iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 24.07.2025 8:44

0.02 dūmainība varbūt arī bez visa DPFa, man vienam auto tā bija, kur DPFs nebija paredzēts pēc konstrukcijas (2005.g. jeb pēdējā gada, kad tam DPFam nebija pēc noklusējuma visur jābūt), bet 5M rāda, ka kaut kas tur tomēr nav kārtībā ar to motoru.

Freijers 24.07.2025 8:31

Diez kurš ir tas, kas autorizēja nepabeigt laikā remontu uz Rīgas "apvedceļa" uz tilta pār lielo Juglu - asfalsts uzlikts, bet izurbināta vieta pie deformācijas posma, pats deformācijas posms ielikts, bet nav apstrādāts - priekšā luksofors un sastrēgums no vienas puses aš līdz A2, no otras kiretni aiz papīrenes luksofora. tas ir vnk psc. ar to, kā darbus uz ceļiem (ne)veic un kādas zīmes skrūvē....

Freijers 02.07.2025 23:13

Labās rokas likums jau uz 50/50 lielveikalu stāvvietās strādā un Bieriņos, kur praktiski viss ir "dzīvojamā zona " t.i. 20-30 km/h ar ļoti zemu satiksmes intensitāti, tad to tur var mēģināt - savulaik jau visus šos labās rokas krustojumus ar trijstūru palīdzību likvidēja.

Freijers 30.06.2025 23:44

Tā vietā, lai dirstu karstu par to cik slikti topošie šoferi, neviens nav paprasījis/izpētījis, no kura brīža tad tie 67% izkrīt eksāmenos...vai tik nav kādas "pastiprinātas (specificētas) prasības" tajā brīdi radušās vai ir kādi citi apstākļi. Savulaik bija laba 10 p sistēma eksāmenos - izpederēja laukā, ieviesa ko jaunu nu un lūk Jums, kā saka, rezultāts. 

 

Viena autovadīšanas nodarbība jau tagad pie 50ka velk, zaļam šoferim tādas vajadzēs vismaz 15, tuvāk 20 drīzāk. Secinājumus var paši izdarīt...zaļās lapas iniciatīva LV nav populāra, ir kaut kādi ielīmēti M burti logos.

Freijers 28.06.2025 15:19

Par zemu var izrādīties ķeblītis zem kājām, kad ir pārcenties ar dzeltenā lietutiņa smidzināšanu pārāk plašam cilvēku lokam.

Freijers 28.06.2025 15:14

Kur tad tāda zīme tur ir redzama ? 4 m virs galvas iegriežoties vai tieši virs tās pašas kameriņas. Preteklību attaisnošana pašu par tādu pataisa....

Freijers 28.06.2025 13:02

https://www.tvnet.lv/8276298/noskaties-naudas-slauksanas-vieta-riga-brivibas-iela-kameras-fikse-vienu-parkapeju-pec-otra

 

Rīgas m@ukas slaucēji - kameriņu karinātāji stabos atkal uzdarbojas. Domāju, ka vajag iniciatīvu, kas aizliegtu pašvaldībām sodīt ar "tehniskiem līdzekļiem", jo nupat tas tiek darīts tik kretīniskā veidā, kā nebija pat vitronika laikos !

Freijers 26.06.2025 9:17

opelis rakstīja:

0pis rakstīja:

Var atļaut braukt vieglajiem ar pāra numuriem pāra datumos un ar nepāra numuriem - nepāra datumos. Auto skaits uzreiz samazināsies.....tikai jāsaliek fotoradari, lai "gudrajiem"  nebūtu kārdinājuma.

Ir vietas Eiropā, kur tādas lietas notiek. Šī gada 17.aprīlī braucu IT no Positano uz Amalfi (abi IT) un pie iebraukšanas Amalfi pilsētelē mani aptur pašvaldības policija. Pienāk ments un smaidot stāsta, ka šodien neesot mana diena, jo man auto numura pēdējais cipars ir 7 un tāpēc sods 86 Eur. Ja maksāšot 5 dienu laikā, tad 55 eur. 

Šādi "risinājumi" satiksmes mazināšanai ar pāra un nepāra numuriem noved pie tā, ka katram ir nevis viens, bet gan divi lūžņi ar pāra/nepāra cipariem - pārbaudīts jau 3.pasaules valstīs...

Freijers 18.06.2025 10:09

Iebrauc pieturā un palaid garām, kur problēma ? Vēlreiz atkārtoju - ir būtiski vai tie daži km ir pa lauku ceļu vai kādu no šosejām tālāk no Rīgas vai arī Rīgas apvedceļu, kas jau tā ir pārslogots ! Ja uz apvedceļa nevar palaist garām, tad vajag vienkārši liegt tādai tehnikai tur pārvietoties un punkts !

Freijers 17.06.2025 15:13

No savas pakaļas vari atvasināt ko gribi, bet man nekāda naida nav, kamēr man netraucē pārvietoties - neievērojot CSN noteikto palaišanas garām principu, tā vietā spītigi dirsinot simtiem metru garās kolonnas un tajās braucošo cilvēku laiku. Ja grūti izlasīt rakstīto tā jau ir cita lieta.

Freijers 17.06.2025 15:11

Mazo apvedceļu, par tādu varētu saukt, ja Juglas iela būtu atbilstošā platumā, pēc tam gan ir kaitinošais, mūžīgi sastrēgušais, sievmātes aplis, bet nu tālāk jau ceļš gana raits. Tiesa, tas der ja, nepieciešama Jelgavas/Ogres/Dpils virziens, par laimi 4.kārta D tiltam top. Mazais apvedceļš nekādīgi nerisina Rīgas Z daļas transporta problēmas - kas ir jāsakārto pirms kādam tur ZEZ zoonām

Freijers 16.06.2025 14:24

Par to biedrību, kur jāsūta sava kontaktinfo ?

 

Freijers 16.06.2025 14:19

Latvijā atpūsties ir kļuvis ļoti dārgi - naktsmītnes ap 100 eiro dienā vasarā ( ja nevēlies kempingā dzīvot un ja ir 2-3 cilvēki) bez nekādam brokastīm vēl turklāt, ekonomiski paēst (da jebkur) vismaz 40ks uz tādu pašu ceļotāju skaitu, visādas atrakcijas arī maksā naudu. Tā kā beigās var saskaitīt vai nesanāk izdevīgāk pa to naudu uz Ēģipti decembrī aizbraukt (LV burvības gan tur nav, bet saule un siltums gan). Pie kam cenas ir gan pie jūras Kurzemē, gan zilo ezeru zemē Latgalē.

Freijers 16.06.2025 14:12

Tādi cilvēki mentāli vnk nav izauguši no 90to gadu bandītu jumtiem un razborkām, tad arī visus slauca, tiesa cilvēcīgāk, jo ar vienu jumtu pietika.

 

Apziņa, ka eiro nerodas bankā un bankomātos vēl ir līdz visiem jāaiet.

Freijers 14.06.2025 18:22

LAMBs nav ne vienu reizi kopš atceros autovadītāju intereses pārstāvējis, kopš dažādu melīgu lozungu vadībā sākās cīņa pret motorizētu pārvietošanos. Reāli to šobrīd neformāli dara iauto, ko protams neaicina uz tām visām satiksmes drošības domnīcām u.c. pesteļu midzeņiem !

Freijers 14.06.2025 18:18

Pie laukiem, kas pārsvarā ir pie nomaļākiem ceļa posmiem, lūdzu, pissies uz veselību, bet līst uz Rīgas fakinā apvedceļa (kas nav šī vārda cienīgs) un čakarēt kilometriem satiksmi, neievērojot to, ka ir pienākums palaist tās kolonnas garām ir vienkārša maucība. Kaut vai cik cilvēku laiks tiek izčakarēts.

Freijers 13.06.2025 22:53

Pāris dienas sanāca uz Jūrmalu braukt, uz apvedceļa vienu dienu normāli sanāca izbraukt, otru dienu kaut kāds nenormāls vilciens, kas raustās uz 50-70, varbūt brīžiem 80, un tā no Ķekavas apļa līdz praktiski Jaunmārupei, pirms Liepājas apļa pamanīju, ka traktors dirsina satiksmi, sanāca to apsteigt zem tilta. Viens gadījums būtu štrunts, bet nesen Star FM cilvēks līdzīgu lietu apraksta, visticamāk tas pats. No tā rodas jautājumi - kas ir atļāvis dirsināt satiksmi transportlīdzekļiem, kas nespēj iekļauties plūsmā un arīdzan nespēj pildīt CSN prasības un palaist garām sakrājušās kolonnas (nagla velkās pa joslu) ?! Tad nu tam būtu risinājums aizliegt šādu tehnikas pārvietošanās vai nu noteiktos ceļos vai ari visā LV savā gaitā t.i. bez traļa vai tad ari kādu minimālo ātrumu noteikt un ķerstīt tos kas čakarē plūsmu, jo normāli tas nav jau uz tā paša šaurā apvedceļa.

Freijers 13.06.2025 15:33

Idiota pieeja...pirmkārt kassē jau 30 km/h zonās, kur vietām jau kaļ plānus uz 20 km/h un tā visu laiku, kad nebūs vairs no kā kassēt pamainīs spēles noteikumus _ zīmes/limitus/organizāciju. Sistēmai, kas ir radīta kasēt pakļauties nevar - tā tas nestrādā. Bet nu, ja prātiņš par īsu lai to saprastu...

Freijers 12.06.2025 15:05

Frīdis ar baikeriem ir jāsauc palīgā !

Freijers 12.06.2025 14:54

Un tad sākās kviekšanas 2.fāze, kāpec no centra mūk iedzīvotāji, kāpec tukši skatlogi. Luksus prece ar šo iebraukšanas maksu kļūs arī visi pakalpojumi un preces centrā dzīvojošiem, jo jebkurā manipulācijā tā tiks ierēķināta cenā - kas tad, Jūsuprāt, to maksu samaksās beigās - tieši tā arī piesauktajā Londonā bija un ir, tur jauns kvieciens būs, bet, ja centrinieki, kas šo atbalsta braukās pa Mārupēm vai kur citur, kur pakalpojumi būs lētāki (neaplikti), tad taisnības pēc vajadzētu arī izbraukšanas maksu....

Beigu beigās šis idiotisms novedīs pie feodālam braukšanas maksām (brīvas pārvietošanās galu) un 15 min pilsētu getto !

Freijers 15.04.2025 10:26

Kopumā, izņemot plānprātīgo urbānaktīvistu apsēstos neokomunistus - progresīvos, jūtams, ka šajās vēlēšanās vismaz virspusēji netiek tikai muldēts par to cik kokus stādīs un kādus velloceliņus būvēs, bet gan arī sāk domāt drusku par stāvvietām, autovadītājiem, infrastruktūru, utt. Protams pavīd plānprātīgas idejas par A joslām Valdemāra ielā un citām līdzvērtīgām "idejām", bet atšķirībā no 2020.gada ir neliela cerība, ka satiksme tomēr netiks Rīgā tādā mēra čakarēta.

Freijers 11.04.2025 10:44

Fīdbeks no naglu rūpnīcas Turcijā būs vai arī tepat lauku ārēs pie kāda šķūņa, kur tiek vēl derīgās (un naudīgās..) daļas nolasītas pirms tās naglu rūpnīcas.

Freijers 07.04.2025 10:42

kazabada rakstīja:

Šodien  papētiju  to pietecējuma vietu, tā  it kā nav eļļa, bet kaut kāds šķidrums kura pēdas redzamas uz grants, varbūt tosols? Ūdens taču izkalstu bez pēdām ,šķidrums patiesībā nezūd ja nu kāda  mazdruska līdz atzīmei mazāk aukstai mašīnai, sasilušai neesmu skatījusies, bez smakas pietecējuma vieta priekšā vairāk pa kreisi. nu ne daudz bet ir.

Tātad vai šķidrums smird vai nē ?! logu vs viss cits

Vai eļļo pirkstus vai nē ? logu vai eļļa/tosols

 

Vai ir gaišs vai tumšs - eļļa vs viss pārējais...

 

Par to eļļas maksimumu, izteiktāk ir dīzeļiem, bet arī nodilušiem benzīniem aktuāli - ja eļļu atšķaida ar degvielu, tad tas līmenis pastāvīgi ir MAX, kaut arī tas sadilušais motors to spiež pa visām malām ārā. Vai ir motorā spiediens - droši var darbojošam paraut papildināšanas korķi un uzlikt roku - ja spiež pretī, motors ir pabraukts un tajā pastāvīgi ir iekšējais spiediens, kas tad pumpē ko vien var, sevišķi, ja karteris vēl neventilējas.

 

Kopumā auto uzpirkšanas cena Rīgā ir ap 170 eur/tonnā. 

Freijers 04.04.2025 15:43

2005.g. 2.7.tdi (t.i. pirmās paaudzes šiem V6 2.7 un 3.0. motoriem) tie augstpiediena sūkņi ir praktiski mūžīgi un problēmas ar viņiem sākas, kad sadilst piedziņas siksna.....

Freijers 04.04.2025 15:41

Dzeison rakstīja:

Principā auto nav braucams šobrīd, jo slāpst pārāk ātri nost. 

Pirms tam nebija tieši ka krustojumā, bet varbūt vairāk kad uzdod apgriezienus (iespiež pedāli grīdā), auto sāka tā kā rīstīties it kā degviela nepietiktu. Šobrīd kad iedarbina tad auto ir vibrācija krietni lielāka, kā bija pirms tam. Bet apgriezieni stāv normāli un nelēkā.

 

Bija aizdomas par to, ka ir saplīsis sūknis kas pārsūknē degvielu no otras bākas un tika iepildīti vēl papildus 25L, bet bez izmaiņām.

Nomainīts jauns akumulators.

 

Aiztaisīts ciet EGR (nejautājiet kapēc, automašīnu remonts nav mans lauciņš). 

 

Nomainīts degvielas filtrs. 

 

 

Pie tiem mainītiem degvielas vadiem vajag paskatīties vai nekur nesūc gaisu, t.i. nav sūce, bet tad gan otrreiz nevarētu iedarbināt.

 

Pie šādām defektiem ir jāskatās reāllaika degvielas/gaisa spiedieni un citi parametri, tikai tā iespējams šīs kļūdas izķert (bieži nerādās tas kā kļūda) - repektīvi kkur ir anomāli mazs vai liels spiediens, visticamāk degvielas sistēma, kas arī izsauc šādu reakciju. mainīt visus EGRus, utt. pēc kārtas parasti izsaka idioti, kas vadās pēc "viens teica, ka ir tādas problēmas" - tādus uz poda un pie normāliem diagnostiem !

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti