iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Freijers 24.03.2021 10:17

Mans pēdējā laika novērojums ir, ka satiksme pierīgā sāk atkal pieaugt (nebija jau apsīkusi neskatoties uz attālinātiem darbiem...), kaut gan joprojām ļoti patīkami raita, ja salīdzina ar normāliem laikiem, A6 posmā no Ogres līdz Salaspilij plūsma 105-110, Rīgā drusku sabiezē, bet tāpat bez ierastajām štoperu vietām, piemēram Rušonu/Lokmotīves krustā. Gan kādreiz gan tagad rīta darbdienu satiksme ir patīkamākā no visām - divplākšņi praktiski nav, trakotāji arī, bet temps raits...saulainajās dienās gan jau ka brīnumi parādīsies.

Freijers 18.03.2021 9:29

Brauc kaut ar 40 gadīgu zaparu vai audi mucu, bet sveša manta ir jāciena, stāvvietā atverot savas durvis un elementāri nebūt tizlam. Savukārt tiem, kas tās stāvvietas veido - normālus izmērus tām izveidot, kā IKEA, kur pat tizleņiem un lošiem ir jāpacenšās, lai ko apskādētu.

Freijers 16.03.2021 22:10

Par bedrēm runājot - iesaku uzmanīties uz P4 posma aiz Kangaru līkuma līdz Rīgas apvedceļam, tā jau ceļš ir amortizācijas pārbaude, bet diemžēl vietām pavasara bedres izbirušas - ātrums šoreiz paglāba. Kādus gadus atpakaļ uz tā posma, šķiet bij viens aktieris riepu lupatās sasitis....

Relatīvi maza auto plūsma tur, bet ceļš ui kā prasās pēc remonta, vēlams kopā ar Kangaru posma asfaltēšanu, beidzot !

Freijers 16.03.2021 11:50

es pieņemu, ka tev jau spārniņi ir izauguši un neko no CSN nepārkāp (noteikumi nesastāv no viena ātruma un apdzīšanas...).

Freijers 15.03.2021 15:15

msh rakstīja: Protams ka kaitināju; to sugu kam liekas ka atļautais ātrums mainās no 50 uz 90 nevis aiz nostrīpotās baltās zīmes bet tad, kad to zīmi var saskatīt tālumā, man gadās regulāri kaitināt - šī bija pirmā reize kad kāds wannabe skrējējs mani neapdzina jo es viņu nepalaidu, un nevis tāpēc ka gribēšana nesakrita ar varēšanu, lasīt - apdzinējs kurš ir tik ļoti pārliecināts par savām spējām apdzīt mašīnu kura tūlīt paātrināsies manevra vidū atklāj ka ar mašīnām kuras spēj paātrināties arī mēdz ievērot CSN...

Šitā suga vispār ir īpatnēja; komiskākais gadījums ko atceros - ļoti steidzos uz Liepāju, gāju uz ~120, pirms Nīcas nokodu kaut kādu T4 - tajā pašā taisnē aiz Nīcas tas man aizmugurē dīdās, nu tik dzīs nost - pabraucām garām zīmei, es aizplēsu, dižais skrējējs palika tālu aizmugurē...

Nelaist garām pie apdzīšanas ir diagnoze, tā vai savādāk. Arī ir kaitinājis šūmji pie piekausētiem akmeņiem, bet tā nerīkojos. Otrkārt kaitina viņam, ka ieskrienās pirms zīmes....ko tad tam smagajam pēc tam būs jāgaida brīdis, lai kādam sēnem garām tiktu (kā starp citu bieži veidojas vagoniņi...). Ja velkas, apdzen, vieglajam tas ir uz pulku vieglāk, ja protams nav jāuzvirina uz 150 garā ceļa gabalā...

Freijers 09.03.2021 11:39

+1, par ļaunu nenāk arī konstatēt vai gaisa masas mērītājs strādā. Vēl vajadzētu specificēt vai tas nav 1.8T, kur ir kaudze ar dažādiem vārstiem un patrubokiem, kuru nestrādāšana arī rada šādas sekas.

Freijers 09.03.2021 11:35

Atliek vien pievienoties - bieži izliktās cenas vnk nav reālas, vai nu izbeidzās vai preču nav vai vēl kāda herņa, zēni jau iestaigājuši taciņu tā teikt. Esmu pāris reizes montējies - normāls Rīgas vidusmērs, ērti, ka var uzreiz uzmest tās riepas, samaksāt 1 eur par veco atstāšanu un aidā. Pircis gan no viņiem esmu reizi vienu, gadījumos, kad piedāvā to "kas ir" cita lētāka produkta veidā, gan vienmēr viņus pasūtu - bet tas jau "strādā" daudz kur citur. Pēdējā laikā drusku citi kantori ar labākām klientu attiecībām un servisu ir apmeklēti...

Freijers 05.03.2021 8:58

Nezinu vai "lauķi", bet visādi daydreameri un nebraucēji gan, velkās, bremzē un griež bez pagriezieniem

Freijers 01.03.2021 10:41

Svētdien atceļā no piejūras ciemiem izdomāju nevis uz A10 uzgriezt, bet gan caur Jūrmalai izbraukt, pilsēta jau skaista un visas lietas, bet tizleņi, kas saulainā, sausā dienā nespēj uz atļautajiem 70 vismaz pabraukt (aiz Ķemeru pagrieziena), gan reāli krīt uz nerviem...un nebij jau tā, ka mega satiksme.

Freijers 25.02.2021 14:26

Detaļas +/- visādi uzcenojumi maksā lielākoties visur vienādi, garāžu takses pēc praktiskiem novērojumiem ir veidotas tā lai sanāk maisteram (ja strādā pats uz sevi) ~150 eiro dienā, sākot no, tad nu pārējo var klāt pielikt.

Pamatojums ir tāds, ka tomēr tirgus daļu noturēt gribas, iespējams pēcāk daudziem pieradums nostrādās to 3-4-5+ eiro vietā par polisi. Līdz nelielām cenu svārstībām arī izvēlos ierastos drošinātājus...

Freijers 24.02.2021 20:37

2x diapozons pilnīgi normāli. Par pašām kompānijām runājot, manos gadījumos (15+ gadīgi pilnizmēra dīzeļi (2+ litri), universāļi, pa kādam mazākam benzīnam trāpījies reizēm) lielākoties jau figurē vienas un tās pašas kompānijas, savulaik gandrīz tikai Balta, tagad nereti Balta/BANs - baltai reāls bonuss ir darba vide ielogojoties, var polisi atcelt, utt. BANam krīt uz nerviem sms atgādinājumi. Pārējie praktiski cenas pēc netrāpās...ja nu tikai vienu reizi Compensa nezin kāpēc zemāko cenu piedāvāja auto, kam bij OCTA jau beigusies. Vispār jau kopš kāda laika mums tie apdrošinātāji mazāk OCTA tirgū palikuši krietni.

Freijers 11.02.2021 10:15

Drusciņ par attieksmi no pāris gadījumiem - liela daļa 650 vaŗdiem "lohu" izceļās arī ar klaju cūcību, ne tikai tizlumu. Vakar no Ogres izbraucot, labi, ka bija -20 no atļautā, jo viena , atvainojiet dura izdomāja nedot ceļu un savā tizlumā vēl apstājās krustojumā - laikam no bailēm, knapi, ar visām radzēm un ABS slīdot izdevās izvairīties, kad laimīgi biju apstājies, ne čiku ne grabu, ne sorī lepni aizbrauca. Goda vārds gribējās noķert un paskaidrot, ko nozīmē apgriezts trijstūris.....

Galīgi neizbrīna nepilnu mēnesi seni notikumi, kad daudzi pa grāvjiem bija. Vienam mēģināju, bet nesanāca palīdzēt, kad vaicāju, kā ticis tur - esot viens pa mēmiem licis priekšā un protams aizpisis pēc tam prom...

Ceļu kultūra, ta kultūra...bet šķiet, ka elementāra cieņa un kāds godaprāta minimālais komplekts daudziem piekrīt, vēl pretīgāk, ka daudzi tādi pļūtītāji būs pirmie, kas par noteikumiem (selektīviem....acīmredzot) kādam atgādinās.

P.S. Atvainojos, bet ceļa nedevējus, manuprāt vajag noslānīt, sevišķi ziemā

Freijers 10.02.2021 21:12

Ļoti labi Timrots vairumu pastāstīja. Sevišķi par bremzēšanas joslām, kuras ~30-40% nemāk izmantot un sāk bremzīnāt plūsmu jau uz štrāses.

P.S. dēļ ieskriešanās joslām, laikam uz Jūrmalanes liela daļa defaultā mauc videjā joslā visu laiku...

Freijers 19.12.2020 0:36

Arī pati ielaišana no blakusjoslām mēdz būt visāda, ja to izdara operatīvi, tad citi nemaz neizjūt to un satiksmei pēc būtības ir vienalga 2 vai 3 ielaistie, bet tādi gadījumi ir reti, jo maz ir operatīvu/talantīgu braucēju. Ar to ielaišanu pie sastrēgušiem krustiem diemžēl ir krietni bēdīgāk, ielaid vienam izbraukt kreiso, salien divi/trīs/četri priekšā uz labo - ir bijis, kad naturāli iebraucu pats, kad tāds nahālisms izved, jo dot ceļu tomēr nozīmē to dot

Freijers 18.12.2020 16:54

Šodien pārvietoties Rīgā bija kaut kas....protams pāris novērojumi :

1.Tie, kas grib būt laipni un visu vienmēr palaist, kaut kā bieži neiecērt, ka arī aiz viņiem kāds vēlas tikt uz priekšu, nevis palaist 5-6 (jo cilvēki diemžēl ir palikuši par reāliem nahaliem un nesaprot, ka raiferis darbojās 1:1, nevis no dodiet ceļu salien visi, kam nav slinkums) un reāli izčakarēties, Krūzes/Liepājas krustā šādi reāli izveda viens "laipnais" un vairāki ielīdēji.

2.Uz Daugavpils šosejas atkal pamanīts, ka liela daļa spoguļos neskatās....ments ar mirgojošām aiz viena brauc, brauc, beigās skaņu ieslēdza, tad palaida.

3.Diemžēl vai nu Akropole vai kas ir naturāli pēdējā gada/pusotra laikā sadirsis apkārtni ap Dienvidnieku uz Maskavas ielas, no tās vietas naturāli vajag izvairīties, pret ko pat papilns, lēns slāvinieks ir štrunts.

Freijers 30.11.2020 18:05

Jāliek radars !

Freijers 30.11.2020 13:56

Naturāli sadirsts ceļš tas A1 ir, nekas vairāk, kaut cik pabraukt tur var sākot no Gaujas tilta, bet normāli pēc visiem Saulkrastiem....tizluma ziņā varbūt Ķekavas ceļš, Rīgas "apvedceļš" vai Bauskas šoseja vēl var "konkurēt". Ļoti priecājos, ka nav darīšana vairs Saulkrastu pusē. Reāli šis ceļš ir jāpārbūvē, tāpat, kā visi minētie "konkurenti", jo normālas caurlaides tam visam nav.

Freijers 23.11.2020 13:54

Bet vajadzēja, pietiktu ar kādiem 5 ceļa nedevējiem, 5 pagriezienu nerādītājiem + kampaņu, ka tādus peredeļus ar ņem pie dziesmas un citi padomātu, citādi liekas, ka daļa šoo darbību nav citādi izskaidrojamas, kā galējs nahālisms, vai smags tizlums.

Freijers 23.11.2020 9:50

Kas tas par niķi pēdējā laikā ir nedot ceļu, izlidot kā šūmim un pēc tam pirdināt priekšā, ķaga laika tikai manevram ar brūnu strīpiņu pietiek - visiem tādiem losjoniem tiek atgādināts ar tālajiem, par to, ka ir patraucējuši, bet izskatās, ka tiem kā pīlei ūdens. Reāli krīt uz nerviem šie izgājieni...varbūt auto tāda zili pelēcīga krāsa tik nemanāma ?

Freijers 12.11.2020 9:47

Tā centra čakarēšana ar rozā vizualizācijām, kur visi sež uz soliņiem un velo bari uz ielām, bet viens auto ar tām sekojošām ielu caurlaidības mazināšanām beigsies ar to, ka centrs izmirs vēl vairāk - jau tagad vispār neizskatu kā vietu kur dzīvot, jo izmaksām automātā var pielikt 1-2 parkinga vietas, un tā ir vairumam ģimeņu, jo nebūtu jau tā, ka ir vairums, kas velokastēs sīkos stumj uz skolu un degunu no Rīgas izbāž 1-2 reiz gadā, vai arī fano par auto šēringu (vispār par komūnismu kā tādu..).

Sliktākais ir tas, ka šī satiksmes dirsināšana, tāpat kā stāvvietu rekets, izplatās arī ārpus Rīgas, turklāt vairumam vai tas patīk vai nē, jo laikmets tāds, kad daži zina, kā ir "pareizi".

Reāli apvedceļa centram nav, neviens nemaz neplāno darbības tajā frontē, bet pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem nahāli nekaunīgi atrunājās, ka tas redz esot dārgi, bet visus čakarēt ir lēti un stilīgi.

Freijers 12.11.2020 8:43

Granīta/Asotes krustā uzlika luksoforu, pieņemsim, ka labi...bet vai nevarēja drusku platāku izbrauktuvi no Granīta ielas uztaisīt, jo reāli, ja kāds, pieņemsim pirmais gaida kreiso- pat, ja stāv ar riepu uz līnijas t.i. ir ieņēmis pareizo stāvokli kreisajam, nākamais, kas vēlas griezt pa labi īsti netiek garām, ja nu vienīgi pa nomali nenobrauc (smagajiem tas neiet krastā...), rezultātā viens/divi kreisie un rinda stāv līdz Krustpils krustam, kad, jau neskatoties uz 100-150 metru dziļbedraina ceļa atmaksājās mest apveceļā uz Krustpils ielas, kur, paldies labvēļiem, ir ielu tālāk ar maltu asfaltu apstrādājuši.

Manuprāt vietas, kur jāņem apvedceļš īsti normālas vis nav....

Nemaz nerunājot par regulārajiem štoperiem uz Krustpils ielas.

Freijers 06.11.2020 9:20

Ir vilkts 20 gadīgs automāts to distanci, kaut agregāti ne tuvu nebija ideālā kārtībā (uzsit, utt.), nekāda hana neiesatājās, protams prātīgi tas tika darīts.

Cits jautājums, ka jebļa tā ir, ja ir pieejams saprātīgas takses evakuators, tad labāk nečakarēties.

Freijers 05.11.2020 15:15

Nav tur nekāds "uzlabojums", bet reāli bīstama vieta, jo ielikuši stabeļus aiz krustojuma ar kleistu ielu, tagad līdīs joslā no 2ām un vēl tie kas nogriež - kāds vēl izdomās ripā tur iemest. Reāls stulbums no ekopilsētnieku puses - ja grib droši, tad lai liek pogu tajā pārejā...

Kuras nākamās 2 joslu ielas sačakarēs ? Lieliirbes varbūt ?

Freijers 03.11.2020 11:30

Laikam jāpiekrīt 650, šodien uz vantinieka (izbrauktuves no Daugavgrīvas ielas) viens (bijām trīs) lēnais neiebraucējs visu kolonnu nočakarēja - tiešām grūti to gāzes pedāli piespiest piekļaujoties...labi sūds, ņēmu un apsteidzu, pēcāk nožēloju - šim kreisā lampa nevar saprast - vai nu tālo vienu ieslēdzis vai arī mega nenoregulēts, katrā ziņā tā acis spiedis laukā, pie tam dienā nebija sen, palīdz protams spoguli nolocīt, bet nu tādus tiešām TA vai pārbaudēs uz ceļa izķert vajadzēja, pie kam auto kaut kāda hyunai vai analoga kurpju kaste t.i. zemais, bail iedomāties, kas būtu ja kādam džipam vai ksenonam tāda "regulācija" būtu...

Freijers 02.11.2020 10:13

Oppā, līdz klasikai arī nonācām .

Neviens nav nozīmēts par barvedi manuprāt (lieki teikt, ka šie "barveži" ļoti bieži neievēro prasību dot ceļu, bet nu tas jau tikai tāds sīkums pret 90 un svētāko prasību - ātrumu).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti