Viņs tak raksta - Zoss
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņs tak raksta - Zoss
Tērvetes īpašnieki visiem stāsta, ka oktobrī par 25% samazinājies viņu alus noiets, ja salīdzina ar gadu iepriekš. Nav izskaidrojuma kāpēc.
Muskis tagad tur britus nebrīvē!? ????
Ievērtējiet kāda elektro infrastruktūra Pīterā. Akadēmiķis izbraucot no Pītera nokļuva ellē.......................domāju, ka tāda pati ellīte ir pie mums.
Nu, korejiešiem arī jālej 5-20, bet grāmatiņa pieļauj lielas amplitūdas no 0-20 līdz pt 5-40, lkm. Tas ir atkarībā no braukšanas, klimatiskajiem apstākļiem. Servisi arī parasti lej 5-30.
Problēma, manuprāt, ir tur ka tev jau taja servisā ielēja kkādu badjagu no mucas, kas pat neatbilst tam 5-30 un nav ne tuvu japaniem vajadzīgajām specifikācijām. Servisam pa leto piegāda to 5-30 un viņu to zupu lej visiem no Audi līdz Toyotām. Tas galīgi nav OK.
Sonedēļ tieši sanāca runa ar vienu Mitsubishi īpasnieku, tas ar stāstīja ka uzreiz sajutis dīvainu motora darbību pēc eļļas maiņas vienā no šādiem kantoriem(es gan īsti nezinu kur tu lēji). Tagad mašīna remontā.
Es tev citreiz ieteiktu pašam pirkt eļļu un ar savu kannu ierasties. Savādak ta ir krievu rulete šados servisos kko darīt.
p.s. vēlāk atjaunināšu topiku par KIA, pastāstīsu par Gross auto spečukiem
Tak paņemiet kāds uzvaniet! Cilvēkam vismaz mierīgāks prāts bus????
A tu aizej un novelc ar pirkstu pa izputēja trubu(iekšpusē) Ziņo par rezultātiem
Dexron ir specifikācija ko ieviesa GM jau 1949.gadā(tad bija automāti?)
Savukārt ATF ir parasts nosaukums Automatic transmision Fluid, eiropiešiem nav savas specifikācijas. Tapēc, man liekas, visi vadās pēc tā dexron. Astrai, ka GM produktam, vajadzēja jau kkādam dexronam atbilst.
Zemāk izglītojošs materiāls par šito visu enc.drom.ru/3041/
JAP vienreiz lasīju oil club bar dextronu kas tagad uztaisīts universāls.
Nav gluži taisnība, pieliet var droši, jo visiem ražotājiem ir noteikta prasība lai viņu ražotie produkti sajauktos ar citu ražotāju produktiem. Tieši tāpec, lai var droši liet klāt cita ražotāja produktu un nenotiktu kāda pretreakcija. savādak cilvēks aibraucis 1000km no sava(īstā) servisa paliktu uz ceļa, ja pamanītu, ka eļļas līmenis nokrities.
Vo. vells, nav mazgājis!
Bet tas iepriekšejais Akords izskatās sists, jo tur visādas baigās atstarpes. Iespējams kkas mainīts, krāsots, bet nu tad baigi nekvalitatīvi un rezultāta rūsa lien ārā.
Par pēdejo Ceedu gan Forum auto muldās par patēriņu. 6,2 tur būs tikai tad, ja tas ir GDI motors, bet man liekas ka tur tādus nelika.
Es jau personīgi ieteiktu ņemt šādu www.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/bpfeml.html
bet tas 2X pārsniedz budžetu. Skatos serviss apmeklēts laicīgi, KROWN apstrāde.............principā 10 gadus nekādu bēdu nebūs un servisa izmaksas(salīdzinot ar Volvo) 5x mazākas.
Varu ieteikt variantu, ka paņem lētāku un līdzīgu antikorozijas apstrādi var veikt pa velti(vismaz gadu atpakaļ tāda akcija bija KIA) www.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/blgxif.html
Šeit gan servisa izmaksām papildus jārēķina, ka pec 100tk. nāksies pārlasīt visu piekari un ķēdi mainīt. Tas ir kādi 1500 eiro jānoliek rezervē. Tā pārēja viss būs OK, nerūsēs(jāpaskatās bagāžnieka durvis). Japāņi dažiem eksemplāriem pec 10 gadiem jau būs problēmas ar rūsu. Vāciem kapitalka.
Tas neatiecas uz autiņiem, tas ir tāds trivializēts piemērs. Mēs tak runājām par lietotiem autiņiem, Ta protams, ja nauda ir pērc jaunu kādu gribi, viņš tev tos 3-4 gadus nokalpos bez problēmām. Tad jau neparādītos topiki ""Iesakiet auto, kurā nevajag atstāt pusi algas/dzīvot pa servisiem""
Dusters tāda ziņā ir uzticams aparāts, pa servisiem nedzīvos. Tapēc jau tiem"" skaitajiem"" autiņiem atlikusī vērtība straujāk rūk, jo par visu tak ir jāmaksā. Jo vairāk elektronikas,turbīnas, pneimopiekares jo lielākas problēmas 2,3 īpašniekam. Tur diez vai var runāt par skaistu dzīvošanu
Izteikšu vēl kecerigaku domu, kāpēc pie mums nepārdod Ņivas? Dasters ir diezgan labs lauku ceļos, bet tik un tā ar Ņivu viņš nevar konkurēt. Aprīkojums abiem tak tieši tāds pats, nekāds īpašais. Atšķirībā ir tikai dizela/benzīna dzinējs.
OK, paldies. Tad sanāk ka remontos tīri aiziet kādi 2500eiro un tas ir bez visas dīzeļa sistēmas revīzijas. Nākošais kas pirks šito autiņu vēl var rēķināties ka vienreiz būs jāiegulda vēl extra 2500.
Man liekas, ka tas ir padārgi priekš mūsu cilvēkiem, bet tak pērk. Viņš var sagrabināt tos 8000, bet hlops izrādās ka gada viņam vēl 4000 janoloka. Tāpēc jau es te brīdinu, ja pērk šitādus autiņus, tad nevar to darīt par pēdējo naudu.
Kādas tad ir Volvo viena gada ekspluatācijas izmaksas?
Kādu laiku atpakaļ uzradās jautājums kāpēc cilvēks iziet tā saucamo ""obkatku"" un maina eļļu/filtru pēc 2000km svaigai mašīnai. Ja ir paaugstināts motora nodilums, tad to visam būtu jāaiztur eļļas filtram
Ir jau starp tiem Volvo arī riktīgi brāķi un tos var pirkt tikai zinatājs. Fords tur pielicis pamatīgi savu roku un visu sliktāko uzdāvinājis Volvo
Jāparlasa iepriekšējās tēmas, kur sastopās ar pielaišanas problēmām. AUDI 80 jau rakstīju - sistēmā nav vajadzīgā spiediena, jo kkur gaisu sūc. Ja autiš ir silts tad iedarbināt var, jo viss benzīns nav paspejis atplūst, kad pastāv - nevar.
Nu, tad jamaina trambleris. Tas vispar esot rashodņiks un vinš ar laiku nolietojas. Teorētiski jau varētu paņemt no kādas identiskas mašīnas un izmeģināt, bet nav jau tādu ejošu vairs
Viņš arī atbild par peišķilšanu un ar aukstu laiku tur nav sakara. Tāpēc apvienojot šos divus momentus - nešķilās korekti un parādas nevienmērīga motora darbība var diezgan droši apgalvot par šamo.
Tikai tur kur Tu remontejies labāk vairs to nedarīt. Tas principā ir elektriķa darbs un tur neder tie, kas skrūve riteņus un loca spārnus. Tas i bišku smalkāks darbs.
Bet vispār elektriķi šitā strādā, bet tu viņam ureiz ej virsū ar to tambleri. Savādak tev visu mašīnu izārdīs
Es savukārt par to uzņēmumu, kas ražo Tērvetes alu. Viņi par 25% mazāk notirgo alu visā Latvijā.