jau tagad var iepirkt kādu emobīli ar beigtu bateriju, iestūķēt bagažniekā ģeneratoru un uz pilnu klapi izmantot A joslas un bezmaksas stāvvietas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jau tagad var iepirkt kādu emobīli ar beigtu bateriju, iestūķēt bagažniekā ģeneratoru un uz pilnu klapi izmantot A joslas un bezmaksas stāvvietas
maziem bērniem arī šūpīgās piekares nepatīk - labs iemesls iepirkt sti vai evo
Pirms tam bija 5% bio, tagad 10%. Tur lielàkā problēma ir noslāņošanās spirtā un benzīnā, kas nokauj motoru. Reti izmantotos agregātos 98e vai degvielas stabilizētāju. Jaudas starpību nevajadzētu sajust
Lauksaimniecībā nav aploksnē, bet bankā oficiāli?
25A - ja griežas veļasmašīna un trauku mašīna, tad uz tualeti iet nevar, jo sitīs ārā korķus. Neticu, ka cilvēks, kas var atļauties elektroauto, dzīvo ar tādu pieslēgumu
kāpēc otrajā nodarbībā, 2000. gados dzina primajā nodarbībā, jo skolai nebija laukumu/poligonu vai simulatoru
tas medemciema mezgls ir izprojektēts 50 gadus atpakaļ, kad sastrēgumstundās uz tās šosejas varēja uzlikt šaha galdiņu un izspēlēt ātrspēli. Tajā laikā tas risinājums bija ok, bet laiki mainās un risinājumi ir jāpārskata, vēlams pirms līķu kalniem, nevis kā šoreiz.
autoskola LV ir priekš tam, lai iedresētu izbraukt n fiksētus maršrutus rīgā, kurus neviens normāls ārzemju šoferis pirmajā reizē nevarētu bez kļūdām izbraukt.
Ja pussekundē jebkuru satiksmes mezglu nevar uztvert, tad tas ir jāvienkāršo
Elektroauto lādēsies naktīs, kad ir mazākas slodzes un lētāks tarifs - tas būtu izdevīgi
Teorētiski 95 vs 98 ir daži procenti jaudas pieaugums, ko nevarētu just, tikai izmērīt
Uz ceļa nav jābūt mezgliem, ko var izbraukt tikai iepriekš ar kājām izlūkojot, un rakstiski vienojoties ar citiem vadītājiem, kas vienlaicīgi veiks manevru.
Visam jābūt maksimāli vienkāršam un saprotamam, jo pie stūres var būt jauni vadītāji, slikta redzamība, lielas plūsmas utt
Man likās turbo ir diezgan cimperlīgi uz degvielu. Lv bija pašvaki ar degvielas standartiem, varbūt vadības blokam neliekas, ka tas ir 95.
Lai vai kā, to var pātbaudīt ar kādu spidometra appu, mērot in gear ieskrējienu, 3. 60-100 piemēram.
darklight rakstīja: Njā, sakarā ar veselības problēmām šogad baigi maz esmu braucis. Janvārī ielēju savā TFSI jauno E95, likās, ka iet tā kā sūdīgāk, bet nebiju pārliecināts. Pirms pāris dienām iegāzu pirmo reizi Cirkulī viņu 98 - auto kļuva par raķeti! OK, es pārspīlēju, bet iet jūtami savādāk. Patēriņu vēl nav sanācis izčekot.
Tfsi vispār atļauts liet 95e?
Tur arī sodu vai 45min pīppauzi var dabūt par 99, tāpēc ainažos igauņi kā no ķēdes norāvušies
ja avāriju ir vairāk, kā statistiski pēc plūsmas vajadzētu būt, tad vaina ir satiksmes organizācijā
G6 divas atsperes salūzušas, 1x priekšā, 1x aizmugurē. 260kkm un EGR ar DPF vēl oriģinālie (vai arī vācijā/pirms pārdošanas izņemti - šaubos, pirku 3g ar 150kkm).
Neesi gadījumā dabujis atgāzu skandāla "atjauninājumu", pēc tā birstot nost EGR?
IMHO UK nav labās/kreisās rokas likuma
neregulējams krustojums labi strādā tur, kur ir maza plūsma, bet slikti strādā lielas plūsmas apstākļos. Pa apli gan ir arī jāmāca braukt, lai būtu efekts.
4-way stop droši vien nav vīnes konvencijā un Latvijā nav pielietojama
4-way stop kaut kur eiropā ir?
tukšā aplī tomēr nav pilnīgi jāapstājas, iepretī 4-way stop. Aplis amerikāņu milzauto iznāktu milzīgs
Aplī tomēr ātrums mazs, ja vien nav aizmidzis un pilnā ātrumā velk cauri. Aplis būtu lēti un visiem drošāk, protams 5sek ilgāk
Nabadzīgais mārupes novads, starp citu
Ideāla vieta priekš mini apļa. Izmaksas - 4 zīmes un spainis krāsas+vidū pieskrūvējama zema apmale, lai fūre var pārbraukt pāri. bet priekš kam iespringt, 1960.gadā krustojumu izprojektēja, un tā jums būs dzīvot
Droši vien ir labas autoskolas, kas māca visu ko vajag, un sliktas - kas māca "iziet" eksāmenu.
Principā CSN jau ir perfekti - jābrauc atbilsoši ceļa un auto apstākļiem. To punktu parasti izlaiž, un tad maksimālais ātrums kļūst par normu vienmēr un visur
Katrs VAG spainis no kompaktklases un augstāk ir projektēts, lai pa bāni pieklājīgi uzvestos pie Vmax.
Dažiem modeļiem pat sākot no 2.0 140zs tdi dzinējiem nāk lielās bremzes, kas lv nopūst, jo viņas nav kur uzsildīt, mierīgi braucot.
Par riepām gan varētu būt taisnība, ar hi fly vai dingdong pie ātruma var iznākt ziepes
Crashtestus netaisa ar izpuvušiem sliekšņiem un frankenšteiniem, kas sametināti no daļām
kreiso tur mierīgi varētu aizliegt - 0.5 km tālāk zem Pleskavas šosejas ir aplis