garuda rakstīja:
edzulis rakstīja: ml gavno jebkurā izpildījumā. 400cdi ir murgs. 320cdi esot kudi labāks.
E30 vispār autobūves nepārspētais kalngals...
E30 izglāba BMW tādēļ tam jābūvē pieminekļi
garuda rakstīja:
edzulis rakstīja: ml gavno jebkurā izpildījumā. 400cdi ir murgs. 320cdi esot kudi labāks.
E30 vispār autobūves nepārspētais kalngals...
E30 izglāba BMW tādēļ tam jābūvē pieminekļi
Tur tirgus izkropļots. Piedzen pilnu tirgu ar Vācijā spertām daļām.
Itāļu M3, tobiš 320is der?
nuhajs rakstīja:
Nu tagad tu muldi. BMW ir iecienīta auto marka, kvalitatīva un prestiža.
Taču daži indivīdi nez kāpēc iedomājas, ka ar citu auto marku nolikšanu viņi baigi padara savu bembi par nez ko pārāku. Ne sevišķi gudri. Man patīk BMW, man patīk Audi. Man patīk Pontiaks,kuru tagad nopirku. Bet man ir arī amatieru rallijam Audi, man ir retro sābs un GAZ69, jo man tās mašīnas patīk. Ko nu?
Retro sābs nerulz manā izpratnē. Tikai tas, ka viņš ir mega pretīgs un vecs, nenozīmē, ka tas ir kas ievērības cienīgs Es saprotu kāds klasisks 911 porsche, slc mersis tas pats štrunta mustangs vecais par klasiskajiem itāļu/angļu auto nemaz nerunājot, bet ne saabs...
Ak jā, aizmirsu piebilst, ka ne tikai BMW rulz Jaguārs arī ir ok, tiesa tikai XJ izpildījumā vai arī kupeju/kabrju
Vienīgi apdares kvalitāte biš iesuc__ks priekš tik dārga auto (jauns). Visādi citādi patīkams auto
MB un Audi ar nav slikti auto un to esmu atkārtojos 101x. Runa te ir par FOOOORDU
ml gavno jebkurā izpildījumā. 400cdi ir murgs. 320cdi esot kudi labāks.
Ok, ok, turbo esīts mega rulez
Vismaz dārgi maksā labs 15k pat viens mobilē ir
cosworts vēl ir štelle, bet tāds vecais sūda esīts imo nav nekas, lai arī cik liela raritāte nebūtu. Autiņam ir jābūt arī kam citam bez raritātes lai to cienītu. Zaz arī ir raritāte
droom rakstīja: Bija man pirms paaris gadiem RS2000. 4 litriigajiem bemjiem un mershiem no krusta liidz 110 km/h tureejaa liidzi kaa 1:1.
Daudzus sanaaca uz izbriinu panjemt
:lol:
Kuriem 4litrīgajiem BMW?
shearer rakstīja:
eksaktly jefin, jau esmu kljuvis par bmw piekriteju un citos shrotos vairs ieksha nekapshu. rij maita gan daudz, kadi 13 litri pilseta ka nefig, pat ipashi negazejot, bet ir to verts, braukt diezgan kaifiigi ar vinu, kaut ari vadamiba no subaru baigi atpaliek. piedod Edzuli, bet taa tas tieshaam ir. BMW nav drivers kar, bet braukt pilseta ar vinu tomer ir baigi kaifiigi.
ghgh, par to vadāmību rēcīgi Protams, ka 320i automāts nav drivers car
Pabrauc ar kādu normālu emminieku
Tikai kas tev viņu dos
Šīris nopircis pašu lētāko E46 ever un esot mega starā par to auto. Nu viņš kļūs par bembistu, esmu 100% pārliecināts
ghghgh. Jāpērk 6er!
Kuru emku? 3 no 4 pēdējām emkām ņemtas pa skaidruci...
piekare 3x dārgāka par M3 hahaha. Vot tev super duper sporta auto pa dārgo. Mēsls vienā vārdā
a ko jūs visi mīžat? Esat paņēmuši hipotekāros uz 100 gadiem?
laba štelle.
trešais ko redzēsi pārbrauks tev pāri
kļuva neinteresanti darbā, ielīdu jefiņus paklausīties un uzlabot garīgo
nav slikts auto noteikti...
eksotika spiežas pa acīm ārā...
sore, bet sti un evo ir citā kategorijā nekā M3, M5, S, RS, AMG utt.
oibi rakstīja: viens no parex īpašnieku dēliem sajugu nosvilināja 2k km vai pat īsākā sprīdī
Nezinu čo za dēli, bet Krasovicka dēlam baltais M5 kas uz jūrmalenes izcēlēs, bet Kargina dēlam M3 CSL ar turbīnu vai kompresoru.
wvfans rakstīja: Slinkums pārrakstīt - te citāts
"Pieraksti komentos,kad Evo ir ieguuldiits daudz naudas jau...un kad par to galvo Neiksaans..!Un lai nemuuld,ja nezin patreizeejo situaaciju...."
Kā tad viņš galvo? Da kaut vai lai zatlers galvo, tas neko nedod. Un ja daudz naudas ieguldīts tad ir viss slikti jo normālā auto nekas daudz nav jāiegulda...
šīris vienīgi varētu saēsties sēnes un saprast beidzot ka ir jefiņš