iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Freijers 15.10.2020 16:51

Kas ir noticis ar Bauskas ielas autostāvvietu (tā, kas pie daudzstāvenes), parādījies apstāties aizliegts...kāda suņa pēc ?

To, kas izdomāja apstabot Kurzemes prospektu Imantā pašu vajadzētu kādā stabā....tādu štoperi, kā bija pie nogriešanā uz Babīti nebiju nekad tur redzējis, pie Kleistu ielas krusta tagad reāli viena bīstama vieta vairāk !

Freijers 12.10.2020 11:03

650 rakstīja: Jā.Krievijā bija gadījums- velkošais vilka tik ātri, ka velkamais avarēja un vilcēju iesūdzēja tiesā.Kā beidzās, īsti neatceros.

Vēl gadījās, ka kāds labdaris nolēma palīdzēt divām nosalušām bābām.Pēc nedaudz metriem velkamais auto iebrauca tam vilcējam dsā- izrādījās, ka abas tās bābas ir apsēdušās aizmugures sēdeklī...

Vilkšana vispār ir pasākums, kas jāmāk - uz štrases varbūt viena lieta - arī gan nav kaifs..., cauri Rīgai otra lieta - vienreiz dabūju ar A80 štropē A6 pavilkt...nu i n..., otrreiz laikam samaksāšu tos 30-40 eiro pie evakuācijas zēniem (neplēsējiem) samaksāt un nervus un laiku ietaupīšu.

Freijers 07.10.2020 13:39

Csdd, ja viņi vispār pa tādām lietām interesējas vajadzētu uzsākt kampaņu - nebaksti telefonu ejot/taisoties iet pār gājēju pārejām. Drusku par daudz uzkrītoši šie digitālie zombiji ir palikuši un visi šoferi var nebūt vērīgi (arī uz ietves var kāds šūmaherpedālis uzskriet) !

Freijers 28.09.2020 17:53

Labāk nepateiksi ! + vēl tas, ka tos guļošos mēslus nekrāso, kas savukārt nozīmē to, ka ar 20-30 km/h cik nu tajā posmā atļauts var pannu ar zemi iepazīstināt....Pēdējā laikā, kas tiek veidots satiksmē, nu jau diemžēl arī pierīgā - laikam arī tur ir ekoāmuri uzradušies - ir vnk vāks !

Freijers 28.09.2020 14:03

Tak iebrauc "dižās pilsētas'' Imantas rajonā pa Kurzemes prospektu un paskaties, kā "daiļi" nobremzēta (ķipa "mierināta") satiksme.

Freijers 28.09.2020 12:49

Kas mani izbrīna ir visādi haluji no šī foruma, kas vēl par šo idiotisko ideju, ko virza visādi pilsēta cilvēkiem (cilvēkam nedrīkst būt auto !!!) pļūrzaki un mērķis ir skaidrs - ne jau kaut kāda drošība, bet pusslēpta auto čakarēšana, pēcāk izradīsies, ka 30 ar par daudz, vajag visā pilsētā dzīvojamo zonu, pēc tam, ka vajag vispār visiem uz lidojošiem paklājiem pārvākties...līdz ar to čakarējot arī cilvēku mobilitāti un kolhozu veidošana - lai sēž visi čupā un sūc 5 eiro aliņu Tērbat ielas svētkos. Nupat jau pusrīga ir ar stabiņiem pieķēzīta - bet vadītāji tikai klusē un haluji māj ar galviņām !

Freijers 23.09.2020 11:30

Secinājums no Granīta ielas un tās pieslēgumiem (tur kur 90 atļautais) - ir daži, kas naturāli nesaprot ko nozīmē dot ceļu un gāzes pedāli arī neatrod, laikam jau satraukumā. Varētu kādreiz par šo CP arī paskatīties, sods it kā ir, nezinu vai kāds kādreiz dabūjis.....bet vajadzētu, tik nekaunīgu priekšā izlekšanu sen nebija nācies redzēt.

Freijers 23.09.2020 11:28

+ Valdemāra ielā aš 2 tādas točkas ir, kur nodzen labo nost, zinātāji jau laikus ieņem kreiso pusi (principā jau iezīmēta Valdemārenē ir tikai viena josla).

Freijers 21.09.2020 9:49

Sestdien sanāca pa Valmieras šoseju Rīgas virzienā braukt, jāsaka patīkami pārsteidza ritms - plūsma ~100 km/h līdz Raganai, kur objektīvi Murjāņu pudeles kaklā sabremzējās. Vidzemē naskie zēni ? Kaut gan diez vai, jo aiz Siguldas līdz Cēsīm vienmēr kādi sabiezējumi, tāpēc vēl jo vairāk izbrīnija uz tās šosejas redzētais - kaut kas līdzīgs viengad pirms Jāņiem uz Kokneses šosejas manīts - masa ir, bet plūsma normāla, neraustīta ar distancēm, var braukt brīvi.

Freijers 16.09.2020 11:26

Tādā gadījumā ļoti vienkārša atbilde - kas Tev par daļu, cik ietaupu un vai neietaupu, reducēšana līdz kādām mistiskām minūtēm ir 80-85 zonas knauzeru "izgudrojums" - brauciet kā Jums patīk un citiem mieru lieciet. Brauciens nav tikai laiks, sevišķi ārpus Rīgas, tas ir arī zināms baudījums, ko nevar izbaudīt sēžot auto vagonā un/vai ostot kāda zilos eļļas dūmus, tas arī nav droši, bet distanci ievērot pie ātruma raustītājiem ir nereāli.

Laika aprēķins arī tipisks vidējais fufelis...kas neņem vērā, tādās lieta kā piemēram dzelzceļa pārejas - hops, aiz velkoņa (kam vienmēr tendence uz pussarkano, pussekudīti vai kā savādāk izlīst pēdējam kaut kur) paliec pie tās un nu jau hops 2-3-4-5 minūtes klāt, vai pie kāda sarkanā, vai pie abiem un nereti mijoties pilsēta/šoseja kā tas praktiski uz visiem mūsu A ceļiem ir, savācās beigās krietni vairāk tās minūtes, nekā kaut kāds demogogs, kuram nebūtu vispār savs deguns manā laikā jābāž, sarēķinājis.

Freijers 14.09.2020 11:37

Vēl viens weekenda novērojums - ja kāds guļ, lietojiet signālu joptvai, Ogrē divi marinē zaļo signālu (vēl pirms paspēju piebraukt), maz kas, pēc pāris sekundēm par to atgādināju...vēl pēc kādām 5ām master dirsinātājs izkusētējas un pēc satiksmes čakarētāju galvenā likuma bija arī pēdējais kas pie dzeltenā pārbrauca krustojumu.....

Tad vēl kādām ir jautājumi par caurlaidību....taisnības labad šādi stulbumi, kā novērotais gadās relaītivi reti, par laimi !

Freijers 14.09.2020 11:34

1 iespējas "likums", ja neizmanto, tad nākamā, kuras vietām nav daudz, lai droši apdzītu, apdzenu pats - tādi nereti arī fūrēm pašā pakaļā sež, protams līdz ar to redzes lauks šaurs .

A1 posms līdz Gaujas tiltam ir nebeidzams murgs, kur tiešām praktiski nav ne iespēju, ne arī jēgas apdzīt, un kur tāpat kā Rīgas apvedceļam jau sen vajadzēja 2 joslas vienā virzienā !

Freijers 14.09.2020 11:11

weekendā interesants skats tika novērots uz A10 "slavenā" posma līdz Tukumam. Ierastie vagoni, bet kaut kā normālāk, nekā brīvdienu raustītāji, iet 95-100 vidēji, nu vismaz tos, kurus sanāca noķert. Priekšā palielāks burbulis, kāds apdzen, drusku izklīst, bet tad paliek interesants pārītis, sākumā likās, ka brauc kopā, bet pekšņi sāk ātrumu raustīt (klasika, norauj uz 70), priekšejam kreisais lukturis, aimugurējais neko, gribēja apdzīt, norimās, pēc brīža pagrieziens izdziest, priekšējais velkās drusku ātrāk, pēc brīža apdzinējs sāk iet garām, divplāksnis izdomā meža ceļā tomēr pa kreisi griezt - pēdējā brīdī laikam spoguļos apskatījās un drusku nometa, kādi 5-10 palika un abi sveiki un bez skrambām, kreisinieks beigās apmeta Rīgas virzienā. Reāli situācijā viss tizluma komplekts, spoguļos ni ni, rausta satiksmi, te grizīs te ne, otrs ar drusku nenovērtēja un protams ideāla vieta, kur ripā uz šosejas apmest kreiso kādā krūmu ceļā metot. Es reizēm nesaprotu tos nezinīšus, kur ielīst - kas traucē malā nobraukt un izdomāt, nevis dirsināt kinga stilā visus, kas aiz muguras + visādi kaktu pieslēgumi diemžēl uz šosejām ir par daudz, jo arī izgriežoties nav iemācīti pilsoņi uz ABĀM pusēm paskatīties un izdomāt vai spēsi iekļauties pirmajam braucējam nebūs jābremzējās (ja brauc saprāta robežās protams) !

Freijers 14.09.2020 10:52

Lauku jeb reģionālie ceļi ir baudāmākie - tā pati viena josla, kā visādiem A ceļiem, bet auto 10 un vairāk reizes mazāk, līdz ar to var kaifā baudīt ceļu, bez nekādiem vagoniem !

Freijers 11.09.2020 14:35

Ja Tev paliek vieglāk, ziņo ! Tikai daudz parasti tad jēķer būs, tāpēc ka nereti visa plūsma tā brauc. Ja kāds paiet man garām, es to neuztveru, kā kinga tēlošanu, viņš ir garām un miers, ja kāds iedomājas, ka regulēs plūsmu un man aiz viņa ir jābrauc, tad nereti tā ir diagnoze (mazvērtības visbiežak).

Freijers 11.09.2020 14:32

Man arī vienmēr tā ir bijis, līdz vienam busam šogad, kur caurrūsējušo izplūdes gofru neatrda ne meistars, ne arī otrs inspektors pēcāk. Tāds pārcentīgs savā apziņā pārsipies kadrs trāpījās, reti tā notiek (par Rīgas TA runāju), bet tomēr.

Freijers 11.09.2020 11:49

Par tādiem āmuriem CP jāziņo, ka neadekvāta reakcija - iepriekš jau komentos bija laikam līdzīgs keiss. Ja grib mērīt savu .... ar savu veco mizu, lai dara to savā pagalmā, bet uz ceļa nevienam nav tiesību tēlot karali. Ja kādreiz tie 3šie, 525 bembji bija spico rokās, tad pēdējā laikā ar tiem bieži dažādi provinces un ne tikai dīvainīši brauc, sen vairs nevelk, bet kinga sajūta uhh vēl kāda.

Freijers 11.09.2020 11:20

Skatīties inspektoriem līdzi ir nozīmīgi arī tāpēc, lai neliek bezjēdzīgus 2kus, kurus pēcāk servisā nevar sameklēt un arī cits inspektors brīnās atkārtotā TA. Tā gan kopš "jaunās" kārtības ir gadījies vienīgi vienreiz, bet man šādi nepatīk ļoti, sevišķi jau tāpēc, ka vietas vienam auto īpašniekam pie tiem kratīkļiem pietiek pa 2-3-4 metri atstatus no tiem inspektoriem. It kā jau pa tām durvīm var ko redzēt, bet manuprāt, ja ir strīdīgi divnieki, lai ceļ uzreiz atpakaļ augšā (t.i. nebraukt ārā ). Un ārā cilvēki jau stāv uz tā paaugstinājuma pārsvārā.

Freijers 11.09.2020 10:34

Mērķis ir labs, ss.lv ir reāli izlaidušies, tirgū vajag konkurenci. Zip.lv no pirmā acu uzmetiena ir drusku neērtāka saskarne, bet pie tā var pierast. Lielākais trūkums un ss.lv trumpis ir pieradums - tur praktiski visi skatās, zipā n reizes mazāk, bet tas ir ar neatlaidīgu darbu labojams, turklāt zipā sludekļi ir par brīvu, kas tomēr nav mazsvarīgi !

Freijers 10.09.2020 13:35

Nē, toties reāli ir sanācis slīdēt 2 gadījumos uz asfalta vasarā :

1) Vānes slavenajā krustā, Rīgas virzienā - kādu apstākļu dēļ tur uz asfalta ir konstanti grants, dažādi akmenīši, utt.

2) Gadījumos, kad vasarā svīst piķis uz asfalta, tad tur tādas bituma un ne tikai kārtas izveidojās, ka maz neliekas, pēdējos gados tādu posmu gan paliek mazāk.

Man ir cits interesants jautājums - kāpēc, ja kādreiz ko samazina uzreiz visur un vienmēr bliež -20 ? It kā 80,60 un 40 zīmes nebūtu - retums vispār kur tādas ir, laikam vēsturiski, neviens neniekojas un bliež uzreiz -20 vai bitums, bedre, kāds sūdus sataisījis, utt.

Freijers 09.09.2020 14:36

Attālinātais darbs ir labākā iespēja reģioniem pēdējo 30 gadu laikā, pēc būtības tas arī atsit kādas 2-3 SEZ, to tiešām vajag izmantot. Kas attiecās uz progresīvo politiku, tad tā diemžēl ir ielaista kaite - var uz tiem pilsēta cilvēkiem PR purniem paskatīties un paklausītes...ja netic.

Freijers 07.09.2020 11:52

Nokaitinātu tādēļ, ka šobrīd to praktiski NEVAR apbraukt , ja nu vienīgi Rīgas D galu (ja Valmieras ielu pie matiem pievelk...) un arī tur pilns ar pudeļu kakliem Labajā krastā, bet Pārdaugavā viena vienīga Ulmaņa gatve. Lai sataisa Ziemeļu koridoru vai kādu alternatīvu, D tilta 4 kārtu + kādus pievedceļus un aidā, lai taisa to velocentru (pilnībā jau tā nav nekur), par gājēju un lisapēdistu dalīšanu - ir tāds Mārupītes parks Bieriņos, patikama pastaigu vieta, līdz pa tām pašām takām sāk nesties pedāļi, kam nav mamma vai aktīvistu elki iemācījuši nomest ātrumu, kad gājējiem garām brauc un pastaigu vieta naturāli sabojājas. Tieši tāds pats būs centrs.

Freijers 07.09.2020 10:57

Nē, vajag beigt vienai sugai čakarēt satiksmi, ja grib sapņot - to var mežā/pļavā vai pie plašās LV jūras darīt pavisam droši, bet ceļi domāti braukšanai, nevis bizdingiem, tad arī nebūs lavandas vajadzīgas. Diemžēl tizla braukšana ir kļuvusi par normu...

Freijers 07.09.2020 10:45

Moneys ta nav, Rīgā vajadzētu pirmākārt normālu iekšējo apvedceļu (jo esošās ir sūds un parodija, pie tam vēl ļoti tālu no pilsētas), lai likvidētu pudeļu kaklus ....visādiem hipsterēniem savukārt, liekas, ka visu atrisinās lēta auto čakarēšana, ņemot nost platību no maģistrālām ielām un stūķējot veloceliņus, kas protams nemaksā praktiski neko iepretīm nopietnām investīcijām satiksmes infrā...

Freijers 02.09.2020 18:21

Kaut kas tur būs jādara...nebūtu vismaz tuparas, kas saprastu, ka ja no katras puses var krustā 2-3(!) auto iebraukt un attiecīgi arī izbraukt, bet nē vieniem vajag 10 izlaist, kamēr otriem labi, ja viens izbraukt. Ar to tiltu jau iepriekš kā minēju ir reti sūdīgi Jūrmalas virzienā, viss tur stāv no/uz Mārupi, apgriešanās pie Spices laika ziņā ir tas pats kas kreiso sagaidīt tajā krustā - viens nesas, otrs pēdējais novelkas + no pažarniekiem ar tur mēdz izbraukt. Domāju, ka reālāk būs salikt tur kādu dalīto signālu, jo diemžēl mūsdienās pabeigt uz dzelteno kreiso ir nereāli dēļ švimpjiem, kam vēl jāpaspēj un visur kur šis vecais princips ir likvidēts - piemēram Lāčplēša/Valmieras krustā var normāli paveikt manevrus, bet kur nav, piemēram Lielvārdes/Biķernieku turpinās gemorojs (tur gan kaut kā adekvātātak puses tos savus kreisos sadala).

Par kreisiem runājot...interesanti, ka veikt kreiso no Ulmaņa uz Vienības gatves ir ilgāk nekā noraut uz Telteni, noraut kreiso uz Vienības un vēl pāri pārbraukt t.i. 3 luksofori iznāk ātrāk kā viens...kas liecina par to, ka arī tur nav kas pareizi !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti