Man pietiek pagaidām ar 2 (piemēram metināšanas darbiem) - šmirģēlis/t.s.ļepestoks un griežamais, bet tas ir mājas/mājas garāžas apstākļos. Ar vadiem ir neērti, bet vairākus simtus eiro par aķiem ar negribas nolocīt.
Kas ir būtiski fleksim manuprāt - lai ieguļ rokā (nav pārlieku liels), tādus arī esmu ņemis, tam, kam virsū šmirgēlis ir jaudīgāks, jo darbs arī smagāks. Abi 125mm ripinieki.
230 mm smagajam redzu jēgu, ja tiek griezti švelleri, lielie profili, kanaļugas 110mm čuguna trubas utml. Trubu griešanai (ne uz galda..) krietni drošāks ir zobenzāģis !



















Krokodils rakstīja:
msh rakstīja: Vai tev ir problēmas šķērsot ar kājām kādu Lietuvas autostrādi?
Es gaidīju ka būs kāds nopietns arguments, kāds viena līmeņa krustojums vai kas tāds, bet nē, tev, kā izrādās, pietrūkst daži žogi...
Šķērsot var visu. Īstais jautājums ir valsts reglamenta sodi un policijas darbs sodīt.
Pie mums vairākas reizes uz Jūrmalenes esmu redzējis trafarēto kam nepiš, ka viņam priekšā skrien pāri... Laikam negrib ņemties ar papīriem dēļ 20€ soda. A pamēģini eiropā uz bāņa uzlīst, uzreiz norausies un pat ja domaji ka nē, pēc minūtēm 10nit piebrauks poliči, parādīs viģiku no kāda helīša un pateiks, ka būs jāmaksā vismaz sotaciņš par savu un citu dzīvību apdraudēšanu.
A pie mums - po! Kamēr uz kapota neuzliek, tikmēr viss likuma kalpu acīs ir ok jo negrib ''ņemties'' ar papīriem, kaut tā ir tāda preventīva iezīme kas varētu paglābt kādu dzīvību!
Esmu pat redzejis, kā ''vecāks'' ar diviem zem 10gv sīkajiem skrien pāri aktīvai vakara plūsmai pāri tur.

Tāpēc, ka LV vispār netiek sodīta un/vai kontrolēta satiksmes čakarēšana/raustīšana, tādēļ arī var līst pāri kur patīkas, lekt priekšā kā patīkas (nedot ceļu CSN leksikonā) utml cūkotie, ļurināt pa kreiso joslu, utml. cūkoties, kas nav savietojams ar dinamismu 110-120 un uz augšu, satiksmi.