs pat var nebraukt uz CSDD, var atzīmēt, lai atsūta reğistrācijas apliecību pa pastu (atnāk apmēram nedēļas laikā), bet apliec.Nr. jau uzreiz parādās sistēmā, OCTA un KASKO var jau gatavot uzreiz. Pats process neaizņem vairāk par 10 min.
Gandrīz pareizi. PIRCĒJS ir tas kurs uzsāk so procesu.
e-csdd īpasumu tiesību maiņa, Ieraksta reģ. nr, un Tehn. apl nummuru, spiež sākt īpašumu tiesību maiņu.
Tad aiziet pārdevējam ziņa, kuram ir jaapstiprina šī darbība.
Jāsamaksā par pakalpojumu un gada nodokli ja nav samaksāts.
Tālāk jauno tehn. pasi vai nu brauc saņemt pats vai pa pastu.
Vairak šeit:
www.csdd.lv/ipasnieka-maina/elektroniski-e-csdd-noformeta-ipasnieka-maina
















GB12 rakstīja: Jā, Lomžā vien redzēju 3 ekipāžas. Bet uz bāņa nebija nevienā vietā. Vispār vienīgā vieta, kur uz bāņa redzēju CP, bija pirms pāris stundām Čehija (brauciens bija līdz Budapeštai) - diezgan netālu no robežas ar PL bija vienu X5 nolikuši mieriņā...
Vismaz LT, PL, DE cik braukts uz bāņa/šosejas kur ir ātruma limiti poliči ta īsti nerādas un ikdienā labrātīgi nepatrulē uz radariem. Kaut zin, ka tur ir ātrumpārkāpēju.
Tā ir tā teikt zolīduma līnija - labāk lai cilvēks uz drošas šosejas izskrien savu vēlmi vai dusmu, ne kā piepilsetā vai pilsētā taisa pigorus, kur sekas var būt daduz smagākas.
Protams ja taisīsi pārak agresīvus sū... vai palidosi garam kādai 'kārenai' kura uzreiz zvanīs sūdzoties, ka novērtos ka x auto uz x ceļa agresīvi ātri brauc, tad policijai ir jāreaģē un tuvakā ekipāža uzbrauks uz bāņa/šosejas posma atradīs un pasauks tevi malā.... 😉
Pie mums šosejas ir primārā valsts kases papildinašanas zelta bedre, kur ir FR, FR galā un vēl pa vidu poliči patrulē, naski rakstot protokolus.
Pliki teorētiski sakot ka ja ir tāda vēlme tad jāskrien esot trasē, BET ne dubļu 'trases' - tādas lai autiņš pēctam būtu lietojams nevis uz servisu vedams, Latvijā jau arī ir tik pāris, kur tajās kādi publiski pieejamie pasakumi ir ļoti ļoti ierobežoti. Jo šādos pasakumos ir daduz organizāciju darba, bet maz nauda...
Neviens parastais iedzīvotājs tev nebrauks 50km+ un neīrēs veselu trasi maksājot simtus lai vienkārši ikdienā izgāzētu jo parādījās tāda vēlme... 😉 Latvijā pat lielākās šosejas tiek konkrēti policistu nospiestas, tādējādi ikdienā sūū tiek taisīti ārpus tām, kur avāriju pirmkart ir daduz vienkaršāk uztaisīt jo ir vairāk nezināmo un ja tāda notiek tā ir ar daduz smagākām sekām.