iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 02.09.2020 14:44

nebūšu orģināls, bet man laikam "iespārda" naglums dažu (daudzu?) - atkal Liepājas/Ulmaņa krusts, taisu kreiso uz Jūrmalas pusi, negribu būt nekauņa un atstāju spraugu, lai pretējie var kāds kreiso uztaisīt, nevis piebāzt pillu krustu un tad brīnīties, pretējie gan izbrauc, 2,3,4,5 un vēl viens vecs pimpis uz dzelteno izdomāja izlīst, tas gan apd.... jo man pacietība izbeidzās un pašam arī vēlme pabeigt manevru, bet mani nebeidz vaicājumi vai daļa ir vienkārši ahriņeļi un vispār neizjūt nekādu cieņu pret otru kā viens papuass vakar aizvakar nostājas kreisā joslā Deglavenei un pēc īsas tirsināšanas (protams) ieslēdz savu kreiso pagriezienu - par šo viens [cenzēts] reiz izteicās, ka viņam traucējot ka tik daudz tikšķ relejs un tāpēc pēdējā brīdī slēdzot.

Kopumā varētu noraksturot esošo satiksmi kā birokrātiski +/-, bet ar ļoti maz cieņas un izpratnes pret citiem braucējiem !

Freijers 02.09.2020 14:34

Nav vēl bittums nodilis, uz vecā savulaik jau pārdilis un viss čiki piki droši, ja protams nav ūdens tajās risēs...ironija protams.

Freijers 31.08.2020 10:44

Ar tiem "tomātiem" ir atkarīgs ar ko cilvēks ir ar mieru dzīvot un sadzīvot, ja pieņem, ka 20 gadīgs automāts drusku kādreiz padomā un mēdz uzsist, tad problēmu nebūs (ja pieņem arī ka kādā brīdi agregāts vnk nomirs). Ja nav ar mieru, viennozīmīgi manuālā.

Automāti mēdz būt dažādi, manuprāt obligāti ir jābūt iespējām pārslēgt arī manuālā režīmā (kā piemēram triptroniks aužiem gados), pretējā gadījumā, pie turbīnas ķibelēm, auto ātrāk par 65-70 km/h nebrauks !

Freijers 28.08.2020 9:55

Nu tas ir drusku cits "stōrijs" tā teikt

Freijers 28.08.2020 8:26

Par tiem numuriem visādi var gadīties....pašam nesen Kangaros nolidoja nr.zīme (visticamāk), tā arī līdz Rīgai atbraucu, konstatēju nākamā dienā šaizi, nu neko -70 eiro prieks tāds maksā.

Freijers 27.08.2020 11:20

Fakts ir tāds, ka atbilstoši esošajam trendam "auto ir slikts, visi uz velo, sabtransam priekšroka" tādas joslas saradīsies vēl, jo sevišķi tāpēc, ka RS ir Rīgas prioritāte Nr.1 (nevis tur kāds gājejs vai pedālis) - kur šiem vajadzējs, kur grafiki nebūs kā vajag stūķēs uz urrā tās joslas - piemērs ir Maskavas iela, kur vniekārši līdz dolei ir sačakarēta ielas caurlaidība un izbrauc pāris busi (šajā gadījumā atšķirība no Gogoļa ielas, kur to tiešām daudz ir).

Freijers 27.08.2020 9:36

Principā auto nevajadzētu ļaut novietot tur kur ir intensīva satiksme abās ielas pusēs, bet vienai daļai jāapstājās, jo fiziski stāv mašīnas....ar to menteni tā interesantāk būs, bet josla pilnīgs pī, jo tur jau kreisos, labos un visu iespējamo varēja taisīt. tāpat no centra busi masveidā gāž uz Abrenes ielu...izskatās, ka Gogoļa iela drīz nelietojama būs....

Freijers 26.08.2020 13:11

Laikam jau nekā, bet var censties nedoties uz vietām, kur ir gemorojs ar tām stāvvietām, iespējams tas liks padomāt tiem, kas tās ievieš.

Es savas durvis pieturu, cik paskatās apkārt diemžēl tā dara retais....

Retā sakarīgā stāvvieta ir IKEA.

650 koments par privātīpašumu vnk bomba, labāk par esošajām "tendencēm" nepateiksi !

Freijers 19.08.2020 12:33

Ja tev patīk ostīt kāda degošo eļļu vai nesadegušo degvielu, tad tā ir tava darīšana, ja vēl patīk, kad tāds nedod ceļu arī (turklāt nereti tādi māk tikai ievērot atļauto ātrumu).

Un uzgāzēšana, kad kāds apdzen ir mazvērtības kompleksa pazīme - bet tas laikam vairāk uz anonīmiķi.

P.S. nezinu vai smažīgāks mans lūznis, bet melni vai zili dūmi nu nenāk no tā točna

Freijers 19.08.2020 12:24

Pareizi dari, arī zb šitie nahāli, kas lien virsū pa ielas vidu.

Freijers 19.08.2020 12:22

Tur tajā "pārvadā" ir konstanti sastrēgusi Tēriņu iela un, lai veiktu uzbraukšanu Jūrmalas virzienā ir vēl viens papildus kreisais jāuztaisa, kas nekādu raitu satiksmi nenodrošina. Turklāt praktiski visi Bieriņi ir viena vienīga dzīvojamā zōna...drīzāk kreisais uz Ulmani ir diskutabls, bet tad atkal caur dzīvojamai zonai jākuļas + kantora/Vācieša iela arī sēž štoperos pīka stundās.

Freijers 18.08.2020 15:29

Liepājas/Ulmaņa gatves slavenais kreiso krustojums, vakar retā reize bij, laikam tāpēc, ka dienas vidus un profesionālāki braucēji, kad normāli pretējās plūsmas sadalīja logus, lai arī otra puse savu manevru var veikt, nevis ierasti nahālīgā masa, kad vienā virzienā izlien 9 mašīna, pretējā 2 un arī uz sarkano, kad vairs nelien pretējie kreisie. Principā visi krusti, kur ir kaut cik nopietna plūsma un kreiso, ja tas ir atļauts, var tikai pie sarkanā veikt ir galīgi garām un ir jāmaina signāli, jo vienmēr kādam vajadzēs pie sarkanā pāri vēl durt vai arī kādam citam jālien par varītēm, nemaz nerunājot par to, ka paldies ceļu zīmētājiem (sic!) ir tādi, kas nemāk normālu pagrieziena stāvokli ieņemt krustojumā !

Freijers 18.08.2020 15:23

Gluži manas izjūtas - instintīvi riebj čupas - ja vien tiešām ar nav jāgriežās, bet tad jāvaktē aizmugurējais un pagrieziens savlaicīgi jārāda, tāpēc, ja gribās lēnāk pabraukt cenšos palaist garām, astes nav vajadzīgas, ja dinamiskāk, tad lai nav kāds visu laiku priekšā, ja protams to var izdarīt - principā uz A10 (līdz Tukumam), A7 un apvedceļa tas nav reāli izdarāms, tu diemžēl šosejas caurlaidei tu tū priekš plūsmas, citur kā kuro reizi. Bet nu, ja tomēr sanāk tajā vagonā braukt - esiet cilvēki un atstājiet distanci, nevis viens otram kā suns pakaļā sēž....protams, ja priekšā gadās plavūni kas peld 60-90, tas diemžēl nestrādā.

Freijers 18.08.2020 15:15

Jā, laicīgi, kad līdz zīmei kādi 100-150 metri, ja ceļš to ļauj, nevis līst pēc tam kādam purnā, lai nebrauktu aiz smirdoša lūžņa, kam jālec laukā no mazpisāniem bij un pedāļi misējas.

Freijers 18.08.2020 15:11

Konuss rakstīja: Protams, par +5km/h, citu satiksmes dalībnieku netraucēšanu u.t.t. ir skaidrs, un domāju, ka braucu konstanti un paredzami. Bet te ir sajūta tā kā sacīkstēs - reāli, kurš būs pirmais.

Pilsētā +20 ir standarts, pārgalvīga kolonu apdzīšana intensīvā satiksmē ir norma u.t.t. Kaut kā liekas, ka cilvēki nepadomā par savas rīcības iespējamām sekām, pret to, ko viņi iegūst. Ko dod +20 pilsētā, ja pie nākamā luksofora tāpat panāku, braucot ar 50-55. Ko dod pārgalvīga apdzīšana intensīvā satiksmē, piemēram, uz A9 starp Piņķu pagriezinu un Rīgas apvedceļu, ja laika ziņā iegūst neko, bet uz apvedceļa Rīgas virzienā pēc tam ir drošāk apsteigt.

Neesmu manījis pilsētā (da jebkurā Rīgā, pierīgā, Siguldā vai Liepājā), ka 70 (reāli 70) būtu norma, tā gluži nav, variē no 50-55, kāds varbūt vēl 60 velk, bet 70, pie 50 zīmes, ir retums. Cita lieta varbūt ir n tā apdzivotās vietas pa vidu šosejām, tur gan kamēr atmetās/atripinās, ja protams nemin pa bremžiem momentā, var arī 75 kādā momentā būt.

Tā neko nedošana arī ir diskutabla, nedroši apdzīt nevajag nekur, dod vai nedod, bet, ja priekšā ir satiksmes raustītājs, vienalga vai trubā pļurkst vai arī pabraukt nevar, tad bieži tas nozīmē pastāvēšanu pie dzelzceļa, luksofora vai kur citur un tā tās minūtes lasās.

Freijers 18.08.2020 15:06

Ir šitie ūber svarīgie fidarasi...kas velkās ,pielien priekšā un kā likums pēdējais vēl uzber pie dzeltenā, lai ''kruizēt'' nebūtu jābeidz

Freijers 14.08.2020 12:51

Jā ciklopi reāli kaitina, tie vienacainie tikai mulsina (ar potenciāli bīstamām sekām), savukārt šķibacainie, kuriem viens lukturis reāli acīs griež - kā likums kreisais. īsti to neviens ne kontrolē, ne arī mēra, turklāt jo pašam gaismas švakākas un stikls bojātāks, jo vairāk tas arī traucē.

Par šo vēl....manuprāt ir smalks, normāls tonis pirms kalna gala, ja redz pretīm gaismas, ņemt un pārslēgt tos tālos uz tuvajiem...daudziem tā nešķiet un slēdz, kad jau žilbina.

Freijers 14.08.2020 12:46

Vakar sanāca līdz Liepājai aizbraukt, ap desmitiem no Rīgas - tādus smago stūķus sen nebiju redzējis, viens volvo sedāns ar iespārda, ielipis fūrei pakaļā dīdās, bet nedzen (bail vai nevar, nezinu), tā kā man laika ģorgāties nebija, pie otrās iespējas (pirmo šim devu, par cik priekšā), tiku garām un viss - tādā kolonnā palīdz tas, ka var manīt priekšējo apdzīšanu un attiecīgi logu kura laikā tikt šādai kavalkādei nākamajā pozīcijā.

Pie Kaķiniekiem lauku klasika - veca bmw miskaste izlien no sānceļa kaut ko smirdina melniem, man jāpiebremzē (apdzīvotā vietā !), protams pie apdzīvotās beigām laicīgi jau šim garām sāku iet, kko spieda un šķiet biksēs vien tika.

Atpakaļ gan caur Kuldīgu uz Rīgu braucu, sanāk gan tālāk, bet krietni smukāk, nav n fūres jāapdzen, mazāk kolhoznieku un beigās arī patīkams mēreni dinamisks brauciens - kārtējo reizi pārliecinos, ka ceļu caurlaide nav LV sakārtota ar tiem visiem neskaitāmajaiem vienas joslas virzienā ceļiem !

Freijers 14.08.2020 12:39

tā tiešām ir agresīva rīcība un pēc būtības sodāma...kaut arī man kretinē tie akmeņu iemetēji

Freijers 30.06.2020 17:40

Ir vērts padomāt, vai sistēmā nav gaiss - tieši tikdaudz, lai devējs nesaprot un nepaspēj pieslēgties, bet tik, lai traucētu cirkulāciju nē. Atgaisot var dažādi, kaut mazliet gar pečkas trubām.

Ja gaiss iekšā ir, tad jautājums kā tas tur rodas....

Var protams sakolhozēt, kā jau vecam auto un ielikt vēl papildus slēdzi, kad ieslēdz manuāli to fintilātoru...

Freijers 17.06.2020 11:12

Kanibaals rakstīja: Ja būtu jāveic zobsiksnas maiņa tad nebūtu liela problēma, pie viena nomainītu. Tāpat mainīt, ja nedara pats būs padārgi. Tās blīves Hondām švakas, izkalst ne ta dēļ karstuma ne ta dēļ eļļas un laiž garām. Ja maina tad vērts paņemt dārgāku nevis MVQ, bet FPM materiāla. Ja pil tad tehnisko neiziet.

Pie "sulošanas" TA ir pilnīgi vienalga, kamēr nesāk piles veidoties - redzamās vietās un/vai tecēt no pannas un arī to, ja vēlas, var novērst motoru nomazgājot pirms tam (ja protams nav caurums...bet tā ir cita lieta).

Palietota dīzeļa eļļas sulošana/šmuce ar eļļu diemžel ir lieta ar ko jārēķinās lielākoties un, jo lielāks motors, jo vaiāk tā ir.

Freijers 17.06.2020 8:51

Visticamāk tāds arī ir iemesls, ka rets un dārgs izmērs, jo jau nelielas novirzes no "meinstrīma" izmēriem parasti nozīmē to, ka Eiropas 2/3 ešelonā vietā par to pašu cenu sanāk Ķīna....jeb 15/20 eiro pa virsu uz katru riepu !

Es ieteiktu izmantot jau pieminēto riepu kalkulatoru un tad skatīties.

Es savulaik tieši tā aizgāju no 225/55 uz 215/55, tiesa R16, apriebās riepu darboņu basņas un cipari...nenožēloju ne brīdi !

Freijers 22.05.2020 11:01

Tāpēc ir jāpārraksta un distance ir tikai tiem, kas ir uzticami un arī tikai, tad, kad piefiksē datus un paraksta kaut vai divpusēju līgumu, lai vajadzības gadījumā ir vismaz kaut kas, kad kāds sadomās pie durvīm klauvēt.

Savulaik arī divi čuģiki gribēja vecu audi nopirkt un braukt jau tūlīt, jo varot tak attālināti visu sakārtot, par cik nebija uzticības, tad tika laipni gadīti CSDD...pēc tam skatos kā nu ne, ne octa, ne TA, bet pa laukiem vālē (OK, tur maksas slauktuves nav, bet uz kāda radara kases var tāpat uzrauties).

Freijers 21.05.2020 16:16

Tāda baigi šķidra no apdrošinātājiem šis viss izklausās...Ja Tu kādām pārdosi mašīnu "bez pārrakstīšanas" un tas paviāns palidos garām radaram +xy km, kvīts, pat simtos mērāma būs klāt kā likts un CP būs pilnīgi pie kājas Tavi argumenti un maksāsi ragā - diemžēl zināmi tādi gadījumi. Līdzīgs risks diemžēl ir distances reģistrācijai, kaut gan tur dažus uzlabojumus ir CSDD ieviesuši pēdējā laikā. Te pēkšņi, kad jamaksā tiek izvlikti argumenti par to, ko kurš kam ir pārdevis un kas lieto (nelegāli pēc būtības), tāda divkosīga situācija sanāk....bet nu ko var gribēt, kaut kur bija info, ka apdrošinātāji "iekšēji" arī policijas lēmumus skata.

Freijers 07.05.2020 10:50

Bomba vienkārši....tai mašīna ir 30+ gadi !!!! Problēma var būt visur sākot ar to, ka sveces un gaisinieks jānomaina (paskaties vai nedzen eļļu stipri atpakaļ tur - ja jā, tad var misenē to matoru izmest), tad karburatora regulēšana, ja vispār nav izdilis pārlieku, tad mēdz gadīties un bez jokiem - ka saplīst starpgabals no karbūža uz ieplūdes kolektoru - t.i. gaisa filtra kasti var rokām pacelt un nolikt atpakaļ, pie kam pielaist auto var un uzgāzējot arī nenoslāpst bet normāli loģiski, ka darboties nespēj.

Ja raustās var būt arī tā, ka pie aizdedzes devēja nedarbojās apsteidze ar vakuumu (no vecuma protams).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti