Ko saka kompis ? Mans minējums, ir kā tā sprauslas ir ciet un tādēļ spiež gar atplūdi dīzeli atpakaļ
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko saka kompis ? Mans minējums, ir kā tā sprauslas ir ciet un tādēļ spiež gar atplūdi dīzeli atpakaļ
Pie Latgales ielas (bij.Maskavas ielas) Senukaja uz izbrauktuves - pie vedceļa pie Latagales ielas vakar bija tīrais ledus - pie kam ne pirmo reizi - un katru reizi nesaprotu, kurš pi..is to ceļu netīra - vai nu veikals vai pašvaldība vai arī garažu kooperatīvs (ko gandrīz apskādēju šī visa rezultātā). Kas tā ir par huiņu, jo Rīgā un arī ārpus tās viss ir/bija kārtībā - tikai tas sūda posms. Kādu par šito ir pie zvana jāpiekar, jo tas ir tikai laika jautājums, kad kas uz tās slidotavas notiks
Tās, kuras ir pa cenai un par kurām ir normālas atsauksmes - ņemu Salienā un paskatos, kas ir labs pēc būtības. No ķīniešiem un depo piedāvājuma pamatā izvairos - jo nav pārliecības par kvalitāti un tur ļoti reti ir palielinātie izmēri (t.i. lai mašīnu drusku augstāk uzceltu, jeb t.s. džipu riepas). No vēsturiskās pieredzes patīk Nokian un Hankook, yokohamas ne pārāk, navarkas maz dilst bet normāli nobalansēt tās praktiski nevar - līdz ar ko nav vairants. Ņemu vidējas cietības C Eiropas riepas, ko braucu nost visās sezonās - kad tuvojas 4mm, ņemu jaunas.
tomēr baļķinieks...
Video nevar redzēt, vai "barvedis" šim čukčukbānim ir baļķinieks vai arī kāds vieglais vēl pirms tā - ja tas ir otrais variants - vajadzētu padomāt vai ir jēga piedalīties satiksmē, ja tāpat pabraukt nespēj... . Jebkurā gadījumā šeit ir ļoti labi pamanāma vēl viena vilcieniņu īpantība, pretēji paštaisno haluju pseido šķīstajai diršanai, vilcieniņa aste, praktiski vienmēr brauc lēnāk nekā paši barveži vai priekšgalā braucošie, gan dēļ tā, ka kādam ir kur jāgriežas, jābremzējas, gan arī tādēļ, ka ātrums ir nepastāvīgs (ar smagajaiem tā ir retāk, bet vieglie, jo īpaši tie, kam pie mazākām izmaiņām patīk bremzes spaidīt gan šo ietekmē ļoti) - tieši tādēļ braukšana šādos veidojumos ir nedroša un grūti paciešama .
Bradypus rakstīja: Vācijas prakse - palaist operatīvo un nomaksāt sodu par sarkano (nešķērsojot krustojumu - viņiem ir nodalīts sods). 240 pret 40 Eur. Kadēļ nomaksāt? Tādēļ, ka tas ir lētāk, nekā pierādīt savu taisnību. Jā - jāpierāda, jo nepietiek ar faktu, ka tur bija operatīvais - ir jāpamato ka un kādēļ nevarēji to palaist savādāk.
Šis patiesībā ir labs piemērs, kur noved burta kalpība, kad saprātu atceļ. Un kontroljautājums visiem daiļtirsējiem, kas saka "nepārkāp, tad nebūs jāmaksā sods".
Daiļdirsēji vienkārši rauj kulakā no tā cik viņi pareizi un paklausīgi un šī frāzīte ir staipīšanas daļa....nekāda racionāla pamatojuma tur kā vien "pārākuma" apziņa...piem tādām ūpim tas caur visām vīlēm spiežas. Būtībā morāli kropļi šie daiļdirsēji ir, nekas vairāk.
Tak vēl no vēsturiskā (ne)materiālisma ("attīstītā" komunisma) ir pieredze ar jebko "koplietojamu" - to jāj un nedomā, jo nav jau savs, arī saimnieka tādām mantam nu īsti jau nav (arī tagad "saimniekam" pēc iespējas interesē lai tos mēslus kāds braukā, nevis cik labi viņi ir) - kādēļ lai tagad būtu savādāk - neskatoties uz vizzzionāru un futurologpropogandistu pūsto tuflu...es jau sen no šiem otrās svētdienas braucējiem izvairos cik vien var.
0pis rakstīja: Atpūtniekiem vajag samest dronam slīcēju meklēšanai. Varbūt pat Baba Jaga, kas var aiznest glābšanas vesti, snikeri un ūdens blašķi.
Nevis atpūtniekiem vajag samest, bet to vajadzētu par to naudu, kaut vai ko izgāž visādos Vidējā atruma posmos un policijas dronu zonderkomandām ņemt un krasta apsardzei aprīkojumu nopirkt.
Tas protams nemaina, ka braucēji, maigi sakot vieglprātīgi bijuši.....
Zinu, pats reizēm lietoju, ja uz Rīgas centru jābrauc....un pat autobusiņi ir, tikai tas jau nenozīmē, ka uz jebkuru vietu LV ir iespējams nonākt.
P.S. Ja grib gudrs vienmēr būt, sanāk arī reizēm ap...ties.
Ja Tev šķiet, ka Rīgas "apvedceļš" un jo īpaši tā leģēdārā caurlaidība un vidējais ātrums, kas nesasniedz 60 km/h ir OK un, ka OK ir zarna kas velkās caur baltezeriem, Ādažu hatām un veikaliem un sevi lepni dēvē par A1 arī šosejas cienīga, tad nav brīnums, ka daudzi atļaujās uz galvas aplaistīt un vēl pateikt, ka lietutiņš tek, ja ir tāds apmierināto idiotu īpatsvars.
Nav runa par "kundziņiem" (un to ģimenēm), kas vēlas vienlaicīgi kājiņas jūriņā pamērkt.
Muļķi poļi un visi citi, kas platus ceļu būvē, var taču laicīgi un ne visi reizē izbraukt, tad arī varēs kā 90jos čunčināties non stop vilcienos !
topinamburs rakstīja: vajadzēja ar vilcienu braukt
No Ogres vai ne ?
Vakar sagribējās līdz jūrai ar siltu ūdeni - Saulkrastiem aizšaut, kā jau nereti gadās atkal gribas lamāties par dirškeniem un idejām par radariem, kamēr apvedceļš un A1 posms līdz Gaujas tiltam vienkārši nav braucams - pie luksoforiem štopperi kā Rīgā un salaiduma vieta ar A2, kamēr izmīņājās no Baltezera...maunuprāt satiksmei sūdīgākas vietas LV šobrīd nav un, ka šis "apvedceļš" joprojām ir 1+1 un ar luksoforiem ir kaut kas krimināls, kas bija jārisina vakar, nevis jāpļerkst par to ka naudas nav (stabeļus uzstādīt, gan ir)....
Piekrītu, bet vilcienos nav iespējams ievērot zolīdu distanci, jo plūsma nemitīgi raustās - kāds pedāli (to, kas pa vidu vai pa kreisi tomātam) rausta, kādam pa kreisi/labi uz pankūkciemiem jāgriežās, vai vēl no pankūkciema jāizgriežās un jāpapirdinās lēnā garā visiem priekšā - vai tad arī jābrauc -20 no vilcieniņa vadoņa.... Normālu distanci, kā praksē pierādījies ir iespējams ievērot vien vagonos, kur brauc +10/15 pa virsu - tādi iet raiti un plūsma izsījājās dabiski. Bet nu ko var gribēt tagad jau sāk vagoni veidoties arī uz retajiem 2+2 ar dažādu kreiso kruizeru palīdzību
Jau sen ir novērots, ka šī pissināšanās sākās, kur ir 1+1 un blīva (bet neregulāri blīva) satiksme - visbiežāk Pierīgā/Rīgas aglomerācijā....uz Rīgas pseidoapveceļa (tas, kas no Saulkalnes līdz A1) tā nenotiek, jo tur vispār nekāda jēga nav...vidējās kasses posmi protams tur savu ogu piedod ar ~80 km/h braucējiem. Kopumā jau sen pārbaudīts, ka pa klusākiem ceļiem vienmēr var ātrāk, par braukšanas kaifu (tiem, kas saprot, kas tas vispār ir) nerunājot nekā dirsināties kkādos vagonos...
Pie Irbes ietekas ir ļoti labs LVM uzturēts kempinga/atpūtas vieta, gan piebraukt, gan uzsliet telti, kkadas ugunskura vietas arī ir - te gan jāskatās, kas ar ugunsdrošības -sausā laika prasībām.
Šīs ir ogas kāršēringa uzvaras gājienam - kā jau ar visu kopējo, visiem ir pie pakaļas, jāj un ber cik vien var + vēl tas, ka pats retāk brauc un lūdzu rezultāts.
Tā ir ar visām nomām, tikai to kvēlie fanāti no nevar/negrib saprast.
Nesen gadījās novērto īpatnēju vadītāju ar M zīmi pakaļas logā....kā bremzē un piebremzē pie gājeju pārejas, bet beigās neko nepalaiž, pieber gāzi un gājeja palaišanu laipni atstāj nākamajam vadītājam tas ir šajā gadījumā man, un tā pie pāris pārējām. Nerunājot par to, ka pēc būtibas atkal kāds rausta satiksmi, bet vēl dara to īpaši tizlā un bīstamā veidā. Iepriekš bijan novēroti dirsinātāji, kam uz 40-45 ir jāvelkas, bet uhhh ahhh, kā gāze jāpieber, lai pats pēdējais uz dzeltenā šķērsotu, bet nu īpatņi pie pārejām....
Mani fascinē tie "neko neiegūst laika ziņā" kārbas pissēji - nu tad kruizē un marinē, vienvārdsakot, nebrauc, bet ļauj citiem braukt, nevis ūber morālajā pārākumā sāc citam pulkstenī skatīties.
Planēšana un tups kruizerisms komplektā ar viedtelefonu glāstīšanu tagad ir cieņā, to vēl visādi valstiski atbalsta ar vidējā ātruma zoonām un kampaņām pret ļaunajiem ātrajiem braucējiem. Reāli tas rezultējās vnk nebaudāma (var braukt ātri lēni, bet pretīgi ir vienkārši raustīties vagonos) satiksmē pierīgā, kur vidējais ceļu platums ar atsevišķiem izņēmumiem ir tāds pats, kā Kurzemes, Vidzemes un Latgales laukos, bet braucēju daudzums n reizes mazāks. Ari uz retajiem divjoslu ceļiem sāk ieviesties kreisēšana kreisajā joslā - pofig ka labā brīva un pilsētās, piemēram Ogrē D-pils šoseja ir arī grūti braucama, jo abas joslas pilnas, pēc likuma viss čiki un visi čikinās (par laimi atšķirībā no apvedceļa, ne zem atļautā...).
Diemžēl ir tautā iegājies tupums uz tā ceļa, kas ir slikti kaut vai tāpēc, ka aizvien biežāk arī uz citiem ceļiem, kur ir vairāk par vienu joslu vienā virzienā turpinās dirsināšanās kreisā joslā. Jūrmalenei tā kā ir 3 jsolas, atsevišķai sugai liekas normāli marinēties vidējā joslā.
Te gan jāmin absurda situācija, ka Rīgas pusē no šīs šosejas pie 90 km/h atļautā ir iespēja nogriezties bez jebkādas bremzēšanas joslas uz Mežmalas ielu 90 grādu leņķī.....
tieši tā, tiw 50Zs ir līdz ar nagiem, līdz ar ko motors pastāvīgi strādā max slodzē, piebērt (jā arī drošības reizēm vajag to darīt...) nav iespējams un noteikti arī patēriņš, piemēram sūda 1.3 žigulis patērē apmēram tikpat cik kāds VAG 2.0 vai agrīno Volvo japāņu 2.4 benzīna motori, par ilgmūžību nerunājot - joki par pulksteņa X apgriezieniem...nebija pamata, ja vien tur nebija t.s. kapitalka taisīta - lietas ar ko neviens praktiski vairs mūsdienās nečakarējās.
Nesen No Madonas Rīgas virzienā braucu, tas ceļa posms no Madonas līdz Ozolsalas aplim (kas tā padebīli šauri pārbūvēts...bet tā jau laikam laikmeta iezīme..) arī pārbagāts ar nepārslēdzējiem, automātiskajiem jeb aizmāršīgajiem tā ar nevar saprast, bet ja ieslēdz tālos bixenonus tad jau arī sanāk sarunāt sapratni, ka spīdināt acīs nav OK
.
Par tiem Zs - tagad jau arī litrīgajām sulas pakām ir ap 130-140 ZēeS noņemti - tas ir apmēram tik cik gadsmintu mijas S80 ar 2.4 piecpodu atmozfēras benzīna degustātoru. Drīzāk jau debīlisms un jebkādā satiksmes izjūtas trūkums (kas daudziem nu jau piemīt, diemžēl) šeit būs pie vainas. Tas, kas tādai teslai vai jebkuram citam elektro nāk klāt ir lielā massa, kas potenciāli jebkuru ČP padara ne pārāk patīkamu.
Remaps ir labs, vien tad, kad ir jāpaska ir kāds šķībrocis čipsējis auto vai nav t.i. lai pārbauda garāžas maisteru (ne)darbus, par pārējo - īsti jau viņiem, tāpat kā vairumam, bez baigi biezās žūksnes čakarēties negribas. Pēc sindromiem šķiet, ka neuzkačā dīzeli pietiekami ātri, tad nu jāskatās, kas tur ar degvielas spiedieniem un aizdedzes momentiem ir, kā saka reāllaikā.
Opju argumentiem šajā gadījumā ir vērtība tuvu 0
iekš CSDD ir arī VIDa kantoris, kas vērtē tādās un šādas rēgistrācijas, sevišķi ievestiem auto un par aizdomām, ja ir par lielu ke$$a apjoms pirkumā bijis...
Petka rakstīja: Jautājums, kāpēc vispār maksāji tiem krāpniekiem?
Pat PTAC it atzinis viņu uzliktos maksājumus par pretlikumīgiem.
Kad aizrakstīju PTAC, tad no manis atšuvās gan Citypark, gan parādu piedzinēji.
Neesi tu ar viņiem nekādu līgumu parakstījis/-usi.
Atradu youtube vienu video par šo tēmu. Neesmu gan baigi skatījies un vadījies pēc tā.
www.youtube.com/watch?v=itDNKBvxJEg&t=18s
Jau 2x esmu viņus pasūtījis. Nu, nevar tev uz ielas pienākt kaut kāds SIA un tēlot policistu, liekot maksāt kaut kādu sodu.
Cityparks jau dažreiz arī soda pie dzeltenās līnijas utt., kas ir policijas darbs.
Cerībā, ka kāds muļķītis samaksās. Viss bizness.
Tiem noželojamiem darbinieciņiem jau arīalga tiek maksāta no izrakstīto sodu skaita. Tāpēc arī skrien mēli izkāruši.
Par stāvvietu reketieriem jau skaidrs, tikai interesanti, kā viņi tiek pie auto īpašnieku datiem - ar kaut kādu blēdīgu advokatoru kantoru palīdzību tos saņem no CSDD un tad sāk tirināt ar saviem "līgumsodiem". Video tāds drusku triviāls, bet pēc būtibas absolūta patiesība, kas ar mīkstu tiesu palīdzību šādi pusjuridiski risinājumi iet cauri....