iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 07.06.2019 11:35

Tas lipeklis saucas jēlgumija, dabūt var, pielīmēt arī labi pielīmējas, diemžēl nu daudzi līmē uz visādām stikla līmēm u.c. ķitēm, kad tiešam vairs veselu laukā nedabūt.

Freijers 31.05.2019 11:10

Tos lauku dīzeļus ne visam kam rekomendē liet, lielākoties tikai 20+ gadīgiem brīnumiem

Freijers 30.05.2019 9:52

msh rakstīja: Plašumi jo motortelpa paredzēta V8 vai R5 turbo. Attiecībā par šrotu - vecām plikākām mašīnām lielākoties cena ir lūžņu cena, tāpēc tas, vai nonāk tolmetā vai šrotā, atkarīgs no dažādiem citiem faktoriem.

Tā kā tagad radari priekšā un pakaļā, kā visādas robotizētās sodīšanas mašīnas, tad būtiski ir, kur par to bērīti dod papīru, ka var norakstīt to mašīnu nost, jo tāpat jau to izdarīt nevar, cēesdēdē neļauj, tas viens. Otrs visādi šroti jau ir skopi un nekas vairāk par to pašu lūžņu cenu (jeb kategorija auto) nesanāk + gaudošana, ka viņš nabags jau neko nenopelnīs (kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm) - labāk tad, lai ir uz tolmetu.

Par tām vietām...njā paskatoties sava 80kapotā - doma ir, ka 4.2 tur var iebāzt mierīgi , tas gan neozīmē, ka visam ir ērta piekļuve.

Freijers 30.05.2019 9:42

650 rakstīja: Ciks viņam vecs tas i40? Iepriekšējais aķis tam "nomira pakāpeniski"- varbūt tomēr "sakarā ar kādu iemeslu"? Drusku jocīgi ir šis- otrā dienā atklājas, ka salonā lampa bijusi ieslēgta.Startstopam domātais protams viss ir izturīgāks- tik nez kā ir tieši specifiski hundajam.Vienam otram japānim tas aķis mēdz būt vnk nožēlojama izskata,izcelsmes un ietilpības, ja salīdzināt ar to pašu Vag.

Es īsti neticu, lai tur varta vai xuiarta,ka tikai pats aķis būs vienpersoniski vainīgs.Cita lieta, ja šaubīga aķa kvalitāte, bet kopā ar sistemātisku nepilnīgu uzlādi.

Cits gudrinieks piem uzliek neatbilstoši lielākas ietilpības aķi, tipa lai ar rezervi- bet sanāk, ka to tas esošais suuda ģeņģeris nekad nespēj pielādēt.Kamēr jauns, viņš kādu pusgadu tāds puslādēts vēl kko tur klepo,bet pēc tam "pakāpeniski" nosprāgst.Atstāsi tādam pussprāgušam pat mazāko lampiņu salonā- viņš apsprāgs jau pēc stundas..

Tādā gadījumā jabrauc pie elektriķa, lai skatās, kādas strāvas tur cirkulē pie izslēgtas mašīnas, nomināli nevajag būt vairāk par 0.05- 0.1A...pie beigtiem devējiem vai kādiem strāvas parazītiem tukšu aķi var izēst pa pāris dienām mierīgi !

Freijers 30.05.2019 8:28

Tā ir CSN izprašana ar loģikas palīdzību, nevis burta kalpisms ar visādi svētākie Romas pāvesti te dižojās, un šajā gadījumā pilnīgi pareiza.

Freijers 27.05.2019 15:58

Piemetīšu savas 5 kapeikas - par sadalenēm un vēl šo to :

Sadalenes sets ar roļikiem, ūdenssūkni (t.s. "pompa") ~200 eiro + pārējās siksnas (ģenģeris, stūres sūknis un kondiška), beigās ar visu šķidrumu (tāpēc, ka tomāts) nomaiņu detaļām un darbu sanāca kkur eiro 600 kopā un sākās tas viss no tā, ka eļļa bagātīgi pilēja no vārstu vākiem (tās blīves jau nav dārgas, bet gemorojs liels).

Vilkt jau velk, bet lēts tas auto nu nav nekādīgi, iepretīm C4 simtniekiem un a6 rindiniekiem - bet arī tiem jau resursi ir pie beigām .

Freijers 20.05.2019 11:58

Un tad ziemā pie pirmām pārslām ir 60 braucēji kaudzēm...Nezinu ko tajās austoskolās māca tagad, bet man savulaik mācīja arī satiksmē iekļauties +/- 5km/h robežās, protams tagad pārsvarā ar +10 braucu, bet kā var pārvietoties tie, kas nemāk tuvu maksimālam turēt nesaprotu...Nav problēmas ar principiāliem, ja viņi ļauj citiem pārvietoties, bet to diemžēl dara reti, lielākoties savāc vagonus un tad brīnumi sākās...

Freijers 15.05.2019 16:15

Tādu nav...autiņi lēti - mazāks risks naudu pakāst, primitīvi - tas pats. Vizuālais un komforts jau šajā gadījumā lielu lomu nespēlē, citādāk jau tur 100% šie vecie paspēlē (ideālus auto nepārdod!).

Lai vien pērk, atmiņas ar vēl paliks...cik tad ilgi šie pa ceļiem vēl vagos !

Freijers 15.05.2019 15:49

Zinot, ka ļoti daudzi negrib arī ..irsties ar apakšas piemetināšanu visādiem rūsekļiem, piesauktās cenas ir labas, it sevišķi ja kaut minimāla metāla apstrāde tur iekšā iet, krāsošana protams atsevišķi.

Freijers 10.05.2019 21:42

+ stučīšana bija tikums, tiesa par drusku citām lietām, bet tomēr. Vēsture diemžēl iet pa spirāli, citādāk izskaidrot komunistikos stulbumus ar kontrolēm, koplietošanām un nemitīgām ierobežošanām diemžēl izskaidrot nevar. Un atrodas tak tādi, kam slapjas bikses no iedomas vien kādu paregulēt rodas....

Freijers 10.05.2019 16:16

Tieši tā, bet visādi tukšbļāvēji un citu regulētāji to nesaprot, tāpat kā visi tie, kam šāda citu (kad pašu sāk, tā sākas kviekšana) apgrūtināša varen pie sirds iet. Jo mazāk to auto ir uz ielām, jo arī tīrāk būs, bet tas ir gudri jāpanāk, nevis lobējot vides cūkošanu ar jaunu štruntu masveidīgu produkciju un LV importa bilances mīnusa veidošanu.

Freijers 12.04.2019 16:56

Ne viss, kas nāk no skandināvijas ir labs un kopējams - diemžēl Baltijā līdz tam vēl nav aizdomājušies, jo tas nav tikai bezrūpīgs dzīves līmenis un ūber standarti...un pat tur neņem no pirmā km.

+10 km/h ir saprātīgs kompromiss, lai satiksme nebūtu nervozi saraustīta, bet te jau derīgie idioti krapsīgajam atradīsies, kas sadzirdējuši vārdu drošība gulsies zem jebkādas cūcības apakšā.

P.S. kas no tās "skandināvijas" pēc migrantu pūļiem paliks, vēl varēs paskatīties.

Freijers 12.04.2019 16:53

Nu un ko, pēc sodīšana no pirmā km, šādi faķīri samazināsies ko ? Visticamāk ka nē, toties oi kā pieaugs "mazie" pārkāpēji..pāris ļimakus var droši plāna pierēķināt.

Freijers 12.04.2019 16:06

Mans minējums - tā ir atmazka, lai apgūtu - monetizētu - līdz +11 km/h zonu, kurā ir ļoti daudzi, +10 nav nekāds arguments pie tiem, kas brauc ar +40,50 un 60...toties, lai kasētu, sevišķi ar saviem "vidējā ātruma" posmiem, ir gan - vecos laikos vitroniks to pierādīja, jo ir tak izdevīgāk nosūtīt 100 kvītes pa 5cīti, nekā 1 pa 200.

Un arī šīs "Dieva dotās tiesības" tika panāktas ar manabalss.lv iesaisti un Timrota palīdzību un bija, kā sava veida kompromiss civilizētai FR ieviešanai...FR ir ieviesušies, nu jau arī vidējie, acīmredzot krapsim liekas, ka kompromisam var uzspļaut, lai plāns pildās ar uzviju. Bet tas nav nekas jauns - visādi gestapo idejiskie mantinieki arī citās valstīs grib sodīt un slaukt jau no pirmā kilometra...

Freijers 09.04.2019 11:47

Pēc atsauksmēm - mēsls - ne tik vien plīst, bet arī arodslimības var mierīgi iegūt, aptuveni 1:1 ko iciks teica

Freijers 08.04.2019 11:39

Tā ir detaļu cena, taisnība, iespējams, ka var vēl piecīti vai čiriku atkarībā no pārdevēja/brenda nost noskaldīt, bet klāt tam visam nāks vēl apmēram +/- tikpat darbs - ar maisteriem nu ir tā, ka viena daļa pamatā orientējās uz veco galu - tiem pašiem aužiem, vw, volvo un sazin ko vēl ne, otrs gals atkal sākās ar tiem, kas ar kompi nāk pie auto un principā neņem "negudrās" mašīnas.

Freijers 08.04.2019 9:34

Pareizi..tur tak kādi 80-90 eiro pēc mūsdienu kursa vēl bākā iet

Freijers 08.04.2019 8:33

šis ir samērā dārgi jau un nedomāju, ka būtu par etalonu ņemams - pa 800 jau var uz ko citu, kā 80ku skatīties.

Freijers 08.04.2019 8:32

Iespējams, tie jau retro tagad

Visi pārējie gan.

Cenā auto tomēr var variēt - atšķirībā no vairākiem apstākļiem - steigas (aizbraukšana, jauns auto, nav kur likt utt.), atliek tikai drusku tirgu papētīt.

Es uzskatu, ka tajā cenā var atrast pusgadu/gadu braucamu auto.

P.S. Visiem veco auto nodirsējiem...ja jūs zinātu cik daudz ir gadījies braukt aiz samērā jaunām (ap 10 g) miskastēm, kas smird, čīkst un ir izrūsējušas,utt.

Freijers 07.04.2019 18:30

Es savu 80ku paņēmu pa 350 eirām, pirms trim gadiem, daudz nebraukāju ar to auto, bet iet vēljoprojām, pirmā skate tā teikt uz iepriekšējā īpašnieka rēķina bija, jo auto kopts, labi, bija - tā kā var skatīties uz 80, 100iem, kādu otro golfu, ja ir, domāju, ka ko tīri normālu var dabūt.

Tad vēl nāk visādi ne pārāk populāri auto - mazdas, fordi, kāds ž oppelis utt. iespējams, kāds simts būtu jāpieliek, bet šajā kategorijā ir normāli auto par tādām cenām, turklāt vēl līdz rudenim točna

Freijers 02.04.2019 14:56

A ko...varbūt raznosā aizgājis - cilvēkam šķita

Freijers 01.04.2019 11:06

Pie stūres mobilais vispār nav jābaksta, tas nu ir CSN pārkāpums - pats jau mīlat pantus atreferēt. Ja veic manevru, tad par to ir SAVLAICĪGI jābrīdina citi satiksmes dalībnieki, nevis tad, kad pats ir gandrīz apstājies (arī tipisks "lēnbraucēju" netikums/csn pārkāpums). Un te nu mēs nonākam pie saldākā - divplākšņi bieži CSN ievēro selektīvi - pie kam ir lielākie bļāvēji par ātrumu/apdzīšanām, bet slinki visa CSN kompleksā ievērošanā...vienā vārdā īsi sakot - liekuļi

Freijers 01.04.2019 11:03

Man šķiet, ka rūdītiem demagogiem ir velti ko skaidrot...bet tomēr - tas brauc lēni, nenozīmē, ka ir traucēklis. Tas, kas to dara tizli gan, man nevajag nekādu paskaidrojumu - velcies, kaut slikti paliek, bet dari to tā, lai nekavētu citu laiku - par ko arī pa lielam ir šis posts - ka divplākšņi aiz saviem 100 iemesliem neprot otra laiku cienīt un arī tam otram nevienam nav jāpaskaidro, kāpēc viņam tobrīd ātrāk ir jābrauc. Punkts un āmen.

Freijers 01.04.2019 9:11

Tur jau tas joks, ka vilkšanās arī lielākoties ir agresija, drusku citādā formā, kā tās, kas ir jau Adm pārkāpumu kodeksā iestrādāta, bet tomēr agresija, klasika no filmas, ko pielieto daudzi planieri to tikai apstirpina un visa cepšanās par to, ka var būt 100 iemesli vilkties ievērojami zem atļautā, pa kreiso joslu, pēc iespējas tuvu viduslīnijai, kur tad kādam jāskrien, utt. to tikai spilgti apliecina....bet patiesībā Tev nav nekādas darīšanas kur kādam un kāpēc ir jāskrien - ļauj to viņam darīt un viss, nevis jāvāc aiz sevis vagoni. Es goda vārds ļoti reti neesmu redzējis, kad kāds tehniski vai garīgi saplīsis šāds egoists uz ceļa būtu bik malā pabraucis vai pieturā apstājies, lai palaistu garām savākušos kolonnu - nē cēli ripo, neko "formāli" nepārkāpjot, jo redz nenosaka taču minimālo ātrumu (tas, ka ir aizliegts braukt ar nepamatoti zemu ātrumu šiem csn pantu atreferantiem ir pofig).

Freijers 01.04.2019 9:03

uupis rakstīja: Tas ka jūs ne reizi neesat redzējis auto ar tehnisku ķibeli, nenozīmē ka tādu nav! Jeb jūs esat tik advancēts, ka momentā uz ceļa spējat detektēt errorlisti, nomest kļūdu, nomainīt bojāto devēju, iztīrat visus filtrus un to visu izdarat skaitītās sekundēs?

Ta pavācies malā ar savu ķibeli, nav pārdesmit cilvēkiem jāvelkās viena īpaši savarīgā dēļ - par šo arī tas posts, ka pills ceļš ar tādiem mūlāpiem, kas ne paši brauc, ne arī citiem ļauj braukt. Ķekavas satiksme vispār murgs ir, maksimāli no turienes cenšos izvairīties !

Lasītākie raksti

Jaunie raksti