ZF 8HP astoņpakāpju automāti perfekti strādā, un ir uzticami.
Uzstādās BMW, pārsvarā pilnpiedziņas VW grupai, Audim saucās tiptroniks, arī Crysler grupai. Nejaukt ar S-tronic, kas zaudē uzticamības ziņā.
ZF 8HP astoņpakāpju automāti perfekti strādā, un ir uzticami.
Uzstādās BMW, pārsvarā pilnpiedziņas VW grupai, Audim saucās tiptroniks, arī Crysler grupai. Nejaukt ar S-tronic, kas zaudē uzticamības ziņā.
Sanaak tagad kuggot pa Kkiinas ostaam. Pirmajaa vietaa diemzheel uz ielaam ir WW. Paarsvaraa jauni pasaati, daudz arii audi. Pienjemu, ka vismaz pagaidaam to kvalitaate paarsniedz vieteejos razhojumus. Vispaar lloti paarsteidza auto parka vecums, tikai paarsvaraa jaunas automashiinas, teiksim liidz 5 gadu vecas. Japaanji maz, tur nedaudz veesturiska vaina, saistiibaa ar kariem. Ostas
pilseetaas protams darbaspeeks ir labaak apmaksaats, jauno auto daudzums nav videejais raadiitaajs valstii.
Pajautā sievai kādu auto viņa vēlas sev, lai vadātu bērnus.
Tad nevajadzēs pārmest sev, ka nopircis greizi.
Pēc topika var saprast, ka kt315 var atļauties sievai, lai vadātu bērnus, jaunu auto. Bet nē par katru cenu grib kaut ko sarēķināt, ieknauzerēt. 90% ievesto auto ir taisīti, vai vismaz nokruķīti, pats uz fāterlandi meklēt nebrauks, jo auto tachu ir tikai pārvietošanās līdzeklis. Labāk noriskēs ar sev tuvākajiem un nopirks kādu šrotu bez airbagiem. Saprast varētu, ja tiešām nebūtu naudas, tad pērk to, kas sanāk, bez diskusijām, bet savādāk knauzerisms pārākajā pakāpē. ![]()
Janozaurs ļoti labi pateica par šī topika būtību.
Tautas dižgars savulaik rakstīja:
Taupu katru kapeiciņu, taupi ēdot, taupi dzerot.
Pēcāk būs Tev simtiem rubļu...
Un kt315 lej par diviem. Ļaudis nereģistrējas auto forumos, kuriem auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis. Esamība šeit jau norāda, ka auto ir kaut kas vairāk.
Ja jau visi rēķina, tad es arī, man sanāca ka mēnesī aiziet 3% no incom. Ko nu?
Baudīju šo Megani ar automātu, ceļojot Horvātijā, baudīju dēļ cenas, zem 10 eiro bija par dienu. Kā privāto auto, nevarētu tādu iedomāties, no personīgās pieredzes bija sliktāks par pasātu no 80. gadu beigām.
Nu gan auzas dzen, domāju lielākā daļa pie zābaku izvēles tomēr stipri piedomā. Pērkot tos, tiek piedomāts un meklēts ļoti daudz, gan sev gan sievai.
Formulas jāmeklē Vācijā, jeb vienkārši vecajā eiropā. Tur tautas dzīvo nosacītā pāticībājau ilgi un ir izveidojusies jau
kaut kāda vērtību skala, ko var redzēt arī uz ielām. Pie mums, ja ģimene ēdīs roltonus, bet pats nopirksi vecu X5, kuram uzinot riepu cenas mati celsies stāvus, savējie sapratīs, kaimiņi arī
Vēl paaudze paies, kamēr pie mums sāks dzīvot atbilstoši kaut kādiem standartiem vai formulām.
Tādas formulu pielietošanas domāju ir spēkā tikai cilvēkiem, kuri visu grib sarēķināt. Lielākai daļai veču auto ir arī vaļasprieks un tam veči ir gatavi daudz atdot Uz ielām var redzēt, ka tendence nav mainījusies, tauta braukā ar ienākumiem neatbilstošiem automašīnām. Neviens formulas nelieto ![]()
Apsveicu, pareiza izvēle . Jauns ir jauns. Vismaz papildus izdevumi dažus gadus nebūs. Pretējā gadījumā būtu paņēmis
tikko no Vācijas ar pusmiljonu nobraukumu un pievienojies gaudotāju pulciņam par to, cik mūsdienās neizturīgus auto ražo. ![]()
Abas bija 2016.gada salona demo mašīnas
Ar KIA neesmu braucis, viedokļa nav. Ar dažu stundu intervālu testēju Tucson un Q5, vienādā cenā. Salīdzināt abus, kā salīdzināt žiguli ar moskviču, par labu Q5, tāpēc arī tādu iegādājos. Nobraukti tikai 3tūkstoši, liels braukšanas prieks,priecē salona kvalitāte. Garantija 5 gadu garumā, 8 pakāpju tiptroniks strādā nevainojami, ātrumu pārslēgšanos nejūt, benzīns 10,5 litri pilsētā Rīga, nepīķa
stundās, patstāvīga pilnpiedziņa. Starp 2-3 gadīgiem auto uzticamības reitingā Sportage 125 vietā, Q5- piektajā vietā. Modelis ražots kopš 2009 gada, visas vainītes, kas bija pirmajos gados novērstas. Braucu un priecājos
![]()
Veiksmīgākais korejietis ir KIA Picanto, dala godpilno 38 vietu ar Opel Zafira. Priekšā ir plaši pārstāvēti dižā vācu trijnieka pārstāvji. Labprāt palasītu kādu materiālu no neta, kurā korejieši ieņem pirmās vietas.
Janozaurs rakstīja: Pēc statistikas pēc servisu apmeklēšanas ( jauniem auto), korejieši ir priekšā vāciešiem. Lai kā to negribētu atzīt. No vāciešiem pirmā vieta mersedesam, nevis vw, kā gribētos domāt.
Varētu lūdzu konkrētāk, pēc kuras statistikas? Vācu auto bild TUV par 2016 gadu 2-3 gadu vecuma grupā Korejiešu KIA sportage ieņem 125 vietu un KIA Sorento godpilno 105 vietu. ![]()
Tikai tam 2016g Golfam diskus ar standarta nobraukumu jau neviens vēl nemaina. Parasti diski jāmaina pēc 100tūkst, tad to dara jau otrais, mazlietoto auto īpašnieks.
Piemērs no TV programmas garām, ļoti tendenciozs, doto TV kanālu skatās tie, kas gaida Nubiru
Uz ielām kaut kā pilns ar varen izturīgajām Pobedām neredz. Uz Pārdomām tikai tiem, kas tic sazvērniecības teorijām ![]()
Forši uzrakstīji msh. Tev ir viena čupa ar problēmām, kuras esi novērsis gada laikā un otra čupa ar problēmām, kuras ir jānovērš. Pie tam pats jēdz no autiņiem. Tas ir labs pierādījums, ka jāiegādājas ir jaunas automašīnas
Iedomājies, ko ar tām čupu problēmām darītu cilvēks bez
tehniskām zināšanām, iegādājoties vecu auto, kurus slavini.
VWfans rakstīja: Uzskatu, ka sēdekļu apsilde ir nevajadzīga ekstra. Tā tikai lieki karsē pakaļu.
Pēc tāda teikuma uzreiz nāca prātā Flintstoni. VWfans paķēris Fabiju padusē bliež pa Jelgavas šoseju, motors lieka ekstra ![]()
Taisnība, laikam biju pievienojis Kodiag premium galam
Kad skatījāmies 75 gadīgai mammai padsmitgadīgu golfu, ekstrām uzmanība netika pievērsta.
Auto bāzes komplektācijā ir tikai pārvietošanās lidzeklis un nekas vairāk, diemžēl otreizējā tirgū tādus arī grūti pārdot.
Biežāk, cilvēki ,kuri uz auto skatās tikai kā uz pārvietošanās līdzekli, neapmeklē auto portālus ![]()
Vizuāli ļoti patika R line, piekare man likās pacieta, 150 zs dīzelīts švaks, salons varētu būt klusāks, bet daudz klusāks par Kaskaiš ir. 190 zs dīzelis labā komplektācijā man sanāca
tuvu pie 50 tūkst., dārgi. Pasaulē pieprasījums liels, tuvākajā laikā cena nekritīs.
nordic rakstīja: Uzliku jaunās Goodyear UltraGrip Ice suv, izteikti klusas, pagaidām pārbaudītas tikai uz sausa un slapja ceļa, abos gadījumos perfektas, līkumos neļodzās, gaidām ledu.
Šodien UG Ice tika testēts piepilsētā uz noblietēta sniega un šļurā, auto ar quattro piedziņu kā pa asfaltu, īpaši jāpacenšās savam priekam, lai autiņš saslīdētu. Izcilas riepas, bet varbūt vainīga arī piedziņa, jo pirmo reizi man tāda ![]()
Ir ļotjānemīl sevi, lai tādu iegādātos. Testēju elektrisko, smaids bija sejā, uzrāviens kā sporta auto, iekšā kā žigulī, pilsētai der. Bet ar benzīna dzinēju, neredzu neviena argumenta tādam.
Piedod VWfan, bet rodas sajūta, ka tas XC90 Tev pāri pārbraucis vai kā citādi skādi nodarījis, jo šī ir n-tā reize, kad noniecini to
.
Audi Q5 2.0Tfsi 2016 tiptroniks, meksikānim S-tronic.