Ja tev ir ass kas griežas, tad var izmantot parastu "pudeļ" ģeneratoru teiksim ass galā, bet ja gribas tieši ģeneratorrumbu, tad ir tikai mazliet jāpiedomā pie konstruktīvā risinājuma ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


















Atbilde uz galveno jautajumu ir tāda, ka principā ar tādu MAF var braukt kaut vēl vienus 100K, ja vien degvielas patēriņš nesāk līst šausmigi uz augšu vai auto vairs nelec vai citādi ļooooti sūdigi uzvedas, jo MAF tev samēra gaisa daudzumu , ja to sak merīt nepareizi, tad degvielu jauc nepareizi, nelielas nobīdes uztrauc tikai ekolohus, bet lielas nobīdes vairs labi nestrādā. Tātad ja pabraukt vari, tad līdz sevisam tiksi un nekas tev tur nenotiks ...
P.S. un ar 400K Volvo kam virsbūve nav sapuvusi es mierīgi arī sadzīvot ilgi un dikti, diezgan labi patīk tas auto, un ja ta turpināsies var gadīties ka sievastēva XC90 ar elektrības gļukiem tiks nodots tikt galā, moš tad arī pakurināšu to 2.9 benzina brinumu, jo nu iet neslikti, ja tik vēl bremzes savestu kārtībā un no salona sienu un ko tur vēl iztīrītu ....