iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Freijers 04.02.2022 13:30

Neko darīt tādas tās majās ir, apakšzemes stāvvieta jau ir pavisām glaunām un ar tur šaizes gadās. Tādēļ idēla forma ir dzīve savā privātmājā, kas protams nes līdzi attiecīgus finansiālus ieguldījumus, bet pretī dod arīdzen kaifu, tajā skaitā nedalīt stāvvietas un nečakarēties ap citiem.

Freijers 31.01.2022 16:40

A6, sestdienas novakare, putenis un pustīrīts/pusledains ceļš un vairāki umņiki, kam jādrāž pabrauc garām savām nobrauktuvēm, bet viens izdomā uz šosejas pa mēmiem nolikt un atpakaļ pabraukt - labi, ka bija distance un saprātīgs ātrums, bet nodomāju, ka debīls, kas debīls - tomēr nevajag provocēt situācijas uz ceļa - būtu pabraucis pāris km un Saulkalnē apmetis ripā, bet nē, pisināt citus vajag, normālos laika apstākļos ta vēl pusbēda, bet tā uz A6 kreisā josla galīgi aizputināta.

Freijers 25.01.2022 14:41

Tad vajag to ņemt vēra, ka tie 2-5K (es biju domāji 1-3...) ir par nobrauktu mašīnu, kas R Eiropā vidēji maksā arī dārgāk un saprast uz ko brauc. Turklāt bieži tie pusmūža veči paši mīl perekupīt tālāk, tikai ar citiem komentāriem. Vienkārši krīt uz nerviem, ka kādam liekas, ka auto vēl ir jāpārremontē pirms kungam pārdot, nav jau runa par kādu tur spidometra tīšanu vai makaronu karināšanu.

Ja reiz piesaista lēta cena, tad arī vajag gatavoties tam ko redzēs - nevis aiztīties, tērēt citu laiku un pēctam sašust, ka mašīna pa tūkstoti nav ideāls. Arī ar remontiem ir tā, ka uz lietotu auto vajag rēķināt vismaz līdz 500-600 eiro, ko sākumā vajadzības gadījumā ielikt iekšā, jo noplīst var jebkas, nevis tādēļ ka sataisīts uz pārdošanu - kas ir atsevišķi gadījumi - bet gan tādēļ, ka vecs un nokalpojis.

Un vēl par tiem pusmūža spečukiem - kā reiz uzturēti auto un par atbilstošu cenu, šos nezin kāpēc neinteresē/interesē maz (līdzīgi kā puišeļus)

Freijers 25.01.2022 9:41

gunbox rakstīja: Jau 20 gadus iestrādāta shēma. Uzrakstam projektu, lai iesvilptu naudu sev jaunā baseinā. Par ko projekta tēma un kam projekts kalpos? Da kuru tas interesē? Plānotais mērķis vai tad nav sasniegts? Domāju ka ir? Ā... tur vēl kaut kas bija jāizdara. Nu sorry... tas plānā neietilpa. Mērķis bija baseins villai Itālijā.

Diemžēl "projektu ekonomikas", kas nereti norisinās ES blakne - uz brīdi ir tikai projekts, kurā, labi, ja kādas izmaiņas uztaisa pēc dzīves reālās prasībām, kas pēc tam...? Nāk nākamais projekts..tā ar visiem zaļajiem kursiem u.c. lietām

Savā veidā piecgades reinkarnācija..

Freijers 25.01.2022 9:35

Vajag pafiltrēt ko un par kādu naudu pērk, tad arī nebūs "miljonnieki", vai arī mobile DE paskatīties, cik tādi tur maksā un braukt pirkt. Bet nē, kārtējā gudro zemnieku taktika, izlasīt lētučus, tad vēl paknauzerēties cik viss nolietots un pisināties tālāk (pieņemu, ka nestrādā), vēl labāk, ja visādi ļimonadņiki, kas vēlas pēc pāris mēn tālāk to mašīnu ar uzcenojumu ssā tirgot uzrodas un ir sašutuši, cik slikti, bet cipars ta ļoti patika.

Neesmu auto tirgotājs, bet cik visādas vecas mašīnas ir pārdotas un brīnumi redzēti, jāsaka, ka izceļas pusmūža gudrinieki starp šādiem.

Freijers 25.01.2022 9:30

Šitie līdz paņemtie "speciālisti" ir vienkārši vāks. Cik nav visādi brīnumi dzirdēti savus un ģimenes auto kādreiz tirgojot. Labāk jau netērēt savu un citu cilvēku laiku.

Freijers 25.01.2022 9:29

Ir mode visādiem pircējiem pirkt auto 15-20+ gadīgus un skrūvēt tos vākus, tad pieri raukt un kasīt, ka motori padiluši un ka pa 1, 1,5, 2K eiro mašīnām neviens nav kapitālo uztaisījis, lai var braukt ilgi un laimīgi pēc tam.

Tādiem - uz Rumbulu, būs ij motori nomazgāti, ij mogo gogo krītiņu iedos, tikai ka nesanāk kā tām tuarega pircējam, ka ilgi vēl krīts jāmaksā.

Vienvārdsakot, lai iet bekot, tāda metode varbūt kaut ko 100-150K km nobraukušiem motoriem ko pasaka, vecām mizām tā darīt ir bezjēdzīgi, maigi izsakoties.

Freijers 25.01.2022 9:23

Tikpat labi, tāds simptoms rodas no gaisa degvielas sistēmā/neatgaisotas sistēmas, man kā reiz tāda problēma bij - AKE, 132kW, ne quattro, un sākās no līkrocīgi nomainīta degvielas filtra, uz mata šādi simptomi. Vajadzētu būt caurspīdīgām vietām degvielas šlangos - tur arī var paskatīties ! Beidzās ar to, ka hermetizēja devielas šlangus.

Ja protams rādā diagnostikā kļūdu sūknim (vai arī kāds "mainam pēc kārtas" meistars diagnosticējis).

Es īsti arī nesaprotu jēgu mainīt tikai elektro daļu, ja reiz vairs nav mehāniskās daļas pieregulēšanas iespēju - tā plate rezervē stāv vai kāds pa piecīti dod ? Jo nav jau tā, ka tiem 20+ C piektajiem ir dārgas daļas un visādi šrotīzeri pa visu LV, turklāt tādiem auto ielikt sotaku remontā ir visai pašsaprotama lieta.

Freijers 11.01.2022 12:32

ņemot vērā dažādas "sertificēšanas" iniciatīvas, ka tikai drīz tā arī nenotiek, varbūt pat labums būtu - izpaliks nenormāla vilkšanās, kolīdz pirmais sniegs/pārslas. Bet šeit ir runa par ko citu - auto kaut vai ir ziemas riepas, vello tādu nav, pat ja būtu neviens nenormē, ka tādas būtu jālieto ziemā. turklāt visādi aktīvisti un pati dome tik maļ cik tas ir labi un ekoloģiski par pārējiem aspektiem vispār nerunājot un nedomājot, bet pirmais pagrieziens, sevišķi, ja komplektā ar bremzēšanu, tādam pirmziemas braucējam uz diviem ratiem nozīmē būt uz mutes, labi vēl ja uz ietves, sliktāk gadījumā, kā es aprakstīju...

Freijers 11.01.2022 11:41

Ar eko keko apziņas un propogandas pieaugumu Rīgā nu ziemā ir arī jāuzmanās no vello. Diemžēl mutē zaļajai RD neseko darbi un ietves arī netīra - redz esot īpašniekiem jātīra pieguļošā teritorija...pagājušo nedēļ uz Dārzciema ielas viens uz diviem riteņiem no trotuāra nostiepās griežot un uz brauktuves trāpija, labi, ka ātrums nebij uzņemts un distance bij, bet redzot vello par to der padomāt, attiecās arī protams uz ietvēm/vello joslām Rīgas centrā...

Freijers 21.12.2021 11:54

Cik sanāk braukt Rīgā pa Sadovņikova ielu, uz krusta ar Lāčplēša ielu, gandrīz katru otro reizi kāds sevišķi apdāvināts tik ļoti grib pārbaukt, ka ir krustojumam priekšā un aizšķērso cēlu tiem, kas domā centra virzienā braukt. Uzjundī doma - vai tiešām ir tik grūti novērtēt, pietiks vieta vai nē ?! Gadās tas diemžēl tik regulāri...laikam jau to varētu likt pie cūku topika, tāpat kā tās epizodes uz Ulmaņa/Liepājas krusta, kur dažiem vajag vēl pār sarkano tikt, kamēr no pretējas puses labi, ja divi uz ciklu pārbauc...

Freijers 21.12.2021 11:51

Dēļ tādiem mudakiem arī stāv, lai iebrauktu aplī, jo tik mazā čakarēties ar kāda izlaišanu, kurš vēl ir elementāri tups un nejēdz ielaidēju arī palaist ir lieki - bieži pabraucu vien pa pirmo, cieš arī normāli vadītāji, bet skādēties dēļ padebīliem kaut kā negribās...

Freijers 12.10.2021 13:30

Kādēļ ir par visu varu jāsačakarē ceļu infrastruktūra - jābūvē arvien šaurāki ceļi, krustojumi (štabeļi pie Carnikavas vien ir ko vērts) un vēl sazin kas, tagad populāri, ka arī grantenes vajag šaurināt, lai vienam toč uz grāvja malas jābalansē izmainoties.

Ja to vēl var saprast kādās dzīvojamās zonās - ar piebildi, kur tādas tiešām ir, nevis ras un zīmes sakarinātas uz ielas, tad visur citur tīša cūcība, kas raustina arī tos, kas paņēmuši lielākas kastes, kā spēj noorientēties telpā.

Freijers 08.10.2021 11:00

Nu tad plūsma uz pierīgas 2 + 2 šosejām būs 105-110.

Freijers 30.09.2021 9:30

Kaut kā savādi sanāk, pāri sliedēm velkoties laikam piekare "jāsargā", bet priekšā likt pa bremzēm, savu pakaļu briesmām pakļaujot un acīmredzot ego barojot navc nekādu problēmu. CP šos idiotus izķert laikam būtu vesels cirks, pat pēc tiem agresīvas braukšanas pantiem - jo legalizēto reģistratoru sūtīšanu CP momentā dabūs visādus tautas šerifus, kas iesūtīs ntos sūdus (kas savukārt pašu ego žāģē....ja netic, var delfu aculieciniekus papētīt). Reāli šādiem idiotiem zāles ir vienas - vienreiz atrauties no kāda ne pārāk pieklājīga un šādus izgājienus pacietoša, pote uz mūžu, bez būsteriem.

Freijers 15.09.2021 14:24

Tie jaudas diapozoni ir ļoti relatīvi, un dīzelis/benzīns aptuveni, cik aptuveni var pateikt, ka benzīns jāuzgriež vairāk. Arī lielāki dīzeļi, sevišķi ja ar automātu kopā ir jāpagriež virs 2, bet ne īpaši vairāk par 3K (pēc tam maza jēga), savukārt, pēc izjūtām, piemēram MB kompressora 2l benzīnam 3 - 3.5 ir optimāls apgrieziens, pēc kura gana dinamiski var slēgties uz augšu.

Freijers 14.09.2021 15:26

Vēl viens novērojums no ''dižās'' pilsētas, lasi Rīgas, centra - OK, der visiem citiem rajoniem kur intensīva satiksme un piekļaušanās starp joslām. Šajā gadījumā Krastenes aiz Salinieka, malējā labā josla, protams, kaudz ar piekļāvējiem, josla kustās sūdīgi, lai neteiktu nemaz - pēc kāda laika saprotu arī kāpēc, jo tie, kas piekļaujas, kam pēc būtības jādod būtu ceļš lien iekšā rindā vēl pirms beigām, daži beigās - galā sanāk, ka ielien attiecībā 2/3 pret viens. Reti gadās, bet tā izbesija, ka bija vien vienam otram jāpamidžinās un jāpabrauc tālāk. Sīkums, bet manuprā tipiska maucība, lieki teikt, ka arī paldies neviens nesaka - izlaiž tomēr tā izlaišanas/palaišanas kultūra.

To, ka katram švimpelim tagad šķiet, ka var izpledēt priekšā no ieskrējiena joslas un pirdināt (neieskrieties) laikam vispār ir lieki teikt.

Freijers 09.09.2021 9:31

Tā akmeņošanās ir kā sērga pa visu LV diemžēl - es domāju, ka tas ir pilnīgi bezjēdzīgs un pat kaitīgs pasākums, labāk to naudu nolikt un tiešām posmus 100% pārtaisīt pēc laika.

Jo ieklāj tik štruntīgi (reāli arī cilvēki diemžēl pamatīgi neievēro tos ierobežojumus ), ka pēc neilga brīža ir lisās svītras tajā izčakarētāja asfaltā, un reāli visu laiku šmirkst un lido tie akmenīši - arī neko nepārkāpjot. Arī pēc laika tādi izlabots asfalts ir nekāds, skaļš, utt. labāk jau protams par granteni, taču posmi, kur sāk šādi čakarēties kļūst apgrūtinoši lietojami uz kādu labu brīdi.

Freijers 23.08.2021 15:57

Pardon, situācijas tiešām pilnīgi citas, šādos gadījumos protams, kādam ir jāpalaiž, ko arī mēdzu darīt, jo korķī sēdošam +/- pozīcija nav tik būtiska.

Freijers 23.08.2021 14:53

Ja josla piekļajās, kur galā ir zīme dodiet ceļu, tad man nekas nav principiāli "jāielaiž", braucu savā ātrumā un viss, un, ja ir jādod ceļš, tad nevienam nav jālec priekšā un man jāmaina ātrums vai trajektorija (starp citu biju maksimālā atļautajā uz to brīdi).

Es arī nedomāju, ka turpināšana savā ātrumā un trajektorijā ir "principiāla nelaišana", bet nu, ja kādam liekas, ka viņš visur un vienmēr ir jālaiž...

Varētu nodefinēt, kas ir "nenormāla distance" ? Man nešķiet, ka kādam ir dirsā jāsēž visu laiku, lai kāds idiots neizdomātu, ka mana ieturētā distance ir tieši tādēļ, lai kungan ir kur ielīst. Distanci ir jātur arī visādu satiksmes dirsinātāju, izskrējēju un tamlīdzīgu dēļ, lai nav nemitīgi pa bremzēm jāspiež.

Manuprāt ir tikai normāli uz ieskrējiena joslas, ja vēlies piekļaties/izbraukt uz galvenā, novērtējot situāciju :

a) Ja distance atļauj, piebērt gāzi un NEPATRAUCĒJOT (t.i. tā lai nav aizmugurē braucošam jāsamazina ātrums un/vai jāmaina trajektorija) iekļauties plūsmā;

b) Ja distance neatļauj, pagaidīt, kad radīsies iespēja;

c) ja beidzas ieskrējiena josla, un nebija iespējams neviens no iepriekšējiem apstāties un pagaidīt brīdi, kad to varēs. Tā gan ir bijis ļoti reti, jo tik īsas ieskrējiena joslas un tik intensīvas satiksmes maz LV mēdz būt.

Par tizleņiem, kas nespēj novērtēt situāciju, nesaprot,ko nozīmē dot ceļu un jūtas tramvajā dzimuši arī viss šis stāsts ir.

Freijers 23.08.2021 10:29

Pieklājīgā, mūžīgā palaišana arī dod reuzltātus uz ceļiem...šodien viens Salaspilī vēlējās sānā ielikt - laikam viens no tiem, kas uzskata, ka trijstūris tik tā vai lohiem domāts un, ka ielīdīs, labi, ka patukšs ceļš bij.

Vispār, kā jau ar visām lietām - arī ieskriešanās joslās ir, kas tās lieto un tiešām ieskrienās (ja grib iekļauties) un izbrauc un ir dirsinātāji uz masu, kas ieslēdz un lien, traucē tev tas vai nē un esi tajā joslā vai nē - tādus vajag ārstēt !

Freijers 19.08.2021 10:38

Kosmoss ir V veidniekiem, šis ir rindinieks, jārēķinas, ka jāaplasa šis tas un tad arī to galvu var nocelt - tikai jārēķinas, ka jau vairākus gadus atpakaļ par tādiem jokiem prasīja 250 - 300 eiro darbā, bez materiāliem, jo laiks uz to tomēr aiziet, nu jau stabīli vairāk + tā ir loterija - blīve, galva (jā kā teica, kāds ir sūdu lējis dzeses sistēmā), vai džekpots - pats bloks.Ja pirmais variants vēl atmaksājas, tad otrais ir uz robežas, vai to galvu var noslīpēt, tad trešajā ar garantiju ir dārgāk kā motora maiņa (pie nosacījuma, ka neiesmērē sūdu vietā).

Freijers 19.08.2021 10:31

Tā jaut pēc loģikas un taisnības arī ir un būtu jābūt, bet tomēr kopējās drošības vārdā, der arī pašam piedomāt.

Freijers 19.08.2021 9:42

Pirmkārt golfs ir no daudzajiem, kas spoguļos neskatās/skatās reti, iespējams arī tāpēc Tevi neredzēja, tālāk jau noraustījās un leca nost - es, ja dzenu un man kāds ielec astē arī dzīt, jūtos par to arī atbildīgs un cenšos manevru veikt tā, lai arī tam ir kur ielekt, vizbiežāk papildus uzberot, ja tieku visiem garām.

Vari pateikt paldies citiem autovadītājiem šajā gadījumā, kas vērtē arī situāciju sev apkārt !

Freijers 17.08.2021 16:41

Ar manā rīcībā esošajiem auto pietiek 5/6 roba mierīgi, lai aizietu garām, bez īpašiem redlainiem, un purnā līšanas otram (tādos gadījumos vnk neapdzenu), tāpat, ja jāņem uzreiz 2/3 smago vilciens ~ 5/6 vieglie, tad tādi apdzenamie drošie gabali ir maz/mazāk.

Protams vecajiem VAGa 1.8 benzīniem un atmosfēriskajiem dīzeļim bija jākurina jo spēcīgi tādu manevru veikšanai.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti