Tāpēc Teslists nava aicināts. Nū jāāā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tāpēc Teslists nava aicināts. Nū jāāā.
Esmu sīks gariņš. Nederīgs spēkratu opperatoru Varoņ Darbiem.
Māris no saviem labākajiem apmeklētājiem formē nakts brigādi (30) zīmju un fotoradaru ap...no...nu kaut kass uz to pussi. Tā runā rajonā.
Liepājas centrā visi tikai iebraucēji no apkārtējiem ciemiem? Bez auto tur neviens nerādās?
Par ko mēs vispār runājam, problēma ir izdomāta. Manuprāt.
Uz Deglava - nav.
Rīgā nav daudz sab.tr. joslu. Uz Brīvības ielas ir? Nav. Uz Valdemāra ielas - nav. Uz Ulmaņa gatves ? Nav. Utt.
Paskaties augšā sadaļas, jaunbagātniek - tehnoloģijas, sports, video&tv, akcijas. Māris regulāri rīko amazones pirkumu apskatus. iAuto ir par satiksmi (kurā piedalās pat gājēji) un visu ko.
Bet tev savas tieksmes pēc noskūtām viriesu ļaškām un apapīlētajām apenēm tiešām vajadzētu apmierināt cituviet.
Naudasmaiss
Litri: 3, Līmenis: 1 Reģ. datums: 10.02.2025
Dienu vecs (jauns) konts, kaut kāds digitālais embrijs kas spraucas iekšā cilvēku sarunā. Ej pie teslista, jums sapas kopā, ja vien jau neesat divi vienā.
Redaktor, ja ir luste - uzmet aci IP adresei, varu derēt ka no tās pašas kas Teslistam, 1️⃣0️⃣0️⃣📶 sakrīt leksika un diagnoze (lielummānija)
Kādā fantāziju pasaulītē tu dzīvo?!? Tu domā ka to 322 poršu īpašnieki godīgi maksā nodokļus, nevis 2/3 taisa bankratu katru gadu un pa vidu šmugulē pvn? Vai tie pat nav Latvijas nodokļu rezidentu auto, tas tev nav ienācis prātā? Un tici ka viņi dzīvo Rīgas centrā, nevis kaut kur Pierīgā un ar šausmām domā par (30) zīmēm, jo nevarēs pilsētā braukt kā pa to vācu trasi, uz kuru viņi 2x gadā aizbrauc iztīrīt katiņu? Un ir tik ļoti pieķērušies Latvijas klimatam, ka patriotisku jūtu vadīti uz Spāniju/Emirātiem brauc tikai reizi 3 gados un starplaikos šausmīgi ilgojas pēc tiem?
Vecīt, pārlasi savus komentārus - sapratīsi, ka tu raksti uz pirmās emocijas un pat īsti nefiltrē, kas tev nāk laukā....
Nodarbinātība un ienākumi – Daudzi ikdienas autovadītāji dodas uz darbu, kas norāda, ka viņi Kaut Kur Brauc.
Ekonomiskā mobilitāte – Automašīnu īpašniekiem ir lielāka elastība darba izvēlē, kas ļauj viņiem strādāt vietās ar labākām iespējām vai augstāku atalgojumu. Piemēram, strādāt Sastrēgumos. Atšķirībā no lohiem, kas var Nebraukt Nekur un saņemt tikpat vai vairāk.
Bagātība – Automašīnu īpašniekiem parasti ir lielāki izdevumi (degviela, apdrošināšana, uzturēšana), kas liecina, ka viņiem ir Izdevumi. Kad ir Izdevumi, tas nenozīmē pretī ir arī Ienākumi vai pat Bagātība.
Laika efektivitāte – Automašīna nodrošina ātrāku un efektīvāku pārvietošanos nekā sabiedriskais transports daudzviet, tādējādi palielinot ceļā pavadīto laiku. Un Izdevumus. Jo braukšana=izdevumi, vai tu brauc ar auto, ar velo vai raķeti.
Un tad ir tas neērtais moments, kad zemcilvēka ciskudrillis maksā dārgāk par tavu statistiski vidējo auto.
Starp citu. Kāpēc tu domā, ka riteņbraucējs nemaksā nodokļus? Iespējams, vairāk nekā tu. Jeb tu kā pamuļķis vērtē cilvēkus pēc auto, un tici ka tas, kas brauc ar lielāku auto, ir sekmīgāks par mazāka auto braucēju?
Bļe, tikai tagad pamanīju ka tu esi Naudasmaiss. Skaidrs, ka visi mani prātojumi ir aplami un tu esi reāli ļoti turīgs. Nu sorī, vecīt 😄
>autovadītājiem, kas objektīvi ir biežākie ielu lietotāji un objektīvi ir aktīvākā sabiedrības daļa
tie ir kāda objektīva pētījuma rezultāti vai kā?
Mainīt tēmu ir izdevīgs paņēmiens, bet sāksim ar to, ka pieaugušam riteņbraucējam pa ietvi nav jābrauc. Tos var pat sodīt par CSN neievērošanu.
Vai iebildumi ir pa (30) zonām vai par netrafarētajiem PP, vai abiem vienlaicīgi?
Loģisks solis būtu tās mazās ielas pārveidot par neizbraucamām cauri - kā Nīderlandē. Vietējie līdz savām mājām tiek, bet navigatori kas apbrauc pašu veidotu sastrēgumu - cauri netiek.
Lielās kastes manā pieredzē ir krietni paredzamākas. Pirmkārt, to var dzirdēt tuvojamies jau laicīgi, izņemot dažus gadījumus ar vēja stiprumu un virzienu. Ja ceļš pilns, jā - var pat nobraukt uz apmales. Redzot satiksmi sev pretī, ir skaidrs ka smagajam būs jābremzē un var jau laicīgi izlemt, ko darīt - ja ceļš plats tad braukt pa pašu malu un pamāt, ka redzi viņu un esi gatavs apdzīšanai vai vienkārši piestāt malā.
Runa par visparastākajiem vieglajiem auto, būtne kurā nesaprot kur atrodas un kas visspār notiek, un velosipēdistu uztver kā stabu vai bedri, gar kuriem var braukt ar minimālu atkāpi.
Ņemot vērā joslu platumu, laikam jau nonākam pie secinājuma ka TĀDI ceļi ir 100%.
Jautājums ir drīzāk šāds - kāds ir iemesls auto vadītājam censties bīstami apsteigt velosipēdistu, ja ceļa konfigurācija un braukšanas apstākļi ļauj droši apdzīt.
Parunājam par auto vadītājiem, kas lisapēdistiem brauc gar pašu elkoni. CSN tas nekādi netiek reglamentēts, ir tikai t.s. kampaņas no Šampaņas "2m, skaties tu man" kas ir būtībā vēstule draugam, nevis saistošs dokuments.
650 augstāk pieminēja krietnumu kā ceļu satiksmes faktoru, tad kā nosaukt vadītāju kas uz ceļa bez citiem TL pabrauc gar velosipēdistu 80kmst ātrumā tik tuvu, ka tam sāk plīvot apgērbs? Starp metru un 50cm.
Kādi ir ierosinājumi?
Varētu domāt, ka te katrs otrais brauc ar broņeviku, lai sniegtu atsauksmes. Mani pat izbrīna, ka viens ir sēdējis tajā. Nez, pilsētas svētkos vai apmācību laikā. Tās ir dažādas atsauksmes. Bet nu topikam bija jādzimst, forumam ir jādzīvo sava dzīve. Vai ne, ko.
Teslists
8.februāris 2025 23:46
>Tu ko lieto, ujobān?
Var saukt kādu par "progresīvais riteņbrraucēju" un "kopā ar sabiedrības atkritumiem" - tas ir OK bet nevajag pāriet uz rupjībām.
Vispār tā ir interesanta tēma. Tās sēžamvietas aizņem daudz vietas - 6 vietā varētu stāvēt 8-10 cilvēki. Vispār jau var taisīt 1. klasi ar beņķiem un 2. ar stāvvietām kur brauc tie kam dažas pieturas. Biļete 1. klasē ar sēdēšanu par 30% dārgāka, bet to arī mazāk, varbūt 2 vagoni no 6.
Nu, kā, kā...tie valdenieki un komisāri tak brauc kondicionētos dienesta auto, nevis putainu dirsu kaut kur Minās. Tā arī Sagadījās.
Esmu jau stāstījis - ir cilvēki, kas no vilciena iznes (tagad jau izstumj) velo un minas 2-3-5-x km uz dāču vai dārziņu. Ir pat redzētas omes ar mazbērniem, abiem varētu būt grūti iet vairākus km, bet ar velo - mierīgi. Vienai kundzei pat nebija spēka piekarināt to velo, cilvēki palīdzēja, bet lai mītos daudz spēka nevajag.
Vot būtu sab. josla no Brīvdabas muzeja līdz Centrālajai stacijai un tad tālāk līdz Spicajam veikalam, varētu cepties. Tagad ir sīkums.