Sanāca pa LV vasarā pabraukāt, iekš to Kurland satiksme ļoti laba, bet atpakaļ LV vidienē nākās secināt, ka ir atgriezusies ļoti riebīgā parādība smagajiem taisīt vilcieniņus, bez vērā jūtamas distances - kas liek vienā paņēmienā kost 2/3 šādu lokmotīvistu sastāvu, pie kam dara to visu nacionalitāšu pārstāvji. Samērā daudz arī smago veiktu smagā apdzīšanu (OK, tad var saprast, vismaz daļēji), poļiem savukārt dikti patīk Salaspilī D virzienā kreisā joslā šūmjus tēlot tādā vīzē visu to šosejas plūsmu bremzēt - laikam jau CP nav uzdevumu augstumos vasarā...
Labi, ka ražas laiks uz beigām, jo traktori satiksmē arī uzvedās lopiski - ne ceļu dod, ne pagriezienus rādā, par kādu sakrāto kolonnu garām palaišanu nerunājot...
P.S. Kas vakar uz apvedceļa/Jelgavas šosejas krusta par herņu notika ? Apnika stāvēt un izdomāju, ka cauri Rīgai (kā nereti tas mēdz būt) būs ātrāk...
Jo vairāk/garāks sastāvs vienā reizē jānokož, jo lielāks brīva ceļa gabals ir vajadzīgs, lai to panāktu - par mazmotoriem un ieskrieties nespējīgiem pat nerunājot šajā gadījumā. Tie pielipušie vieglie situācijai jau tikai ''odziņu'' piešķir, lai gan, nenoliegšu, ka bieži arī tie brauc viens otram pakaļā skatīdamies un ir neapmierināti, ja kāds iestarpinās.
Pēdējā laikā tie vagonnieki riebjās tik ļoti, ka cenšos izvēlēties mazāk noslogotus ceļus, arī, ja tas jādara ad hoc, jo braucot tādā, ir braukšanas prieks = 0.