iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Freijers 23.05.2023 9:26

Ja saprātīgi plānotu jauno t.i. to pašu, lai Kantora iela, kā maģistrālā nevis nosprūst kādās mājās vai pļavā, bet gan iziet uz Ulmaņa gatves kkur pie lidostas pārvada, tad varētu arī mierīgi klapēt ciet. Taču tā kā pierīgā saplānotie ceļi ir vēl sūdīgāki un šaurāki nekā savulaik Rīgā ieplānotie -  Dreiliņu/Ulbrokas šaurā zarna, kas nereti velkas vēl līdz Rīgas apvedceļa....luksoforam(!!!) ) - vien ir ko vērta. tad nu arī rezultāts, komplektā ar padebīlo praksi uz māgistrāleim ceļiem bāzt luksoforus...

Freijers 23.05.2023 8:08

Tūlit sāks arī Lāčplēša vēl apcirpt, būs tādi štoperi, ka ne tik tas vien būs. Man jau tagad reizumis ir ātrāk un krietni baudāmāk pāri Akmenītim pārbaukt un gar bibliotēku, nekā dirsties Satekles/Dzirnavu korķī un pēc tam vēl uz Krasta tikt....

Freijers 23.05.2023 8:05

Un risinājums diemžēl tam krustam ir prasts un sāpīgs, ja reiz nemāk, tad vai nu viens kreisais jāņem nost vai arī jasaliek luksofors ar sekcijām un/vai nesimetriskiem zaļā/sarkanā pārslēgšanās laikiem komplektā ar sarkanās gaismas kameru, kas uz sarkano raudami pāri neļauj citiem manevru uztaisīt. Principā arī apli tur varēja mēģināt uztaisīt...bet šis risinājums reāli nu jau vismaz 5 gadus tur nekam neder !

Freijers 23.05.2023 8:03

WALA rakstīja: Nu tur tagad bieži ir tā ka no Ulmaņa gatves ( a la uz Mārupi) "nākošo" rindas "aste" iestiepjas jau Ulmaņa gatvē, jo no Lutriņu ielas braucošie nelaiž nevienu no tiem "uz apgriešanos" iekšā. Attiecīgi daži "riņķī metēji", brīdi pagaidījuši, pieņem lēmumu taisīt "vidējo" joslu paralēli tiem no Lutriņu ielas un tad "sacenšas" jau uzreiz par vietu uz Liepājas ielas virzienā lai škērsotu Ulmaņa gatvi uz Āgenskalnu. 

Nu ielaidu es divus tādus "riņķi metējus sev priekšā", lai tie kas vienkārši griež uz Lutriņu ielu un brauc uz Mārupi vispār kaut kur tiktu, bet nē joop, 2 aiz manis izdomā ka ir šitais brīdis lekt man un vēl 4 auto garām pa Liepājeni, tad no Lutriņu ielas ar izdomā ka nu tik līdīs visiem garām 4 auto no vietas utt. 

Uztaisīja, tādu huiņu uz ceļa, ka jābrinas ka vispār beigās kaut kur spējām aizbraukt, jo nu aizsita brauktuvi visā platumā visos iespējamos virzienos, labi ka dzelzceļš nebija ciet, citādi esot 30 -50 metrus no Ulmaņgatves es droši 20 min. nekur neaizbrauktu.

P.S. vienā brīdī škiet tajā Lutriņu ielas "savienojumā" bija 5 auto paralēli.

Liepājas/Ulmaņa krusts ir kronis, par ko pats cepos jau sen, labi, ka vēl no Jūrmalas nevar uz Āģi kreiso taisīt, būtu kosmosss garantēts, bet arī Liepājas abos virzienos ir kas jādomā, tādēļ ka tauta mums reāli nekaunīga, palaidi vienu, stiepj visa varza, tas nekas, ka tai krustojumā regulāri ir tā, ka kreiso viena puse 2/3 uz sekciju uztaisa, kamēr otrā virzienā padsmit aš grib un stulbs tas krustojums ir nu jau no Lutriņu/Liepājas saskares vietas līdz Jūrmalas līnijas pārbrauktuvei ar visu konstanto štoperi/ labdariem un nahaliem. Reāli viens no riebīgakajiem krustojumiem Rīgā nu jau, cenšos tur nebraukt un, ja no Āģa puses vajag uz Ulmani, var taču caur dzīvojamai un tad pa O.Vācieša ielu uzgriezt, kgan tur arī brīnumi notiek reizēm.

Freijers 16.05.2023 21:18

Principā Krastenē, lai ar nav patīkami, ja nepis bobi, tad var īsto brīdi nogaidot iemīt un iekļauties plūsmā pēc apgriešanās. Lai cik dīvaini nebūtu, neesmu uz Krastenes izlecējus manijis tik daudz kā ārpus Rīgas....

Freijers 16.05.2023 21:16

Šai vietā nav manīts, tiesa arī retāk braukts. Ko es nespēju izprast, ja jau viens nendodot ceļu izlien, nahren tas jādara vēl vienam - asas izjūtas vilcieniņā nepieciešamas ? Turklāt vairums izlecēju spēj naski izlekt, bet nespēj izlekuši iespiest grīdā - šādi viens pirdējs ar behu (BMW) no Elkšņiem izlidoja...tālāk melli dūmi, bet kustības maz, uz aizradījumu ar tālajiem kkada bremzēšana sākas, skatos siekals miskastei pie stūres. Nu nepatīk kaut kā daļai savu kakliņu pagrozīt.

Freijers 16.05.2023 21:12

Grozās un pedāļi arī labi spaidās, bet tā ir cūciba lekt priekšā un man nav pienākuma kādam ceļu atbrīvot, tā ir labā griba, tieši tāpat kā ar visa veida ielaišanām un reiferiem, kas jau par normu palikuši. turklāt manā situācijā, kad lecēji ir divi, otrs ar lielu varbūtību, daudz spogulī neskatoties iepirdīs priekšā arī kreisā joslā.....

Freijers 15.05.2023 0:56

Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Freijers 14.05.2023 17:05

Auto elektriķa apmeklējums, ja reiz abas spuldzes un drošinātāji veseli…

Freijers 12.04.2023 10:09

Bija reiz 2l benzīna 1.paaudzes CR V, 5 ātrumu kārba, aparāts ļoti labs, klīrenss, utt., bet iemānīt zem 8 litri jebkādā režimā neizdevās, pilsēta vispār bez varinati 10ks. Ātrumi tam auto tā sakonstruēti, ka uz 100 braucot šosejas režīmē ir 3K rpm....

Būtiskāk jau ir cik plāno ar to SUV braukt, ja minimāli 10-15K km gadā, tad jau patēriņš nav tik kritisks un pie jebkāda motora remonta dīzelim visa ekonomija nonullējās. + SUViem nereāls vērtības pieaugums pēdējos gados !

Freijers 27.03.2023 14:56

Notiek tas, ka šie satiksmes dirsinātāji tiek paciesti...ne kāds taurē, ne kā savādāk tiek tizlums sodīts, tad nu izpildās kā vien var + ir visi bolti šmolti volti uz ceļiem parādījušies, kur arī brīnumi nāk no pārpilnības raga, sliktā nozīmē. Un nav nekāda cieņa pret citu satiksmes dalībnieku laiku....

Freijers 14.03.2023 11:22

Jau enerģiski taurēju savulaik tiem āmuriem, kas Lāčplēša/Sadovņikova krustu bloķē regulāri - bola tik savas acis un pokujā stāv - bet nākāmie vēl tik tāpat darīja....

Freijers 09.03.2023 12:00

Atkal par veco tēmu, bet šorīt naturāli dusmu uzrāva - tātad "slavenais" posms iebraukšanai centrā gar staciju - pa Gogoļa ielu...Nerunājot, ka šodien vispār tizla satiksme un katrs jobers uzskata par vajadzību izlekt priekša vai distanci nozagt, braucu uz centru, štopers jau pie bijušās sinagogas, un kustās ļoti maz, pēc Jēzusbanīcas nekustās nemas, jo RDSD umņiki saorganizējuši tā, ka vienu joslu aizsit ciet no Puškina ielas kreiso taisītāji, un jo nekaunīgāki tie ir (salien pilns krustojums), jo mazāk iespējas taisni braucošajiem tikt pāri krustojumam - šadi šodien 5 cikli bez kustības, bet no kreisās puses tik mauc, turklāt vēl nākamā krustojumā no Turgēņeva ielas arī piedzen pilnu joslu (tur ir vēl tukšāks). Rezultatā LV klasika, ka iela stāv, jo tiek piedzīta plūsma no blakus ielām. Man pēc pieciem stāvošiem cikliem izbesija un aizbraucu pa sabiedriskā joslu, kur brīvi iekļavos pēc Turgēņeva ielas, pēc noteikumiem sanāk agresīva braukšana, bet situācija, kur no divām ielām vieni taisot kreiso salien 4/5 auto, bet no taisnā posma neviens nav normāla.

Freijers 14.02.2023 10:38

VAGiem, konkrētāk A6, gan C5, gan C6 modifikācijā ar pusbeigtām kārbām (ja tas nav variātors protams) ļoti ilgi vēl var pabraukt. Pusbeigta kāra ir tāda, kas jau spārdās, pie kam ļoti jūtami - arī ar tādu un pazeminātu komfortu var gadu/divus nobraukt - tie ZIF automāti ir ļoti labi būvēti un ilgam laikam (gan 5hp19, gan arī 6hp 19).

Ar eļļas maiņu gan ir jāuzmanās, ne par velti Mollers noleca, var sūdus ne tur saskalot un beigās čiks, ja ne sliktāk iznāk, tur tas viss process ir jāpiereģistrē un attiecīgi vēl kārbai adaptācija jauztaisa pēcāk.

Freijers 14.02.2023 10:33

Atlaižot gāzi, apgriezieni palēkā, arī manam A6 C6, tiesa jau pie maziem apgriezieniem, nav ko meklēt kašķi un tomātam ir jālieto bremžu pedālis. Ja paātrinoties pārslēdz gludi un, jo īpaši uz leju pārslēdzoties "nesit" tad tai kārbai ir viss kārtībā !

Ja nav kur naudu likt, protams var pie kārbiniekiem vērsties, bet tur tādiem gadiem neviens neko negarantē un processu uzsākot ir jārēķinās ar min 300-400 eiro "ieguldījumiem".

Freijers 31.01.2023 17:41

Ir tikai pareizi izvairīties no vietām, kur notiek šādas lietas, jo tas ir tikai likums, ka kur notiek piekļaušanās/sakļaušanās/kaut vai ielīšana - kā likums stāv josla, kurā iekļaujas.

Cik ilgi var dirsties ar to Deglava pārvada remontu ir cits jautājums....

Freijers 27.01.2023 20:38

Automāts / manuālis ?

Freijers 20.01.2023 9:26

Būs defekts - tek no loga stūra lietus laikā….

Freijers 19.01.2023 13:12

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/pie-salaspils-smagi-avarejusa-bmw-x5-vaditajs-bijis-alkohola-reibuma.d?id=55140570

Šo redzēju garambraucot ! Brīnums, ka tur vispār kāds dzīvs bija palicis, šofera pusē praktiski visa bundža bija nost….Nez tagad šito metāllūzni arī konfiscēs ?

Freijers 17.01.2023 10:28

Šorīt laba epizode, jeb tēze "tas ka brauc lēni, nenozīmē, ka brauc droši" apstiprinās jau kuro reizi....priekšā volvo, laikam S60, klasiskie ~40 pilsētā, kā klasikai pienākās pie mirgojošā izlīda jeb piebēra, tālāk gājēju pāreja, skatos, kā nu ne, tā arī ar saviem~40 pārļurinājās pāri, nepalaida cilvēku.....

Freijers 11.01.2023 10:10

A ko nē, ja uz pārdošanu, jeb vecai mizai vajag...tās pašas sprauslas maksā ievērojami lētāk, tas pats ar reduktoriem, kompjiem, utt. Sevišķi vēl tas attiecās uz visādiem V6 un V8, kur lietotu iekārtu var ap simtu salasīt, kamēr jauna pie tūkstoša maksā (ar visu ielikšanu gan...)

Freijers 09.01.2023 13:15

Nepieņemami ir tiem, kas nekad ārpus Rīgas neizbrauc un kādu noledojušu grants nekad nav redzējuši, jo smiltis uz tiem nekaisa principa, vai reliģijas vai hvz dēļ. Ne jau tās radzes kāds cita iemesla dēļ lieto.

Aizliegt kādām citam un ko tādu ko pats nelieto ir taču tik viegli, kā pēc tam internetā pačīkstēt.

Radžu tehnoloģijas arī mainās, tiem, kas 90jo dzīvo informācijai !

Freijers 08.01.2023 18:51

Ir gadījies nopirkt auto, ko laimīgais iepriekšējais plača klients bija saņēmis ar 4 dažādām riepām….uz katra rata savu. Un tās bija R14ces….Ko tavuprāt perekupi, plačinieki un visādi pipeļūni dara ar džipu un citu prēmiumu R16,17,18,19 un 20 riepām…loģiski ka tās lamatas aplasa un saliek knapus 4mm sūdus “uz pārdošanu” - tad nu gogo mogo laimīgais klients saņem tādu ar dāvaniņu uz sezonu 500-600 eiro apmērā….vismaz. Es neattaisnoju to, ka dzīvo virs savam iespējam, bet te nevar visu noreducēt ka parasti uz bezatbildīgajiem parastajiem šoferiem.

Freijers 08.01.2023 18:44

Kārtējā darbības imitācija ! Man ta vienalga, jau tāpat lietoju C Eiropas ziemas tipa riepas, drusku cietākas visu gadu, plēšana sakot no 30 par pliku montāžu manī tikai nostiprina pārliecību, ka daru pareizi, ja vēl sāks raustīt datumus “pēc laika apstākļiem”, haoss montāžas kantoros un cipari būs tikai lielāki (Kgan pārauties ir prātīgi oktobra sākuma jau, kas to dara). Gribētos pariet uz naglām - šipiem nekvalitatīvās ceļu tīrīšanas dēļ pilsētās un brīnumiem laukos. Reāli normas šķiet lobētas no kantoriem kas ķīniešu izstrādājumus ar kalna un sniegpārslas simboliem iekšā savilkuši…Kas nākamais - min 5mm ?

Freijers 07.01.2023 21:33

Nu manuprāt, ja iekrāmē kādām 2l benzīnam un uz augšu, sevišķi jau 3l un tā tālāk, tad teiktu, ka cilvēks naudu rēķina, bet cik redzēts, tad visādiem 1.2, 1.4, 1.6 bāzt iekšā gāzi jau tiešām ir feniņa drāšana....

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti