iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Freijers 20.05.2021 14:03

Domājams sapņotājiem pie stūres tas nepalīdzēs uz 80-90%, bet par kādiem 30% ļurkātāju skaitu var palīdzēt samazināt gan.

Freijers 19.05.2021 10:17

Nezinu vai būtu jāliedz, ja tas opis vai jebkāds cits neskatās kur rauj tur, tad tieši tas pats būs nakamā krustā vai apgriešanās vietā, ka tam vajadzēs īsto virzienu.

Universāla risinājuma šim diemžēl nav, pašam gandrīz sanāca vienam džipam sānos ievilkt uz Stirnu ielas, kas izleca ar savu kreiso - dāma izbailēs brīnījas...

Pirms manevra ir jāskatās, ja to nespēj, nav jābrauc un punkts - līdzīgi ir ar mazajiem pieslēgumiem pie šosejām, kur nu ir modes lieta skatīties tikai savā virzienā, nevis arī pretēja - vai kāds gadījumā nedzen un raut tikai laukā, īpaši apdāvināti arī citam priekšā izlec 1 un 2.

Freijers 19.05.2021 10:10

Kopējā max būs visticamāk gan, jo <= 10 brīdinājums, 3 kļūda + vēl paša spidometra kļūda, cik nu kuram precīzs tas ir.

Freijers 18.05.2021 11:19

Vidzemes šosejas posms aiz Siguldas kā reiz ir pats sūdīgākais, tā jau tur velkās liela daļa, kam līdz Cēsim, pēc kuru pagrieziena ceļš kļūst daudzmaz baudāms, visādi brīnumi līdz ar to rodas - pilnīgi var piekrist argumentam, ka pie vid aprēķina dēļ 70-80km/h vilcieniem, attiecīgi arī uz 110 varēs uzvilkt mierīgi atlikušo ceļa daļu. Vajag to kādām ?

Freijers 17.05.2021 12:13

Brīvdienās labais laiks bij jāizmanto mikroceļojumam - izdomājām līdz Kuldīgai laist, šādos gadījmos, laikam LVC karte iepriekš jāaskata (waze tādas lietas nefiksē..) - Tumes posms līdz pat Grenčiem ir šobrīd tādā remonta stadijā, ka jābrīnās, kā no asfalta var granteni "uztaisīt", pagājušogad nemanīju tik kriminālu asfaltu tur, bet nu neko, jācer, ka būs tagad labāk un lai neievelkās uz pāris sezonām.

Toties Jūrmalenes posms, kas pgājušogad kā zobu sāpes bija, tagad gan gludi izbraucams un 110 bauda braukt, tiesa reti, kas to izmanto un vidējas joslas kruizeri laikam nemirstīgi...

Papildus arī lieku reizi guvu apstiprinājumu, kādēļ liela daļa ripinās apli, sevišķi maza diametra, pa labo malējo - biju kreisajā, rādu pagriezienu, ka iešu ārā, bet pie iepriekšējās iebrauktuves, kāda, atvainojiet, kaza uzber un man jāsabremzējas, jāpagaida un jābrauc pēc tam - diemžēl dēļ tādiem ar betona kakliem, kas nepazīt zīmi dodiet ceļu, arī tas notiek un, lai arī tā malējā kruizēšana ir tizla un cūciska, bet novērš to, ka lien priekšā un traucē izbraukt visādi vienlīdzīgākie.

Freijers 14.05.2021 11:57

Kādai tur perifērai redzei tomēr būtu arī betonkakliem jābūt vadot auto, vai arī tiešām nav spējīgi nekur citur, kā caur vējstiklu skatīties....

Freijers 14.05.2021 11:55

Par stāvokļu neieņemšanu nogriežoties derētu tā kā papurināt - pilns ar tizleņiem, kas griež defaultā no joslas paplašinājuma vidus - pofig pa labi vei kreisi. Pa labi vēl +/- pazūd ātrāk, bet, ja šāds uz kreiso veselu rindu sev savāk kamēr novācās. Patiesības labad jāsaka, ka stūrus jau ar labprat nogrižoties džigiti un ne tikai nogriež...

Par traktoriem runājot, labi ražas laiks, kas tur vēl - bet gribētos tomēr, lai nelektu priekšā, sevišķi zinot gabarītus un braukšanas ātrumu uz šosejām ! Prasību ceļu dot, neviens nav atcēlis !!!

Freijers 14.05.2021 11:46

Pēc personīgās pieredzes atļaušos nepiekrist šoreiz, diemžēl brauktuvju aizšķērsošana (kādreiz sanāca vietā dzīvot, kur izbrauktuve no namu pagalma bija pirms dz ceļa pārbrauktuves) ir tipiska ''dāmu'' maniere. Labi viens būtu aizšķērso, bet pēc tam stulbi blenž, kad uzmidžina, lai iekārtojās tā, lai varētu arī kāds izbraukt, vienreiz pēc otrās taures saprata. Diemžēl aprakstītais gadījums ir klasisks tizluma piemērs, kad "it kā" neko nepārkāpj, bet reāli otram patraucē pamatīgi braukt.

Otrs konstatējums šādiem lēni planējošiem tizliem braucējiem - praktiski vienmēr pie mirgojoša dzeltenā/sarkanā viņi pēdējie pārvilksies pāri krustojumam.

Freijers 13.05.2021 13:07

Aizmirsti diemžēl A1 līdz Gaujas tiltam jau tā ir sačakarēts, ka tur vajadzētu apvedceļu tam visam un uz apvedceļa vismaz 30-40 gadu moratoriju blakām būvēt hatu ciematus bez attiecīga pieslēgceļa un veikalus/tankus + visi kas tur ko pērk apņemās vismaz šādā pašā laika posmā ij neiepīkstēties par kādiem tur 70. Pārējais vēl so so savācams.

Tīnuzene ar visiem trūkumiem tomēr labi pārāda, kādu vajag īstu ātrgaitas šoseju - bez visādiem pieslēgumiem (arī tur minimāli sagrēkots jau gan ir), bez ntajām baltajām zīmēm, sazīmētām malām (kaut uz tām barģūrām).

Protams pilnam labumam 2+2 vajadzētju - plūsma gan nav tik liela, kā vietām, kur jau tagad tos 2+2 vajag kā ēst (tas pats posms vismaz līdz Saulkrastiem).

Freijers 13.05.2021 13:00

Šitie plūsmas raustītāji lielākoties pļurkst/kko baksta telefonā, kad "biznesmenim" beidzas svarīgais uzdevums, tad var beigt čakarēt satiksmi un uzdot.

Freijers 11.05.2021 11:08

sipies kaut ar 75, ja nav lohi, kas sēž pakaļā un vagonus taisa, īss jautājums un varēsi citam jau sipt

Freijers 10.05.2021 9:47

Jau kādu laiku atpakaļ nobrīnojos, kā var būt tā, ka veicot labo, taisot kreiso un vēl luksoforam pāri pārbraucot, var tas izdevīgāk sanākt nekā vienu kreiso uztaisīt...bet fakts ir tāds, ka ir, ar visiem telefona glāstītājiem, jo diemžēl pretīmbraucošie no Ulmaņa mīl teju pār sarkano maukt un, ja kreiso veic fūre, tad uz vienu ciklu var max 2-3 mašīnas izbraukt, kas tomēr nav normāli !

Freijers 07.05.2021 15:46

Neredzu nekādu problēmu braukt ilgstoši uz 100ta, sevišķi, ja nav asāku līkumu vai nepārredzamu posmu - ir niķis piebremzēt pirms stāvāka ceļa krituma, ja nu kāds nenormālais sadomājis dzīt pirms kalna...Nav jau runa, ka visiem uz 90/100 vai 120 jābrauc, bet, ja brauc mazāk par plūsmu, esi korekts un palaid garām, nevis pa ceļa vidu vai kreiso joslu kruizē. Tas arī viss.

Freijers 07.05.2021 15:43

Ļoti labi, plūsma tiek legalizēta, nedomāju, ka īpaši virs 120 kāds uz tām divjoslām brauks. Tīnūzenē arī, ja vēl normāli distances turētu vispār viena bauda būtu.

Freijers 07.05.2021 15:39

Vēl ērtāk būtu, ja nebūtu jāčikājās ar kādu tur aplikāciju un iestāties automātiski mazākajā rinādā 1-8 boksā un aidā - protams, ja iepriekš ir maksāts, kā to vienmēr esmu darījis, jo rindās stāvēt organiski riebjās. Ja dīzeļa atgāzes, tad jau viņi pēcāk tur iediriģē.

Īsti tos pierakstus uz kādu laiku un kā to garantēt nesaprotu, sevišķi ddienās, kad pilna aumaļām tā TA...

Vot ko varētu ieviest, lai nav tukša tiršana, kad klientus dēl vīrusa palūdz aiz durvīm pagaidīt ir 2/3ku fotofiksācija un detalizētas piezīmes, lai nav pēc tam servisiem jāmeklē kur kašķis bijis (reti, bet gadās diemžēl tā).

Freijers 06.05.2021 10:43

Viens ir definīcija un pēc priekšrakstiem, cits, kā tas reāli strādā. Un jebkura veida komunisms/sociālisms/marksisma sakausējums strādā ar nedefinētu, bet reālu priviliģēto kastu - nav taču tālu jāatceras specveikali, volgas partijniekiem, utt. Jo arī resursu trūkuma apstākļos dažiem gribas dzīvot labi, jeb visi vienlīdzīgi, bet citi ir vienlīdzīgāki. Tā arī jebkura sociālisma pārdales neizbēgama blakne - ko samacīti kretīni nestāsta sociālismu alkstošiem idiotiem. Jo jebkura "organizētā'' sadalē ir dalītāji un citi pietuvinātie.

Freijers 21.04.2021 12:01

Ja netaisās šofera logs, tad lielākoties vaina ir :

1)Mehānisma trapeces troses pārtrūkšana, sevišķi, ja ir bijusi dzirdama skrapstoņa, krakšķēšana virinot logu.

2) Beigts pats mehānisma motors.

3) zaļais kontaktos vai bojāts kāds no vadiem (vadītāja durvīm retāk tā notiek).

Neesmu baigi bieži izjutis vai dzirdējis, ka ir beigts pacelšanas relejs, pat stipri veciem ~25 gadīgiem auto. Bet nu pārsvarā ir bijuši audi, pa kādām fordam gan....

Freijers 19.04.2021 15:02

Ne par tēmu, bet veikali, kam šādas lietas ir uz vietas ir jo maz mūsdienās, arī grosam, kur savulaika bij vērts doties, jo pat brīvdienās daudz ko varēja dabūt, nu reizēm pat no dažiem modeļiem sveces neredzēt "bez pasūtīšanas"

Freijers 08.04.2021 16:30

Diemžēl cikls privātais-kopējais, laikam iet pa spirāli, kad viss kolektīvais būs nolaists līdz vienai vietai, kā tas vienmēr un visur notiek, lai ko stāstītu makaronu karinātāji, varēs atkal pretējā virzienā startēt.

Visādas komūnas un citas utopijas ir ar blīkšķi vienmēr atrāk vai vēlāk izgāzušās. jo tās ir pretējas cilvēku veselam saprātam pēc būtības.

Freijers 08.04.2021 16:25

It sevišķi, ka šis pats putns pēc tam visiem klāsta, ka vajag pedal to metal cik vien var dzenot. Vienu/divus/trīs lēnus auto uz tukša ceļa var arī muļķojoties ar 89/92 apdzīt - ir taisno gabalu radaru zonās dažreiz īpašiem cipiņiem, kas medāļus algo par lēnuma braukšanu gar radaru, tādā veidā garām pabraukts.

Par vagoniem un lohiem, tādi sāk automātā veidoties, kur nav normālu distanču, savukārt normālu distanču nav tur, kur sāk raustīt satiksmi un kur nav normālu distanču tur pēc būtības normāli apdzīt paliek grūtāk jo lielāks vagonnieku skaits rodas, bet pēc iespējas īsti nav redzēts, ka kāds būtu palaidis garām rindas ko sataisījis...

Freijers 08.04.2021 16:17

Ehh uz A6 parādījušies kreisās joslas dreiferi, kā reiz jau gribēju izcelt patīkamo pārmaiņu, piemēram no A8, kur tā ir sava veida "norma" un protams Jūrmalenes. Uz šosejām un pilsētās jāsāk rūpīgāk 2 riteņi uzmanīt...

Freijers 05.04.2021 15:23

Chalenger rakstīja: kārtējās muļķības par tiem komfortablajiem 110

viktorveidīgajiem vajag padomāt, kur viņš reāli var aizskriet un ko reāli minūtēs ietaupīt Latvijas robežās, toties kaudze ar avārijas situācijām garantēta

Pati debīlāka muldēšana par cita cilvēka minūtēm...nezinu, kas šo kretīnisimu ir iesācis, bet neko labu par to neteiktu ! Pirmkārt tās "pāris minūtes" ar visādām pārbrauktuvēm, pilsēta/ārpilsēta maiņām, velkošiem traktoriem u.c. brīnumiem savācās krietnā laikā. Uz ~200 km gabalu, kas lielākoties ir starp lielajām LV pilsētām un Rīgu, tā būs jau laba pusstunda.

Otrs, kā jau te pareizi minēja ir brauktprieks, tieši šī iemesla dēļ nekad nevelkos vagonos, aiz eļļas smirdinātājiem vai arī satiksmes raustītājiem un visādiem citiem dīvainīšiem, jo tas kļūst bīstami un nervus čakarē reāli, ja protams to var droši izdarīt - nevar teikt, ka par purnā skrējējiem kādus labus vārdus esmu teicis.

Un galvenais - treškārt, nav mana darīšana, kas ko un kur steidzas, ja man viņa dēļ nerodas problēmas - bet problēmas kā reiz rodas no tiem, kas priekšā planē.

Freijers 30.03.2021 11:09

Reāli jau tas 100-110 tur ir tagad arī, vienkārši tas ir dabā jānostiprina. Braukšana zem atļautā pa vidējo/kreiso joslu tur ir kultūras/sūnaina ego, jeb pareizāk sakot tizluma un nekompetences pazīmē, kas būtu ārstējama/novēršama savādāk kā ātruma mākslīga turēšana zemā līmenī. Jau sen malts temats un vienlīdz labi attiecās arī uz citiem, nedaudzajām šosejām ap Rīgu/šur tur vēl LV.

Freijers 30.03.2021 11:05

vietējas razborkas, jeb maksas stāvvieta maz ko līdz...

Freijers 29.03.2021 9:05

Vakar bija grēks neuztaisīt izbraucienu un laikam manīju 650 minēto slaveno caurumu žogā uz Jūrmalas šosejas - kāds ar vai nu koferi (varbūt no holideja lidostā devās mājas...) vai kādu saini pārgāja šoseju. Nu īsti normāli tas nav, it sevišķi, ja tas ātrgaitas ceļš skaitās.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti