Protams runājot par atšķirīgām sistēmas daļām nedrīkst aizmirst, ka kopīgā elektroniskā daļa jeb sensori gan var "gļukot" atšķirīgi atkarībā no degvielas, tāpēc ir obligāti jāpārbauda ko vadības bloks mēģina iesmērēt kā degmaisījumu, kādas proporcijas utml. To tehniski ar prastu OBD skaneri var izvilkt un piem. palūrēt uz short term un long term fuel trim cik tālu no 0 jamie "aizbrauc" uz gāzi vai benžu ...
T.i. nelielas nobīdes vienā vai otrā virzienā ir norma, bet ja jau atkāpes iet 10-tos tad stabili vai nu pārlej, vai par maz lej un degmaisījums vairs negrib degt ...
Nu manā gadījumā orģinālās tūrista bremzes parasti arī tika nolauztas, aizmugure tajā bagažnieka un bremzes stiprinājuma plāksnes metinājuma vietā un tā kādas 2-3 reizes, kamēr man ZB un pārkāpu uz Desna salieķi ikdienai ...