Atkarīgs tukšs vs pilns.
Un kur sēdi - priekšā labi, aizmugurē olu kultenis
Atkarīgs tukšs vs pilns.
Un kur sēdi - priekšā labi, aizmugurē olu kultenis
Arī taisnība. Sandero ar clio RS 200ZS 1.6t
Škodai jau arī kaut ko nedod, lai pārāk nestumj nost VW, lai gan škoda vairs nav VW lētā marka
Labāk par pr.stikla apsildi ir webasto ar tālvadību - atkusis viss, salons silts, motors arī - sēdies un brauc. Silddiegi nepatīkami atspīd naktī braucot.
Ir ražotāji, kas tagad liek elektrovadošu plēvi stiklā, tur nav vadu vispār, un netraucē nemaz
Velosipēdu nedaudz var uzšķūnēt par 3ciparu skaitli
Tad tā ir nobraukta dīzeļa smaciņa. Būs pa dārgo, pa roku galam, vai visticamāk abi kopā
IMHO ar busu vienk a rši brauc prātīgāk. Iedotu kādam purčika bmw draiverim, pirmajā līkumā ieliktu kokā
Varbūt vienkārši izdeg putekļi, jo pa vasaru nav lietots tas sildītājs, varbūt vadi kūst-nelieto silto gaisu un aizved uz servisu
Ar bērniem līkumos nevelk ar max ātrumu, jo tīrīt pēc tam salonu ir ilgāk un nepatīkamāk
Lielie SUV kāreiz gāzelīgi, jo augstāks smaguma centrs un garāka piekare.
Minivenam ir vieglā auto apakša, tikai ar pagarinātām stoikām un augstāku jumtu - smaguma centrs pārāk nepaaugstinās
Jaunajiem arī ir lego princips, vai tikai vecajiem?
Viņam apsildes sistēmā ir elektriskais fēns, ne? Ja ieslēdz uz max aukstu gaisu, arī smird?
Turkiem un marokāņiem 5+
Latvijas ātrumiem papildus degvielas patēriņš nav būtisks, bērni un pats daudz labāk redz ārā, mazāk nogurdinoša sēdpozīcija, liels grabažnieks.
Laikam ģimenes nav trendīgi
5vietīgais minivens ir 5vietīgs, visi parastie auto - 4vietīgi(izņemot lielos SUV)
Arī ar 1 bērnu - augstākā auto daaaaudz ērtāk iesprādzēt, autiņu nomainīt, pārģērbt pēc slēpošanas, kaut vai blakus apsēsties-krēsliņš aizņem vairāk vietas nekā pieaudzis cilvēks.
Vai visiem nav viena platforma? Nezinu, neesmu dacītes padziļināti pētījis
Es domāju, ka virsbūve ir projektēta zināmai max jaudai, lai ietaupītu uz bleķiem.
Ieliekot normālu motoru viss vērptos, būtu torque steer un komfortablā visceļu piekare ļautu viegli apgāzties līkumos.
Pat 150zs ar apakštasītes izmēra bremžu diskiem priekšā un trumuļiem aizmugurē...
Tur salasās tik daudz pozīciju, ka cena tuvosies dārgākiem auto
Var vienkārši izurbināt caurumu izpūtējā, lai sportiskāk.
Domā vienkārši mainot vadības programmu var jūtami iegūt zs?
Interesanti, ka ģimenei vispiemērotākā klase izmirst.
Wannabe-SUV tomēr zaudē ietilpībā dēļ klīrensa/vietas iespējamam 4x4
Nahuj tu to stāsti šeit, brauc uz rumāniju un pasniedz maksas kursus dacijas inženieriem, kā jāražo lēti auto.
Ja tev ir 3 dažādas piekares, tev vajag 3x garāku plauktu, lielàku cehu, rūķītim būs tālāk jāiet pēc atsperēm, kaut ko sajauks utt
Esmu pārliecināts, ka ar RS renault nepelna, tas ir marketinga projekts - puišeļiem plakātiem pie guļamistabas sienas un pusmūža krīzes kungiem kur pavizināties.
Labu cenu var dabūt ar maksimālu ražošanas vienkāršošanu. Nākotnē viens motors - atmo benzīns, tas pats ar turbo un hibrīds.
Pamēģini maķītī asiņainu kotleti un bez sīpoliem pasūtīt.
Lai dacītē ieliktu kaut vai 150zs motoru, tur vajag citas atsperes/amortizatorus, neatkarīgo piekari aizmugurē, bremzes, stingrāku bundžu. Un tas zoodārzs viss jātur dīleru rezerves daļu noliktavās. Ja 90% potenciālā tirgus pirks vienu un to pašu motoru, tad 10% dēļ nav vērts iespringt - lai pērk mk2 gti trusi
Stabiņi tak tikai pa vidu - ja pabrauc malā, tad var pabraukt garām
Visas vasaras riepas ir sliktas grantij. Par uniroyal rainexpert laikam labākas atsauksmes, bet grantenei vajag ziemeni ar asu protektora malu, nevis apaļu kā asfalta riepai
Ne jau zīmes liek ievērot ātrumu - labā prakse ir būvēt ielu atbilstoši ātrumam. Kasiņš te sūdzas, ka dz.zonā brauc kā pa šoseju. Normāli dz.zonā ir daudz trajektorijas maiņu, sašaurinājumu, ja ātrāk par 20 tikai F1 var pabraukt
Ādaži ir anālās plànošanas etalons. Ja ir 2līmeņu mezgls, tad citus pieslēgumus jālikvidē.
Pilns vs tukšs par kratīkli. Par noturību protams, krava ceļ smaguma centru augšā