iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 04.11.2025 11:35

Beidzot tas ir noticis - Rīgas apvedceļš ir kļuvis par ātrāku maršrutu...ja Piemēram, izmantojot A6 ir jānonāk Rīgā (pārdaugava, centrs, utt.) ir ātrāk raut pāri HESam, lai mestu vinķeli, jo ceļbūvnieku un Rīgas pilsētplānotāju dalbajobi ir visu satiksmi no A6 totāli pie iebraukšanas Rīgā sačakarējuši - mīca tramvaja superobjektu Višķu ielā, kur uz Latgales/Višķu ielas satiksmes organizācijā mainās katru dienu - un uz to sūdīgāko....bet vēl kā ķirsītis uz tortes ir, ka kaut kāda suņa pēc Sila ielas krustojumu ar Krustpils ielu nevar pa vasaru un diviem rudens mēnešiem sataisīt, kur esošais luksofors taisa mega korķus arī tur....vienvārdsakot idiotu banda un protams visiem par a/v neērtībām nospļauties.

Freijers 23.10.2025 14:06

Varēja atstāt 120 km/h visu gadu un nečakarēties ne ar kādām viedām zīmēm - tāpat uz slidena ceļa praktiski neviens tā nebrauks. Viedās ceļa zīmes ir līdzīgs infantīlisms un vadāmas publikas paraugs.

 

Par LT bāni uz Viļņu - lūdzu brauc uz 100tu visu cauru gadu, ceļš krietni sliktākā stāvoklī kā Ķekavas apvedceļs. Apsēstību ar satiksmes bremzēšanu ir vienreiz jāizbeidz !

Freijers 22.10.2025 14:48

Nu un cik tad tādas ir ? Bet protams iestāžu/biroju daudzums/ipatsvars centrā arī ir par lielu. Krietni vairāk ir tādu, kas centru šķerso, iekšējā apvedceļa neesamības dēļ Rīgā.

Freijers 22.10.2025 12:23

Šī diskusija spilgti izgaismo pilsēta cilvēkiem (bez auto) sektantu un viņu atblastītāju (komunistu) domāšanu - nevis padarīt ko labāku - veidot lielākas caurplūdes ceļus, kuru Rīgā un, jo īpaši, Pierīgā ir daudz par maz, bet gan čakarēt autovadītājus, lipināt stabeļu bataljonus, kameras krūmos un vēl paralēli izčakarēt arī sabiedrisko un tad izlikties, ka problēma pazūdīs, ja nepazūd, tad vajag vēl vairāk represijas, varbūt palīdzēs. 

 

Apbraukšana ir tiešas sekas pudeļu kakliem, kuru satiksmē Rīgā un pierīgā ir pa pilnam.

 

Pieminēt Rīgas apvedceļu, kā satiksmes pārvadu ir parodija - tas ir pēdējais mēsls gan Daugavas labajā, gan kreisajā krastā, kur vēl pamanījušies kameriņas pēdējā laikā sakarināt, bet nav pat iepīkstējušies par, kad (beidzot!!!!) tur būs kaut 2+2 posms !

 

Z šķērsojums, gan LV kopumā, gan Rīgās aglomerācijai ir vitāli vajadzīgs, bet arī to mētā kā karstu kartupeli ar populistisku piediršanu par to, ka redz neesot vajadzīgs un jāatbrīvo Rīgas centrs no auto (tik nez kā)....

Freijers 25.09.2025 9:43

Nejaucu gan. Kameras jau nav visur, pat tur kur ir, prasīs kādu tiesisku pamatu, lai kādus tur video dotu (nerunājot par to, ka vieglāk ir nečakarēties, lai kādam vispār ko dotu). Drīzāk tad labāk ir teslas variants, kur tās kameras ir pašā auto gar sāniem  - tās gan nefiksē numuru. Vieglāk ir noparkoties kaut kur stūrī vai tā, lai nelien neviens klāt - ja reiz nemāk civilzēti durvis atvērt.

Freijers 22.09.2025 21:35

Ir tāds "prikids", ka gaida vai pamanīs, ķip, lai nesanāk aizbraukt "no notikuma vietas", protams tādi cilvēki paši nekad neatzīsies...Pašam ar vienreiz tā bija, nu neko dāma vismaz 100 eiro par iešvīkātām durvīm ietaupīja.

Freijers 11.09.2025 15:47

To, ka sēdēšana vagonos uz šosejām ir viena riebīga un sasodīti bīstama padarīšana, OK ātrumi LV tādi nav kā video, bet tāpar tas ir maksimāli nedroši. Turklāt nu jau arī fūres ir pasākušas sēdēt viena otrai pakaļā (pēc Garkalnes bij šis netikums apārstēts), kas savukārt pieprasa dzīt visu kolonnu, ja nevēlies pārvieoties čukčukbānī.

Freijers 11.09.2025 15:44
Freijers 03.09.2025 11:09

Nē, nevajag !

Freijers 31.08.2025 23:05

Uggga rakstīja:

Paziņa dabūjusi 2 sodus par ātruma pārsniegšanu. Pirmais no netrafarētā aimugurējās kameras, otrais no tās pašas ekipāžas priekšējās kameras nepilnas 3 minūtes vēlāk. Abi sodi fiksēti uz vienas ielas, abos 64km/h atļauto 50 vietā.

Kā domājat, ir jēga pārsūdzēt, lai klasificē kā vienu pārkāpumu?

Nu lūk dagaidījām...tā ar tiem robotizētiem sodiem un "prevenciju" ir, roku iesita uz nto sodu sūtīšanu par vienu un to pašu OCTA nepirkšanu....viens onka zem ZTI tā labi ticis tagad. Un nu izdomājuši arī par ātrumu, ka var ar minūtes/divu intervālu arī sūtīt kvītiņas (ne tik sen jau izteicu domu, ka vajag pa ātrumu sodīt ātrums/nobrauktais ceļš...tas pie RPP kretīnu izdomājuma, ka par katru zīmi kvītiņa pienākas). Šāds marazms ir jāpārsūdz kaut vai tā iemesla dēļ, lai mentenē, ja kāds priekšnieks vēl nezina šādas īpatnības, tad lai iepazīstās + iespējams, ka tādas cūcības pēc arī plašāks hajs sacelsies - kas ļaus šādas lietas novērst - kā tas nu ir ar OCTA sodiem un arī RPP improvizāciju par kvīšu sūtīšanu par katru zīmi. Ar bezpriģelu tomēr nevajag nodarboties !

Freijers 19.08.2025 8:39

Ideja nav slikta, bet diemžēl esam nonākuši pie apstākļiem, kad satiksmes kavēšana tiek apsveikta un visādi cildināta, sākot ar idiotiski sašaurinātiem krutojumiem un ceļiem, stabeļu batalojoniem un morālām havajām a ļā "nevienam nav mani jādzen", "minimālais ātrums nav noteikts", "iepl\ano laiku", "cik tad iegūsi ātrāk braucot, utt." - šāda publika pati spiedz no prieka par radarizācijas uzvaras gājieniem, kretīniskām 30 zonām ar kamērām krūmos, utt. Kaut arī satiksmes būtība ir braukt raiti un droši, nevis tikai droši, lai tur vai kas (visdrošāk ir nebraukt vispār....). Kamēr citās zemēs, piemēram, CZ  jau atver posmus ar 150 atļauto, pie mums domā, kā vien ierobežot, sodīt, utt. 

Freijers 24.07.2025 8:44

0.02 dūmainība varbūt arī bez visa DPFa, man vienam auto tā bija, kur DPFs nebija paredzēts pēc konstrukcijas (2005.g. jeb pēdējā gada, kad tam DPFam nebija pēc noklusējuma visur jābūt), bet 5M rāda, ka kaut kas tur tomēr nav kārtībā ar to motoru.

Freijers 24.07.2025 8:31

Diez kurš ir tas, kas autorizēja nepabeigt laikā remontu uz Rīgas "apvedceļa" uz tilta pār lielo Juglu - asfalsts uzlikts, bet izurbināta vieta pie deformācijas posma, pats deformācijas posms ielikts, bet nav apstrādāts - priekšā luksofors un sastrēgums no vienas puses aš līdz A2, no otras kiretni aiz papīrenes luksofora. tas ir vnk psc. ar to, kā darbus uz ceļiem (ne)veic un kādas zīmes skrūvē....

Freijers 02.07.2025 23:13

Labās rokas likums jau uz 50/50 lielveikalu stāvvietās strādā un Bieriņos, kur praktiski viss ir "dzīvojamā zona " t.i. 20-30 km/h ar ļoti zemu satiksmes intensitāti, tad to tur var mēģināt - savulaik jau visus šos labās rokas krustojumus ar trijstūru palīdzību likvidēja.

Freijers 30.06.2025 23:44

Tā vietā, lai dirstu karstu par to cik slikti topošie šoferi, neviens nav paprasījis/izpētījis, no kura brīža tad tie 67% izkrīt eksāmenos...vai tik nav kādas "pastiprinātas (specificētas) prasības" tajā brīdi radušās vai ir kādi citi apstākļi. Savulaik bija laba 10 p sistēma eksāmenos - izpederēja laukā, ieviesa ko jaunu nu un lūk Jums, kā saka, rezultāts. 

 

Viena autovadīšanas nodarbība jau tagad pie 50ka velk, zaļam šoferim tādas vajadzēs vismaz 15, tuvāk 20 drīzāk. Secinājumus var paši izdarīt...zaļās lapas iniciatīva LV nav populāra, ir kaut kādi ielīmēti M burti logos.

Freijers 28.06.2025 15:19

Par zemu var izrādīties ķeblītis zem kājām, kad ir pārcenties ar dzeltenā lietutiņa smidzināšanu pārāk plašam cilvēku lokam.

Freijers 28.06.2025 15:14

Kur tad tāda zīme tur ir redzama ? 4 m virs galvas iegriežoties vai tieši virs tās pašas kameriņas. Preteklību attaisnošana pašu par tādu pataisa....

Freijers 28.06.2025 13:02

https://www.tvnet.lv/8276298/noskaties-naudas-slauksanas-vieta-riga-brivibas-iela-kameras-fikse-vienu-parkapeju-pec-otra

 

Rīgas m@ukas slaucēji - kameriņu karinātāji stabos atkal uzdarbojas. Domāju, ka vajag iniciatīvu, kas aizliegtu pašvaldībām sodīt ar "tehniskiem līdzekļiem", jo nupat tas tiek darīts tik kretīniskā veidā, kā nebija pat vitronika laikos !

Freijers 26.06.2025 9:17

opelis rakstīja:

0pis rakstīja:

Var atļaut braukt vieglajiem ar pāra numuriem pāra datumos un ar nepāra numuriem - nepāra datumos. Auto skaits uzreiz samazināsies.....tikai jāsaliek fotoradari, lai "gudrajiem"  nebūtu kārdinājuma.

Ir vietas Eiropā, kur tādas lietas notiek. Šī gada 17.aprīlī braucu IT no Positano uz Amalfi (abi IT) un pie iebraukšanas Amalfi pilsētelē mani aptur pašvaldības policija. Pienāk ments un smaidot stāsta, ka šodien neesot mana diena, jo man auto numura pēdējais cipars ir 7 un tāpēc sods 86 Eur. Ja maksāšot 5 dienu laikā, tad 55 eur. 

Šādi "risinājumi" satiksmes mazināšanai ar pāra un nepāra numuriem noved pie tā, ka katram ir nevis viens, bet gan divi lūžņi ar pāra/nepāra cipariem - pārbaudīts jau 3.pasaules valstīs...

Freijers 18.06.2025 10:09

Iebrauc pieturā un palaid garām, kur problēma ? Vēlreiz atkārtoju - ir būtiski vai tie daži km ir pa lauku ceļu vai kādu no šosejām tālāk no Rīgas vai arī Rīgas apvedceļu, kas jau tā ir pārslogots ! Ja uz apvedceļa nevar palaist garām, tad vajag vienkārši liegt tādai tehnikai tur pārvietoties un punkts !

Freijers 17.06.2025 15:13

No savas pakaļas vari atvasināt ko gribi, bet man nekāda naida nav, kamēr man netraucē pārvietoties - neievērojot CSN noteikto palaišanas garām principu, tā vietā spītigi dirsinot simtiem metru garās kolonnas un tajās braucošo cilvēku laiku. Ja grūti izlasīt rakstīto tā jau ir cita lieta.

Freijers 17.06.2025 15:11

Mazo apvedceļu, par tādu varētu saukt, ja Juglas iela būtu atbilstošā platumā, pēc tam gan ir kaitinošais, mūžīgi sastrēgušais, sievmātes aplis, bet nu tālāk jau ceļš gana raits. Tiesa, tas der ja, nepieciešama Jelgavas/Ogres/Dpils virziens, par laimi 4.kārta D tiltam top. Mazais apvedceļš nekādīgi nerisina Rīgas Z daļas transporta problēmas - kas ir jāsakārto pirms kādam tur ZEZ zoonām

Freijers 16.06.2025 14:24

Par to biedrību, kur jāsūta sava kontaktinfo ?

 

Freijers 16.06.2025 14:19

Latvijā atpūsties ir kļuvis ļoti dārgi - naktsmītnes ap 100 eiro dienā vasarā ( ja nevēlies kempingā dzīvot un ja ir 2-3 cilvēki) bez nekādam brokastīm vēl turklāt, ekonomiski paēst (da jebkur) vismaz 40ks uz tādu pašu ceļotāju skaitu, visādas atrakcijas arī maksā naudu. Tā kā beigās var saskaitīt vai nesanāk izdevīgāk pa to naudu uz Ēģipti decembrī aizbraukt (LV burvības gan tur nav, bet saule un siltums gan). Pie kam cenas ir gan pie jūras Kurzemē, gan zilo ezeru zemē Latgalē.

Freijers 16.06.2025 14:12

Tādi cilvēki mentāli vnk nav izauguši no 90to gadu bandītu jumtiem un razborkām, tad arī visus slauca, tiesa cilvēcīgāk, jo ar vienu jumtu pietika.

 

Apziņa, ka eiro nerodas bankā un bankomātos vēl ir līdz visiem jāaiet.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti