650 rakstīja: Figzin, vai hidrauliskajai steering sistēmai varētu būt tik lielas izmaksas.Elektriskajai jā,nu tas gan skaidrs.Nulltajos trekngados rūpnieciski restaurēta hidrauliskā reika audi ejošākajiem modeļiem maksāja ap 200Ls,bet bieži vien tās izrādījās tādas samērā zemas lohkvalitātes.Ne to, ka "vairs" nekas netek, bet gan cik viegli tā stūre pēc tam grozās un utt.Rūpnieciski restaurēts hidrosūknis gan ir samērā ok variants,tikai savu to veco parasti bij jāatdod vietā.
Katrā gadijumā, senākos laikos izvērtēts tika jau no konrētā modeļa sarežģītības un NE ap visām reikām tur kāds diži gribēja riskēt ķēpāties- vieglāk bij klientam ieļečīt jaunu ķīnieti...
Esi laikam iestrēdzis ļoti senā 'Latu vēsturē'
200LS = 284.50€ + inflācija visās pozīcijās, domāju, ka ar mūsdienās 400€ par budžeta klases jaunu detaļu jāreiķinās + darbs pēc izcenojuma kas parasti ir ap 200€...
Ka jau teicu, lēto l.hkantoru netrūkst, kur paņems to pašu veco, ''izskalos'' ar break cleaner, nomainīs vienkarši blīvītes, saliks atpakaļ un garantija nekāda, cik ilgi darbosies...(tāda lētā perekupu sataisīšanas metode- galvenais lai pie pārdošanas darbotos)
Fiksi paskatoties Q5 Jauns 'BOSCH' hidr. stūres mehanisms(tāds, ka zini ka vari paļauties tupmakajā vismaz 150tūkst. nobraukumā) maksā 1200€ vien par pliku reiku....
Naivi ticēt ka jauns ķīniesu budžetnieks pa 400/500€ vai 'restaurācija' kas būs vel letāk, būs tikpat uzticama un turēs tikpat ilgi.
Ko tu tur teici par 'elektriskajiem' .... 😉
WALA rakstīja: Arī tad tas ir lohotrons - man ir Bluetooth/USB uz FM raidītājs no piepīpētāja - rāda "tīkla spriegumu" - viss ko "ārsts parakstījis". Viss pārējais ir pilnīgs sviests, ja kaut ko reāli vispār vajag tad "battery maintainer" vai uzreiz pašu lādētāju, un vēl varbūt ir jēga no "battery booster" - pārējos mēslus labāk nemaz nebūtu sākuši ražot ...
Iepriekšējam autiņam arī tāds bija Xiaomi Mojietu,
Kā modulators darbojās labi un pretenziju nebija, bet viss parējās funkcijas, stipri apsaubamas...
Vienā vasaras dienā braucot autiņš saka rīstīties, pāris lampiņas uzmeta, nodomāju kas ta nu - piestāju malā, kamēr autiņš nelīdzeni darbojās, iegāju OBD, tur kļūdas ar elektrību saistītas, iegāju tajā appā, jo viņam tak ir, bet- rādija zaļu un good.
Nu labi tā kā biju netalu no mājām, ta turpināju braukt, līdz man panelis jau kā ziemassvētku eglīte...
Izrādijās, ka man ģeņģeris noklemmēja un nokūpēja(atverot pārsegu nāca zili dūmi no viņa), vopšim jau kādu brauciena laiku izbeidzās, nelādeja un savā ielā principā ieripoju....
😅 Tikmēr modulators tajā appā rāda, ka viss elektrosistēmā ir 'GOOD' un rādija 13.8V(ķip it kā lādētu, bet īstenībā....) 😂
Līdz aķis vispār sauss un viss apklusa...
Ģeņģeri nomainīju, aķi salādēju un turpināju braukt. 😄