iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 08.09.2022 19:21

Un jā teoriju jau es saprotu, bet neticu ka šis tagad nostrādās tā kā domāts ...

WALA 08.09.2022 19:16

Nevar teikt ka tas ir tiešs kara rezultāts, tas ir ari pārcentīgas CO2 apkarošanas rezultāts, arī Covid19 izraisitā dazādu izejvielu un sastāvdaļu deficīta utt. rezultāts, bet kur piekrītu, tad par to ka šis tagad sit galīgi pa citu punktu, un diezin vai gaidāms tas uz ko ECB cer ...

WALA 08.09.2022 19:13

Mana skatījumā šitas jox ir novēloti, un pat nepamatoti šim brīdim, kad lielākais inflācijas procis nāk tieši no enerģijas sektora, kamēr šitas sāks sist pa inflācijas cēloni, sūdīgi jau būs visiem ...

WALA 08.09.2022 16:43

Cita starpā uz šo brīdī "visprikolīgākā" ir ECB "atbilde" uz inflāciju un darbības "imitācija" lai mēģinātu noturēt ES inflāciju 2% robežās:

www.ecb.europa.eu/press/pr/date/2022/html/ecb.mp220908~c1b6839378.en.html

bank.lv/auditorijas/medijiem/eiropas-centalas-bankas-informacija-presei/13056-monetaras-politikas-lemumi-2

Es sāk sajusties dumš, paskaidrojiet kāds man šito ideju/redzējumu "uz pirkstiem" ...

WALA 08.09.2022 16:26

Mēģinājums analizēt, kāpēc AI/ML un "pasbraucoši auto" ignorē škēršļus uz taisna ceļa:

WALA 08.09.2022 8:10

Bottled beer and milk comes in small sizes, engines start from a gallon displacement. ;)

WALA 08.09.2022 6:41

Sarunāsim ka šito tuftu nestumsi, pilnvērtīga 7 un vairāk ātrumu pārslēgšana ir tikai daļai kārbu, un lielākā daļa lietotaju vispār pat nezin kas par karbu tā ir (robots, divsajūgs, variators vai tiešām pilntiesīgs automāts) . Šitam MB (neemu lietojis), bet man šķiet ka bija iespējams variators, un tas ienes radikàlas atšķirības gan yzvedība, gan apkalpošanā !

WALA 07.09.2022 18:18

Te ir mazas granulu firmas ražošanas process, lai būtu saprotams kā tas "izskatas":

WALA 07.09.2022 17:46

Ja gribas tikt skaidrība tad jamēģina precizak aprakstīt simptomus ko īsti tas " nekas nenotiek nozīmē", ja spiežot gāzi motora "dziesma" nemainās, tad akseleratora pedāli saistītās lietas ir problēma, taču domājis laikam esi, ka spiežot gazi gridā motota apgriezieni ceļas, bet auto vienkārši nekust uz priekšu, un tā tad ir kārbas problēma.

Un pirmais ko es darītu paskatitos kas ar eļļas līmeni, karbā. Tāpat cik sen mainīta eļļa un filtrs utt. un nevajag kautrēties zvanīt kaut MB dilera servisam un uzprasities, kādas ir biežākās šo verķu problēmas ...

WALA 07.09.2022 11:58

"Normalizējot" cenu valstī tu iegūsi joku, ka bariņš viltīgu biznesmenu sapirksies vairāk ka vajag par "intervences cenu" un lietotājs parastais tiks appists tāpat, un pietuvinati vai ne tas atkal būs "bariņš" kas nopelnīs un parejie "sūkās ledu" ...

WALA 07.09.2022 10:48

Kurš tev LR bija, tas "laimigais" 3 litru dīzelis, kam patika lauzt kloķenes ???

WALA 07.09.2022 10:20

Raimond, nu tā īsti ar nav, problēmas ir vairāku faktoru dēļ, bet viens no tiem ir vēlme uz ātro roku atmest fosilos kurināmos (jeb citiem vārdiem attistīt un atbalstīt atjaunigos). Ja visi (no mūsu viedokļa pietiktu jau ar Vāciju) laicigi visu butu planojuši un pirkuši to pašu gāzi lai nosegtu 100% enerģijas vajadzības, tad cenu lēciens butu, taču tas būtu krietni pakapeniskāks un cena butu stipri mazaka. Tagad kad piem. Vācijā ar vēju negāja tik labi kā plānots viņiem kaudze ar problēmām un ir relatīvi haotiska "gāzes grābšana" + Krievija cik izskatas grib dabūt caur Nordstream 2 sertificēšanu un palaišanu darbībā. Un visi lohi kas cer ka atjaunigie resursi kaut ko uzlabos ir palikuši ar "super gariem deguniem". Un skaties uz to ka gribi, bet nesaprātīga un haotiska atteikšanās no fosilā kurināma ir galvenais iemesls cenu lēcienam.

WALA 07.09.2022 7:27

Ko, ko bet R32 nav vērts pieminēt tas ir jaudīgs, bet ļoti nepiemērots motors Golfam, trasē stūrējas tāds ar dievu uz pusēm pat saķīlēts ...

Kā šosejas verķis parametru ziņā gan itkā būtu salīdzināms ar SAAB jestrākajām komplektācijām, taču ja būtu jāizvēlas, tad SAAB kā auto ikdainai un pat ceļojujumiem.ir 2 galvas tiesas pārāks ...

WALA 06.09.2022 16:52

AES restarts FR:

WALA 06.09.2022 16:49

Jopcik nu gan esam aizmuldējušies prom no tēmas, un šis nebūs gluži par LVM, bet principā varu pateikt kur un kā rodas daļa problēmu tajā pašā koksnes industrijā.

Ir daudz iekārtu un programmatūras kura nāk no tās pašas Zviedrijas utml. un tur piemēram (reāls piemērs no kādi 5 gadi atapkaļ) baļķu kravas augstumu kā parametru neviens pat neievada, jo tur nemēdz kraut kokus līdz statņu galiem, attiecīgi vai nu jaunais sofc "jāiesāla" vai jāmaina, bet pie mūsu tirgus izmēra mainīt softu ir mega sux. Tad nu atliek dzīvot ar softu kam atbalsta nebūs un kad kaut kas nosprāgs, tad darbs uz labu laiku apstāsies, vai pērc jauno softu "tāds kā ir" un saki ka nevediet pie mums "pārkrautus" auto ...

Bet tas ir tikai viens piemērs par to kā, kur un kāpēc rodas problēmas ar "mazajiem uzņēmējiem". nevari zāgē'jot nodrošināt precizitāti, jebkurā no paramateriem - tu esi "diskvalificēts", nav kvalitātes kontroles - "diskābels" utt.

Mūsidienās varbūt pat pārāk daudz industriju ir kļuvušas iespējams pat nevajadzīgi precīzas ...

Un nauda konta arī ir faktors, ir strapība vai naudu kontā var uzreiz, vai tikai pēc mēneša utml. Ja lielais var ar bankas kreditēšanu to nosegt ( ir tādi kreditēšanas veidi) un pat savus līdzekļus neaiztikt, tad mazajam atkal ir lielākas vai mazākas problēmas. Ja valsts spētu jēdzīgi sniegt garantijas, tad tas palīdzētu, bet diemzēl dzīvē jau ne reizi vien ir iznācis, ka valsts nespēj atrast to godīgo uzņēmēju, kuru būtu tiešām vērts atbalstīt, vairumā gadijumu aizšauj auzās, un atbalsta visu ko, tikai ne godīgu uzņēmēju un viņa darbiniekus ...

WALA 06.09.2022 11:55

Varētu padomāt, ka valsts uzņēmums ir kaut kā atrauts no situācijas tirgū. Ir jabūt prasti sakot stulbam lai kaut ko tirgotu zem tirgus vērtības, vai lai ielaistos ar kompānijam kuras darbiniekiem maksā zemas algas. Zemo algu līmenis tiek panākts "uz kaut kā rēķina", tas taču ir pat zirgam skaidrs ...

vai tas butu yz nodokļu rēķina, vai tiešām uz reālas darba samksas rēķina, jo darbaspēks ir vienkārši mazkvalificēts, vai arī tiešām laukos darba prasti nav. Taču tas viss tāpat visdrīzāk liecina par to ka "mazais uzņēmējs" ar lieltirgotāja pasutijumu galā netiks, un ir varbūtība, ka šim trūks darbinieku, trūks iekārtu, tiek taupīts uz darba drošību (piem.nosvils tā zaģētava nahren, ja tai liks 24*7 strādāt), tie visi ir riski kurus kādam ir jāuzņemas, ja "lielais" var kaut apdrošināt savus riskus, tad baigi apšaubu ka "mazais" par to ir pat padomājis ...

Un ja piem. es ja redzētu kādu cilvi smēķējam zāģētavā, es nekad ar šādu kantori nevienu līgumu neslēgtu ...

WALA 06.09.2022 9:38

Intersanti ka personāžs kurš kapitālismu ne tuvu nav redzejis spriež par to ka kads cits par to spriez pēc Bidstrupa

P.S. parejai auditorijai - Sorry !

WALA 05.09.2022 20:11

Jep 98. gada Avemsim tāds joks tika izveikts, bet nu Bosch daļa salīdzinot pret Denso (pēc Bosch licences ražota) uz vecaka auto (Carina E ar to pašu motoru) bija atklati sakot sūds un brāķis tīri konstruktīvi ....

WALA 05.09.2022 13:36

Nu palasi vien cītīgāk savu rakstito "sārņu izdzinēj", no malas izskatas ka esi komunists kas komunusts, tas nekas ka muldi par brīvo tirgu.

Un no šī gara teksta arī ir visai maz jēgas, LVM darbibas nav nekadi savienojamas ar privātu mazu uzņemumu inteteresēm, vienalga kā tur gribetu to regulēt. LVM ur "vairumtirgotājs", kuram mazi krūmu kantori un viņu algu jautājums ir dzili pie vienas vietas. Un ja godīgi ari mana pieredze dažāda izmēra uzņēmumos liecina ka ar maziem uzņēmumiem ir pārāk daudz risku un ieguvumu tikpāt nav vispār. Tādēļ neceri ka tavu dzīvi vai dzīvi laukos jebkas un jebkad yzlabos, ja vien pats neizdomāsi jaunu biznesa nišu un nekļūsi ar to vismaz Eiropā pieprasīts ... un viss cits ir tikai tukša ņaudēšana par neko ... nu vai par to "cik labs ir/bija komunisms" ....

Labi viss, es apsolos nepiedrist šo tēmu vairak ar šāda tipa spriedelējumiem.

WALA 04.09.2022 21:10

Kaimiņš ar ar dēlu nobrauca (bez stumšanas) , teica ka padaydz kritušo bijis sakumā kamer bars izklīdis un diezgan bijis jāuzmanās.

WALA 04.09.2022 14:14

Izskatas msh, ka tev vēl drusku jāpaaugas lai vispār varētu runāt par komunismu, ekonomiku un brīvo tirgu.

Nu aizliegs koksnes eksportu, a ko tālàk, neviens necirtīs mežus, ja zinās, ka par tiem kaut kad nākotnē varēs dabūt lielāku naudu, sāks tik nopietni lobēt pasakumu, ka šādus valdibas ekonomistus/konsultantus "jāatšauj", lai nevairojas.

Ja tu esi darba ņēmējs, skaidrs ka tev socialistiskas idejas un regulēta ekonomika patiks vairāk , bet ja esi īpašnieks, tad brīva tirgus gadijuma saproti, ka lietas maksa tik cik.maksa atkariba no pieprasijuma, un vismaz nejūties prasti appists + tāpat vari brīvi pieņemt lemumu kaut ko tirgot tagad, vai vēlāk.

WALA 04.09.2022 14:05

Kaut kādas mulķības par to motoru dārdzību, jauns 2 JZ -GTE (Supra mk4 dzinejs) bloks ir 4K, skaidrs ka "pliks", taču ar visiem klaņiem un virzulļiem un saliktu apakšu . Jauns Supra 5 (BMW Z4) 3 litru agregāts ap 9 K. Nespēju iedomāties ka VAG lūžņi ar kaut ko parspētu konkrētos dzinējus, lai būtu pamats lielākai cenai !

WALA 04.09.2022 10:34

Ūdeņraža "problēma" ar mazliet plašālu skatu uz dzīvi:

WALA 03.09.2022 22:54

Nu tu divains, ja SE granulas lētākas, ved uz LV un taisi biznesu. Tas ka LV daudzas lietas būs dārgas nav nekas īpašs un pārsteidzošs, bet ja gribi kas traucē taisīt biznesu un piedāvāt lētāk jebkuru brīvi izvēlētu preci.

Un no citas puses, valdiba ietekmēt cenas nevar pat gribēdama, nav jau "dzelzs priekškars", un vispār ja tev ir ekonomista izglītība, kā nākas ka tādu fufeli komentāros raxti ...

Un ar ko nākama valdība atšķirsies tavuprāt, pat ja uzvarētu radikāli pretēji "spēki" ...

WALA 03.09.2022 14:55

P.S es izlasīju "cītīgāk" , un tas ir fufelis, tas ko salaboji visticamāk ir tikai franču mašīnu "brīnumu sākums", tam nav jābūt pat tuvu stāvējušam kādiem ūdeņiem.

Man ir veca Honda no FR, tur kur LV ūdens tiek klāt - nav nekada medusmaize, taču vismaz Jap auto savienojuma vietas ir jedzīgi kaut kāda "elļā" mērceti vai kvalitativāks metāls, un zaļais ir ļoti reti, ko nevar teikt par pašu francūžu auto ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti