iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Freijers 05.03.2021 8:58

Nezinu vai "lauķi", bet visādi daydreameri un nebraucēji gan, velkās, bremzē un griež bez pagriezieniem

Freijers 01.03.2021 10:41

Svētdien atceļā no piejūras ciemiem izdomāju nevis uz A10 uzgriezt, bet gan caur Jūrmalai izbraukt, pilsēta jau skaista un visas lietas, bet tizleņi, kas saulainā, sausā dienā nespēj uz atļautajiem 70 vismaz pabraukt (aiz Ķemeru pagrieziena), gan reāli krīt uz nerviem...un nebij jau tā, ka mega satiksme.

Freijers 25.02.2021 14:26

Detaļas +/- visādi uzcenojumi maksā lielākoties visur vienādi, garāžu takses pēc praktiskiem novērojumiem ir veidotas tā lai sanāk maisteram (ja strādā pats uz sevi) ~150 eiro dienā, sākot no, tad nu pārējo var klāt pielikt.

Pamatojums ir tāds, ka tomēr tirgus daļu noturēt gribas, iespējams pēcāk daudziem pieradums nostrādās to 3-4-5+ eiro vietā par polisi. Līdz nelielām cenu svārstībām arī izvēlos ierastos drošinātājus...

Freijers 24.02.2021 20:37

2x diapozons pilnīgi normāli. Par pašām kompānijām runājot, manos gadījumos (15+ gadīgi pilnizmēra dīzeļi (2+ litri), universāļi, pa kādam mazākam benzīnam trāpījies reizēm) lielākoties jau figurē vienas un tās pašas kompānijas, savulaik gandrīz tikai Balta, tagad nereti Balta/BANs - baltai reāls bonuss ir darba vide ielogojoties, var polisi atcelt, utt. BANam krīt uz nerviem sms atgādinājumi. Pārējie praktiski cenas pēc netrāpās...ja nu tikai vienu reizi Compensa nezin kāpēc zemāko cenu piedāvāja auto, kam bij OCTA jau beigusies. Vispār jau kopš kāda laika mums tie apdrošinātāji mazāk OCTA tirgū palikuši krietni.

Freijers 11.02.2021 10:15

Drusciņ par attieksmi no pāris gadījumiem - liela daļa 650 vaŗdiem "lohu" izceļās arī ar klaju cūcību, ne tikai tizlumu. Vakar no Ogres izbraucot, labi, ka bija -20 no atļautā, jo viena , atvainojiet dura izdomāja nedot ceļu un savā tizlumā vēl apstājās krustojumā - laikam no bailēm, knapi, ar visām radzēm un ABS slīdot izdevās izvairīties, kad laimīgi biju apstājies, ne čiku ne grabu, ne sorī lepni aizbrauca. Goda vārds gribējās noķert un paskaidrot, ko nozīmē apgriezts trijstūris.....

Galīgi neizbrīna nepilnu mēnesi seni notikumi, kad daudzi pa grāvjiem bija. Vienam mēģināju, bet nesanāca palīdzēt, kad vaicāju, kā ticis tur - esot viens pa mēmiem licis priekšā un protams aizpisis pēc tam prom...

Ceļu kultūra, ta kultūra...bet šķiet, ka elementāra cieņa un kāds godaprāta minimālais komplekts daudziem piekrīt, vēl pretīgāk, ka daudzi tādi pļūtītāji būs pirmie, kas par noteikumiem (selektīviem....acīmredzot) kādam atgādinās.

P.S. Atvainojos, bet ceļa nedevējus, manuprāt vajag noslānīt, sevišķi ziemā

Freijers 10.02.2021 21:12

Ļoti labi Timrots vairumu pastāstīja. Sevišķi par bremzēšanas joslām, kuras ~30-40% nemāk izmantot un sāk bremzīnāt plūsmu jau uz štrāses.

P.S. dēļ ieskriešanās joslām, laikam uz Jūrmalanes liela daļa defaultā mauc videjā joslā visu laiku...

Freijers 19.12.2020 0:36

Arī pati ielaišana no blakusjoslām mēdz būt visāda, ja to izdara operatīvi, tad citi nemaz neizjūt to un satiksmei pēc būtības ir vienalga 2 vai 3 ielaistie, bet tādi gadījumi ir reti, jo maz ir operatīvu/talantīgu braucēju. Ar to ielaišanu pie sastrēgušiem krustiem diemžēl ir krietni bēdīgāk, ielaid vienam izbraukt kreiso, salien divi/trīs/četri priekšā uz labo - ir bijis, kad naturāli iebraucu pats, kad tāds nahālisms izved, jo dot ceļu tomēr nozīmē to dot

Freijers 18.12.2020 16:54

Šodien pārvietoties Rīgā bija kaut kas....protams pāris novērojumi :

1.Tie, kas grib būt laipni un visu vienmēr palaist, kaut kā bieži neiecērt, ka arī aiz viņiem kāds vēlas tikt uz priekšu, nevis palaist 5-6 (jo cilvēki diemžēl ir palikuši par reāliem nahaliem un nesaprot, ka raiferis darbojās 1:1, nevis no dodiet ceļu salien visi, kam nav slinkums) un reāli izčakarēties, Krūzes/Liepājas krustā šādi reāli izveda viens "laipnais" un vairāki ielīdēji.

2.Uz Daugavpils šosejas atkal pamanīts, ka liela daļa spoguļos neskatās....ments ar mirgojošām aiz viena brauc, brauc, beigās skaņu ieslēdza, tad palaida.

3.Diemžēl vai nu Akropole vai kas ir naturāli pēdējā gada/pusotra laikā sadirsis apkārtni ap Dienvidnieku uz Maskavas ielas, no tās vietas naturāli vajag izvairīties, pret ko pat papilns, lēns slāvinieks ir štrunts.

Freijers 30.11.2020 18:05

Jāliek radars !

Freijers 30.11.2020 13:56

Naturāli sadirsts ceļš tas A1 ir, nekas vairāk, kaut cik pabraukt tur var sākot no Gaujas tilta, bet normāli pēc visiem Saulkrastiem....tizluma ziņā varbūt Ķekavas ceļš, Rīgas "apvedceļš" vai Bauskas šoseja vēl var "konkurēt". Ļoti priecājos, ka nav darīšana vairs Saulkrastu pusē. Reāli šis ceļš ir jāpārbūvē, tāpat, kā visi minētie "konkurenti", jo normālas caurlaides tam visam nav.

Freijers 23.11.2020 13:54

Bet vajadzēja, pietiktu ar kādiem 5 ceļa nedevējiem, 5 pagriezienu nerādītājiem + kampaņu, ka tādus peredeļus ar ņem pie dziesmas un citi padomātu, citādi liekas, ka daļa šoo darbību nav citādi izskaidrojamas, kā galējs nahālisms, vai smags tizlums.

Freijers 23.11.2020 9:50

Kas tas par niķi pēdējā laikā ir nedot ceļu, izlidot kā šūmim un pēc tam pirdināt priekšā, ķaga laika tikai manevram ar brūnu strīpiņu pietiek - visiem tādiem losjoniem tiek atgādināts ar tālajiem, par to, ka ir patraucējuši, bet izskatās, ka tiem kā pīlei ūdens. Reāli krīt uz nerviem šie izgājieni...varbūt auto tāda zili pelēcīga krāsa tik nemanāma ?

Freijers 12.11.2020 9:47

Tā centra čakarēšana ar rozā vizualizācijām, kur visi sež uz soliņiem un velo bari uz ielām, bet viens auto ar tām sekojošām ielu caurlaidības mazināšanām beigsies ar to, ka centrs izmirs vēl vairāk - jau tagad vispār neizskatu kā vietu kur dzīvot, jo izmaksām automātā var pielikt 1-2 parkinga vietas, un tā ir vairumam ģimeņu, jo nebūtu jau tā, ka ir vairums, kas velokastēs sīkos stumj uz skolu un degunu no Rīgas izbāž 1-2 reiz gadā, vai arī fano par auto šēringu (vispār par komūnismu kā tādu..).

Sliktākais ir tas, ka šī satiksmes dirsināšana, tāpat kā stāvvietu rekets, izplatās arī ārpus Rīgas, turklāt vairumam vai tas patīk vai nē, jo laikmets tāds, kad daži zina, kā ir "pareizi".

Reāli apvedceļa centram nav, neviens nemaz neplāno darbības tajā frontē, bet pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem nahāli nekaunīgi atrunājās, ka tas redz esot dārgi, bet visus čakarēt ir lēti un stilīgi.

Freijers 12.11.2020 8:43

Granīta/Asotes krustā uzlika luksoforu, pieņemsim, ka labi...bet vai nevarēja drusku platāku izbrauktuvi no Granīta ielas uztaisīt, jo reāli, ja kāds, pieņemsim pirmais gaida kreiso- pat, ja stāv ar riepu uz līnijas t.i. ir ieņēmis pareizo stāvokli kreisajam, nākamais, kas vēlas griezt pa labi īsti netiek garām, ja nu vienīgi pa nomali nenobrauc (smagajiem tas neiet krastā...), rezultātā viens/divi kreisie un rinda stāv līdz Krustpils krustam, kad, jau neskatoties uz 100-150 metru dziļbedraina ceļa atmaksājās mest apveceļā uz Krustpils ielas, kur, paldies labvēļiem, ir ielu tālāk ar maltu asfaltu apstrādājuši.

Manuprāt vietas, kur jāņem apvedceļš īsti normālas vis nav....

Nemaz nerunājot par regulārajiem štoperiem uz Krustpils ielas.

Freijers 06.11.2020 9:20

Ir vilkts 20 gadīgs automāts to distanci, kaut agregāti ne tuvu nebija ideālā kārtībā (uzsit, utt.), nekāda hana neiesatājās, protams prātīgi tas tika darīts.

Cits jautājums, ka jebļa tā ir, ja ir pieejams saprātīgas takses evakuators, tad labāk nečakarēties.

Freijers 05.11.2020 15:15

Nav tur nekāds "uzlabojums", bet reāli bīstama vieta, jo ielikuši stabeļus aiz krustojuma ar kleistu ielu, tagad līdīs joslā no 2ām un vēl tie kas nogriež - kāds vēl izdomās ripā tur iemest. Reāls stulbums no ekopilsētnieku puses - ja grib droši, tad lai liek pogu tajā pārejā...

Kuras nākamās 2 joslu ielas sačakarēs ? Lieliirbes varbūt ?

Freijers 03.11.2020 11:30

Laikam jāpiekrīt 650, šodien uz vantinieka (izbrauktuves no Daugavgrīvas ielas) viens (bijām trīs) lēnais neiebraucējs visu kolonnu nočakarēja - tiešām grūti to gāzes pedāli piespiest piekļaujoties...labi sūds, ņēmu un apsteidzu, pēcāk nožēloju - šim kreisā lampa nevar saprast - vai nu tālo vienu ieslēdzis vai arī mega nenoregulēts, katrā ziņā tā acis spiedis laukā, pie tam dienā nebija sen, palīdz protams spoguli nolocīt, bet nu tādus tiešām TA vai pārbaudēs uz ceļa izķert vajadzēja, pie kam auto kaut kāda hyunai vai analoga kurpju kaste t.i. zemais, bail iedomāties, kas būtu ja kādam džipam vai ksenonam tāda "regulācija" būtu...

Freijers 02.11.2020 10:13

Oppā, līdz klasikai arī nonācām .

Neviens nav nozīmēts par barvedi manuprāt (lieki teikt, ka šie "barveži" ļoti bieži neievēro prasību dot ceļu, bet nu tas jau tikai tāds sīkums pret 90 un svētāko prasību - ātrumu).

Freijers 27.10.2020 20:45

Conqueror rakstīja: nu ko tik šausmīgi pārdzīvojumi, kurš kuru cik nikni ir apdzinis? man tas ir smieklīgi. cik minūtes iegūsti savai dzīvei, ātrāk braukdams Latvijas teritorijas robežās? lai vētrainā un kriminālā brauciena-mauciena beigās apstātos pie degvielas stacijas stāvlaukumā (protams! tieši tur!) un uzsmēķētu? un ierītu superduperburgeru vai cīsiņu mērcē par vismaz 5 vai cik tur eiro? ha ha ha. pie psihiatra pa taisno, tiesības un auto labprātīgi uz covid-19 laiku vēlams nolikt malā un ieturēt pauzi, kamēr prātiņš atnāk mājā

Tipiski stulba muldēšana. Pirmkārt, kā jau minējā, šeit runa ir par apdzīšanas manieri nevis jēgu kā tādu.

Otrkārt, ja reiz par jēgu - kko vidēji rēķināt ir tipiska feniņu ...zēju taktika, ignorējot vairākus apstākļus :

1)Braukt, kad kāds aizsedz skatu uz ceļu nav droši, nav nekāda sakara ar sekundēm/minūtēm. Tieši tāpat ar satiksmes dirsinātājiem - bremžu spaidītājiem, telefona glāstītājiem vai vienkārši nebraucējiem - nav visur, vienmēr un visos apstākļos kādam jāpielāgojas, lai brauc, kā vēlas.

2)Lai cik dīvaini nebūtu, bet braukt ir arī bauda. Kā nu kuram, bet man raustīties kādam līdzi nav bauda.

3)Visbeidzot par laiku, ko te un ne tikai tik ļoti mīl svešos pulksteņos skaitīt. Ilustrēšu ar gadījumu iz šodienas - vien švimpis taksī vai nu telefonu glāstīdams vai arī vārnas skaitīdams nočakarēja kādas 5-6 sek pie signāla (kad jau priekšējie bija iesākuši braukt) un protams pēc šādu dirsinātāju vissvētāka baušļa pats svinīgi pārbauca uz mirgojošo signālu, rezultātā pats jau gabalā, bet man +30--40 sek klāt un tā pa dienu savācās oi oi oi, sevišķi visādiem profesionāliem braucējiem. Līdzīgi ir ar šosejām it kā neicīgas sekundes ko nu tur iegūsi, bet tad dzceļa pārbauktuve, pilsētas luksofors pa vidu un rau beigās jau savācās ne vairs vidējās minūtes, bet gan minūšu desmiti.

Freijers 26.10.2020 9:55

650 rakstīja: Pag, gan jau pie mums arī ieviesīs "entuziastus" un privātos palīgus ar radariem.Nupat taču bija ziņa, ka kaut kādā tur anglijā tā esot.Filmēts tiks visur un ar jebkuriem lidzekļiem,tas jau sen skaidrs.Un kas var būt labāks no "ieviesēja" viedokļa- par Lohu naudu noorganizēt "programmmatūras iepirkumu".

Vēsture pa spirāli, atkal družžiņiki, stukači un noderīgie, maz jau tā laika vajadzēja - 20-30 gadus....

Freijers 21.10.2020 17:45

kreiso vietas uz šosejām vispār ir ... kkas (lai neteiktu rupji), un tas diemžēl ir dēļ tiem, kas nejēdz/nemāk spoguļos paskatīties un laicīgi par savu manevru brīdināt, jeb īsāk tiem, kam "pofig kas aiz manis notiek" un kaut kā dīviani sanāk, ka ir vietas, kur tos nīcina ārā, bet tajā pašā laikā ir pilns ar visādiem meža/krūmu/ciemu ceļiem, kur iegriezt iekšā tādos gadījumos.

Freijers 21.10.2020 17:40

Bradypus rakstīja: Man ir pieredze, ka meta riņķī pāri zālītei sadalošajā joslā starp Rīgu un Salaspili, lai izrakstītu rēķinu par +19 (89 mežā, kur atļauts 70). Laikam ļoti liels iztrūkums plānā bija mēneša pēdējā dienā.

Tad tur bieži kvītes būtu, brīnums vēl (cerams, ka nelasa....kāds), kā tajā mežā vēl nav trīskāji uzradušies, jo atvelk jau nu +15/20 tur gana bieži, nebūtu tas Dārziņu/Getliņu krusts neregulētais ar visiem nicināmajiem/iznīcināmajiem(dažu, lvc, prāt) kreisajiem, gan jau 90 būtu jābūt. Tagad prinicpā ir tā, ka brīvi var braukt aiz Salaspils pa A6, kur arī pēc visiem remontiem plūsma uz ~90 iet...

Freijers 20.10.2020 13:03

Ar CP reāli ir tā, ka esmu tikai viņus apsteidzis 100+ robežās - nekāda reakcija - un cik pieredze rāda, ja nav 20+ ārpus apdzīvotām vietām, neviens neķēpājās, rinķī nemet zilajiem mirgojot un nebrauc pasniegt Tev kvīti - ar visādiem viedajiem risinājumiem un kamerām, gan visādi var būt. Principā prevencija ir laba lieta un CP ekipāža, pamirkšķināšana, lai neaizraujās, utt. ir ļoti laba ceļu satiksmes drošībai vērtīga lieta, pretēji post factum datorizēti-robotizētajai radaru un kameru sodu mašīnērijai.

Freijers 19.10.2020 15:30

Nav dzirdēts, ka kāds būtu par ātrumu pie dziesmas apdzīšanas laikā paņemts ciet un vēl jo vairāk, ka bargi. Zirgam skaidrs, ka apdzīt ar atļauto nav īsti iespējams - par dažiem citātiem no vēsturiskas k/f nerunāšu - janu vienīgi apdzenamais ar 70 - 80 km/h brauc konstanti t.i. nesāk apzināti/neapzināti bērt virsū, tur tajā pašā kategorijā, kā ar iepriekš minēto citātu. Ja man parādās iespēja, apdzenu un apdzenu uzreiz cik tajā brīdī sanāk, lai nav jāčakarējās vēlāk un brīvs ceļš, grīdā neminu, jo motors virs 2 litri, kas pie lielākiem ātrumiem daudz ko dod, kādas reizes arī varbūt ir ~140 bijis, kas atņemot kļūdu ir drusku virs 130. Vajag arī cienīt apdzenamos un nemest pa bremzēm, kā garām, bet lēzeni nomest ātrumu - principā, cik dzirdēts tad to arī CP šāda gadījumā skatās, vai met nost vai nē un tas pēc būtības arī ir būtiski, tieši tāpat kā apdzīšanu paveikt pēc iespējas ātrāk.

Par to situāciju ar kreisajiem.....pirmkārt cilvēki naturāli nevēro situāciju aiz sevis spoguļos un ir algoritms - 2-3-4 s bremze un tikai tad virzienrādītājs, kas atkal ir tizli. Un trešais - ja aiz Tevis dīdās fūre, tas ir dīvaini pats par sevi un protams nedroši, un tādā situācija vajag darīt to, ko neviens praktiski nedara, pēc iespējas nodrošināt iespējas tai fūrei tikt garām !!!!

Freijers 19.10.2020 9:57

Ar kādu mērķi ir šī diskusija ar iepītu eko sektantu biedrību šeit uzsākta ?

Reiz viens šeit teica, ka prioritāte ir cilvēks, vienīgi cilvēkiem arī auto (ne mazums), ispējams velo un vēl kas, tādēļ šķirot un meklēt čakarējamos ir stulbi un neko citu kā papildus kašķi tas nenesīs, jo parasti jau darbojas pēc komunistu metodes, nevis ko uzlabot, bet gan alternatīvu sabojāt tiktāl, ka mērķis kļūt "pievilcīgs".

Otrkārt sabiedriskais Rīgā jau ir prioritāte labu laiku...kā RS ir problēmas kādā vietā, tā to pārtaisa viņiem atbilstoši un pofig par sastrēgumiem un liekām neērtībām citiem !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti