VAGiem, konkrētāk A6, gan C5, gan C6 modifikācijā ar pusbeigtām kārbām (ja tas nav variātors protams) ļoti ilgi vēl var pabraukt. Pusbeigta kāra ir tāda, kas jau spārdās, pie kam ļoti jūtami - arī ar tādu un pazeminātu komfortu var gadu/divus nobraukt - tie ZIF automāti ir ļoti labi būvēti un ilgam laikam (gan 5hp19, gan arī 6hp 19).
Ar eļļas maiņu gan ir jāuzmanās, ne par velti Mollers noleca, var sūdus ne tur saskalot un beigās čiks, ja ne sliktāk iznāk, tur tas viss process ir jāpiereģistrē un attiecīgi vēl kārbai adaptācija jauztaisa pēcāk.
Atkal par veco tēmu, bet šorīt naturāli dusmu uzrāva - tātad "slavenais" posms iebraukšanai centrā gar staciju - pa Gogoļa ielu...Nerunājot, ka šodien vispār tizla satiksme un katrs jobers uzskata par vajadzību izlekt priekša vai distanci nozagt, braucu uz centru, štopers jau pie bijušās sinagogas, un kustās ļoti maz, pēc Jēzusbanīcas nekustās nemas, jo RDSD umņiki saorganizējuši tā, ka vienu joslu aizsit ciet no Puškina ielas kreiso taisītāji, un jo nekaunīgāki tie ir (salien pilns krustojums), jo mazāk iespējas taisni braucošajiem tikt pāri krustojumam - šadi šodien 5 cikli bez kustības, bet no kreisās puses tik mauc, turklāt vēl nākamā krustojumā no Turgēņeva ielas arī piedzen pilnu joslu (tur ir vēl tukšāks). Rezultatā LV klasika, ka iela stāv, jo tiek piedzīta plūsma no blakus ielām. Man pēc pieciem stāvošiem cikliem izbesija un aizbraucu pa sabiedriskā joslu, kur brīvi iekļavos pēc Turgēņeva ielas, pēc noteikumiem sanāk agresīva braukšana, bet situācija, kur no divām ielām vieni taisot kreiso salien 4/5 auto, bet no taisnā posma neviens nav normāla.