iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 09.11.2018 14:27

par to par sevis atbildēšanu...ir suga, kas ir izaudzināta/izaugusi ar betona kaklu un māk tikai stiklā un spidometrā skatīties, viss pārējais pilnīgi po..uj, un visas šīs radarizācijas tādus tikai vairo un veicina, jo viņi jau nepārkāpj (vismaz ne monetizējamos CSN pantus), tikai tizli brauc. Tādiem, kas notiek aizmugurē - kādi vēl naher spoguļi - pilnīgi neinteresē, kas sānos ne tik....Kā reiz atkal nesen bija gadījums, kad no teritorijas jāizbrauc, kreiso vajag, protams pirms luksofora viena zoss tā feini priekšā piebraukusi ar teju auto distanci, aizmugurē esošais atstājis labu spraugu, šai mirkšķinu, lai pavelkas uz priekš un es pirms luksofora ārā tieku...tak pilnīgs powers, nemaz savu betona sprandu nepagrozīja. Vienreiz šādai grūtgalvīgai dāmai kāpu laukā zīmju valodā paradīt, lai pirms pārbrauktuves pakustina savu kasti, lai no teritorijas var izbraukt.

Tas pats uz štrāsēm - reti kurš brīdina, par zvēriem, lampām vai da jebko, reti kurš smagais dod zīmi par tīru ceļu apgonam, utt. Tas nav pienākums protams, bet labais tonis gan.

Freijers 09.11.2018 12:06

nu 3-4 auto ir bik ekstrīms, neesmu daudz manījis tādas ģimenes Rīgā - tomēr beigās stipri padārgi iznāk. Bet viss šis idiotisms auto stāvvietu ziņā Rīgā ir manuprāt viens no top iemesliem kādēļ aizvien vairāk dzīvo pierīgas pļavās,privātenēs - protams tur arī dzīv platība ir cita, bet Rīga paliek hipterīgāka, kur pa vienam, pārīšiem dzīvot, kamēr jauni un izklaidēties/tuvu darbam būt.

Vari tikai iedomāties, kād čelendžs ir stāvvietas centrā dzīvojošiem.

Freijers 09.11.2018 12:01

Viens līdzīgs duraks aptuveni pēc Saldus ir manīts, tiesa ne tik reizes kā Tev.

Spiest grīdā pie apdzīšanas (ja tas tiek darīts apzināti - mēdz ari nolohoties) ir ļoti smaga mazvērtības trauma, kura būtu no satiksmes jāizolē. Ir protams fimpeļi, kas apdzen/izlec priekša un velkas arī...

No offence, bet Tu ar saviem 95 km/h esi ātrs priekš vidējā Kurzemes braucēja, mans novērojums no vasaras.

Freijers 08.11.2018 16:04

Ļoti negribētos, ka līdz Jums nonāk maksas slauktuves ..turpat netālu jau viss ir pa maksu.

Vispār var novērot, kā pēc šo "risinājumu" ieviešanas visi auto sagāžās kvartālu/divus tālāk, kam arī pēdējā laika nav nekāda sakara ar centra atbrīvošanu, bet gan brutālu naudas slaukšanu !

Freijers 07.11.2018 14:16

Tur jau tā lieta, ka runa ir par cilvēcību, nevis kam vairāk vai mazāk un ko cienīt - gaismu pirms līkuma var redzēt pat vissūdīgāko, es pirms tā jau pārslēdzos, kādēļ kāds nevar tāpat ...liels jautājums. Bija reiz 3ais golfs, nekādas pārdabīgas gaismas spējas tur neredzēju - audi 80 tās ir pat labākas. Ar optiku vispār ir tā, ka tā reiz ir lieta, kas paliek arviena labāka jaunam auto...kaut vai tas, ka var ar priekšējām miglām, kas labi izgaismo ceļa malas braukt.

Ar sūdīgām (nenoregulētām) gaismām jau kādu brīdi vairs TA nelaiž cauri.

Par to mācīšanu...neko citu, kā vien negatīvu enerģiju citiem un rezultātā beigās arī sev neiegūsi, tāpēc es to nepraktizēju - nav arī laiku vērts tērēt. Kādu pabrīdināt ir cita lieta.

Freijers 07.11.2018 10:40

Nezinu cik Tu, jau iepriekš par familiaritāti atvainojos, esi manījis tās pakaļējās miglas, bet manā pieredzē tādu gadījumu ir gaužām maz, pats veinreiz pēc miglas joslas aizmirsu izslēgt, neko smagais pasignalizēja - viss ok. Ar tiem vienačiem arī kkā ir aprasts, grūtak ir saprast, bet nu var 95% pieņemt, ka šajā laikā ar moci pa šoseju nebrauc, gabarīts jau parasti deg arī. Mani persnīgi daudz vairāk traucē tālo nepārslēdzēji, jo tas tiešām reāli traucē, protams objektīvi ar nullīti nebraucu un stikls arī savu laiku ir nodzīvojis. Ja redz līkumā/braucot kalnā pretī gaismas - ir tik grūti pārslēgt tās gaismas, nereti jāsignalizē, lai slēdz ārā savus prožekotorus...nu nav tas īsti korekti pret pārējiem, tāpat kā hrenonu karinātāji. Šeit manuprāt ir jārunā par pieklījbas trūkumu uz ceļa vispār, kas ir daudz lielāka problēma par selektīvu (ko viegli kontrolēt un līdz ar to monetizēt) CSN pantu ievērošanu. Piemēram tie paši, atvainojiet kretīni, kas iebrauc aplī, jo es pa otro joslu braucu un uzber gāzi, lai cilvēks netiek no otrās jolas pirmāja un spētu nogriezties - dēļ tādiem, reizēm, ja ir intensīva satiksme un līdz 1/2 apļa jābrauc, es nečakarējos un tā arī nobraucu.

Es nedomāju, ka "dots pret dotu" princips ko labu satiksmes drošībai nesīs, var jau būt, ka kāds apdomāsies...bet būtu autoskolām jāsāk kursantos ieaudzināt kāda braukšanas ētika, prognozēšanas māksla - starp citu savulaik eksāmenos par vilkšanos (10 km/h zem atļautā) deva punktus un pareizi darīja.

Freijers 06.11.2018 9:23

Tur jau tā lieta, ka tie vagoni uz 90 nebrauc...labākajā gadījumā uz 85, jo čupā ātrums no pirmā uz leju samazinās, tāpēc visi šie "ja es braucu ar maksimālo atļauto, nevienam nav mani jādzen" ir tukša mazpisāna aizskartā super ego gvelzšana. Par to mitrumu nezinu, tāpat dienišķais simts (ziemenes jau kādu brīdi virsū), tumsā gan nesanāk, sevišķi tuvās pierīgas pļavu šosejās, kur nav jēguši torturārus un veloceļus izbūvēt, var visādi stāvi iznirt....un der piesargāties, optika jau arī nav kā dažam labam.

Freijers 06.11.2018 8:26

Eu nevar būt ne....un kā tieši skatīšanās otram pakaļā to atvieglo ? Skatu jau var arī virs ceļa baudīt, jo tapat vēlams skata diapozonu ik pa 10 pamainīt - tālāk tuvāk,utt.

Freijers 05.11.2018 16:43

Iespējams, tāda ekstra diemžēl nav...un esmu spiests raustīties līdzi citiem.

Freijers 05.11.2018 16:23

Casio rakstīja: Latvijā auto tur nekad neliktu, jo šaubas vai tā vispār ir iela vai nenorobežots bedrīšu lāpīšanas izmēģinājuma poligons. Bosnija-Hercogovina, Horvātija, Bulgārija, Grieķija, Itālija - no problem, ja auto garām tev var tikt, neviens nepiesiesies. Bet tā jau cita kultūra - uz ielas "haoss", bet savstarpēja pieklājība. Mans komentārs - offtopic. Jautājums - ja iesi pārsūdzēt, uz kāda panta, noteikuma balstīsies? Protokols ne tā sastādīts? Neviens nekad nav sodīts - statistika no kurienes? PP mutiski teiktajā ir spēks tikai, ja ir tā teiktā ieraksts, lai sacīto pierādītu. Tiesiskās paļāvības princips - ja amatpersona tev teica, ka ir ok, tad ir ok (?). Kur garantija, ka dabūsi viņu kā liecinieku par saviem vārdiem? Vajadzēja prasīt papīru uzrakstīt ar visām dokumenta īpašībām, lai juridisks spēks. Solījums makā nekrīt.

Mums savukārt ir haoss, kad 100 un 1 mk noteikumiem, visādiem mazpisānu saistošajiem noteikumiem, krūmu zīmēm u.c. lietām jāizdabā, lai netaptu par aunu pataisīts, un tas tiešām ir grūti, jo viens teica tā, otram atkal plāksteru plāns jāpilda un raksta šitā. Sīkmanība un burta kalpisms, diemžēl ir RPP īpašības...tas, ka visādi vidusskolu beigušie var ar plāksteriem līmēties un lietas taisīt ir liela kļūda .

P.S. posts tāds novēlots

P.S.2 šī vieta kadu laiku atpakaļ leģendāra bija, kur plānus pildīt.

Freijers 05.11.2018 16:18

Zelta vārdi, kas diemžēl nedalec visādiem kolektīvistiem, skolotājiem, sēņotājiem un priekšā līdējiem....ir cilvēki, kas vienkārši grib braukt, braukt un izbaudīt, iespējams arī laiku ieekonomēt + vēl kādu ainavu redzēt - un tas viss nav izdarāms braucot čupā, vagonos - un mani nebeidz izbrīnīt tie, kas tā dara, viens otram pie bampera salipuši, kaut ceļš pieļauj arī citu kustību, bet nu katram savs.

Protams gadās jestrāka un tolerantāka braucēju grupa, kur distance un saprātīgs ātrums ir cieņā, jā tāda ir pat patīkami braukt, diemžēl gadās tas reti.

Freijers 05.11.2018 14:52

Praktiski visam var piekrist, sevišķi pirmajam teikumam.

Freijers 05.11.2018 14:51

Pirmkārt būt uzmanīgam, bet nu tas ir visu laiku. Tie ceļu drošības koeficienti jau rodas tikai, ja bieži tos lieto...LV un Pierīgā jau daudz dažādu šoseju un ceļu un zina tos tikai tie, kas biežāk lieto.

Otrkārt ir jāvēro sev apkārt un tas galvenokārt ir attiecināms uz citiem "satiksmes dalībniekiem" - šoferiem. Ja kāds priekšā raustās, ģorgājās u.c. izceļās, tad tādam ir ar steigu jāiet garām, jo brīnumi tur var būt visādi un parasti arī ir, jo tas, kas paliek aiz muguras Tevi apdraudēt,traucēt vai ietekmēt praktiski nevar.

Trešais būtu tāds, kā atgādinājums, tiem ar jauniem auto un jaudīgām gaismām - tagad tumšais laiks, esiet tik jauki un izslēdziet savas tālās laicīgi - nevis kā te viens la.lv farizejs propogandē pie 150-200 metriem, reāli spiež laukā acis. Tieši tas pats ir ar tiem, kam naktī pakaļā jākarājās, es palaidīšu, bet nevajag sēdēt 8-9 metrus aiz auto, traucē.

Freijers 01.11.2018 16:09

No čuguna ja ? , kgan pārprast tiešām var.

Freijers 16.10.2018 16:35

Pēdējā rindkopa iespārda, labs !

Bet neliels offtopics, ir par apdzīvotām vietām - kāda suņa pēc Rīgā un citās pilsētelēs ir tumšs, kā melnā ....ļā ?

Freijers 15.10.2018 14:52

Nu un kur tad liksi tos 80 gudriniek ? Visās vietās, kur kādam var labpatikt iziet bez atstarotāja vai vietējā vietvara nav domājusi par ietvi ?

Jau tā LV ceļi ir saraibināti ar 70 zīmēm, kuras kar visur, kur ienāk prāta, vai kāds hatu ir pie ceļa uzbliezis un liek uzreiz 70, ne kādus tur 80. Ir jābeidz tā ierobežošanas mānija un jādomā saprātīgi, kā piem Austrijā, kur likumiski pa serpentīniem arī uz 100 var braukt - to protams praktiski neviens arī nedara. Bet atstarotāju lietošanu būtu vienreiz jāsāk arī uzraudzīt !

Freijers 15.10.2018 10:53

Praktiski tieši tā arī sanāk,

imho, vissezona = ziemas riepa, kuras gumijas sastāvs pieļauj lietošanu vasarā (t.i. viedēji cieta/cieta gumija)

Skandināvenes manuprāt zem šī nelien, kgan reiz veiksmīgi gadu+ nobraucu ar Dunlop Ds2, kaut mīkstā tipa riepas bij, manuprāt vienas no labākajām savulaik.

Freijers 14.10.2018 16:02

Nav rezons braukt pāri Rīgai, lai lētāk ielietu, bet, ja netālu ir lētais tanks ir dīvaini neieliet, kādreiz šitā regulāri Siguldai cauri laižot ielēju, tagad kur citur, ja labs preiss ir. Ja brauc pāris K km mēnesī, tā nauda salasās beigās, it sevišķi, ja cenu starpības mēdz būt pat 10 centi litrā !!!!

Freijers 12.10.2018 11:34

Tāpēc arī labāk ir ne... smadzeni un lietot vienu setu visu laiku, ne vecs paliek, ne arī jāstreso par rindām pie maiņas točkām (vismaz ne katru gadu). Ari statistika rādā, ne ziemas kā agrāk, ne arī karstas vasaras - šī bija izņēmums - rezultātā personīgi man nav vajadzīga ne ūber propogandētā drošība lietotojot mīkstas skandināvenes, ne arī vasaras riepas priekš pāris mēnešiem, bet gan normāla cauru gadu lietojama riepa - pašlaik esmu apstājies pie WR d4 - Ir OK.

Freijers 11.10.2018 12:59

Pietiekami daudz ir ziemeņu, kuras ražotājs pieļauj lietot visu cauru gadu, kā budžeta tā biznes, tā arī premium segmentā. Nekas nav max drošs - tā ir drošības definīcija. Man pietiek ar normālas kvalitātes/cenas produktu, ko lietoju 2 gadi, tad vai nu pārdodu, vai arī miskastē un ņemu nākamo tādu pašu, izlaižot 4 maksājumus par montēšanu/balansēšānu. Man pietiek un vairāk nevajag. Kādam, kas daudz brauc/laukos brauc/ziemā grib ātri braukt, iespējams nepietiek un vajag 2 setus. Runa šeit ir par to, kas kādām vajadzībām ko lieto.

Freijers 11.10.2018 11:49

Un cik reizes gadā tad tādi ir ? es neredzu jēgu barot riepu maiņu kantorus (jo lielā daļā sūdīgi un vēl lammeri strādā, kam uz pirkstiem jālūr) un tirgoņus pērkot 2 setus riepas. Jā C Eiropas riepa ir sūdīgāka uz ledus, par skandināvu, šipus vispār neminēšu, bet tāpēc jau var drusku uzmanīgāk pabraukt tās pāris reizēs, kad tādi sūdi uz ceļa ir.

Freijers 11.10.2018 11:44

Leju kur lētāk, 25 gadīgs 2.5tdi sagremo visu , īpašas kpl atšķrības neesmu manījis, bet cenas gan mierīgi LV variē pa 10-12 centiem litrā, kas uz ~80l bāku ir ~8 eiro, kas, ja nobrauc pāris šādas bākas mēnesī beigās nav maz.

Tagad praktiski visiem ir kādas atlaižu programmas. Tā kā braucot reizēm der iemest aci tablo pie DUSiem

Freijers 10.10.2018 16:30

westlake un goodride ir tikmēr labas, kamēr maksā tiešām kapeikas, nevis kā sailuns, kas ir Eiropas 2.ešēlonā un virs tā cenām un velk jau uz lētākiem premium. Turklāt ķīniešiem ir ļoti mīksta gumija lielākoties, kas padara tās grūtāk lietojamas cauru gadu.

Freijers 10.10.2018 16:03

Pa lielam ziemas riepu ar ne pārāk mīkstu gumiju, kas ļauj to ekspluatēt visu gadu.

Freijers 28.09.2018 14:21

ārākāpēju un video graizītāju/postotāju kredo, moto un domāšanas stils jau ir varen līdzīgs, sinonīms teiksim - abiem gribas citus pamācīt, pārmācīt utt. atšķirība ir formā un veidā - pirmie jau ir atsaluši, otrie to klusībā grib darīt, bet saknes jau aug no viena poda. Ja pirmos ir naturāli jāizķer, jo tādām darbībām nav vietas uz ceļa, tad otros ''tautas šerifus'' vajadzētu tikpat legāli vnk atsēdināt, nevis vēl iedrošināt - kur dīvainīši manabalss.lv gribēja vākt parakstus, lai varētu kvtiņas rakstīt pēc visādu darbonīšu/dīvainišu iniciatīvām - jo pretējā gadījumā būs vitronik variants, tikai peļņas vietā atsevišķu personāžu ego būs spodrināts...Vispār normālā, tiesiskā valstī tikai atbilstoši kvalificēta amatpersona ir tiesīga otru sodīt un tas šīm abām grupām ir kā sāls brūcē...jo ir taču tādi malači, pareizie un krutie zēni - kgan wannabe soģi jau parasti pilni Delfu komentāri - kas tie tādi ir - vai nu kompleksaini pusmūžnieki vai arī tīņi, kas tikai trolejbusā brauc, tā arī neesmu sapratis.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti