650 rakstīja: Avārijas ar traģiskām sekām attiecībā pret braucēju kopskaitu savus ziedulaikus sasniedza tieši 90to gadu sākumā un vidū.Kad tas tur slavenais krievu autoparks nomainījās ar nolietotiem (jaudīgiem un provocējošiem) vācu hlamiem.
Māka (veselā stāvoklī) "aizbraukt līdz Liepājai" nebūt nav atkarīga tikai no satiksmes intensitātes un mašīnas markas.Krietnu daļu ceļa tur pavadīsi vien kompānijā ar savām iemaņām un saviem priekšstatiem/Par!
Pieredzes pamata pamatu veido tieši teorētiskā sagatavotība.Ja pilnveidoties nolēmušais Vadītājs lasa citu vadītāju (lohu) pieredzes stāstus, viņš katru gadījumu kaut vai daļēji mēģina "izdzīvot" uz savas ādas.Bet ja kaut/ko tamlīdzīgu lasa Lohs- viņam tas ir tikai pamats priekš bezgalīgas savstarpējas kasīšanās un nemitīgas naida kurināšanas.
Ātruma pieredzes rezerve netiek uzkrāta- PROTAMS,ka! Tā ne tikai ka netiek uzkrāta,bet arī visiem spēkiem un pieejamajiem līdzekļiem tiek publiski zākāta.Un bez oficiālajiem glumajiem demagoģijas korifejiem ar to nodarbojas kāreiz (arī) daudzi mūsdienu (neuzpērkamie) žurnālistikas demagogi.Brīvu (no saistībām) un daudzmaz taisnīgu viedokli pasmelties īsti nav vairs kur.
Bija savulaik viens tāds vecs poļu lohs - viņš reku savā vēstījumā jaunajiem latviešu lohiem rakstīja, ka "sezonas sākumā" kaut kādus tur tos līkumus sev zināmā maršrutā izbraucot Apzināti slīdēdams.Tas taču ir reāls Bandīts, to nejauko grāmatu sen vajadzēja konfiscēt.Izņemt no apgrozības un iznīcināt visus atlikušos godīgo pilsoņu īpašumā uzkrātos exemplārus!
Tas poļu lohs vai tik nebija Sobieslevs Zasada, ar grāmatu "Drošs ātrums"...? Tur bija arī rakstīts, ka ka ar 70to gadu hlamiem ar trešo robu var vilkt līdz 120 km/h. Tiešām reāls bandīts... aprakstījis vēl vadāmo sānslīdi...





















To grāmatu tīņa gados skolā lasījām un fanojām