Tā stabošana ir prasta satiksmes čakarēšana, jeb "mierināšana", ko ar dažādiem argumentiem piepušķo, bet pamata mērķis ir mazināt ātrumu, protams visi štoperi un vilkšanās nāk bonusā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















dubis rakstīja: Jau pirms stabiem tur nebija izcili. Tagad ir pakaļā. Dēļ tā ka apsteigšanas/apdzīšanas manevrs ir likvidēts no A2 līdz Kadagas pagriezienam, regulējamā gājēju pāreja Baltezerā nav likvidēta, kā arī atļautais ātrums ir Max 70 km/h. Kopā sanāk tā ka plūsma ir tik ātra cik ātrs ir lēnākais tās dalībnieks.
P.S. uz laukiem šodien braucu pa A2 caur Limbažiem, 10km loks, bet sanāk ātrāk, mierīgāk un var braukt nevis vērot kāda pakaļējo numurzīmi padsmit kilometrus.
P.P.S. Tagad katru vakaru rinda uz A1 sākas no depo
Tā ir LV klasika, ka nu sanāk ātrāk pa visādiem šķībiem mazceļiem braukt, kur nav uz tās pašas 1 joslas citu braucēju massas saradušās, nekā taisnāk caur visādiem štoperiem. A1 Baltezerā ir vienkārši nebdaudāms, vēlāk jau kļūst paciešams, bet ne patīkams ceļš. Reāli tur no Gaujas tilta ir jābūt apvedceļam, bez visādām rītuvēm, veikaliem, hatām un visa kā cita - citu variantu nav, tā stabošana ir auto čakarēšana un plākseris mironim !