Šāda retro eksotika jāpērk ar skaidru apziņu, kur to remontēs. Internets nav variants
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šāda retro eksotika jāpērk ar skaidru apziņu, kur to remontēs. Internets nav variants
msh rakstīja: Jā, un, kas tur ir ar tām sliedēm un iesēdumiem? Nu, mašīna bik stiprāk nolīgojas, kas tad ir?
2x zemprofila 45 augstuma riepu bortos esmu izsitis robus(bez gaisa zaudēšanas), pat nepamanot kur. Ar normālām riepām droši vien tā nenotiktu
Divsajūgu robots varētu būt ar labāku lietderības koef. Lai iekļautos normās, izmanto visus variantus - kārbas, spoguļu aizstāšana ar kamerām, startstop, kas kauj akumulatorus utt
Ja tas ir T5 dzinējs, kas biežāk sastopams volvo, tad meklētu labu volvo servisu
Varbūt tās cenu kategorijas auto pērk savādāk - ciema ietvaros, kur darbojas sarafānu radio, no sava servismeņa vai tml.
Pamēģini ielikt auto logā reklāmu, ka pārdod.
Par 1.5k jau arī neinteresē krāsa un salona tīrība, marka un motors, tikai lai ir riepas un svaiga teh.apskate.
Es piemēram nebrauktu Latvijas otrā galā skatīties lūzni par 1.5k, ja vien tas nav savdabīgs hobijs
pārbaudīt pret skrambām nav ilgāk kā 2 kvartāli kājām?
Nē, par 2 - ja viens reģistrēts sievai, viens vīram. Varbūt uz bērniem ar var reģistrēt, tad vēl vairāk
Palasīju citybee noteikumus - murgs, kas atsaucas uz apdrošinātāju noteikumiem, auto tirgotāju dabīgā nodiluma aprakstu utt.
Bet nav lieguma braukt ārpus ceļiem.
Arī pa granteni braucot noteikumu ietvaros var dabūt pamatīgu nolietojumu.
Citybee tiešām var ņemt rallija treniņiem, vnk 300 eur un viss? Jāpamēģina
Šādi "biznesmeņi" viens otru pamudina likt kosmiskas cenas - paskaties ss, ka fans tirgo savu lūzni par 10k, piemet, ka tev labāks+kaulēšanās %.
Pārdošu savu lietoto, nopirkšu tādu pašu jaunu un vēl nopelnīs...
Tāpat kā pa grantenes trepi, vienīgi ja vajag bremzēt, tad piekare dabū ciest dubultā. Cik garš, tik plats
Minu, ka tiek pārbaudītas visas sistēmas, t.sk gaismu slēdzis, instrukcijā rakstīts - aizgriežam līdz galam, aizgriežam atpakaļ
Izvēloties mašīnu jāņem vērā arī tālāk pārdošana, ja vien nav plāns braukt līdz tolmetam.
Mazā klase lv nekotējas, un nav arī VAG.
Rozā Citroen c3 būtu vēl grūtāk pārdot, bet spaiņa krāsas golf - daudz vieglāk
Nevienā eiropas valstī nav prasība par gabarītiem dienas laikā. Bet visam jaunām mašīnām ES jābūt DRL.
Daudzi vnk tumsai iestājoties aizmirst ieslēgt tuvās gaismas, ja nav gaismas sensors.
Personīgi AUTO režīms kaitina, jo ziemā arī mākoņainā dienas laikā viņš grib slēgt gaismu
jāpaseko lietoto fiat 500 tirgum, pa cik tad mēģinās pārdot
Noņems uzlīmes un pārdos kā mazlietotu, ņemot vērā apjoma atlaides, vēl nopelnīs uz pārdošanu arī.
Kādam muļķim jābūt, lai šo opciju neiekļautu - ietaupīti 5eur par pogu. Sāc domāt, kas vēl ir ietaupīts - nokrāsotas tikai redzamās detaļas piemēram
Par riepu pumpēšanu vēl jāmaksā, loģiski ka to neviens nedara
1.6 nav Tce
pēc papīriem dusteris nav īpaši ekonomisks, kā ir dzīvē?
krievijā dacia bija ietaupīts uz bremžu šļauku garumu, galējos ratu stāvokļos skārās pie virsbūves un berzās pušu
varbūt dīleris var ko saķīmiķot vadības blokā un pogu ielikt; ja ne, var izvilkt ABS drošīnātāju, uz vada uzlikt drošīnātāju un slēdzi - kolhozs, bet darbojas.
duster arī 4x2 variantā ir laba caurejamība, ļoti dīvaini, ka TCS nav atslēdzams - ar TCS sarežģītākā ceļā nav braukšana
vienīgi cik ir gatavi 35 vai 40k samaksāt par yaris
labākais, ka tas viss ir iepakots 1280kg - labāka jaudas/masas attiecība kā nečipotam stienim. Un izskats labs - nezinātājs noturēs par parastu japāņu mazauto.
Neticu, ka D ierobežos būtiski - kāds ir lv vēlētāju autoparks-paveci vācu dīzeļi. Un jauns D būs ar euro6d, es par to neuztraukties.
Kad noslāņojās frakcijās, tad šķīdīs tāpat. Reti izmantota tehnikā Profilaktiski jaliek klāt ķīmija
LPG auto arī varētu sākties brīnumi
Kopš liela ekrāna telefonu izplatības lētu OEM navigāciju par baigo ekstru neuzskatu