Nu riktīgs 911....ar torsion axle aizmugurē. Par to naudu viņam pat nav neatkarīgās piekares.....kas zin atšķirību, tas saprot. Protams, visādi sūda sensori tam ir, arī tonēti stikli un blouetooth kā jau 2024. gadā.
Un nē, es nesaku ka ķinieši nespēj uztaisīt un apriori taisa sūdu. Kad viņi sāk saprast, ko īsti pirms tam ir kopējuši, viņi sāk taisīt diezgan labi, es nestrīdos. Lai paiet 5 gadi un tad jau viss būs saprotams.



















Ģimenes auto tiešām pilnīgi pietiek ar t.s. balku jo mērķauditorijas vienīgā ēvērģēlība ir pārsniegt ātrumu taisnā posmā vai nepareizi noparkoties. Garam un zemam auto ar "pietiekamu jaudu" tā piekare piešķīra spēju iet augšā un lejā pa estakāžu slaidajiem līkumiem ar paātrinājumu, pieplokot ceļam, nevis ļurkāties un celt gaisā pakaļējo iekšējo riteni. Tāpat lavierēt plūsmā (ak vai, to tagad dēvē citādāk) ir teju vai dabiskāk, kā braukt taisni. Izmaksas, nu nelauzu es to auto pa kartupeļu lauku, bet braucu pa asfaltu un nekādas traģiskās izmaksas neatceros. Neko nenožēloju, un atceros ar siltām jūtām.