iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 15.04.2025 10:26

Kopumā, izņemot plānprātīgo urbānaktīvistu apsēstos neokomunistus - progresīvos, jūtams, ka šajās vēlēšanās vismaz virspusēji netiek tikai muldēts par to cik kokus stādīs un kādus velloceliņus būvēs, bet gan arī sāk domāt drusku par stāvvietām, autovadītājiem, infrastruktūru, utt. Protams pavīd plānprātīgas idejas par A joslām Valdemāra ielā un citām līdzvērtīgām "idejām", bet atšķirībā no 2020.gada ir neliela cerība, ka satiksme tomēr netiks Rīgā tādā mēra čakarēta.

Freijers 11.04.2025 10:44

Fīdbeks no naglu rūpnīcas Turcijā būs vai arī tepat lauku ārēs pie kāda šķūņa, kur tiek vēl derīgās (un naudīgās..) daļas nolasītas pirms tās naglu rūpnīcas.

Freijers 07.04.2025 10:42

kazabada rakstīja:

Šodien  papētiju  to pietecējuma vietu, tā  it kā nav eļļa, bet kaut kāds šķidrums kura pēdas redzamas uz grants, varbūt tosols? Ūdens taču izkalstu bez pēdām ,šķidrums patiesībā nezūd ja nu kāda  mazdruska līdz atzīmei mazāk aukstai mašīnai, sasilušai neesmu skatījusies, bez smakas pietecējuma vieta priekšā vairāk pa kreisi. nu ne daudz bet ir.

Tātad vai šķidrums smird vai nē ?! logu vs viss cits

Vai eļļo pirkstus vai nē ? logu vai eļļa/tosols

 

Vai ir gaišs vai tumšs - eļļa vs viss pārējais...

 

Par to eļļas maksimumu, izteiktāk ir dīzeļiem, bet arī nodilušiem benzīniem aktuāli - ja eļļu atšķaida ar degvielu, tad tas līmenis pastāvīgi ir MAX, kaut arī tas sadilušais motors to spiež pa visām malām ārā. Vai ir motorā spiediens - droši var darbojošam paraut papildināšanas korķi un uzlikt roku - ja spiež pretī, motors ir pabraukts un tajā pastāvīgi ir iekšējais spiediens, kas tad pumpē ko vien var, sevišķi, ja karteris vēl neventilējas.

 

Kopumā auto uzpirkšanas cena Rīgā ir ap 170 eur/tonnā. 

Freijers 04.04.2025 15:43

2005.g. 2.7.tdi (t.i. pirmās paaudzes šiem V6 2.7 un 3.0. motoriem) tie augstpiediena sūkņi ir praktiski mūžīgi un problēmas ar viņiem sākas, kad sadilst piedziņas siksna.....

Freijers 04.04.2025 15:41

Dzeison rakstīja:

Principā auto nav braucams šobrīd, jo slāpst pārāk ātri nost. 

Pirms tam nebija tieši ka krustojumā, bet varbūt vairāk kad uzdod apgriezienus (iespiež pedāli grīdā), auto sāka tā kā rīstīties it kā degviela nepietiktu. Šobrīd kad iedarbina tad auto ir vibrācija krietni lielāka, kā bija pirms tam. Bet apgriezieni stāv normāli un nelēkā.

 

Bija aizdomas par to, ka ir saplīsis sūknis kas pārsūknē degvielu no otras bākas un tika iepildīti vēl papildus 25L, bet bez izmaiņām.

Nomainīts jauns akumulators.

 

Aiztaisīts ciet EGR (nejautājiet kapēc, automašīnu remonts nav mans lauciņš). 

 

Nomainīts degvielas filtrs. 

 

 

Pie tiem mainītiem degvielas vadiem vajag paskatīties vai nekur nesūc gaisu, t.i. nav sūce, bet tad gan otrreiz nevarētu iedarbināt.

 

Pie šādām defektiem ir jāskatās reāllaika degvielas/gaisa spiedieni un citi parametri, tikai tā iespējams šīs kļūdas izķert (bieži nerādās tas kā kļūda) - repektīvi kkur ir anomāli mazs vai liels spiediens, visticamāk degvielas sistēma, kas arī izsauc šādu reakciju. mainīt visus EGRus, utt. pēc kārtas parasti izsaka idioti, kas vadās pēc "viens teica, ka ir tādas problēmas" - tādus uz poda un pie normāliem diagnostiem !

Freijers 07.03.2025 9:24

Jaumi Tilta ielas sakarā :

 

Arī Saeimā tomēr sliecas uz to, ka rakstīt 2 sodus par vienu pārkāpumu, kur zīmes ir teju ar 15 m starpību (~3 auto garumi) nav normāli ! Lūgums šoferiem šim piesekot, ja tomēr šāda prakse turpinās vajag informēt Saeimu. Tikai kopā var panākt to, ka šāds bezpriģels neturpinās !

Freijers 03.03.2025 13:10

Nosūtīšu, es tikai par !

Freijers 27.02.2025 7:50

Kanibaals rakstīja: Dzīvojamās zonas, kur ir ietves atdalītas no brauktuves nav nekādas dzīvojamās zonas.

Faktiski ļoti valids arguments un pilnībā var piekrist, bet tā kā tās dzīvojamās zonas ir pa labi un kreisi saliktas dažādu bļāvēju darbību rezultātā, tad jēdziens vienkārši tiek degradēts

Freijers 11.02.2025 17:48

nav, bet brauc, un vēl džindžina - man jau gan nav žēl un neesmu tramvajs....

Freijers 09.02.2025 18:52

www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120060626/pauls-timrots-launi-un-bezjedzigi-rigas-policija-sivere-miera-iela

preventīvie zīmju (ne)karinātāji un preventīvie m@aukļi fotopolicaji uzdarbojās.

šķiet, ka Rīgā ir pārņemtas vitronika laiku sliktākās prakses (vēl tikai trūka mazo sodu - nulles tolerances, par ko tā cīnās parteigenosse dirškens).

Freijers 06.02.2025 18:19

1.Vai no RD pietuvināto struktūrām tiks attalināti autonīdēji (sektanti)? 

2. Vai apturēs RS maksas stavvietu (slauktuvju) plešanos pilsētā ? Vai varbūt Rīgā deklarētie vares saņemt stavvietas karti bez maksas ?

3. Vai Rīgas PP darbiba ar kameriņu karināšanu stabos un kokos ir normāla un tiks turpināta ?

4. Kad tiks atsakts darbs pie Ziemeļu koridora ?

Freijers 30.01.2025 8:37

Tā ir robota jeb DSG kārba vai kāds parastais hidroautomāts ? No komentāriem vainu neizzīlēs, pie kārbiniekiem jādodas...

Freijers 23.01.2025 19:50

Pēc šādas “loģikas” drīz sāks par ātrumu rēķināt sodu - pārkāpums x nobrauktais ceļš vai sods par stāvēšanu x cik ilgi stāv. Slimām fantāzijām nav robežu - kādreiz bija spēkā nevainīguma prezumpcija un tas, ka jebkura gadījumā tiesā cilvēkam par labu….

Freijers 23.01.2025 16:58

www.youtube.com/watch?v=eIsa4dkAhlY

Šis ir interesanti, tagad ne tik vien iet uz urrā kvītiņu sūtīšana kases režīmā, šoreiz gan ar kastīti stabā...bet nu jau sodus kumulatīvi sāks dreijēt t.i. par katru zīmīgi (kaut arī manevrs ir viens). Laikam no OCTA gadījumiem ir samācījušies kvītēt par katru epizodi - manuprāt pilnīgs tiesisks nihilisms !

Freijers 22.01.2025 14:16

Ir instinktīva nevēlme ieraut priekšā stāvošam/apstājušam/bremzējošam, utt. dirsā, jo tad uzreiz par 95% esi vainīgs tu pats, nekas, ka tas pipeļūns varbūt ir priekšā ielīdis (nozadzis Tavu distanci), tupa nerādījis pagriezienu (tā dara losīši, nomet praktiski pa mēmajiem un tad parāda, ka līdis malā....) vai jebkāda cita situācija, jo Tev bija jāizvēlas "atbilstošs" ātrums - tā nu mēģina citus variantus  - kas šoreiz bija gan dārgāk, gan sāpīgāk. 

Ir pietiekami daudz gan video gan arī citas liecības, kur izdodas izvilkt situāciju, šoreiz neizdevās. 

Vieglais var vien papriecāties, ka smagais izlēma nevilkt pakaļa, jo pie šādiem ātrumiem tur arī traumas var būt.

Te arī ir atbilde, kādēļ pie pēdējās skaļās avārijas uz Ventspils šosejas smagais nerāva grāvī, bet gan busā, kas nebija manevru izrēķinājis...busam letālāk, pašam smagajam gan nē, turklāt tīri papīri - savā joslā sķērslis. Diemžel, letāli citiem.

Freijers 22.01.2025 13:57

Manuprāt šis lieliski ilustrē to, kādēļ ir bīstami braukt čukčukbāņos vai arī aiz kādiem lēnak braucošiem objektiem - šajā gadījumā havajas vampīra - jo sabremzēties ta viņi var ātri, bet paveikt kādu manevru lēni + klasika, arī uz LV ceļiem - kreisie bez papildjoslas, lai nogrieztos, tur gan fūrinieks arī savas 5 kapiekās pielicis....Bet kopumā, jo tu tālāk un brīvāk redzi, jo tu kontrolē situāciju, nevis kāds mazpisāns, kas nejēdz pagriezienu laicīgi parādīt, spogulī paskatīties, kam kājiņa viegla un nesanāk uzdot kad vajag, utt. Tas arī ir iemesls, kādēļ liela daļa apdzen šos braucošos kolhozus, ne jau deļ kāda mākslīgi piedomātām (aritmētiskām...) sekundēm, kas galu galā ir beigās krietni vairāk nekā skaitītāji saskaita - bet gan tādēļ, ka tad TU pats kontrolē ceļu par ko arī atbildi.

P.S. par tiem, kas aizmugurē, mēdzu piefiltrēt un paskatīties, ja laiks atļauj, kā tas, kas (ja nu sanāk, jo labprāt arī palaižu garām...) aizmugurē spēs pielāgoties manam manevram, jo arī tā ir drošība - nevis betona kaklu lupīt savā spidometrā pl.10 un 14os iekrampēties stūrē...

P.S.2 ko gan var video uzteikt, cik manāms, kā trajektorijas ievēro....mums katrs otrais šķiet, ka ar smago brauc - jebkurš manevrs ir no ceļa (jā jā, ceļa ne joslas) vidus - laikam jau vairs autoskolās nemāca, kādi stāvokļi ir jāieņem, lai grieztos pa labi vai pa kreisi, jo taupīgie LV ceļu projektētāji tieši tā ari turpina veidot krustojumus, kurus publika vairs nemāk izbraukt.

Freijers 20.01.2025 16:37

Gan jau kāds franču brīnums, kur tai summā varētu pat tīri neko gads būt, vai tad arī izplatītie teju pilngadīgie uz šo brīdi VAGi.

Freijers 14.01.2025 8:57

tādēļ, ka velo nav numuri (obligāti), nav ko noslaukt....+ arī lapiņu licējiem grūtāk noķert, kaut gan tagad jau ar kamerām tas notiek.

Freijers 13.01.2025 11:07

Nu bet tad sauc MP, lai evakuē to mīkstā licēju ?! bet tas jau nav mērķis - mērķis, lai var robotizēti sodus kassēt, uz pāris apšaubāmiem CL pantu pamata.

Freijers 13.01.2025 9:59

Petka rakstīja: Jautājums, kāpēc vispār maksāji tiem krāpniekiem?

Pat PTAC it atzinis viņu uzliktos maksājumus par pretlikumīgiem.

Kad aizrakstīju PTAC, tad no manis atšuvās gan Citypark, gan parādu piedzinēji.

Neesi tu ar viņiem nekādu līgumu parakstījis/-usi.

Atradu youtube vienu video par šo tēmu. Neesmu gan baigi skatījies un vadījies pēc tā.

www.youtube.com/watch?v=itDNKBvxJEg&t=18s

Jau  2x esmu viņus pasūtījis. Nu, nevar tev uz ielas pienākt kaut kāds SIA un tēlot policistu, liekot maksāt kaut kādu sodu.

Cityparks jau dažreiz arī soda pie dzeltenās līnijas utt., kas ir policijas darbs.

Cerībā, ka kāds muļķītis samaksās. Viss bizness.

Tiem noželojamiem darbinieciņiem jau arīalga tiek maksāta no izrakstīto sodu skaita. Tāpēc arī skrien mēli izkāruši.

Par stāvvietu reketieriem jau skaidrs, tikai interesanti, kā viņi tiek pie auto īpašnieku datiem - ar kaut kādu blēdīgu advokatoru kantoru palīdzību tos saņem no CSDD un tad sāk tirināt ar saviem "līgumsodiem". Video tāds drusku triviāls, bet pēc būtibas absolūta patiesība, kas ar mīkstu tiesu palīdzību šādi pusjuridiski risinājumi iet cauri....

Freijers 27.12.2024 17:03

Ko saka kompis ? Mans minējums, ir kā tā sprauslas ir ciet un tādēļ spiež gar atplūdi dīzeli atpakaļ

Freijers 13.12.2024 10:58

Pie Latgales ielas (bij.Maskavas ielas) Senukaja uz izbrauktuves - pie vedceļa pie Latagales ielas vakar bija tīrais ledus - pie kam ne pirmo reizi - un katru reizi nesaprotu, kurš pi..is to ceļu netīra  - vai nu veikals vai pašvaldība vai arī garažu kooperatīvs (ko gandrīz apskādēju šī visa rezultātā). Kas tā ir par huiņu, jo Rīgā un arī ārpus tās viss ir/bija kārtībā - tikai tas sūda posms. Kādu par šito ir pie zvana jāpiekar, jo tas ir tikai laika jautājums, kad kas uz tās slidotavas notiks

Freijers 19.11.2024 10:14

Tās, kuras ir pa cenai un par kurām ir normālas atsauksmes - ņemu Salienā un paskatos, kas ir labs pēc būtības. No ķīniešiem un depo piedāvājuma pamatā izvairos - jo nav pārliecības par kvalitāti un tur ļoti reti ir palielinātie izmēri (t.i. lai mašīnu drusku augstāk uzceltu, jeb t.s. džipu riepas). No vēsturiskās pieredzes patīk Nokian un Hankook, yokohamas ne pārāk, navarkas maz dilst bet normāli nobalansēt tās praktiski nevar - līdz ar ko nav vairants. Ņemu vidējas cietības C Eiropas riepas, ko braucu nost visās sezonās - kad tuvojas 4mm, ņemu jaunas.

Freijers 28.10.2024 10:44

tomēr baļķinieks...

Freijers 28.10.2024 10:43

Video nevar redzēt, vai "barvedis" šim čukčukbānim ir baļķinieks vai arī kāds vieglais vēl pirms tā - ja tas ir otrais variants - vajadzētu padomāt vai ir jēga piedalīties satiksmē, ja tāpat pabraukt nespēj... . Jebkurā gadījumā šeit ir ļoti labi pamanāma vēl viena vilcieniņu īpantība, pretēji paštaisno haluju pseido šķīstajai diršanai, vilcieniņa aste, praktiski vienmēr brauc lēnāk nekā paši barveži vai priekšgalā braucošie, gan dēļ tā, ka kādam ir kur jāgriežas, jābremzējas, gan arī tādēļ, ka ātrums ir nepastāvīgs (ar smagajaiem tā ir retāk, bet vieglie, jo īpaši tie, kam pie mazākām izmaiņām patīk bremzes spaidīt gan šo ietekmē ļoti) - tieši tādēļ braukšana šādos veidojumos ir nedroša un grūti paciešama .

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti