iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 21.04.2020 15:21

Bākā ir sūknis, tam motoram, kas mēdz nobeigties, tur gan to var sakolhozēt, bet no degvielas filtra nekvalitatīvas maiņas arī mēdz sākties gemoroji ar gaisu sistēmā.

Daudzas lauku garāžas nevarēja pāriet tehniskajam progresam no "mūžīgajiem" 2.5tdi rindiniekiem (arī 1.9) uz V6 2.5tdi.

Freijers 21.04.2020 15:18

Tas ir iekš tam, ka normāli un profesionāli diagnosticēt tajos servisos nemāk...mainīt par Tevu naudu vienu agregātu pēc otra gan. Parasti jau nesāk normāli maisteri arī dārgāko (no degvielas gala tas arī tas sūknis ir ). Defektiem ir atbilstošas pazīmes....Ja protams tikai kompi (varbūt) noalsīt māk un pāris skrūves samainīt, kā arī darb stundas skaitīt + neiztrūkstoši klientiem betonēt, tad nu ar tiem rezultātiem ir kā ir.

Es teiktu, ka miskastes uz ceļa zināmā mērā arī ir servisu (ne)darba sekas, ne tikai auto īpašnieku nabadzība vai kapeikpišana. Iespējams, tas, ka cilvēkiem jau ir/būs mazāk naudas ieviesīs savas korekcijas arī šajā nozarē.

Freijers 20.04.2020 13:34

Pēc pieredzes varu teikt, ka pēkšņa noslāpšana un nepiedarbināšana saistās ar sūdīgiem degvielas vadiem = gaisu degvielas sistēmā, tas gan nemainās pēc pirmās reizes pāris stundu izlaišanas - ir permanents, kamēr neizlabo vietu, kas laiž gaisu.

Ieteikumi doties uz servisu....servisi šo mīl, jo čakars ar tiem 2.5tdi motoriem ir un stundas/tāmes aug uz burvja mājienu + ne visi vispār māk to motoru un tā uzkari saromentēt, kaut jau 20+ gadu tiem motoriem, attiecīgi arī mašīnām ir. Pie vārsta vāku atvēršanas minimums ar ko jārēķinās ir savi 50+ eiro par paskatīšanos un blīvēm, ko noamainīt, ja tur nav ko darīt. Ja jāmaina sadalenes, tad~80 par katru, ir četras, + kaudze ar rokeriem un hidrokompensatoriem, katrs nedārgi, bet daudz viņu tur ir + darbs noteikti detaļu cenā, ja ne vairāk. Es laikam to 2.5tdi brauktu kāds viņš ir, kamēr viņš vēl kaut cik brauc.

Freijers 14.04.2020 9:30

Kanibaals rakstīja: Atjaunotās vairs nav aktuāli kopš ķīniešu riepas tiek vestas iekšā.

ķīnieši ir neadekvāti dārgi palikuši, sākot jau ar to Sailunu....atjaunotās ir 30-40% lētāk, seviški R16-R17 un uz augšu, mazajiem R14-R15 iespējams starpība ir mazāka, bet tiem jau arī prēmiumi par pieņemamām cenām ~50 eiro gadās !

Freijers 09.04.2020 14:42

Kalvis99 rakstīja: Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.

www.nokiantyres.com/winter-tyres/nokian-wr-snowproof/

Diemžēl ir pieredze ar Nokian - klusas, uz ledus OK, bet dilst ļoti, turklāt manā gadījumā - WR D4, bija smalki lameļota, kas diemžēl rezultējas protektora mikroplēšanā t.i. uz grantenēm pa maziem gabaliņiem paraustīja to riepu, rallijos nepiedalos, riepa tika pirkta tā paša gada jauna, turklāt ražota ar Somijā, nevis RU.

Pirms ziemas, nospļāvos, un lai nepārmaksātu, paņēmu atjaunotās - skaļas, prātīgi braucot OK (cik nu sniegs šoziem (ne)bija), bet dilšana - kolosāli, knapi var pamanīt, gan jau ka rullēšu visu gadu.

Freijers 02.04.2020 15:42

Conqueror rakstīja: Šitas labs, putleriņi pārrēķinājās un varētu pat būt asiņaina arābu pavasara veida apokalipse tepat kaimiņos ar cunami efektu uz LV....

Nekas, labs tur nebūs, bardaks, tāda bēgļu masa kā D Eiropā u.c. jaukumi + iespējams vēl kas karstāks.

Ja sūdu sakustina, var iesmirdēt visai stipri !

Freijers 30.03.2020 10:14

Reāli ir tā, ka ar tām cenām ir interesanti. Cirkulis sācis rēali rotēt lētos tankus burtiski pa dienām, vakar Sarķenē pēc atlaides DD pa 93 centi litrā salēju...not bad ! Cimdi arī pietiekama skaitā un nekādos veikalos iekšā nav jāiet !

Freijers 17.03.2020 11:10

īstens buržujs

Paniku jau parasti sataisa tiem, kam nav nekādi back upi.

Skaidri pierādās, ka personīgais transports pretēji visādiem ekokviecējiem un kolektīvistiem ir reāla vērtība, tiešī tāpat kā lauku mājas (vēlams ar internta opcijām) pretēji bazūnētājiem, ka laukos ir vieta rapsim un putniem, bet visiem kolhozā jādzīvo ! Nav ļaunuma bez labuma !

Freijers 17.03.2020 10:59

Neķert krenķi, izmantot labās degvielas cenas turēt pilnas bākas, ūdens (principā Rīgā arī no krāna vārot/nevārot) var dzert. Pārtika nedēļai/divām, kādi konservi un protams tualetes papīrs

Bet visvairāk vajadzētu atslābt un nestumdīties pa veikaliem, Rīgā vismaz ir tas lux pasūtīt uz mājām.

Freijers 16.03.2020 17:30

Diemžēl man ir skumjāks izskaidrojums, nekā lampiņas gļuks - tur vajag paskatīties varbūt tiešām nav spiediena eļļas - ja nomet apgriezienus parasti eļļas spiediens (tas gan kkur pie tukšgaitas ~1K/rpm notiek) nokrīt izdilušiem motoriem, vismaz kur ir padiluši bugeļi....

Freijers 05.03.2020 0:14

anonimikis rakstīja: Šādā variantā pasniegta tēma ir pilnīgi bezjēdzīga un var turpināties tikai kā vāvuļošana. Jo topika varoņu galvenais uzstādījums ir - vajag braukt ātrāk, tāpēc ka es tā gribu.

Pamatojumu nekādu, SWOT analīzes, risku analīzes nav. Kaut kādi linki vai atsauces, reku citur ir tā. Kur viss izrauts no konteksta.

Vāvuļojiet tālāk, nekas no tā nemainīsies.

100 de fakto jau ir uz šosejām, pratīgāk būtu to legalizēt swot analīžu speciālist.

Freijers 05.03.2020 0:13

Ir tādi ļautiņi - papīra napoleoni, kam tas ir vajadzīgs kā ēst - kādam ko noteikt, liegt, aizliegt vai vismaz kapitāli apgūrtināt. Kās par debīlismu pāri Baltijai fūres uz dzelzceļa vadāt - Jūs ko, karpona zeķes pīpējiet vakaros ?!

Freijers 25.02.2020 21:39

Patiesībā koku stādīšana ir vienīgā no adekvātajām darbībām pret "klimata izmaiņām", iespējams LV arī kāds ekonomisks labums no tā būtu pretēji, baterijmobīļu, māju siltinājuma u.c. "izstrādājumu" iegādei.

Protams krastmalas pārveidošana par aleju un kāda joslu sašaurināšana ir viens liels BS...bet nu tas tāpat diez vai realizēsies !

Freijers 21.02.2020 16:08

Nē nu fakts kā tāds par 2 auto - 1 pilsētai un otrs plašāka lietojuma/lielāks laukiem ir opcija .

Kas man tajos EV uz doto brīdi nepatīk ir baterijas dzīves cikls, 5+ gadi ir daudz par maz, lai varētu runāt par kādu zaļumu vai iepīkstēties par aprites ekonomiku - reāli tā būs indīgu sūdu ražošana, kurus utilizēs protams par Jūsu naudu (kādu DRN ierubīs), ja ne vispār apraks.

Freijers 21.02.2020 16:05

Tas ir atkarīgs no piedāvājuma t.i. EV cenām, ja reāli izradīsies tie solītie ~20K mobīļi - kas gan vairāk pēc kurpju kastēm, bet anyway + sāks tos EV pirkt visādas valsts iestādes un nomās parādīsies, tad šādu vai tam tuvu skaitu var mēģināt sasniegt, bet tas ssaķs tuvāk 2030 realizēties, jo tad iespējams, ka jau lietoti EV sāks iekšā nākt.

Par to 0 CO2 mērķi, gan uzskatu, ka tas ir bulšits un bez pārejas kara komunismā nerealizējams pasākums...domāju, ka tieši tā domā ar zaļā kursa kūrētāji Briselē un izpildītāji Rīgā !

Freijers 21.02.2020 16:01

Domāju, ka tās extras pazudīs jau tad, kad EV būs kādi 4-5-6K, no kuriem noteikti lauvas tiesas būs Rīgā un Pierīgā, kuri noteikti arī akt'vii lietos tās centra stāvvietas (kaut arī biroju/veikalu un tautas vispār kustība ir prom no centra).

Freijers 20.02.2020 10:32

Tas viss ir relatīvi, jo "vajag mainīt" sliksni ļoti mēdz atšķirties no servisiem - vai sailents lupatā vai arī pirmā plaisa parādās atlaistā stāvoklī, no otras puses ir garāžas kur iesaka mainīt pie izjukšanas robežas, tam ir jābūt saprātīgam viduspunktam. Arī par daļām, nezinu kā bavāriešiem, bet VAGam ir plašs analogu klāsts plašā budzēta un ne vienmēr ir nepieciešams dārgais gals, arī sarunāt vēl kādu laiku atpakaļ servisos varēja. Ne viss vienmēr ir jāmaina gabalā, ko daudzi servisos arī nemāk/nezin, jo nav jau pašu nauda. Detaļas arī bieži pērku pats, jo tā ir pozīcija uz kā papildus uzvārās.

Tā kā nevajag snobiski vīpsnāt, naudu skaita arī tie (un pamatā), kam viņa ir.

Arī jebkurš motora/sūkņu/siksnu/ķēžu remonts būs krietni padārgs un samerojams ar piekares pārlasīšanu.

Par pašu postu, varbūt pat varētu kādreiz paprovēt.

Freijers 18.02.2020 14:17

Man šķiet, ka tas dažiem ir vnk reliģija, kādam kaut ko aizliegt , kontrolēt un atvilkt, pie kam ļoti kaitnieciska reliģija.

Kāps ārā pīpēt...varēt kamerās lūrēt un pīppauzes atskaitīt, pēc kā arī izskatās šāda kapeikpišana.

Tāds riebīgs laiks pienācis, kad katrs, kam nav slinkums grib otram mācīt pareizi dzīvot !

Freijers 17.02.2020 11:21

Visa šī regulācija "vajag noteikt'', ''vajag, celt, apgrūtināt, izskaust'' utt. ved tikai pie regulācijas, pie kam katra regulācija rada korupcijas risku, kuru tad atkal vajag regulēt, utt.

Freijers 13.02.2020 16:47

Nogriešanai un uzgriešanai nebūt ne vainas, vai arī arī tā būtu drošāka, ja nebūtu tizleņi, kas slēdz pagriezienu 10 sekundes pēc tam kad sākuši bremzēt...vai arī nesaprot ko tas trijstūris nozīmē pirms viņš no sava grants ceļa izlec kādam priekšā un tā apmulst, ka pa akseleratoru uzspiest ar nespēj.

Bremzēšanas joslas arī pilsoņi nemāk lietot, jo sabremzējās uz 70 un tad lepni ielien tur (labi, mēdz slidenākas drusku ziemā būt).

Ja būtu saprātīgs plāns par tiem 100, varētu jau gadu/divus iepriekš CSDD exāmenos iedresēt iekļaušanos plūsmā.

Freijers 12.02.2020 16:46

Kā reizi tas konflikts, jeb tā iespējamība uz minētajiem ceļiem ir mazāka, jo ir lielāka iespēja sēnēm nesavākt vilcieniņus un ātruma diference vismaz nerada vajadzību pēc apdzīšanas, bet gan apsteigšanas.

Papildus - minētie sēņotāji, manuprāt, ir saradušies tieši pēdējos 10-15 gados, vismaz vairumā. Un lēna braukšana nav vienīgais aspekts, bet tas šeit būtu oftopiks.

Kas vēl būtu sarunas vērts - kāpēc joprojām ir ceļi, kuru satiksmes intensitāte aizvien vairāk diferē ar to caurlaidību un plūsmu - kas varētu būt viens no faktoriem, kāpēc kaut to simtu neizdodas sasniegt!

Freijers 12.02.2020 15:24

Manuprāt 100 (vietām pat vairāk) būtu jābūt by default uz visām šosejām, kur katrā virzienā ir vismaz 2 joslas un kustības virzieni atdalīti...tagad, it kā to pieļauj vasaras sezonā, paldies vismaz par to. Prakse rāda, ka tādā gadījumā nav obligāti ierastie +10 plūsmai, jo ātrums jau ir relatīvi liels (tieši tāpat, kā neviens nenesās uz 200 uz LT bāņiem).

Freijers 11.02.2020 9:12

Viens koments par tēmu, cepums ! iepretīm humoriem un attieksmēm !

Freijers 04.02.2020 10:24

Kāda tieši starpība ir 3.0 un 2.7 no lamātā 2.5tdi....manuprāt tautas folklora un mulķības...Gan 3.0, gan arī 2.7 tdi ir V veida, t.i. nekas vienkāršāks vai lētāks, turklāt 3.0 ir ļoti līdzīgs tam pašam 2.5kam tikai dārgāks apkalpošanā, savukārt 2.7 ir ļoti komplicēts motors, tā kā neko labāku, sevišķi, ja ir plānots taupīt naudu es tur neredzu. Vispār to 2.5 lamāšana ir iekš tam, ka LV pilna ar auto nojājējiem, ūdens tosola vietā braucējiem un eļļas kapeik..sējiem, lūk rezultāts !

Par pašu allroad - no skata simpātisks, bet tā uzturēšana....tomēr nav priekš manis. kaut vai pneimas...

Vispār ar allroad var labi redzēt, kas ar VAGu notikās 90to otrā pusē - naudu vajadzēja sākt plēst, jo vēl C4 bija 2/3 cm augstāks klīrenss kā C5, kad pēkšņi parādījās vēl allroads.

Labāki esot A4 allroadi.

Freijers 16.01.2020 11:23

Šorīt manīju vienu city bee 500 fiatu, draivers drillēja ko tik tur tā mašīna uz bruģa...protams bez pagriezieniem un bez kā. Tā kā ja tur kas kustās vai skan tiem auto, nav nekāds brīnums - jo nav jau savs un kā kolektīvismā "kopējo" var pletēt pēc sirds patikas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti