iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Freijers 07.07.2022 9:26

Ja kļūdas nodzēšot tās izmet atkal, problēma ir palikusi...Degvielas filtra maiņa dīzelim diemžēl ne tuvu nav triviāla operācija, pēc līkrocīgas tā maiņas, ne tādi vien brīnumi ir pieredzēti....

Freijers 04.07.2022 10:12

Laikam jāsāk ar to - kādēļ tas viss tika griezts nost ? Čipša dēļ vai ari kas jau nestrādāja ?

Kompis kļūdu var nerādīt tādēļ, ka ir t.s. "pāršūta" programmatūra un var nedefinēt kļūdes, ja tādas būtu pie orģinālās programmatūras ===> visticamāk, ka tas čipsis ir vienkārši nobrucis, cerams, ka bez dzelžiem un nepieciešams pacelt visu atpakaļ, vēlams pa čipsētāja līdzekļiem !

Freijers 01.07.2022 11:54

Drusku par savstarpējo sapratni - A6 pirms Ikšķiles, braucu kreisajā jolā, kādu nepilnu km priekšā labajā traktors ar zīmi -laikam ceļu labo vai kko citu dara, pa labo joslu ripinās divi, neliekas ne zinis, es drusku pieberu, lai reiferī visi iekļautos, bet pēkšņi otrais arī sāk ātrāk, kādus metrus 300 pirms šķēršļa ieslēdz virzienu, tad laikam spogulī paskatījās, sāk kko brezēt, lai nav asas izjūtas nometu arī es. Bet visa runa par to, ka laikam skills uz iekļaušanos arī jūtami krities, cik reizes sanāk, ka kāds no ieskrējiena joslas ripinās (+/- tikpat cik pamatjoslā braucošie) un rauj ārā pēdējā brīdi, cits arī grib tā darīt, bet tad nominstinās - vai nu nav pieņemts spoguļos skatīties, vai arī nespēj ātrumu konstatēt tajā, vai arī nekoordinējās bremzi/gāzi piespiest (vai arī nestrāda tur kas). Par to, ka nu jau "palaist" no laipnības daudzu prāt ir kļuvusi par normu un lien, kur vien var, nerunāšu - tas gan pilsētās pārsvarā notiek.

Freijers 01.07.2022 10:04

Tak nu jau SSkā piedāvā pa 1.8K tos granulēšanas aprātus, iespējams, ka kkur ir pat lētāk, tikai jautājums, kur ņemt sausu skaidu...drīzāk jau mājas šķeldas katlu jāieliek, ja gabarīti ļauj.

Freijers 27.06.2022 9:42

Tas arī ticamākais variants, ja pie visādiem (un ne tika) garažu koļām taisa - darba kvalitāte pēdejā laikā zem jebkādas kritikas + bremžu eļļa tiešām arī ir jāmaina un sistēma jāpatīra, ja bremžu šķidrums netīrs palicis.

Freijers 13.06.2022 14:46

Audi ir ļoti plašas variācijas ar visādiem feisliftiem, pārējas modeļiem, utt. rrr.lt it kā nav slikti, tik nav skaidrs, kas ar atgriešanu (kaut gan arī LV šroti ko tādu neparedz). Veikalos var pēc Nr.zīmes šo to izpīpēt - bieži vien ar tām pašām bremzēm - n izmēriem diskiem un attiecīgi arī klučiem.

Ar šrotiem ļoti vienkārši - ir lietas, ko tur nevajag pirkt - ritošā, bremžu komponentes (izņemot suportu), utt. mezglus var, bet tikai, ja cena ir ~1/3 no jaunas daļas cenas vai jauna daļa nav pieejama, krahaboru piedvājumi par ~80% no jaunas cenas, nu i nafig tas nav nepeiciešams.

Freijers 13.06.2022 14:31

Drīkst jau gan, vienīgi, ja to dara viltīgi un puslīdz "kvalitatīvi", lai nav tukšas bundžas skaņa, arī konstatēt ir grūtāk.

Stāsts ir par to, ka šādu maucību piekopj un piekopj visticamāk, lai papildus vārītos - jautājums vēl vai ipašnieki vai garažu Koļas...kaut neesmu savā dzīvē redzējis vēl nevienu sadrupušu/aizdrupušu benzīnnieka katalizatoru. Pēdējā laikā ir tendence arī padzīvojušus dīzeļus graizīt ārā. Pēc tam arī rodas pilni ceļi ar huiņām un manuprāt, lai to apturētu šos graizītājus ir jākarina pie zvana !

Freijers 12.06.2022 20:47

Drusku ne par tēmu, bet uzsita drusku asini...Pazistāms laiku pa laikam mēdz pa kādam lētam auto iepirkt, nesen vienu 2l volvo benzīnnieku paņēmis, oppā, katalizators izgriezts, nebūtu jau nekas dižs ja arī man pagaājušo gad vienam uz laiku nopirktam padzīvojušam opelim nebūtu tā pat izdarīts. Īsti TA tādiem auto vairāk nespīd...Rodas jautājums, kas tā bļ... par maucību - vai nu lopi izdomā piepelnīties pirms vecas mizas tālak pārdod vai nu kādās kaktu/puskaktu garāžās naturāli apzog klientus vai nu kombinācija. Jebkurā gadījumā prasās tos pipeles, kas tā dara pie zvana pielikt...

Freijers 09.06.2022 14:58

EE, ja pieņems nodokļu samazinājumu, kas diezgan droši, būs -15/20 centi degvielai litrā mazāk...

Freijers 09.06.2022 14:57

Pēc būtības tādas vietas, kur šādi var iztizloties ir tad diemžēl jāklapē ciet vai arī tad papildzīme, ka manevrs ļauts no 8 vakarā un/vai brīvdienās. Vienīgi šādi aizliegumi nerisina būtību - tizlumu un to, ka vadītāji nesaprot/nevēlas saprast, ko nozīmē dot ceļu, iespējams, ka tas ir jāsāk pastiprināti dresēt jau autoskolās.....

Cita starpā arī būtu ceļu veidotājiem Rīgā un ne tikai jāpēta vietas, kur ir nepieciešamība raut pāri 2 un vairāk joslām, lai veiktu kādus manevrus, jo tās ir garantētas avārijas situācijas/konflikti, uzreiz šeit nāk vietā pie Dienvidenieka un Maskavas ielas, kur uz Akropoli/Slāvu ielu visiem kā ...st vajag.

Freijers 27.05.2022 15:40

Šeit ir uzreiz 2 momenti, pirmkārt jau ierastā ceļa nedošana, jeb man jāsteidzās vairāk nekā Tev…

Otrkārt nereti novērots, ka apgriešanas vietās Rīgā griezēji laikam savu auto gabarītus nejūt un dirsas uz joslas atstāj tādā veidā to bloķējot - tipiski Ziepniekkalnā, tā pati Lielvārdes un vēl citas ielas. Te gan jādomā arī kādi risinājumi, lai tas apgriešanas vietas būtu platākas.

Freijers 27.05.2022 15:37

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-prieksa-izbraukusam-spekratam-riga-atrauj-durvis-un-iesper-vaditajam.d?id=54394288

Ceļa nedošana beidzās ar razborkām. Cūciski ir uzvesties kā Maskavā, bet varbūt kādam liks paskatīties divreiz un nelekt priekšā, kas par veselu slimību ir LV pārvērtusies.

Freijers 25.05.2022 16:32

Par maģistrālām ielām ta skaidrs, bet tas, ka veseliem kvartāliem un apgabaliem taisa dzīvojamās zonas Rīgā, un ne tikai, gan arī ir fakts un tad brīnās par nihilismu.

Freijers 23.05.2022 14:51

Tādā ātrumā braucot var arī drusku lodziņu atvērt, ja nespiež 50 centi extra notērētā dīzeļa...

Par to gadās visādi, jā tā ir, pašam iebraucot Mūkusalas aplī pagājušonedēļ gandrīz klasika sanāca - priekšējais ta brauks, kamēr es novēroju vai varēs līdzi aplī iebraukt - kuju, nebrauks vis, nācās operatīvi nobremzēt...

Freijers 23.05.2022 14:02

Uzmanību ! Diemžēl uz Tīnūži - Koknese šosejas ir parādījušies, atvainojiet savādāk nosaukt nevar, pidari, kam vajag dzīt tā, ka pretīm braucējam aš uz 30-40 jāsabremzējās, lai kungs var ielīst atpakaļ. Nodomāju jau, ka sieva pārspīlē, bet nē svētdien kuju, viens kretīns palietotā džipā izpildījās. Lai arī pašam sanāk daudz apdzīt, bet par šādām cūcībam, goda vārds gribētos noķert un pa redeli tādiem iedot kārtīgi, jo sekas šādām darbībām diemžēl var nopietnas būt. Kādēļ tieši tagad saulainā laikā tādi sarodas...mistērija...

Freijers 23.05.2022 13:58

Tie paši, tie paši, pēc tam plāta rokas kā idioti...Nav arī vairs modē neizšķērsot izbrauktuves/krustojumus, kad nevar tikt ikšā/ ārā un noradā šiem lai savu dī... uz 4 ratiem pavelk metru turp/atpakaļ, vēl blisinās un beigās betonkaklu demonstrē.

Ar kādu braukšanas skillu LV ir ļoti ļoti sūdīgi, ko mana uzreiz, kad kkur uz Dienvidiem izbrauc. Faktiski še brauc liela daļa tizleņu - ne lēni, ātri, dinamiski vai divplāksniski, bet vienkārši tizli.

Freijers 21.05.2022 21:35

Ja ir runa par Rīgas TA jeb t.s. Antenas ielu, tad varbūt tur arī kāda konsistence lēmumos par iziešanu/neiziešanu arī ir, reti arī muļķības ar 2kiem tur gadās, ja sāktu salīdzināt starp LV pilsētām, tad tu tū, visa konsitence pazūd un, ja man jāizvēlās starp mazpilsētu TA un Antenas ielu, tad laikam pēdējais - diezgan triviāli - nav laika viņiem čakarēties, kas nereti notiek ar visādiem mazpisānu tehno virtuoziem...

Freijers 06.05.2022 10:55

Diemžēl ar kovidu un tam sekojošo īpašnieku sūtīšanu ārā (Rīgā vēl var pats no boksa izbraukt, citur arī pats inspektors to dara..), tā uz vietas apstrīdēšanas kārtība ir kļuvusi grūtaka. Papildus tam, vismaz reizi gadā tiek mainīti TA MK noteikumi, pamatā skaidrojot ar "precizēšanu" un, ja palasa tos labojumus, tad precizējumi pamatā saistās ar to 1 kļūst par 2ku un pa kādam 2kam top par 3ku, it kā "sīkums", bet tad sākās interpretācijas - tādēļ ziemā dabūju mainīt stiklu, jo redzamības zona ir "precizēta", ne vairāk kā 5mm stiklu tīrītāja laukumā...laikam jau slotas tad vajag likt īsākas. Kādreiz (plīsums apakšējā kreisā vējstikla stūrī 10-15 sm garumā) šāda lieta būtu knaps vieninieks, nu jau stikls jāmaina.

Par citām lietām nebūtu jautājumi, ja tie paši "inspektori" aktīvi lietotu komentāru sadaļu īpatnējiem defektiem, lai nav meistariem pēc tam jāskaidro par to ko neesi dabā redzējis. Taisnību sakot, jāsaka, ka TA tomēr labāk patīk Rīgā, atsevišķām mazpisānu stacijām darba apjoma trūkuma dēļ, pionieriskas degsmes vai arī statistikas dēļ nu ļoti patīk skaldīt matus - tirināt un virināt. Idēali būtu, ja meistari tos 2kus izķertu pirms TA, kas diemžēl nenotiek ļoti atsķirīgās izpratnes dēļ - no kamēr nelūzt netaisam līdz visticamāk komerciālai ieinteresētībai mainīt visu pēc kārtas.

Likt 1kus par rūsu un "nenozīmīgām eļļas noplūdēm" 20+ gadīgiem auto manuprāt ir marasms, tapat skaidrs, ka gan viens, gan otrs tur būs.

Freijers 29.04.2022 15:13

Diemžēl tas ir ceļš uz absolūti regulētu sabiedrību...kam liela daļa LV nav gatavi, un varbūt arī labi ka tā.

Freijers 29.04.2022 15:11

Granulas jau kāpj arī - pret rudeni ir apmēram 2x, briketēm vēl ne tik ļoti, bet domājams ka arī nekur neliksies beigās, arī malkai iet uz augšu + darbs un netīriba ap to. Tā kā nekur neliksies, nākamā ziemā būs dārgs siltums, atšķirība vien tāda, ka privātmājā var ko regulēt, atšķirībā no betona būriem...

Freijers 29.04.2022 7:59

Drukāšanai un sodu piesūtīšanai ir viens būtisks trūkums - tā pēc būtības nav prevencija vai tāda ir ar ļoti lielu laika nobīdi un pēc idejas tas pamatā papildina kasi (lai ko arī neteiktu). Ekipāžas iesaiste tieši pretēji, situāciju sāk novērst jau saknē - pēkšņi visi paliek bijīgi (kāds arī būtu mērķis) - sodīšana un kases aparāts ir tikai pēc tam, protams fiziski tur maz vietas šādiem gājieniem.

Tie izgājieni sakatina tik ļoti, ka arī pirmais variants būtu labāk nekā nekas, bet krietni mazefektīvāks, kā jau minēju !

Freijers 26.04.2022 15:28

Tur viss tagad saistībā ar remontiem ir štoperi. Manuprāt, ja kāds ielien sabiedriskā joslā, tad tas ir vēl puslīdz, jo ir tikai drusku nekaunība, bet palikt šķērsām krustojumam, kā tas gadās Lāčplēša ielā ir vienkārši nahālisma un tupuma apvienojums...ko tādu reizēm nācās redzēt uz Zemgala pārvada krusta ar Brīvibas ielu - absolūti nebija žēl, ka tur tos vnk no panckām ārā izpīpināja !

Freijers 26.04.2022 10:19

Viss laikam būs jameklē alternatīva Maskavas ielai, lēnie remonti pie A6 loģistikas centra/noliktavām un pārmaiņas pie Krutspils ielas krustojuma iebraukšanu Rīgā no tās puses padara diezgan nebaudāmu.

+ būšu apnicīgs, bet par krustojumā palikšanu reāli vajag sodus sākt likt, šorīt atpakal bija pārītis Lāčplēša ielā aiztaisījuši ciet krustu ar Sadovņikova ielu - stāv un blisinās, rokas paplāta - bet ko līdi, ja var redzēt, ka neizbrauks ?!

Freijers 20.04.2022 12:26

Es sev arī, bet ar vairākām atrunām :

1)nopelnu pagaidām pietiekami;

2)saprātīgs darba laiks un apjoms.

Ja nav viens no diviem vai neviens, tad iespēja paraut 2 nedēļas/2 atputā nav tik slikts risinājums. Šeit jāsaprot, ka t.s. "vidējā statistiskā alga" nav pietiekama normālai dzīvošanai LV, sevišķi jau apstākļos, kad inflācijas rats ir iegriezies.

Freijers 20.04.2022 12:23

Iespējams , tomēr tendence sāk kļūt aizvien kaitinošāka, ar visādu aplikāciju takšu parādīšanos ! Bet sākums tam ir tarifu grozījumos, kas sāka maksai piesakaitīt laiku, nevis vien pliku nobraukto attālumu...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti