iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 04.09.2019 12:17

Nepārprotami simptomi :

1) Dzen spiedienu dzesēšanas sistēma t.i. sit burbuļus un spiež ārā dzesēšanas šķidrumu;

2) Nestrādā pečka;

3) Karst;

Ja šis komplekts nav, tad var būt visādi, arī tā, ka tā sistēma ir jāatgaiso, ko reizēm dara pie pečkas trubām...

Freijers 03.09.2019 15:43

Un cik tad tādu ir ? Audi 80 dažos ekzemplāros tā ir paredzēts, bet ne jau vairumam

Freijers 22.08.2019 16:43

tas ka eko keko zaļie zarazas ir sarkano kloni diemžēl vairs nav nekāds noslēpums...viņiem tikai ierobežot, apgrūtināt un kādas klaušas vēl uzlikt - vēlams pēc iespējas lielākam skaitam cilvēku.

Vēl starp citu kāda tendence - ļoti, nu ļoti grib cīnīties pret cilvēku pārvietānos - vai tas būtu lidojums, vai arī starppilsētu pārvietošanas ar auto...tā kā atbalstiet vien zaļos liekuļus, dabūsiet PSRS v2.0 ar sīkiem aģitatoriem jahtās - bet pēdējā laikā, šķiet cilvēkiem sāk pielekt mazliet, kas zaļie tādi ir patiesībā !

Freijers 19.08.2019 10:19

vietējo provinciālisms visā krāšņumā....

Ja cilvēkam ir lūznis un grib ar to braukt, lai tak brauc, kamēr apnīk vai slikti paliek, kādā kādam būtu gar to daļa - paši uz sevi paskatieties vispirms.

Freijers 14.08.2019 8:34

he he gan jau...bet, ja reiz par dūmiem, vajag diferencēt divas lietas - eļļas/tosola/sazin vēl kā kurinātājus ar gaišiem un bojātus DD ar melniem Pirmie reāli smird, otrie nu, ja nu vienīgi par cietām daļām padomā drusku nāsi pakairina.

Vot kūpošs audi ir reta parādība, vienu redzēju, ko varētu pie pirmās kategorijas pieskaitīt....katrā ziņā, ilgi tie gaišo dūmu laidēji neizvilks.

Freijers 13.08.2019 17:56

Šodien kā reiz viens eļļas kurinātājs ziliem dūmiem pa Ulmaņa gatvi brauca...opel zafiirs

Freijers 11.08.2019 12:39

650 rakstīja: Es tik simto reiz pārliecinos,ka šis forums ir demagoģijas muklājā pagrimis.Te tie tipa entuziasti ir vienkārši kādi pāris pieci uzbudinājušies ikdienas personāži,kuri te paši brauc sazin ar ko un kuriem nav sajēga kaut ko vismaz mēģināt uzklausīt.Ja benzīns ir nekaitīgs,tak uzdzeriet viņu katrā ēdienreizē pie sava bagātīgā galda.Tapc ka viņš nekaitīgs- tieši dēļ tā viņam tagad "arī" tika piespriests kvēpufiltrs. Par ko visi masveidā lidz šim meloja- ka nee,nevajag un utt.Ar ko Lohi tagad drīzvien ar to benzīna eur6d Dpf-u jaasies jau garantijas periodā.Krievi jau to dara,pag,drīz redzēsim arī te.

Lai priecājas tie,kas iepirka pa atlaidi atlikušos vecās paaudzes benzīna smerdeļus bez filtra un tagd lepni bojās atmosfēru turpmākos gadus desmit,stāstot ka viņi ir zaļi un moderni.Lai izbrauc uz tanku paosta to tur my dd suudu pa 1,89 litrā,- pēc kā un vai tas vispār smaržo. To tak tas krāns pa īsu ir izmēģināt.

Tā ka tos atejās un pažobelēs modificētos degvielas veidus un pārprogrammētos hlamus visus rīt pat uz tolmettu piespiedu kārtā, visu konfiscēt nost,kuram te kaut cik kaut vai pati mazākā atkāpe no ražotāja sākotnējā oriģinālā regulējuma.Te sip no panckām ārā lamā normālus eur5 braucējus,kuriem tie motori knapi ar tukšgaitas rpm brauc pa ceļu- bet aizkadrā reku pilna iela ar nolaistu kūpošu komerctransportu un nekādam ne tuvu ne eur0 neatbilstošiem miljons veciem vieglajiem smerdeļiem.

Tie tur japona benzīnsuudi rij to izejvielu 2x vairāk un tie suudamotori tiem zāģē ar divtik augstiem rpm,nekā tam nīstajam 3l dd.Blakus tēmās tepat cilvēki joprojām meklē un pērk nelikvīdus par 1300eur. Tāteikt,par "tišču trista"- atsasi u traktarista ;p

Pagrimst, kad sarodas eko keko sludinātāju haluji, visādi sodīšanas un aizliegšanas, atvainojiet, dročītāji un viņiem līdzīgie, kas sāk dzīt tuftas massu katrā tofikā. Diemžēl tāpēc arī Eiropa iet uz norietu, ka tur biezā slānī ir zaļi-sarkanie sūda brāļi, kuru lielākā vēlme ir kādam ko apgrūtināt, aizliegt un vēl bonusā piķi no kabatas izvilkt, to visu aplejot ar puspatiesības/melu mērci un/vai tendencioziem "pētījumiem" (kam ir kāda nojēga kā veido tēzes un teorijas sapratīs....).

Nelikvīdi ap štuku ir lielas daļas rocības kalngals, vismaz ārpus pierīgas aglomerācijas stabīli....bet, ja padomā cik dabai(IKP viennozīmigi ka tas palīdz) kaitē dažādu garantijas sūdu štancēšana, tad vēl var pastrīdēties kur un kurš kaitē vairāk.

Un vēl, nezin kāpēc neviens nerunā par idiotisku biodegvielas ražošanu, kas ne tik vien aug pārtikas vietā, bet arī motoriem kaitē un noteikti arī daļēji ir to melno dūmu pamatā, par ko te sprēgā.

Freijers 11.08.2019 12:27

Atsaukties uz pilseta cilvēkiem sektantiem jau liecina par visu pārējo....

Polijā ogles dedzina pat ļoti, pēc tā par kādam tur apenēm vai papi runāt ir tīra tiršana...smird mazāk ja kas.

Freijers 07.08.2019 19:43

Nevajag šādus tofikus lasīt...jo pilns ar aizliedzēju, sodītāju un kontrolētaju onānistiem sarodas, kas vēlas viens otru pārsist savā "orģinalitātē"....LV kopumā nav turīgi, braukt ir nepieciešamība, līdz ar to arī dažādi lūžņi, kaut gan pēc maniem novērojumiem smird (t.i. svilina eļļu, beigta turbīna, utt.) katrs tūkstošais, pie kam gan dīzelis, gan benzīns bez starpības....nedomāju, ka tā ir kaut top 10 problēma LV satiksmē !

Freijers 01.08.2019 18:58

Auto parstrade.lv, kko būs jāpiemaksā par izvešanu ar evakuatoru, no summas (~100 eiro tonnā), - 10% IIN, tas protams ja auto Rīgā.

Freijers 24.07.2019 17:00

Tā saucās urrāekoloģiska tiršana, kas nav 80-90% LV iedzīvotāju pavelkama, bet tas netraucē dažādus sludinātājus, piedodiet idiotus ar iniciatīvu, piekliegt pillu netu ar savām idejām...

Par Ķīnu runājot, ne jau visi ir tik turīgi, ka to atļauties varēs, kā valsts to ieviesīs tad paliek jautājums, kgan kā jau visas totalitāras valstis caur pakaļu - respektīvi caur savu iedzīvotāju neērtībām un trūkumu - acīmredzot uz to kopā ar visādiem marksistiem (zaļo un zociķu sūda brāļi tieši tādi arī ir) tiecas arī visi šie labticīgie haluji. man tāda zaļā utopija, ar 90% gemoroju nafig nav vajadzīga, domājams, ka arī vairumam LV....komunistu kungi būvējiet to paši sev un lieciet citiem svētu mieru !

Pareizi savulaik bradypus teica - lai izskaustu izmešus no transporta, svarīgāk ir dot iespēju cilvēkiem pārvietoties mazāk (attālināti pakalpojumi, darbs no mājām, utt.), nevis viņus brutāli čakarēt ar ierobežojumiem, nemazinot pašu pārvietošanās nepieciešamību.....var protams kā XIX g.s beigās strādnieku rajonos - darbs pāri ielai, ekoloģija 0 un 30 kvm 5 -6 cilvēki - tikai nezin vai kādam tā patiktu !

Freijers 24.07.2019 8:46

Nē, nav jāsamierinās, ka toni notieks visādi ekobraucēji un lēnie...te jau paskaidroja, ka apdzen nevis dēļ plika laika, bet arī tāpēc, lai varētu baudāmi braukt, kas aiz visādiem ļurinātājiem, smago kolonnām (kgan smagie vismaz ietur konstantu ātrumu un telefonu nebaksta), utt. nav principā nav iespējams un paveicams....Ja pieaug satiksmes intensitāte ir jādomā par plašākiem ceļiem, nevis jāber pelni uz galvas un jāsamierinās par vilkšanos...

Freijers 23.07.2019 16:51

Tieši tā, turklāt 2 min, ņemot vērā visādus luksoforus, pārbrauktuves u.c. vietas, kur var sanākt aizkavēšanās, ātri vien var pārvērsties 5, 10 un vairāk minūtēs. Braukšana vilcienos ir nebaudāma arī dēļ tā, ka izjūt katru raustīšanos un astē jau ir -5,10 no sākuma ātruma, lai saglabātu kaut cik normālu distanci...tāpēc piedur Limuzīns Jāņu nakts krāsā sēņotāju frāzes, ka redz nevienam nav jāiet kingam, kas vārnas skaita dudinot, garām.

Un atkal, ja nevari/negrib apdzīt, ļauj to darīt citam...tāda lieta, kā domāšana par citiem braucējiem ir ļoti uz slikto pusi gājusi un neuzlabojas ar visādiem radariem, netrafarētiem un kampaņām, jo viena liela daļa nevis brauc ātri/lēni/traki, bet gan vienkārši tizli un aiz tādiem normāli pabraukt vienkārši nevar - ko es arī cenšos nedarīt.

Par A10 runājot, tur naturāli līdz Tukumam vajag 2 joslas, vai vismaz iesākumā līdz un ap Lielupes tiltam, jau tas būtu ieguvums. Kaut arī...tam pašam apvedceļam vajag A1 un A7 arī.

Laimīgie jelgavnieki, ogrēnieši un siguldieši...

Freijers 03.07.2019 8:26

Kur ir ventilatora ''devējs'', tajā frontē jautājums var būt tik prozaisks, kā gaiss dzesēšanas sistēmā - man šāda iemesla dēļ arī ventilators neslēdzās iekšā.

Freijers 02.07.2019 10:41

Turos pie VW pielaidēm, uz doto brīdi 2.5tdi 5w-30, it kā arī 5w - 40 var, vecajam rindiniekam gan gāja 10w - 40 pussintētika.

Freijers 02.07.2019 9:07

Pārāk lielu "distanci" vienmēr kāds gudrinieks nozags - ko katru reizi pa bremzēm mīsi un nākamajam dāvināsi savu distanci ?

Freijers 01.07.2019 16:21

Kā jau te pareizi teica Bauskas, ne Jelgavas šoseja....bet neviens nerunā par to, ka tādas noslodzes ceļam ir nenormāli 1 josla (tās pusjolas ir diskutablas, it kā ērtāk apdzīt, bet tajā pašā laikā, ne visi atkāpjas un tur arī kāds stāvēt vai kādi ar velo braukt) ir vienā virzienā + visi smagie gāžās cauri iecavai un, ja uz Rīgu brauc tad Ķekavai (kur vispār pīķa stundās nav ko darīt). Jāsak ir ar atbilstošu infrastruktūru un tad var par kādiem tipiem šausmināties....bet šeit, kā jau LV kopumā viss no otra gala sākas !

Freijers 27.06.2019 12:31

Tad jau vajag kā senos laikos - karstā dienā apakšu ar autolu, kādu atrabotku + piķi apstrādāt un pa granti izbraukt.

Freijers 17.06.2019 16:37

Kur nav vilciena (ar dažiem izņēmumiem "lielajām" pilsētām) arī sasniedzamība ar jebkāda veida sabiedrisko ir vāja, līdz ar to, nekā pārsteidzoša...LV priekš sava iedzīvotāju skaita tomēr ir liela valsts līdz ar to arī atsevišķas infrastruktūras īpatnības - nevis kā piemēram Beļģijā, kur ir ciems pie pilsētas, kas ir pie citas pilsētas, kurai blakām ir ciems.

Veloinfra arī nav pat nosacīti bagātajā pierīgā...kas vietām izbrīna, jo tur pat pie hatu ciematiem gājēju ietves nav.

Freijers 17.06.2019 11:05

Ja brauc pa Vidzemes šoseju (tautā laikam vēl dēvē par Pleskavas šoseju), tad ir vērts iebraukt Zvārtavas pilī - pāris km Gaujienas un kādus 10-12 no šosejas pa kreisi.

Freijers 17.06.2019 10:01

Manuprāt ir jātaisa tripi, jeb jāsaliek vairākas vietas un tad jāapbraukā, es to dalītu virzienos, protams ar savām preferencēm :

1.Z Kurzeme, sākot ar manuprāt vienu no skaistākajiem ceļiem- Sloka- Talsi, tad pa jūrmalciemiem līdz Kolkai un pēcāk gar atklāto jūru līdz pat Jūrkalnes stāvkrastam.

2. Kuldīga - Jūrkalne - Liepāja.

3. Ergļu šoseja sākot ar skatu torni Kangaros (arī ļoti gleznains ceļš, neskatoties uz to, ka grantene), pēc tam var Gaiziņu un vēl šo to uz Madonas pusi pieķert.

4.Vidzemes krasts, sākot aiz Saulkrastiem (lai vairāk gaisa) līdz pat pašām randu pļavām, var piemest klāt Limbažus.

5.Cēsis un Valmiera, vēlams caur Liepai, iesaku iegriezties arī Ungurmuižā.

Freijers 07.06.2019 11:36

Ja nevar normāli izskūvēt, tad arī nevarēs pielikt klāt normāli lai ūdens iekšā netek, utt. tā kā jādaudza kopā vien būs. Likt iekšā vajadzētu korekti uz jēlgumijas.

Freijers 07.06.2019 11:35

Tas lipeklis saucas jēlgumija, dabūt var, pielīmēt arī labi pielīmējas, diemžēl nu daudzi līmē uz visādām stikla līmēm u.c. ķitēm, kad tiešam vairs veselu laukā nedabūt.

Freijers 31.05.2019 11:10

Tos lauku dīzeļus ne visam kam rekomendē liet, lielākoties tikai 20+ gadīgiem brīnumiem

Freijers 30.05.2019 9:52

msh rakstīja: Plašumi jo motortelpa paredzēta V8 vai R5 turbo. Attiecībā par šrotu - vecām plikākām mašīnām lielākoties cena ir lūžņu cena, tāpēc tas, vai nonāk tolmetā vai šrotā, atkarīgs no dažādiem citiem faktoriem.

Tā kā tagad radari priekšā un pakaļā, kā visādas robotizētās sodīšanas mašīnas, tad būtiski ir, kur par to bērīti dod papīru, ka var norakstīt to mašīnu nost, jo tāpat jau to izdarīt nevar, cēesdēdē neļauj, tas viens. Otrs visādi šroti jau ir skopi un nekas vairāk par to pašu lūžņu cenu (jeb kategorija auto) nesanāk + gaudošana, ka viņš nabags jau neko nenopelnīs (kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm) - labāk tad, lai ir uz tolmetu.

Par tām vietām...njā paskatoties sava 80kapotā - doma ir, ka 4.2 tur var iebāzt mierīgi , tas gan neozīmē, ka visam ir ērta piekļuve.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti