Tas ir iekš tam, ka normāli un profesionāli diagnosticēt tajos servisos nemāk...mainīt par Tevu naudu vienu agregātu pēc otra gan. Parasti jau nesāk normāli maisteri arī dārgāko (no degvielas gala tas arī tas sūknis ir ). Defektiem ir atbilstošas pazīmes....Ja protams tikai kompi (varbūt) noalsīt māk un pāris skrūves samainīt, kā arī darb stundas skaitīt + neiztrūkstoši klientiem betonēt, tad nu ar tiem rezultātiem ir kā ir.
Es teiktu, ka miskastes uz ceļa zināmā mērā arī ir servisu (ne)darba sekas, ne tikai auto īpašnieku nabadzība vai kapeikpišana. Iespējams, tas, ka cilvēkiem jau ir/būs mazāk naudas ieviesīs savas korekcijas arī šajā nozarē.
Bākā ir sūknis, tam motoram, kas mēdz nobeigties, tur gan to var sakolhozēt, bet no degvielas filtra nekvalitatīvas maiņas arī mēdz sākties gemoroji ar gaisu sistēmā.
Daudzas lauku garāžas nevarēja pāriet tehniskajam progresam no "mūžīgajiem" 2.5tdi rindiniekiem (arī 1.9) uz V6 2.5tdi.