Mēnesi braucam ar Tayron plug in hibrīdu.
Liels arguments konkrētā auto iegādē bija tieši VW "akcijas cena" + ekii līdzfinansējums. Pagaidām sūdzēties par izvēli nevaru, auto brauc labi.
Otrs lielais arguments PHEV Tayrona iegādē bija solītais nobraukums elektro režīmā, konkurentiem neredzēju tik labus piedāvājumus. Ziemā būs sliktāk, bet šobrīd ir sanācis uz elektrību izvilkt 116 km (un tas lielākoties pa šoseju). Gan jau var izvilkt 120km. Mašīna nodrošina nobraukumu ko VW sola. Protams, tas ir prātīgi braucot, lielākoties izmantojot adaptīvo kruīza režīmu (ACC), kur auto pats regulē braukšanas ātrumu, atbilstoši atļautajam ātrumam.
Izmantojot ACC režīmu ir ērti braukt, bet tur arī redzu pagaidām lielāko mīnusu. ACC sistēma ņem vērā ceļa zīmes, bet lielā mērā ņem datus no savas sistēmas kartes. VW ACC sistēmas karte ir novecojusi, nav iekļauti aktuālākie dati par ātrumiem ceļa posmos. Piemēram, Ķekavas apvedceļu viņš vispār nesaprot, nav vēl sistēmā. Mollers teica, ka karte periodiski atjaunojas, uz to arī ceru.
aiv rakstīja:
Iegādājos PHEV 204 zs ar atlaidi un atbalstu, pieliku dažas opcijas.
Lādēju tikai mājās. Pirmo tūkstoti nobraucu tikai uz elektrību, nobraukums kā solīts, ja ievēro visus eko padomus, bet nav vairs arī kur skriet.
Izbraucu Slovākiju, uzlādēju mājās, pārējo uz benzīna, vidējais patēriņs sanāca 5,6 litri. Pie 130km/h - 6,5 litri, ap 100 km/h 5,0 litri. Rāda ļoti precīzi.
Viss apmierina, bet ir daži jautājumi citiem īpašniekiem:
Kā ar aizmugurējās kameras kvalitāti ( vai nav graudaina?)?
Vai adaptīvā piekare ir klusa, bez sajūtas ka pa vēlu nostrādā?
Piekrītu par avārijas bremzēšanu - liekas ka stipri par ātru.
Ir gļuki ar zīmju lasīšanu no 130 pēkšņi nolasa 50 kuras nav.
- Kameras kvalitāte nav spoža, bet nu tas braukt netraucē.
- Neesmu manīji, ka kautks būtu novēlots, bet nobremzējot bieži ir savāda skaņa, cik nojaušu, tad nāk no adaptīvās piekares. Vai nu otrs variants, no brezēm. Kautkur apskatos redzēju komentātus, ka nobremzējot tā piekare "nočīks".
- ACC ir problēma ar VW iekšējo karti, no kā ņem info par ātrumu ceļa posmos. Un tad notiek konflikts starp iekšējo karti un to ko nolasa no zīmēm
Dīlers man teica, ka VW karti atjauno 1-2 reizes gadā, bet Ķekavas apvedceļa neesaamība sistēmā liek apšaubīt teikto.