Tātad, tas pats standarts, kas radariem....tik kļūda par 1km/h lielāka, rezultātā bijīgie ordeņtīkotāji paliek bešā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tātad, tas pats standarts, kas radariem....tik kļūda par 1km/h lielāka, rezultātā bijīgie ordeņtīkotāji paliek bešā
Runa ir par tendenci, nevis pildīšanos, kad katra darbība ir jāplāno laicīgi, jāveic kaut kādi pieraksti un jāsēž rindās, man diemžēl tas sāk atgādināt sovjetu laikus, daudziem jau tā ir norma.
Kas attiecās uz pildīšanos, gana reti, reizi nedēļā vai divās, parasti līdz lūpai, lai nav lieku reizi jāapmeklē. Tā kā daru to pēc darba laika, tad Nestē notiekošais ir manāms, turklāt, ja vēl kāds nestiņš izsludināts, tad vispār kaudze ar gribētājiem. Pēdējā laikā izvēlos Viada, degviela tur ir OK kvalitātes un ļoti reti gadās situācija, ka nav iespējams pie sūkņa tikt vai jāpagaida, vidēji arī viņiem to sūkņu ir vairāk kā cirkulim, par nesti nerunājot, arī stacijas, gana plašas (kas ir vēl viens mīnuss cirkuļiem).
Par to "pieteikšanos" uz montāžu, daļa riepinieku to vienkārši nepiedāvā un strādā pēc dzīvās principa...kur var pieteikties (visādos pkp utml kantoros), tas kā likums ir kādā tizlā laikā dienas vidū, pēc divām nedēļām - kas īsti neder. Turklāt par tiem 30 eiro es piemetu rupji, realitātē ir vēl krietni vairāk nu jau un jā tas ir reāls ietaupījums 2x gadā. Protams, katrs dara kā patīk.
P.S. Par tūļīgumu es neuzskatu neskriešanu, bet gan čakarēšanos pie tā nestes aparāta - principā ja neurbina degunu tur ir ļoti labi viss uztaisīts, krietni pārāk nekā Cirkulī un visās citās vietās ar elektronisko sistēmu, bet ja sāk brīnities un meklēt/pētīt savukārt, kad ieliets telefonu bakstīt un nebraukt prom no sūkņa (principā tieši tas pats vairants ar desiniekiem cirkuļos), tad jau tās rindas arī rodas ne jau no tā ka kāds nepalecas vai nepieliecas.
Plāno plānodams, kā patīk - es nerēķinu visur liekas 5-10-20-30 minūtes aiz tā, kādam pačakarēties vairāk vajag, ka kādam kādā rindā vajag, ka kkur jārēķinās un tālāk, jo beigās tas viss summējās. Ja grib nemitīgās rindās stāvēt un "ieplānot" vairāk laika, lūdzu dari tā, man tā darīt nav patīkas un daru, tā lai taupītu savu laiku nevis to patērētu kaut ko gaidot. Ko Jūs ar tiem čekiem dariet - savu grāmatvedību krājiet ? Labi, es saprotu, darba devējam vajag, dienesta kartiņu izmanto, bet citādi, kam ?
Tev manas vissezonas riepas sip vai kā...es atkal priecājos par tiem, kas sēž montāžās pa stundai divām, pīpē, ļurina kādu kapeju - laikam jau darbs nava zaķis, neaizmuks. Es to stundu varu patīkamākam/lietderīgam izmantot.
Kaut kā kopumā savādi, nevienu jau nedzen, bet tūlīgums tiek uzskatīts par normu, nevis labais tonis cienīt arī cita laiku, bet gan sava sūnainā ego ietērpšana likumpaklausīga pisloņa ādiņā.
Ja patīk nebraukt, tad tā ir cita lieta, var arī lēno skandināviju dievināt un uz to tiekties, man nešķiet, ka 80 km/h ir normāls ātrums ārpus apdzīvotām vietām, ja ceļa apstākļi to ļauj....visur Eiropā, varbūt piesaukto skanidnāviju atskaitot, visi brauc nedaudz virs atļautā, ja reiz tas tik ļoti sāp, varbūt vajag uz dievināto skandināviju pārcelties ?
Ja tu nespēj saprast atšķirību starp "braukšanu kādam aiz muguras" (ar adekvātu distanci)un sēdēšanu astē , tad tā ir tava problēma. Viss ir distancē, savukārt normāla distance veidojās, ja tomēr ir kāda ātruma starpība t.i. braucēji izsijājās uz ceļa, nevis mākslīgi/dabīgi veidojas vagoni kur viens otra dirsā lūr, nevis var ceļu novērtēt !
Diemžēl tūļīgie pisinātāji - lēnie pogu spiedēji un čeku ņēmēji ir taisni vairāk Nestes DUS šādi sabojājuši nekā Cirkuļos desu un kapejas tīkotāji, jo Cirkuļi mēdz arī lielāki būt, kamēr Nestēs standartā ir 4 sūkņu konfigurācija, kur pusē priekšrocības Āzijas auto, kur bākas korķis vadītāja pusē. Žēl, jo degviela Nestē ir laba, bet šāda sava laika čakarēšana ir manuprāt pat idiotiotiskāka nekā Cirkuļa desinieki (par Ogri konrkēti varu teikt).
Tieši tā, bet kādām nezin kapēc šķiet, ka vajag kādam barvedim ātrākam vai lēnakam sekot....tāda redz mentalitāte. Man piemēram vienādigi nepatīk braukt kādos vilcieniņos un raustīties pakaļ Albertonkulim, kam jāspaida bremze pie katras zīmes un jāmeklē gāzes pedālis pie tās beigām, ne arī kad Bariga sēž 10 cm aiz mana bampera un spiež acīs sava džipa lampas.
Protams, ja ir t.s. kolchoznieka sindroms, kur visu vienmēr vajag barā darīt un regulēt baru ar depešām.
Spainis savu "pētijumu" un novērojumu var droši arī citās valstīs attīstīt - visur arī R Eiropā ir plūsmas ātrums, kas ir nedaudz normas robežās vairāk kā atļautais un nevienu izņemot kontrol frīkus, tas rupji sakot nesip....
Lai arī šī debīla ideja visticamāk nerealizēsies :
nra.lv/latvija/432563-iekslietu-ministram-ir-ideja-kadiem-vajadzetu-but-atruma-parkapeju-sodiem.htm
skaidrs ir tas, ka siekalainām mutēm jau skatās uz sodiem par ātrumu, tavu piķīti, ja varētu kaut dubultot....cik milj.$$$ tur sanāktu, tā kā draugi šoferi varat gatavoties visa apmēra demogoģijas un propogandas pavadošajiem plūdiem šo svarīgo izmaiņu pieņemšanas fonā....
P.S. Komentārus "nepārkāp un nemaksā'' var droši iebāzt sev kur saule nespīd un dalīties ar budžeta plāna sadaļas "soda naudas par CSN pārkāpumiem" veidotājiem.
P.S.2 braucu plūsmā un pa visu savu šoferēšanas stāžu kādus 5-6 sodus (klātienē izrakstītus un kases aparātu iesūtītos) saņēmis un apmaksājis, taču neesmu halujs, kam patīk dzeltens lietutiņš uz galvas un pasakas, ka tas taču tā nemaz nav.
Pa visiem šiem gadiem ir sūdīga vissezona vārda tiešā nozīmē gadījusies, tad tiešām īstā ziemā bija, kā bija (man audi quattro ir), visādi citādi, vidējas cietības Centrāleiropas ziemas riepas un nekādu problēmu, sēņot arī ziemā man netīk. Pieļauju, ka ar t.s. skandināvijas mīkstā sastāva gumijām tik labi nebūtu..
Nu tagad, kad dažādas kvalitātes un stipruma aķenes uzgriežņu pistoles ir plaši pieejamas, nav nekāda vainas ar padarboties, sevišķi, ja autiņam laba bundža un piecelt var mierīgi nebaidoties paredzētajās vietās. Otram setam, gan ir viens trūkums, tieši tāds pats kā otram riepu komplektam - to ir kkur jāliek, man ir pagrabs (nav ar baigais kaifs stiept iekšā ārā ), citiem, kam nav štruntīgāk....
Ļoti jauki, bet, lai tā nebūtu plika diršana "dažiem cena celsies mazāk,citiem vairāk, bet daļai (1-5% parasti)pat paliks lētāks", būtu interesanti apskatīt tā paša apdrošinātāju prēmiju cenu tendences BM augstākās grupās....jo kā jau zinām ir izdevīgāk no tūkstoša klientu katram pa piecītim vairāk ieraut, kā no diviem pa simtam klāt....
Protams, ka nekas nebūs, par spīti dažādu regresīvo neokomunistu un auto nīdēju verbālai vemšanai un ministreļu PR "pērlēm" brīdinājumu par +10, ko savulaik izcīnija cilvēki ar Timrota palīdzību, nekur nav pazudis, tajā skaitā tajos vid ātruma posmos - cilvēki gan ir kārtīgi samīzušies un gaida ordeņus par -5, -10 vidējā ātruma veidošanu tajos...Tajā pašā apvedceļa posmā esmu droši pāris auto apdzinis, jo ja draudzējās ar galvu un skaitļiem ir skaidrs, ka ja gabalu velcies uz 80, kas ir ierastais vilcieniņu ātrums aiz "barvežiem", bet apden tos uz 100/110 un ieturi pēc tam ~95-100, tur pat tuvu simtam nekas neiznāks ! WAZEi vajadzētu uztaisīt to ceļa laika funkciju, kas bija iepriekš, kad "risinājums" tika testēts pilotprojektā uz Tīnūžu šosejas posma (tad gan nemīzās autovadītāji tik ļoti kā šobrīd).
Kur tas ir ? izklausās pēc burvīgā apvedceļa posma no JMārupes līdz Jelgavas šosejas krustam....
Nu ko riepu montāžas trakums...šodien jutu vajadzību uzmest ziemas riepu setu uz sievas auto, citi arī līdzīgu vajadzību jūt - dzīvo rindu vietas pa stundām, un tad nezin vai būs, ļa ļa ļa. Pizduj !, nospļavos un uzmetu tos disku pats (labi ka uzbortētas jau uz otra seta stāv) un vēl noteikti savu 20ku ietaupīju. Kārtējo reizi pierādās, ka ar vienu M+S setu dzīvot mierīgāk un arī lētāk gala ziņā, nekā piedalīties pavasara/rudens maratonos.
P.S."pieraksts" un ziepu maiņu uzrunā vēl jo mazāk, jo nekad nav sanācis pēc tādas shēmas laikā tikt, turklāt tas vēl jo vairāk paša dienas ritmu bojā.
P.S.2 Brīnos kā uzņēmīgi zēni vēl nav sākuši pop up riepu maiņas točkas pie t/c taisīt līdzīgi kā ar kondicionieru uzpldi pavasaros/vasaras sākumā. Noiets būtu.
Tie ir mūžīgie kruizeri....vienreiz šādu uz otrādu darbību noķēru uz šosejas, velkās uz 70, iebraucam apdzīvotā vietā, nomet pāris km/h, bet aiziet pa priekšu, kā beidzas apdzīvota vieta tā kruizē atkal, tad jau par laimi bija brivāks ceļš un kruizētājs tālāk bez manis varēja savu darbību turpināt.
Dirsā sēdētāji pat besī vairāk
Ja APTUR, nevis FIKSĒ ATTĀLINĀTI....es nesaprotu, cilvēki nelasa vai vienkārši neuztver domu. Ja nu kas par to ātrumu, ir kompānijas, piemēram ERGO, kur OCTA uz sitienu nestājās spēkā, paiet kādās 20-30 min, ja nu kas...
Ar to "neizbēgamību" arī nav viennozīmigi - viss šis stāsts par to OCTA un 3 sodiem stundas laikā ir pēc būtības par neizbēgamību - katrs robots noštrāpē un par vienu un to pašu....Stāstam būtu jābūt par samērību un prevenciju. Pie neizbēgamības un sabiedrības apātijjas drīz tāpat būs par +1 km/h kā to viens otrs vēlas un par katru štruntu, ko lūrēs no drona un štrāpēs - vai cilvēki vēlas tādā sabiedrībā dzīvot ?! es noteikti nē
Par to var sausu muti diskutēt - vienalga ir haluji, kam šķiet, ka visa radarizācijas un sodu automatizācijas sistēma t.i. AI kases aparāts ir kāda prevencija un kamēr pašiem dirsas nepiedeg, nekas arī nemainās. Tādēļ, lai ar žēl Reini, bet šīs gadījums tomēr ir ļoti nepieciešams, jo ir sacēlis tādu kā mini vētru, kas līdz attiecīgiem prātiem Saeimā ir aizgājis...pē būtības kādām no CSDD un/vai SM par šādu situāciju, kad STUNDAS (!!!!) laikā par vienu pārkāpumu ekipāža un radari slauc par vienu un to pašu lietu (tie, kas "apstrādā" sodus, laikam neskatās/nepēta tendenci vai arī vnk to neredz) un līdzīgi ir ar vinjetēm...tur gan kāds demogos var piemelst, ka par dažādiem ceļu posmiem ir runa. Kas ir visgrūtāk sagremojams ir sabiedrības sodu/aizliegumu kāre...varbūt vajadzēja daļai PeeSeReSijā palikt ?
Sodīšanas mašīna ir neizbēgama kontrolēšanas ar "tehniskiem līdzekļiem" blakne, tā teikt soda neizbēgamība savādā tiesiskā nihilisma blaknē (savādāk nenosauksi faktu, ka 3x soda par vienu un to pašu lietu....). Ja vēl policisti nevis patrulē, bet gan ar droniem lidinās, tā jau ir nākamā epopeja - der padomāt par "gaišo" nākotni.
Tautai ir ne tikai pofig, bet gan ir haluju grupa, kas vēl aktīvi uzgavilē šai visai nenormālībai...bet nu konclēģeros un Sibīrijā jau arī bija noderīgie, kas sadarbojās....
Paturpini domu....
Prieks, ka cilvēki sāk runāt par šo herņu, kad par vienu pārkāpumu soda vairākas ierīces un policija"attālināti" t.i. nekāda prevencija, vien cilvēku izlaukšana brutālā veidā. Turklāt sods - 350 eiro ir aboslūti neadekvāts, ne pārējiem sodiem, ne arī pārkāpuma smagumam.
To kāds sūds ir t.s.Rīgas apvedceļš, kura caurlaidība ir tāda pat vai pat mazāka kā Talsu apvedceļam kārtējo reizi pierādījās šodien, pareizāk sakot šovakar. Braucu no Ikea puses apvedceļa virzienā caur Papīrenei, pusceļā skatos smagais stāv, priekšā rinda, iemetu Waze, ka tad kkads štopers, priekšā menti, kkada avārija vai kā, tā nu tur savas 20 min nomarinējos līdz uz tā apvedceļa tiku, bet tur tiem, kam vajag A1/A2 virzienā doties jauna jautrība - kkas pie Viadas kūpēja, bet pretēja virzienā štopers līdz pat gandrīz krustojumam ar Ērgļu šoseju (P4) - tādu huiņu tur pirmo reiz biju redzējis….mēsls ne apvedceļš, un kādam jau vakar bija jādomā kā tā sūda caurlaidību palielināt nevis vēl ar kādiem vidēja (ne)ātruma radariem apkarināt!!!!
MMX rakstīja: Nu kā - tajā brīdī, kad civilizācijai vairs nav kur augt, ar ko cīnīties un kur izplesties, tā pamazām sāk saēst pati sevi. Pirms mums ir bijušas civilizācijas un pēc mums būs civilizācijas, jautājums tikai cik liela būs tehnoloģiskā atpalicība gala iznākumā.
Šobrīd jau tās tendences velk uz to, ka tā jaunā paaudze, kas šobrīd beidz skolas, visticamāk nonāks situācijā, kur viņiem būs jāuztur un jābūvē infrastruktūra baram pensionāru, modernizēties nevarēs jo nebūs zināšanu, salabot vecās iekārtas pietrūks praktisko prasmju. Es jau savos 30+ visticamāk pēc gadiem 10-20 dabūšu uz savas ādas šo visu izbaudīt, bet jaunieši praktiski būs vēl lielākā bedrē.
ASV jau nopietni cerības uz nācijas izdzīvošanu tiek liktas uz amišu kopienu, jo viņi pietiekamā līmenī vairojas + ir prasmīgi darbos ar rokām, attiecīgi, ja tehnoloģijas aizies podā, tad vismaz būs kāda bāze kur sākt no sākuma.
Cerības var likt uz amišiem, jo viņi nav TV kastes, universitāšu komunistu pasniedzēju sūdabrāļu un stukačošanas tendenču sabojāti - cilvēki varbūt nepārzin tehnoloģijas, bet nav savu cilvēcību pazaudējuši, kā vairums, tai skaitā tā EP idiote, kas šo bīda, tieši tāpat kā absolūtais vairums klimatticīgo sektantu !
Ordeni jau piekāri pie krūtežas ?! Varu tev mazu noslēpumu pateikt - ja % ir ierēķināts bet netop sasniegts, palielina sodu vai pamazina limitus, tas par mūžseno haluju teicienu - nepārkāp un neviens tevi.....
Par to CP bija kuriozs - nesen Ogrē ekipāža pa labo joslu Rīgas virzeinā brauc, kreisajā kkāds minibusiņš a ļa voyagers vai kas līdzīgs, pēkšņi ierauga CP un tā samīzies, ka 60 brauc kreisajā joslā, kur 70 zīme, protams visu plūsu pareizas pēkšņ bailulis nobloķējis. Ir jau gana iedomāto ordeņa kavalieru, kas pie radariem -10/15, par 20 norauj. Nekad CP nav par +10 apturējuši, arī tur cilvēki ar cilvēcisku izvērtēšanu sēž, ko nevar teikt par visādām robotizētām foto kases mašīnām...
Būs cilvēkiem vēl savas patruļas jārīko, kas tos lopus notvers. vajag no piepīpētāja barojošos pumpi turēt auto, ja vien cūkas neizskrūvē ventīļus.
Kādu ieraudzīšu šo daram.....