iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Freijers 23.01.2025 16:58

www.youtube.com/watch?v=eIsa4dkAhlY

Šis ir interesanti, tagad ne tik vien iet uz urrā kvītiņu sūtīšana kases režīmā, šoreiz gan ar kastīti stabā...bet nu jau sodus kumulatīvi sāks dreijēt t.i. par katru zīmīgi (kaut arī manevrs ir viens). Laikam no OCTA gadījumiem ir samācījušies kvītēt par katru epizodi - manuprāt pilnīgs tiesisks nihilisms !

Freijers 22.01.2025 14:16

Ir instinktīva nevēlme ieraut priekšā stāvošam/apstājušam/bremzējošam, utt. dirsā, jo tad uzreiz par 95% esi vainīgs tu pats, nekas, ka tas pipeļūns varbūt ir priekšā ielīdis (nozadzis Tavu distanci), tupa nerādījis pagriezienu (tā dara losīši, nomet praktiski pa mēmajiem un tad parāda, ka līdis malā....) vai jebkāda cita situācija, jo Tev bija jāizvēlas "atbilstošs" ātrums - tā nu mēģina citus variantus  - kas šoreiz bija gan dārgāk, gan sāpīgāk. 

Ir pietiekami daudz gan video gan arī citas liecības, kur izdodas izvilkt situāciju, šoreiz neizdevās. 

Vieglais var vien papriecāties, ka smagais izlēma nevilkt pakaļa, jo pie šādiem ātrumiem tur arī traumas var būt.

Te arī ir atbilde, kādēļ pie pēdējās skaļās avārijas uz Ventspils šosejas smagais nerāva grāvī, bet gan busā, kas nebija manevru izrēķinājis...busam letālāk, pašam smagajam gan nē, turklāt tīri papīri - savā joslā sķērslis. Diemžel, letāli citiem.

Freijers 22.01.2025 13:57

Manuprāt šis lieliski ilustrē to, kādēļ ir bīstami braukt čukčukbāņos vai arī aiz kādiem lēnak braucošiem objektiem - šajā gadījumā havajas vampīra - jo sabremzēties ta viņi var ātri, bet paveikt kādu manevru lēni + klasika, arī uz LV ceļiem - kreisie bez papildjoslas, lai nogrieztos, tur gan fūrinieks arī savas 5 kapiekās pielicis....Bet kopumā, jo tu tālāk un brīvāk redzi, jo tu kontrolē situāciju, nevis kāds mazpisāns, kas nejēdz pagriezienu laicīgi parādīt, spogulī paskatīties, kam kājiņa viegla un nesanāk uzdot kad vajag, utt. Tas arī ir iemesls, kādēļ liela daļa apdzen šos braucošos kolhozus, ne jau deļ kāda mākslīgi piedomātām (aritmētiskām...) sekundēm, kas galu galā ir beigās krietni vairāk nekā skaitītāji saskaita - bet gan tādēļ, ka tad TU pats kontrolē ceļu par ko arī atbildi.

P.S. par tiem, kas aizmugurē, mēdzu piefiltrēt un paskatīties, ja laiks atļauj, kā tas, kas (ja nu sanāk, jo labprāt arī palaižu garām...) aizmugurē spēs pielāgoties manam manevram, jo arī tā ir drošība - nevis betona kaklu lupīt savā spidometrā pl.10 un 14os iekrampēties stūrē...

P.S.2 ko gan var video uzteikt, cik manāms, kā trajektorijas ievēro....mums katrs otrais šķiet, ka ar smago brauc - jebkurš manevrs ir no ceļa (jā jā, ceļa ne joslas) vidus - laikam jau vairs autoskolās nemāca, kādi stāvokļi ir jāieņem, lai grieztos pa labi vai pa kreisi, jo taupīgie LV ceļu projektētāji tieši tā ari turpina veidot krustojumus, kurus publika vairs nemāk izbraukt.

Freijers 20.01.2025 16:37

Gan jau kāds franču brīnums, kur tai summā varētu pat tīri neko gads būt, vai tad arī izplatītie teju pilngadīgie uz šo brīdi VAGi.

Freijers 14.01.2025 8:57

tādēļ, ka velo nav numuri (obligāti), nav ko noslaukt....+ arī lapiņu licējiem grūtāk noķert, kaut gan tagad jau ar kamerām tas notiek.

Freijers 13.01.2025 11:07

Nu bet tad sauc MP, lai evakuē to mīkstā licēju ?! bet tas jau nav mērķis - mērķis, lai var robotizēti sodus kassēt, uz pāris apšaubāmiem CL pantu pamata.

Freijers 13.01.2025 9:59

Petka rakstīja: Jautājums, kāpēc vispār maksāji tiem krāpniekiem?

Pat PTAC it atzinis viņu uzliktos maksājumus par pretlikumīgiem.

Kad aizrakstīju PTAC, tad no manis atšuvās gan Citypark, gan parādu piedzinēji.

Neesi tu ar viņiem nekādu līgumu parakstījis/-usi.

Atradu youtube vienu video par šo tēmu. Neesmu gan baigi skatījies un vadījies pēc tā.

www.youtube.com/watch?v=itDNKBvxJEg&t=18s

Jau  2x esmu viņus pasūtījis. Nu, nevar tev uz ielas pienākt kaut kāds SIA un tēlot policistu, liekot maksāt kaut kādu sodu.

Cityparks jau dažreiz arī soda pie dzeltenās līnijas utt., kas ir policijas darbs.

Cerībā, ka kāds muļķītis samaksās. Viss bizness.

Tiem noželojamiem darbinieciņiem jau arīalga tiek maksāta no izrakstīto sodu skaita. Tāpēc arī skrien mēli izkāruši.

Par stāvvietu reketieriem jau skaidrs, tikai interesanti, kā viņi tiek pie auto īpašnieku datiem - ar kaut kādu blēdīgu advokatoru kantoru palīdzību tos saņem no CSDD un tad sāk tirināt ar saviem "līgumsodiem". Video tāds drusku triviāls, bet pēc būtibas absolūta patiesība, kas ar mīkstu tiesu palīdzību šādi pusjuridiski risinājumi iet cauri....

Freijers 27.12.2024 17:03

Ko saka kompis ? Mans minējums, ir kā tā sprauslas ir ciet un tādēļ spiež gar atplūdi dīzeli atpakaļ

Freijers 13.12.2024 10:58

Pie Latgales ielas (bij.Maskavas ielas) Senukaja uz izbrauktuves - pie vedceļa pie Latagales ielas vakar bija tīrais ledus - pie kam ne pirmo reizi - un katru reizi nesaprotu, kurš pi..is to ceļu netīra  - vai nu veikals vai pašvaldība vai arī garažu kooperatīvs (ko gandrīz apskādēju šī visa rezultātā). Kas tā ir par huiņu, jo Rīgā un arī ārpus tās viss ir/bija kārtībā - tikai tas sūda posms. Kādu par šito ir pie zvana jāpiekar, jo tas ir tikai laika jautājums, kad kas uz tās slidotavas notiks

Freijers 19.11.2024 10:14

Tās, kuras ir pa cenai un par kurām ir normālas atsauksmes - ņemu Salienā un paskatos, kas ir labs pēc būtības. No ķīniešiem un depo piedāvājuma pamatā izvairos - jo nav pārliecības par kvalitāti un tur ļoti reti ir palielinātie izmēri (t.i. lai mašīnu drusku augstāk uzceltu, jeb t.s. džipu riepas). No vēsturiskās pieredzes patīk Nokian un Hankook, yokohamas ne pārāk, navarkas maz dilst bet normāli nobalansēt tās praktiski nevar - līdz ar ko nav vairants. Ņemu vidējas cietības C Eiropas riepas, ko braucu nost visās sezonās - kad tuvojas 4mm, ņemu jaunas.

Freijers 28.10.2024 10:44

tomēr baļķinieks...

Freijers 28.10.2024 10:43

Video nevar redzēt, vai "barvedis" šim čukčukbānim ir baļķinieks vai arī kāds vieglais vēl pirms tā - ja tas ir otrais variants - vajadzētu padomāt vai ir jēga piedalīties satiksmē, ja tāpat pabraukt nespēj... . Jebkurā gadījumā šeit ir ļoti labi pamanāma vēl viena vilcieniņu īpantība, pretēji paštaisno haluju pseido šķīstajai diršanai, vilcieniņa aste, praktiski vienmēr brauc lēnāk nekā paši barveži vai priekšgalā braucošie, gan dēļ tā, ka kādam ir kur jāgriežas, jābremzējas, gan arī tādēļ, ka ātrums ir nepastāvīgs (ar smagajaiem tā ir retāk, bet vieglie, jo īpaši tie, kam pie mazākām izmaiņām patīk bremzes spaidīt gan šo ietekmē ļoti) - tieši tādēļ braukšana šādos veidojumos ir nedroša un grūti paciešama .

Freijers 22.10.2024 10:42

Bradypus rakstīja: Vācijas prakse - palaist operatīvo un nomaksāt sodu par sarkano (nešķērsojot krustojumu - viņiem ir nodalīts sods). 240 pret 40 Eur. Kadēļ nomaksāt? Tādēļ, ka tas ir lētāk, nekā pierādīt savu taisnību. Jā - jāpierāda, jo nepietiek ar faktu, ka tur bija operatīvais - ir jāpamato ka un kādēļ nevarēji to palaist savādāk. 

Šis patiesībā ir labs piemērs, kur noved burta kalpība, kad saprātu atceļ. Un kontroljautājums visiem daiļtirsējiem, kas saka "nepārkāp, tad nebūs jāmaksā sods".

Daiļdirsēji vienkārši rauj kulakā no tā cik viņi pareizi un paklausīgi un šī frāzīte ir staipīšanas daļa....nekāda racionāla pamatojuma tur kā vien "pārākuma" apziņa...piem tādām ūpim tas caur visām vīlēm spiežas. Būtībā morāli kropļi šie daiļdirsēji ir, nekas vairāk.

Freijers 25.09.2024 11:41

Tak vēl no vēsturiskā (ne)materiālisma ("attīstītā" komunisma) ir pieredze ar jebko "koplietojamu" - to jāj un nedomā, jo nav jau savs, arī saimnieka tādām mantam nu īsti jau nav (arī tagad "saimniekam" pēc iespējas interesē lai tos mēslus kāds braukā, nevis cik labi viņi ir)  - kādēļ lai tagad būtu savādāk - neskatoties uz vizzzionāru un futurologpropogandistu pūsto tuflu...es jau sen no šiem otrās svētdienas braucējiem izvairos cik vien var.

Freijers 17.07.2024 11:18

0pis rakstīja: Atpūtniekiem vajag samest dronam slīcēju meklēšanai. Varbūt pat Baba Jaga, kas var aiznest glābšanas vesti, snikeri un ūdens blašķi.

Nevis atpūtniekiem vajag samest, bet to vajadzētu par to naudu, kaut vai ko izgāž visādos Vidējā atruma posmos un policijas dronu zonderkomandām ņemt un krasta apsardzei aprīkojumu nopirkt.

Tas protams nemaina, ka braucēji, maigi sakot vieglprātīgi bijuši.....

Freijers 16.07.2024 11:36

Zinu, pats reizēm lietoju, ja uz Rīgas centru jābrauc....un pat autobusiņi ir, tikai tas jau nenozīmē, ka uz jebkuru vietu LV ir iespējams nonākt. 

P.S. Ja grib gudrs vienmēr būt, sanāk arī reizēm ap...ties.

Freijers 16.07.2024 10:47

Ja Tev šķiet, ka Rīgas "apvedceļš" un jo īpaši tā leģēdārā caurlaidība un vidējais ātrums, kas nesasniedz 60 km/h ir OK un, ka OK ir zarna kas velkās caur baltezeriem, Ādažu hatām un veikaliem un sevi lepni dēvē par A1 arī šosejas cienīga, tad nav brīnums, ka daudzi atļaujās uz galvas aplaistīt un vēl pateikt, ka lietutiņš tek, ja ir tāds apmierināto idiotu īpatsvars. 

Nav runa par "kundziņiem" (un to ģimenēm), kas vēlas vienlaicīgi kājiņas jūriņā pamērkt.

Muļķi poļi un visi citi, kas platus ceļu būvē, var taču laicīgi un ne visi reizē izbraukt, tad arī varēs kā 90jos čunčināties non stop vilcienos !

Freijers 16.07.2024 10:43

topinamburs rakstīja: vajadzēja ar vilcienu braukt

No Ogres vai ne ?

Freijers 11.07.2024 15:38

Vakar sagribējās līdz jūrai ar siltu ūdeni - Saulkrastiem aizšaut, kā jau nereti gadās atkal gribas lamāties par dirškeniem un idejām par radariem, kamēr apvedceļš un A1 posms līdz Gaujas tiltam vienkārši nav braucams - pie luksoforiem štopperi kā Rīgā un salaiduma vieta ar A2, kamēr izmīņājās no Baltezera...maunuprāt satiksmei sūdīgākas vietas LV šobrīd nav un, ka šis "apvedceļš" joprojām ir 1+1 un ar luksoforiem ir kaut kas krimināls, kas bija jārisina vakar, nevis jāpļerkst par to ka naudas nav (stabeļus uzstādīt, gan ir)....

Freijers 28.05.2024 11:36

Piekrītu, bet vilcienos nav iespējams ievērot zolīdu distanci, jo plūsma nemitīgi raustās - kāds pedāli (to, kas pa vidu vai pa kreisi tomātam) rausta, kādam pa kreisi/labi uz pankūkciemiem jāgriežās, vai vēl no pankūkciema jāizgriežās un jāpapirdinās lēnā garā visiem priekšā - vai tad arī jābrauc -20 no vilcieniņa vadoņa.... Normālu distanci, kā praksē pierādījies ir iespējams ievērot vien vagonos, kur brauc +10/15 pa virsu - tādi iet raiti un plūsma izsījājās dabiski. Bet nu ko var gribēt tagad jau sāk vagoni veidoties arī uz retajiem 2+2 ar dažādu kreiso kruizeru palīdzību

Freijers 28.05.2024 9:44

Jau sen ir novērots, ka šī pissināšanās sākās, kur ir 1+1 un blīva (bet neregulāri blīva) satiksme - visbiežāk Pierīgā/Rīgas aglomerācijā....uz Rīgas pseidoapveceļa (tas, kas no Saulkalnes līdz A1) tā nenotiek, jo tur vispār nekāda jēga nav...vidējās kasses posmi protams tur savu ogu piedod ar ~80 km/h braucējiem. Kopumā jau sen pārbaudīts, ka pa klusākiem ceļiem vienmēr var ātrāk, par braukšanas kaifu (tiem, kas saprot, kas tas vispār ir) nerunājot nekā dirsināties kkādos vagonos...

Freijers 24.05.2024 9:29

Pie Irbes ietekas ir ļoti labs LVM uzturēts kempinga/atpūtas vieta, gan piebraukt, gan uzsliet telti, kkadas ugunskura vietas arī ir - te gan jāskatās, kas ar ugunsdrošības -sausā laika prasībām.

Freijers 22.05.2024 11:49

Šīs ir ogas kāršēringa uzvaras gājienam - kā jau ar visu kopējo, visiem ir pie pakaļas, jāj un ber cik vien var + vēl tas, ka pats retāk brauc un lūdzu rezultāts. 

Tā ir ar visām nomām, tikai to kvēlie fanāti no nevar/negrib saprast.

Freijers 22.05.2024 11:45

Nesen gadījās novērto īpatnēju vadītāju ar M zīmi pakaļas logā....kā bremzē un piebremzē pie gājeju pārejas, bet beigās neko nepalaiž, pieber gāzi un gājeja palaišanu laipni atstāj nākamajam vadītājam tas ir šajā gadījumā man, un tā pie pāris pārējām. Nerunājot par to, ka pēc būtibas atkal kāds rausta satiksmi, bet vēl dara to īpaši tizlā un bīstamā veidā. Iepriekš bijan novēroti dirsinātāji, kam uz 40-45 ir jāvelkas, bet uhhh ahhh, kā gāze jāpieber, lai pats pēdējais uz dzeltenā šķērsotu, bet nu īpatņi pie pārejām....

Freijers 22.05.2024 11:41

Mani fascinē tie "neko neiegūst laika ziņā" kārbas pissēji - nu tad kruizē un marinē, vienvārdsakot, nebrauc, bet ļauj citiem braukt, nevis ūber morālajā pārākumā sāc citam pulkstenī skatīties.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti