kāds ir mēģinājis līzingu kārtot tagad? nauda ir par brīvu, bet nākotnes vērtības u.c. riski ir neiekalkulējami tagad
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kāds ir mēģinājis līzingu kārtot tagad? nauda ir par brīvu, bet nākotnes vērtības u.c. riski ir neiekalkulējami tagad
apbedīšanas birojiem būs pozitīvas tirgus tendences, griķu ražotājiem, Netflix, videokonferenču pakalpojumu tirgotāji. Viss, man nekas cits nenāk prātā.
piemēram passat ar 1.6 CR tdi ar 110 zs pie tiem pašiem paātrinājumiem darbosies optimālākā režīmā nekā 2.0 CR tdi ar 190zs?
Volx rakstīja: Precizējums - egr ieslēdzas optimālā dzinēja darbības režīmā. Problēmas ar egr liecina, ka īpašnieks nav izvēlējies optimālo dzinēju viņa braukšanas stilam. Sapērkās dīzeļus un braukā pa pilsētu, nav optimāls darbības režīms un tāpēc arī visas problēmas un ne tikai ar egr vārstu.
vai nav tā, ka EGR problēmas īpaši novērojamas lieliem dīzeļiem, ko lieto izteikti sēņošanas režīmā? Nopērc mazāko dīzeli, lieto to optimālā režīmā un bēdu nezināsi
Līzingu tagad droši vien nedod, jo nevar vīrusu iekalkulēt.
No AB jau tagad var mazlietotus airbus par saldu cenu nopirkt.
Vispirms dīleru stock, un ražotāju, ja ievilksies - līzinga atņemtie auto. Bankas gan laikam var atļauties pieturēt, jo nauda ļoti lēta būs.
prognozes - kurā brīdī parādīsies Corona akcijas cenas?
Dīzeļiem ar maziem burtiem kaut kur instrukcijās esot rakstīts, ka nav paredzēts dominējošam pilsētas režīmam maziem nobraukumiem. Un cilvjus, kas pa garantiju iet ar EGR dīzelim ar mazu nobraukumu, sūta naher
vajadzētu ātrāk uzsilt arī
man liekas vienīgais, kam var ticēt ir apkopes dīlera datubāzē
garumā gandrīz 1:1 ar golf hatch
vietas iekšā vairāk, jo ķebļi ir augstāk virs grīdas, un, iespējams, stāvāka atzveltne - tāds pats triks tiek izmantots mazajā klasē, lai tajā mazajā garumā ietilpinātu pasažierus.
Golf Variant ir diezgan milzīgs bagāžnieks, it sevišķi ja izņem dubulto grīdu bagažniekā
kāpēc lai vietas iekšā nepietiktu - tas ir liftēts golfs. un ērtāka iesēšanās un labāka pārredzamība arī ir galvenā šādu SUV priekšrocība
70 speciāli uzlikts, lai traucētu satiksmei??? varbūt kāds ceļu inženieris var ielikt berzes koeficientu vidus kārtai vs pēdējā kārta?
Baigi slidens neliekas, bet 20 vai 30% pasliktinājumu varētu nejust, kamēr nav ekstrēmā bremzēšana
tur nav uzlikta pēdējā asfalta kārta, šī iespējams ir slidenāka nekā pēdējā.
jaunai mašīnai nav lielas jēgas kaut ko mērīt, iebraukšanas periodā dzinēja vadība neļauj attīstīt maksimālo jaudu
Parādās pēc mk rīkojuma, nevis pēc apstākļiem - kaut kad maijā.
Tāpēc fanoju par elektroniskajām zīmēm
PSA dažiem modeļiem klimats arī bija ekrānā bakstāms. Tagad laikam tomēr atsakās un iet atpakaļ uz pogām.
Balss vadība strādā diezgan labi, var arī braucot
Regulē audio, klimatu. Pogas vairs neliek, jo dārgi
svaigam modelim var trāpīt uz bērnu slimībām, ko novērš facelift. Tas ir VAG MQB lego - jauns modelis nozīmē jaunu virsbūvi, bet lielākā daļa no komponentēm ir pārbaudītas citos modeļos, problēmas varētu būt mazāk un saistītas ar jaunajām fīčām un to, kā tas viss ir saštepselēts kopā.
Bet līdzīgs koncepts laikam visiem lielajiem ražotājiem tagad.
Lai labi ripo, uzraksti pēc lielāka nobraukuma 6k pat ladai vajadzētu izturēt
automāts, bet vienalga - kopā ar pirmajiem klučiem arī diski jāmaina???
Nav šausmu stāsts par vag neuzticamību, it sevišķi ņemot vērā, ka kādu laiku dīzelis ir mocīts pilsētā
100 varētu vienkārši un lēti uz A klases šosejām ar elektroniskajām zīmēm atļaut atsevišķos posmos
Tās visas ir centrāleiropas valstis, kur visas ziemas ir tāda kā šī LV.
Dajoš portugāles klimatu mums.
Rīgā un pierīgā radzes varbūt nevajag, uz šosejām vēlams, uz lauku ceļiem must-have, ja vajag braukt, un nav opcija pagaidīt nedēļu, kamēr ledus izkūst/piesnieg klāt
tāda šipene bez šipiem kļūst par nobrauktu M+S
Kurš dīleris bija ieplānojis recesiju savos pasūtījumu plānos?